Mietin kokoaika kaikkea paskaa.

qjwegjegjhrhir

Kuinka saada nuo paskat ulos minusta?

En jaksa enään kauaa.

Tekisi mieli huutaa ja hypätä alas jostakin korkealta.

11

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qjwegjegjhrhir

      Perkele.

      Kukaan ei tiedä minusta mitään eikä elämästäni, ei siitä kuinka vihaan itseäni ja kuinka olen halunnut helvettiin täältä jo kauan.

      En uskalla viiltää itseäni hengiltä koska viilsin kerran käteeni liian syvän haavan joskus kun piti vain tehdä joku teininen verivala. Tietäisin mitä se tulisi olemaan, mutta kai se tarvitsee tehdä ja kestää jos ei enään kestä tätä paskaa.

      En tullut tänne kuin perseilemään. Joko elossa ja kunnossa tai poissa täältä. En usko tulevani enään kuntoon, tekisi mieli huutaa perkeleesti mutta kyyneleet vain valuvat vittumaisesti pitkin naamaani.

      Ne selitykset kaikesta kliseisestä paskasta.. Tai jostakin vitun jeesuksesta.. Jos joku haluaa kirjoittaa niin jättäkää ne.

    • qjwegjegjhrhir

      Mieli rauhoittui jo tuon aikavälin aikana kun tein pari asiaa.

      Mutta siis tottahan tuo että ajattelen oikeasti kokoajan kaikkea paskaa, kaikkea negatiivistä mitä minulle on kerrottu itsestäni ja kuinka olen saanut tuntea etten pääse noiden asioiden ylitse enkä voi taistella itseäni vastaan ja voimattomuuden takia en voinut taistella vihollisia vastaan.

      Tilanne oli se, että tapasin ihmisen ketä oli ensin ystäväni ja sitten veriviholliseni... Tosin, viha oli yksipuolista. Eli hän vihasi minua ja ehti näyttää sen kolmen vuoden ajan. Syytän vieläkin itseäni siitä että annoin hänen kohdella minua kuin paskaa.

    • jos helpottais

      Onko tämä ensimmäinen kerta kun päätit edes hieman avautua taakastasi. Mitä tuo henkilö sinulle teki konkreettisesti?

    • qjwegjegjhrhir

      En ole saanut itsestäni kaikkea ulos vieläkään. Olen etsinyt vapautta sitä kuitenkaan löytämättä.

      Hän ehti tehdä aika paljon ja en voi ymmärtää miksi koska olimmehan me ystäviä. Hän oli ennalta-arvaamaton ja järkytti minut nolaamalla esimerkiksi julkisesti kun kaikki olimme kasvotusten. Hän kertoi yksityisasioitani kaikille ja levitti niitä ympäriinsä. Hän solvasi ja kusasi henkisesti siihen pisteeseen saakka että sain posttraumaattisen stressihäiriön merkkejä, ahdistuin ja masennuin.

      Hän sai minut uskomaan että minä olen viallinen. Hän kyseenalaisti koko olemassaoloni ja kommentoi pieniä asioita jotka pikkuhiljaa laski itsetuntoni kaiken sen muun lomassa todella alhaiseksi. En ole pystynyt olemaan enään ihmisten kanssa tekemisissä ja ajattelin tekeväni itsemurhan koska en enään uskaltanut olla oma itseni, itseasiassa en enään tiennyt kuka se on. Loppupeleissä olin hänen kanssaan ja kaikki vain pahentui kun hänestä tuli entistä myrkyllisempi. Pelkäsin hänen seurassaan, että mitähän nyt seuraavaksi. Aistein kokoajan että kaikki ei ole hyvin ja minun pitää päästä pois, siltikään en lähtenyt koska pelkäsin. Pelkäsin että hän levittelee asioitani lisää ja että hän mustamaalaa minut kaikille, koko hänen suvulleen ja että heistä tulee minun vihamiehiäni loppuelämäkseni.

      No, poistin sitten kaikki pois kavereistani somessa viimeisillä ihmisyydenrippeilläni kun en olisi uskaltanut jos olisin vielä välittänyt mistään asioistani. Olin silloin juonut alkoholia.

      Onneksi numeroni on vaihtunut. Hän kyllä oli saanut sen selville yhdessä vaiheessa ja soitti minulle ja oli ihan hiljaa puhelimen toisessa päässä. Sitten hän kirjoitti minulle viestin jossa hän ''Pyysi anteeksi.'' Ja että: ''Minun kanssa hän ei halua olla riidoissa koska olen sellainen ihminen kenestä hän välittää.'' En vastannut hänelle mitään. En uskonut siihen että kaikki tulisi muuttumaan, olisin vain mennyt takaisin hänen kanssaan ja hän olisi jatkanut tuota kaikkea.

      Nyt olen ollut hänestä erillään jonkun aikaa. Hän on tosin samassa ryhmässä kanssani ollut ammattikoulussa ja meillä on molemmilla jatko-opinnot päällä eli siis lisäopiskeluaika. Menen taas maanantaina koululle ja en haluaisi nähdä häntä.

      • qjwegjegjhrhir

        Hän siis puhui minulle asioita aina satunnaisesti, joista voin sanoa järkyttyneeni. Olin järkyttynyt koska mietein miksi kukaan voisi sanoa tuollaista ihmiselle kenestä välittää...

        Esimerkiksi: ''Ei meikki rumuutta paranna.''

        ''Olet kauhea lissu, oikein pissis.''

        ''Olet liian laiha.''

        ''Mieheni sanoi että olet helvetin tyhmä.''

        ''Miksi meikkaat noin koska näytät vitun rumalta, etkö tajua jo?!''

        ''Miksi seisot noin?''

        ''Miksi syöt purkkaa noin?''

        ''Polvesi ei kestä koska olet liian laiha.''

        ''Heruttelet persettäsi ympäri kyliä.''

        ''Kuvitteletko olevasi kaunis?''

        ''Onko tuossa piirrustuksessa jota piirrät, sinä itse?''

        ''Miksi puhut kaikista paskaa?''

        ''Kukaan muu ei siedä sinua mutta minä voin kyllä olla sinun kanssasi koska olen huomannut että olet hyvä tyyppi.'' (Mustamaalasi itse minut kaikille.)

        ''Näytät ihan apinalta kasvoiltasi.''

        ''Jalkasi ovat ihan vääntyneet.''

        ''Vittu sä olet idiootti.''

        ''Vajaa.''

        Tollasta sain kuunnella. Kuulostaa naurettavalta että edes kirjoitan näistä mutta nuo laittoi itsetunnon aika pahasti alas. Lista jatkui ja siinä oli esimerkkejä.

        Alkoi ihan ahdistamaan.

        Hän sai myös minut puolelleen jotenkin kusettamalla että vika on usein toisessa ihmisessä. Hän myös vaikutti kontrolloivasti ihmissuhteisiini ja kuinka edes enään olisin voinut olla samojen ihmisten kanssa kuin silloin kun en enään tuntenut itseäni.

        Hän myös käski tehdä 'palveluksia' hänelle. Kerrankin kun olimme prismassa, hän vain yllättäen kysyi: '' Hei.. Voitko sä tehdä palveluksen? Pliiiss...'' Olin sillain että: '' Riippuu minkä?'' Se vastas: ''Kerro ensin voitko vaiko etkö?'' Ja kun vastasin edelleenkin että se riippuu, niin hän lämäytti: ''Voitko lainata pari sataa euroa? '' Vastasin: ''Miksi?'' (Minulla oli siis opintolaina juuri tullut ja hän tiesi siitä.) Hän vastasi: '' No siksi ku meillä olis yks paketti tuolla jossa on wii ja sit siin on jotaki pleikkarin osia.

        No, tyhmyyttäni lainasin ja maksut tuli joillakin esineillä eikä edes rahalla.

        Hän muuten nyryytti minua julkisesti kun maksoin hänelle velat takaisin... Opintotukeni oli 96e kk kun asuin kotona ja olin kerrankin hänelle 70e velkaa. Hän sanoi kovaan ääneen ihmisten läsnäollessa: '' Niin missäs ne mun rahat menee...? '' ''Sanoin, että täällähän ne mulla on.'' Vastaus: '' Annas nytte sitte se 70e jonka olikki velkaa.'' Annoin ja vastaus: '' Vittu mulla onki nyt rahaa ja sul ei jääny melkee mitään.''


      • jos ....

        On maallikkona ymmärrä, mutta selvältä narsistilta tyyppi vaikuttaa. Yrittää tehdä sovintoa ja vakuuttaa jopa välittävänsä. Älä mene maanitteluista huolimatta enää ansaan. Hän voi olla itsekin sokea eikä tajua että loukkaa tai jos tajuaa, niin ei missään nimessä sitä tunnista.
        On todella ikävää että joutuu tuollaisen ihmisen hampaisiin. Tuskin hänellä itselläänkään on hyvä olla.


    • qjwegjegjhrhir

      Ja kuinka naurettavaksi itseni tunnenkaan, kuinka tyhmältä tämä kuulostaakaan: Minä tunnen voivani paremmin kun joku ihminen oli kiinnostunut asioistani.

    • .,.,

      Kuulostaa klassiselta narsistilta.

    • qjwegjegjhrhir

      Luin tuosta narsismin kategoriasta ja täytyy kyllä sanoa, että merkit sopivat kyseiseen ihmiseen.

      Juuri tuollainen hän oli.

      Hän keksi jokaisesta asiasta negatiivistä palautetta ja keksi kyllä keinot kuinka näyttää että hänen maailmassaan asiat ovat 'oikeita': -Että hän on oikeassa. Että hänen sanansa on totuus.

      Miksi tuo voi vaikuttaa niin paljon ihmiseen? Miksi vieläkin oireilen tästä kun siitä on aikaa niin kauan. Kerran hän pääsi pitkäksi aikaa lähelleni ja sitten se oli ohitse. Siltikin asia kalvaa minua ja tuntemukseni eivät ole normaaleita. Tunnen itseni tyhjäksi sisältä. Persoonattomaksi.

    • OnSullaTuskaa!!

      On sulla kamalan raskasta, ahistavia taakkoja mielesi maailmoissa.
      Mä nyt kiinnitin huomiota sinun tähän lausahdukseesi "...kuinka vihaan itseäni ja kuinka olen halunnut helvettiin täältä jo kauan".

      Tämän ajatteleminen juuri näin ja tämän toistaminen tavalla ja toisella käsittääkseni lisää tuskaasi, tovottomuuttasi. Olet niinku negatiivisuuden kierteessä. Huomaa, tämä ei ole haukkua eikä arvostelua, Ei! Mä vaan maallikkona yritän analysoida syntyjä syviä.

      Jos kääntäisit tulokulmaa ihan vaikka väkisin. Siis minusta on järkyttävää, että ihminen hokee, että on halunnut helvettiin täältä jo kauan!? Tämä juuri vetää sinulle helvetillistä oloa sillä tuolla Pahalla on voimaa itsessään ja sinä kuin rimpuilet siinä, aiemmin tapahtuneiden ikävien asioidesi ja muistojesi lisäksi! Etkö voisi vaihtaa huuteluasi, että haluat täältä Taivaallisen Isän, Jumalan haltuun, haluat hänen kauttaan apua. Hän on hyvä, Hän on Rakkaus. Mä tiedän,koska minulla lähti elämä sujumaan tuon vaihtoehdon jälkeen . Muistat varmaan, että etsivä löytää. Kysele itseksesi, ylöspäin. Alkaa helpottaa ja selkeyttää kummasti.

      Toki tarviit paljonkin varmaan ihan keskusteluapua ja eri asioiden läpikäyntiä. Mutta vaan siis mun mielestä tuo helvettiin haluaminen itsensä rankaisuna syöttää vain lisää vaikeutta oloosi, sillä se on henkivalta. - Sory. En pelottele tai painosta, vaan neuvon, että huuda Jumalaa!

    • qjwegjegjhrhir

      Kun sinä kirjoitit ensimmäiset lauseesi: ''On sulla kamalan raskasta, ahistavia taakkoja mielesi maailmoissa. '', minä kuvittelin ensin että se oli sarkasmia.


      Minulta taisi loppua sanat tähän.

      Kuinka koskaan voisin kuvailla tätä elämääni joka jätti jälkensä, niillä tunteilla mitä minulla on. Ne eivät edes ole tunteita. Ne ovat ikuiset arvet jotka tekevät minusta poikkeavan. Poikkeavan emotionaalisesti tavalla jota ei voi selittää ja jonka voi huomata vaikka koetankin sen peittää. Olen yksin koska jokin minussa saa minut vetäytymään pois. En koe kuuluvani joukkoon enkä koskaan ole kuulunutkaan. Se kerta, jolloin kuuluin oli valhetta.

      Ainoa johon tiedän sydämestäni kuuluvan, on perheeni.

      https://www.youtube.com/watch?v=GIzDsGyxsQM

      Toisaalta, saan voimani synkkyydestä ja olen sisimmässäni vahva sielu. Haluaisin kuitenkin vapauteen, koska haluan olla onnellinen. Haluan tuntea uudelleen olevani kaunis arvokas, nuori ja kuolematon.

      Haluan osoittaa rakkauteni ihmisiä kohtaan keitä rakastan.

      Tunnen, kuin aikoinaan olisin rakentanut muurit ympärilleni, sitten joku olisi murskannut ne ja ytimessäni olisi sisällä kovaa, elotonta kiveä. Kuin joku olisi riisunut minut viimeisintä ripettä myöten minun omasta henkisyydestäni koska se olisi ollut totta että hän on oikeassa siinä mitä minun sisälläni henkilöohtaisesti on.

      Nyt pystyin avaamaan henkistä puoltani jokseenkin niin, että ehkä joku voi ottaa tuosta tekstistä tämän tunteen itseensä ja pitää sitä hetken sisällään ja päästää sen ulos, kirjoittaa minulle mitä haluaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe