Hyi perkelle

Nasdaq bon ape

Mä siedän lähes äärimmäisiä olosuhteita, mutta Kallion harmaa tyrmistys ja jäätävä tihku autioilla kaduilla sammuttaa ruokahalun kuin ruokahalun. On ravintolapäivät.

Syö sinä intialaista soppatykistä sormet jäässä ja nauti elämästä.


(Reps)

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq flygaa

      Kaiken lisäksi nakit ovat vieläkin niin jäässä, että kirjoittamisesta ei näytä tulevan mitään. On täysin samantekevää pueto itsellesi napajäätikkövarusteet vai ratavarusteet, sillä tällainen latteaakin latteampi visuaalinen tykitys lytistää elävimmänkin mielen.

      Täältä on päästävä pois.


      (Reps)

      • Nasdaq & Zeus

        Mutta totuus on että säässä ei ole mitään vikaa, varusteissa on. Kesällä nousin pintaan Vessöössä ja samassa lähipusikkoon jysähti salama. Siinä se mänty vähän heilahti.


        (Riemukasta leiskuntaa)


      • Nasdaq seikkailee
        Nasdaq & Zeus kirjoitti:

        Mutta totuus on että säässä ei ole mitään vikaa, varusteissa on. Kesällä nousin pintaan Vessöössä ja samassa lähipusikkoon jysähti salama. Siinä se mänty vähän heilahti.


        (Riemukasta leiskuntaa)

        Kesäisissä ukonilmoissa on se ongelma, että ne tulevat päälle nopeasti. Mä olin puoli tuntia pinnan alla pohdiskelemassa kalan ulottuvuuksia, ja sinä aikana tilanne oli jo päällä. Täysin ja autuaan tietämättömänä nousin sinkkutankilla pintaan.

        Siinä tulee ensin esiin pää, sitten laitepaketin metalliosat. Hyvä ukkosenjohdatin.


        (Naurua)


      • Nasdaq luxissa
        Nasdaq seikkailee kirjoitti:

        Kesäisissä ukonilmoissa on se ongelma, että ne tulevat päälle nopeasti. Mä olin puoli tuntia pinnan alla pohdiskelemassa kalan ulottuvuuksia, ja sinä aikana tilanne oli jo päällä. Täysin ja autuaan tietämättömänä nousin sinkkutankilla pintaan.

        Siinä tulee ensin esiin pää, sitten laitepaketin metalliosat. Hyvä ukkosenjohdatin.


        (Naurua)

        Kuinka tähän voisi yhdistää Keira Knightleyn ja pullollisen upporomantiikkaa?

        Mä olen niin kaunis sielu, että toisinaan häikäisen oman ajatteluni liiallisella valovoimalla.

        Eli Tommy Hellstenin sanoin: Kun ego murtuu, niin ihmiseen pääsee valoa. Lapset pelkäävät pimeää ja aikuiset valoa.



        (Reps)


      • Nasdaq ja kaitselmus
        Nasdaq luxissa kirjoitti:

        Kuinka tähän voisi yhdistää Keira Knightleyn ja pullollisen upporomantiikkaa?

        Mä olen niin kaunis sielu, että toisinaan häikäisen oman ajatteluni liiallisella valovoimalla.

        Eli Tommy Hellstenin sanoin: Kun ego murtuu, niin ihmiseen pääsee valoa. Lapset pelkäävät pimeää ja aikuiset valoa.



        (Reps)

        Eräässä elämän käänteessä mä istuin yksin kaiken maailman yläpuolella Korsikalla Monte Cintolla ja katselin ympärilläni riehuvaa ukonilmaa. Tunsin olevani irti kaikesta, irti maasta ja ihmisyydestä. Juuri silloin olin irronnut kokonaan itsestäni.

        Se oli hämmentävä tunne.

        Mulla oli niin tyhjä olo, kun kapusin sieltä ihmisten ilmoille, että tuijotin hotellihuoneen kattoa kolme vuorokautta. En muistaakseni edes noussut ylös.

        Siis ei ylösnousemusta.



        (Reps)


      • Nasdaq ja optiot
        Nasdaq ja kaitselmus kirjoitti:

        Eräässä elämän käänteessä mä istuin yksin kaiken maailman yläpuolella Korsikalla Monte Cintolla ja katselin ympärilläni riehuvaa ukonilmaa. Tunsin olevani irti kaikesta, irti maasta ja ihmisyydestä. Juuri silloin olin irronnut kokonaan itsestäni.

        Se oli hämmentävä tunne.

        Mulla oli niin tyhjä olo, kun kapusin sieltä ihmisten ilmoille, että tuijotin hotellihuoneen kattoa kolme vuorokautta. En muistaakseni edes noussut ylös.

        Siis ei ylösnousemusta.



        (Reps)

        Eli kun kohdattavat asiat kulkeutuvat kohti omien rajojesi ääriä, niin sinä luovutat ja suljet ne pois todellisuudesta, henkilökohtaisesta todellisuudesta.

        Todellisuus itse on paljon monimutkaisempi asia käsittää kuin siinä oleva yksilö. Ehkä mahdoton. Sen vuoksi meillä on niin paljon totuuksia, että emme kykene kohtaamaan todellisuutta.


        (Reps)


      • Nas, voima kanssamme
        Nasdaq ja optiot kirjoitti:

        Eli kun kohdattavat asiat kulkeutuvat kohti omien rajojesi ääriä, niin sinä luovutat ja suljet ne pois todellisuudesta, henkilökohtaisesta todellisuudesta.

        Todellisuus itse on paljon monimutkaisempi asia käsittää kuin siinä oleva yksilö. Ehkä mahdoton. Sen vuoksi meillä on niin paljon totuuksia, että emme kykene kohtaamaan todellisuutta.


        (Reps)

        Eli ei poppis riitä.

        Terkkuja muuten Poppikselle.



        (Reps)


      • Nas, osoittava sormi
        Nas, voima kanssamme kirjoitti:

        Eli ei poppis riitä.

        Terkkuja muuten Poppikselle.



        (Reps)

        Keira Knightley kääriytyy shemaghiinsa ja dilppailee pitkin tyhjiä katuja. Hän haluaisi olla joku muu kuin on.

        Hän taistelee itsensä puolesta, oikeuden ja totuuden.



        (Naurua)


      • Nasdaq hypettää
        Nas, osoittava sormi kirjoitti:

        Keira Knightley kääriytyy shemaghiinsa ja dilppailee pitkin tyhjiä katuja. Hän haluaisi olla joku muu kuin on.

        Hän taistelee itsensä puolesta, oikeuden ja totuuden.



        (Naurua)

        Muistaakseni Hellsten puhui myös jotain ihmisen syvimmästä tarpeesta, eli tarpeesta kohdata toinen ihminen. Ihmistä ei voi kohdata egolla. On oltava valmis siihen, että se tekee harvinaisen kipeää. On asetuttava mestattavaksi, kapinoimatta.

        Se on suurin uhraus, mitä tiedän. Ja minä kuulen, kuinka ne lehahtavat jälleen lentoon, mustana parvena.



        (Nasdaq ja linnut)


      • Tilanteen hallitsija
        Nasdaq hypettää kirjoitti:

        Muistaakseni Hellsten puhui myös jotain ihmisen syvimmästä tarpeesta, eli tarpeesta kohdata toinen ihminen. Ihmistä ei voi kohdata egolla. On oltava valmis siihen, että se tekee harvinaisen kipeää. On asetuttava mestattavaksi, kapinoimatta.

        Se on suurin uhraus, mitä tiedän. Ja minä kuulen, kuinka ne lehahtavat jälleen lentoon, mustana parvena.



        (Nasdaq ja linnut)

        Unohtui nauru, sillä ego sammutti valot.


        (Reps)


      • Nasdaq piipittää
        Tilanteen hallitsija kirjoitti:

        Unohtui nauru, sillä ego sammutti valot.


        (Reps)

        Tämä aika on tulvillaan meitä erinomaisuuksia - toinen toistaan älykkäämpiä ja kauniimpia, voimakkaampia.

        Eli siis kaikki on kuin ei mitään. Mikään ei ole muuttunut miksikään; jos katselee edellisen varjolla. Kenestäkään ei ole tullut sen kauniimpi tai älykkäämpi kaikkina näinä vuosina, joina elämä on saitilla sohannut.

        Tällaista on kova ja kaunis elämä.



        (Naurua vuosien takaa)


      • Naurua saarilta
        Nasdaq piipittää kirjoitti:

        Tämä aika on tulvillaan meitä erinomaisuuksia - toinen toistaan älykkäämpiä ja kauniimpia, voimakkaampia.

        Eli siis kaikki on kuin ei mitään. Mikään ei ole muuttunut miksikään; jos katselee edellisen varjolla. Kenestäkään ei ole tullut sen kauniimpi tai älykkäämpi kaikkina näinä vuosina, joina elämä on saitilla sohannut.

        Tällaista on kova ja kaunis elämä.



        (Naurua vuosien takaa)

        Eli olemme keskellä egojen temmellyskenttää. Tuomareita ei ole. Olemme itse tuominneet itsemme jo aikaa sitten ja väitämme yhä, että se on tuon toisen vika.

        Sitten tulee Keira ja sytyttää lampun, eli valon.



        (Cuul)


    • Olet paikan valinnut

      Itsehän olet asuinpaikkasi valinnut

      Kallio on status
      mutta en tiedä onko se the paras vaihtoehto?

      Ehkä jos työt olisi sielläpäin.
      Onko mikään paikka Suomessa kaunis tähän aikaan vuodesta?

      Tukholma ja Uppsala ovat kauniita ja
      huomattavasti paremmin hoidettuja

      • Nasdaq elementissään

        Solsidan?

        Olin juuri sanomassa, että en minä ole mitään valinnut, valinnat valitsivat minut. Mutta sitten älysin, että minä se juuri valitsin ne valinnat, jotka valitsivat juuri minut.

        Ota tästä nyt selvää.


        (Reps)


      • Nasdaq taiteilijana
        Nasdaq elementissään kirjoitti:

        Solsidan?

        Olin juuri sanomassa, että en minä ole mitään valinnut, valinnat valitsivat minut. Mutta sitten älysin, että minä se juuri valitsin ne valinnat, jotka valitsivat juuri minut.

        Ota tästä nyt selvää.


        (Reps)

        Mulla on muuten varsin korkea äo.

        Tulot eivät kohtaa menoja.



        (Naurua)


      • Nasdaq & yhtälö
        Nasdaq taiteilijana kirjoitti:

        Mulla on muuten varsin korkea äo.

        Tulot eivät kohtaa menoja.



        (Naurua)

        Todellisuudessa on se ongelma, että biisit ja ajatukset loppuvat ennen ajatusta ja biisiä.

        Pitäisi olla kompetenssia.


        (Reps)


      • Nasdaq opiskelee
        Nasdaq & yhtälö kirjoitti:

        Todellisuudessa on se ongelma, että biisit ja ajatukset loppuvat ennen ajatusta ja biisiä.

        Pitäisi olla kompetenssia.


        (Reps)

        Traumaattinen koulutuspolitiikka on avainasia.

        Mikään ei ole niin kammottavaa kuin huonot maikat ja typeryys samassa huoneessa.


        (No olihan hyvin sanottu)

        (Naurua)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe