Tyynyprinsessa

hopeless853256

Eli tyttöystäväni on sellainen. Olemme olleet vuosia yhdessä, muttei ole kertaakaan osoittanut kiinnostustaan minun koskemistani kohtaan. Pahinta on se, kun hän ihmettelee miksi haluan koskea häntä. Tietenkin haluan, koska rakastan häntä! Tiedän että hänkin rakastaa minua, mutta haluaminen ei kuulu samaan pakettiin. Puheenaiheet liikkuvat vain siinä, miten hän haluaa tulla tyydytetyksi ja hän vain nauraa kiusaantuneesti, jos sanon haluavani että hän koskisi mua.
Tämä on tietty vain pieni osa suhteestamme ja muuten menee loistavasti, eli ero ei tule kysymykseen. Pitäisi vain keksiä mitä tehdä, ettei mulla olisi jatkuvasti niin epähaluttu ja iljettävä olo. Tyttö ei haluaisi minun pettävän, mutta voisiko se olla ratkaisu? Oletteko te seurustelleet tyynyprinsessan kanssa? Toimiko suhde?

28

2238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LLL40+

      Suhde toimii ainoastaan silloin, jos molemmat ovat tyytyväisiä asetelmaan. Sinä ilmeisesti et ole ja tyttöystäväsi vain nauraa asialle. Ei vaikuta kovin kivalta tyttöystävältä eikä suhteelta, jos saat tuollaisen suht herkän ja intiimin asian tiimoilta häneltä vain naurua.

      • himokas liisa

        Tule mun luo.mä voin kosketella sua ;)


    • Prinsessan uhri

      Heivaa helvettiin se muija. Ei tosttuu mitään. Kokemusta on. Suhde tyynyprinsessaan loppu vuosien jälkeen kun lopulta kyllästyin ja tunsin oloni arvottomaksi ja epähalutavaksi kun tyttö ei ikänä koskenut minua. Semmoiset ihmiset ovat sairaia ja imevät kaikki mehut sinusta

    • Uutta päin

      Mä olen ollut vuosia saman naisen kanssa
      ja halu on kyllä molemmilla.
      Välillä on hiljaisempaa, mutta
      ilman muuta lähtisin menemään,
      jos toisin on.
      Jos nainen (sinä ja hän) pitää huolen itsestään
      -> pukeutuu seksikkäästi ja
      huolehtii hygieniasta, tms.
      niin on omituista jos hän ei sinua halua.

      • käytännölliset vaatteet

        Kerropas nyt kaikille, että millaista tämä seksikäs pukeutuminen sitten on?


      • kerrottu kaikille
        käytännölliset vaatteet kirjoitti:

        Kerropas nyt kaikille, että millaista tämä seksikäs pukeutuminen sitten on?

        Varmaan sellaista, mitä molemmat ovat pitäneet (toisiaan katsoessaan )
        alussa seksikkäänä, vai? Maksujaan on monia.
        Mä tykkään yhdestä ja toinen toisesta tyylistä.
        Me tykätään toisistamme ja sanotaan se myös ääneen,
        kun toinen on sexy ;)


      • kerrottu kaikille
        kerrottu kaikille kirjoitti:

        Varmaan sellaista, mitä molemmat ovat pitäneet (toisiaan katsoessaan )
        alussa seksikkäänä, vai? Maksujaan on monia.
        Mä tykkään yhdestä ja toinen toisesta tyylistä.
        Me tykätään toisistamme ja sanotaan se myös ääneen,
        kun toinen on sexy ;)

        maksujaan= makuja on (automaattinen korjaus on per...tä)


    • outojuttu

      Mä en voi ymmärtää tuollaista. Itse tahdon tehdä kaikkeni, että rakkaani nauttii, ja nautin siitä myös itse kun saan hänet nauttimaan.

      • neukki

        Niin minäkin ja nautin siitä ku toinen nauttii.


    • joo mut ei

      Ehkä hän on aseksuaali? Oletteko keskustelleet sellaisesta vaihtoehdosta?

      • Etkö osaa lukea

        Etkö osaa lukea? Aloittajan muija nauttii kun saa itse seksiä. Ei siis ole aseksuaali. On vain itsekäs ämmä


      • joo mut ei
        Etkö osaa lukea kirjoitti:

        Etkö osaa lukea? Aloittajan muija nauttii kun saa itse seksiä. Ei siis ole aseksuaali. On vain itsekäs ämmä

        Kiitos ystävällisestä palautteesta, mutta aseksuaalikin voi kyetä nauttimaan seksistä. Aseksuaali ei vain tunne seksuaalista halua ketään kohtaan.


      • LLL40+
        joo mut ei kirjoitti:

        Kiitos ystävällisestä palautteesta, mutta aseksuaalikin voi kyetä nauttimaan seksistä. Aseksuaali ei vain tunne seksuaalista halua ketään kohtaan.

        Vaikka olisi aseksuaali, niin minusta ap:n kumppanin käytöksessä on julmaa se, että hän nauraa tällaisesta asiasta päin ap:n naamaa. Tuskin sellaisen kanssa uskaltaa edes asiasta keskustella.


      • joo mut ei
        LLL40+ kirjoitti:

        Vaikka olisi aseksuaali, niin minusta ap:n kumppanin käytöksessä on julmaa se, että hän nauraa tällaisesta asiasta päin ap:n naamaa. Tuskin sellaisen kanssa uskaltaa edes asiasta keskustella.

        Niin no vaikea sanoa tarkemmin kun kuvaillaan, että joku nauraa kiusaantuneesti. Sehän voi johtua pelosta, ujoudesta, syyllisyydentunnosta, mistä vain. Ei välttämättä ole ilkeyttä. Päin naamaa nauraminen kuulostaa vähän erilaiselta kuin kiusaantunut nauru. Mutta tosiaan paha mennä sanomaan mistä on kyse kun näkee vain toisen osapuolen lyhyen kuvailun tilanteesta.


      • LLL40+
        joo mut ei kirjoitti:

        Niin no vaikea sanoa tarkemmin kun kuvaillaan, että joku nauraa kiusaantuneesti. Sehän voi johtua pelosta, ujoudesta, syyllisyydentunnosta, mistä vain. Ei välttämättä ole ilkeyttä. Päin naamaa nauraminen kuulostaa vähän erilaiselta kuin kiusaantunut nauru. Mutta tosiaan paha mennä sanomaan mistä on kyse kun näkee vain toisen osapuolen lyhyen kuvailun tilanteesta.

        Nauraa kiusaantuneesti toisen toiveelle, mutta kuitenkin kykenee kertomaan miten itse haluaa tulla tyydytetyksi. Hieman outoa ettei kykene edes keskustelemaan toisen toiveista vaan kuittaa kiusaantuneella naurulla. Jos suhde on muuten hyvä, kuten ap kirjoittaa, niin luulisi, että tällaisesta asiasta pystyisivät keskustelemaan. Mutta ehkä kaikki ei ole niin hyvin kuin luullaan ja itselle uskotellaan.


    • parisuhteen liima

      Itse olin monta vuotta naisen kanssa jolle seksi ei hänen omien sanojensa mukaan ollut tärkeää. Hän ei tehnyt koskaan aloitetta ja minun aloitteet tyrmäsi. Seksiä oli siis hyvin harvoin ja vaikka hän väitti siitä nauttivansa, minulle tuli usein sen jälkeen epämukava olo, ikäänkuin olisin painostanut häntä johonkin. Tämä varmaan johtui kuitenkin siitä että monet seksiin liittyvät asiat olivat vääristyneet päässäni koska jouduin jatkuvasti kamppailemaan omien tunteideni ja halujeni kanssa. Aivan tolkuton varovaisuus ja ylianalysointi siitä mitä voi tehdä ja mitä ei, ettei se nyt luule että olen vonkaamassa vei myös muut hellyydenosoitukset lähes olemattomiin.
      Asiasta kyllä puhuttiin ja molemmin puolin luvattiin yrittää. Minä yritin olla haluamatta ja hän yritti haluta enemmän. Näin siis oli puheet, totuus olikin sitten karumpaa.
      Eropäätös tuli hänen puoleltaan. Oli löytänyt itselleen miehen jonka kanssa suhde oli kestänyt jo jonkin aikaa. Myöhemmin selvisi, että hän oli meidän yhdessäolon aikana pettänyt monet kerrat niin miesten kuin naistenkin kanssa eli seksi kyllä maistui.
      Ehkä hänen haluttomuus osittain johtuikin siitä, ettei tekostensa jälkeen pystynyt olemaan kanssani sillätavalla. Kuka tietää, asiaa ei jääty puimaan.

      Kovin turhauttavaa, että olin ollut niin sokea. Yrittänyt vaan kaikki vuodet ymmärtää häntä, sovitella tilannetta ja toisaalta myös tukahduttaa itseäni.
      Näin jälkiviisaana sanoisin, että vaikka kuinka silloin itselleni hoin, että kyllä kaikki muu meidän suhteessa on niin hyvää, että sellainen asia kuin seksi ei saa sitä lopettaa, niin ei se kyllä niin ole. Ihan ilman tätä pettämis asiaakin en lähtisi siihen soppaan uudestaan. Se että siinä alkaa tuntemaan itseään epäkelvoksi ja törkeäksi sen takia että haluaa seksiä, hajottaa nupin aika hienosti.
      Olen ihan iloinen erosta vaikka se kovin ikävällä tavalla tulikin. Kuka tietää miten pienenä myttynä vieläkin hakkaisin päätä seinään.

    • ggredeh

      Itse en saa minkäänmoista nautintoa toiselle "antamisesta" mutta toki sitä teen kun rakastan ja nautin suuresti kun nainen osaa asiansa

      • *&**&&**&&&

        Aika jännä lesbo(?) oot, kun et nauti naisen rakastelusta.


      • Hyi !!

        Niimpä. Ei kyl oikeesti voi olla lesbo jos ei halua naisen kehoa ja pitää sitä hyvänä ja antaa nautintoa. Sulla on jotenki vinoon kasvanu seksuaalisuus jos haluut vaan maata panopukkina


      • nyt loppu
        *&**&&**&&& kirjoitti:

        Aika jännä lesbo(?) oot, kun et nauti naisen rakastelusta.

        täysin tajutonta . siis sä et koske ja toinen on niinku et koskit . ihan jees ettei olla yhdessä mutta eipä tomaatikaan ole enää kotimaisia .


    • ggredeh

      Siis nautin kyllä suutelusta ja hyväilystä, mutta suuhoidon ja sormetuksen teen ainoastaan toisen vuoksi. Itse en siitä nauti. Omituinen lesbo olen. Tissien puristelua rakastan...

      • sama juttu

        mä kanssa olen nyt vuoden seurustellut tyynyprinsessan kanssa. Meillä on paljon rakkautta, mutta nyt on alkanut pelottaa, meneekö koko homma puihin seksin vuoksi.

        meillä seksiä on muutaman kerran viikossa . Rakastan antaa naiselleni. Hän ei kuitenkaan koske minuun. Hän sanoo ettei uskalla, on lukossa asian suhteen. kokee minun olevan niin hyvä että saa suorituspaineita.

        En tiedä mitä tehdä. En ole varma haluanko edes kosketusta, jos se on niin väkinäistä..


      • harjoitelkaa
        sama juttu kirjoitti:

        mä kanssa olen nyt vuoden seurustellut tyynyprinsessan kanssa. Meillä on paljon rakkautta, mutta nyt on alkanut pelottaa, meneekö koko homma puihin seksin vuoksi.

        meillä seksiä on muutaman kerran viikossa . Rakastan antaa naiselleni. Hän ei kuitenkaan koske minuun. Hän sanoo ettei uskalla, on lukossa asian suhteen. kokee minun olevan niin hyvä että saa suorituspaineita.

        En tiedä mitä tehdä. En ole varma haluanko edes kosketusta, jos se on niin väkinäistä..

        Ota hänen kädestä kiinni ja ohjaa hienotunteisesti sekä neuvo miten sinua voi kosketella.


    • Sili sili

      Miksi olla parisuhteessa jos toinen ei halua sua ? Voihan sitä tietysti jakaa lesepussin mutta hei ! toi on jonkinlainen järjestely mutta ei rakkaussuhde .

      • moneen makuun

        Parisuhteita on erilaisia. Kaikki parisuhteet eivät ole rakkaussuhteita tai seksisuhteita.


      • LLL40+
        moneen makuun kirjoitti:

        Parisuhteita on erilaisia. Kaikki parisuhteet eivät ole rakkaussuhteita tai seksisuhteita.

        Suhteita on erilaisia ja silloin kun molemmat osapuolet ovat siinä ja siihen tyytyväisiä, niin hyvä. Mutta ap:n ja ainakin yhden toisen kommentoijan suhteessa on heitä askarruttavia epäkohtia.


    • lalalaa

      Tosi vaikealta kuulostaa, jos seksi on yhtään tärkeä juttu sulle. Mä en kestäis, koska ihan parasta on kun molemmat antaa ja saa ja nauttii siitä. Ehkä joku seksuaaliterapia vois auttaa teitä puhumaan asiasta. Seksi on kumminkin sitä ihanaa nautintoa ja yhteyttä toiseen, jotain niin kaunista ja sykähdyttävää parhaimmillaan. Ystävyys on erikseen!

    • Non-tyynynprinsessa

      Meillä taas toisinpäin. Itse tykkään antamisesta, mutta en pysty antautumaan toisen kosketuksille. Vaikea selittää, kiihotun kyllä hänestä mutten pysty antamaan hänen viedä asiaa loppuun asti. Ja tästä syystä monesti esittänyt saaneeni orgasmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe