Oletko ollut terveystalo/pulssissa varhaisultrassa?!

Huhuhhh

Itse olin ja makso 190 euroa!!!!
Musta ihan älytöntä ku eiks se 4D oo sit melkee samanhintamen? :(
Puhelimes mul ei osattu silloin sanoo tarkkaa hintaa, sanottiin et lääkäri käynti on 80-100....

Kokemuksia???

4

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmhmm.

      Kyllähän nuo maksaa, KELAkorvausta kun ei vissiin saa automaattisesti noista vaan se pitää hakea erikseen, ja perustella vaikka epäilyllä että olisi kohdunulkoinen. Kela kun vaatii että pitää olla jotain oikeampaa vaivaa jotta myöntävät korvauksia noista varhaisultrista.
      Kaarinassa on pieni lääkäriasema, joku varsinais-suomen lääkäripalvelut joka tekee noit varhaisultria, maksaa 100e koska sieltä saa eti sen Kela-vähennyksen, koska heidän lääkärin mukaan on aina syytä tarkistaa että siellä on hyvin alkanut raskaus oikeassa paikassa.
      Kai sinulle kerrottin että voit hakea Kelasta vähennystä tuohon?
      On kyllä aika kova hinta jos vähennys on jo tehty (muuta kin poliklinikkamaksusta).

      • Älytöntä :(

        Menin kovien mahakipujen takia kun olin tosi huolissani. Tehtiin sitte perusteellinen ultra (vaikken pyytänyt, halusin vas varmistaa että kaikki ok ku kivut oli kovat)
        Kuittiin tuli varhaisultra, ja mahakipujen takia kelavähennykset tuli heti. :( jokin täs vaa mättää mun mielestä....


      • mmhmm.
        Älytöntä :( kirjoitti:

        Menin kovien mahakipujen takia kun olin tosi huolissani. Tehtiin sitte perusteellinen ultra (vaikken pyytänyt, halusin vas varmistaa että kaikki ok ku kivut oli kovat)
        Kuittiin tuli varhaisultra, ja mahakipujen takia kelavähennykset tuli heti. :( jokin täs vaa mättää mun mielestä....

        Miten nämä maksut on eritelty kuitissa?
        Paljonko oli vähennys?


    • mmhmm.

      Onko siinä tuo poliklinikkamaksu 15e erikoislääkärimaksu 20min 86e? Vai oliko pidempi käynti?
      Sinänsähän sinulle ei puhelimessa sanottu väärin, eihän se voinut puhelimessa tietää että sinulle tehtäisiin ultra....
      Ja se ultra on näköjään se kallein, T-talon sivuille nyt oli vain kaksi ultrausesimerkkiä muta ylävatsan uä maksaa 213e, kai alavatsan/alateitse tehty ultra on sitten samoissa luokissa.....
      Mutta tuntuuhan se paljolta =(
      Toivottavasti kaikki oli hyvin kuitenkin?
      Se 4d on varmasti vielä kalliimpi ja siitä tuskin saa vähennyksiä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      60
      3110
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      546
      2967
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2155
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1781
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1542
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1267
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe