Rasittavin vakkari äänestys!

one of us

Laita rasti sen vakkarin kohdalle joka on joskus ärsyttänyt sinua. Voit rastittaa monta. Lisätkää, jos joku unohtui. Eniten rasteja saanut voittakoon!!

Kurpizza
Icepicked
Israelin-tukija
Suolistohomoraippari
Jokutyyppi19
Oceantherunq
Biologinalku
Nasse_seta
VeH
Santiny
Fnfn
Assassin
Alice_Dolly
Siiliö
Neloth
Hekekee
Pofuksio
Herra X
Lomayot
Emptyoficiale
Shady
Fluttershy

64

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurpizza
      Icepicked
      Israelin-tukija
      Suolistohomoraippari X! Perkeleen peikko.
      Jokutyyppi19 X (johtuu itsestäni.)
      Oceantherunq
      Biologinalku
      Nasse_seta
      VeH
      Santiny
      Fnfn
      Assassin
      Alice_Dolly
      Siiliö
      Neloth
      Hekekee
      Pofuksio
      Herra X
      Lomayot
      Emptyoficiale
      Shady
      Fluttershy

    • Kurpizza
      Icepicked
      Israelin-tukija
      Suolistohomoraippari X En haluaisi tätä rastia lintumiehelle laittaa, mutta pakko kai se on.
      Jokutyyppi19
      Oceantherunq
      Biologinalku
      Nasse_seta
      VeH
      Santiny
      Fnfn
      Assassin
      Alice_Dolly
      Siiliö
      Neloth
      Hekekee
      Pofuksio
      Herra X
      Lomayot
      Emptyoficiale
      Shady
      Fluttershy

    • Kurpizza X
      Icepicked X
      Israelin-tukija X
      Suolistohomoraippari X
      Jokutyyppi19 X
      Oceantherunq X
      Biologinalku X
      Nasse_seta X
      VeH X
      Santiny X
      Fnfn X
      Assassin X
      Alice_Dolly X
      Siiliö X
      Neloth
      Hekekee X
      Pofuksio
      Herra X
      Lomayot X
      Emptyoficiale X
      Shady X
      Fluttershy X

    • Kurpizza X (velloi joskus itsesäälissä ja olin silleen: GET YOURSELF TOGETHER BITCH!, mutta muuten ei ole ärsyttänyt)
      Icepicked
      Israelin-tukija
      Suolistohomoraippari X
      Jokutyyppi19
      Oceantherunq X
      Biologinalku X
      Nasse_seta
      VeH
      Santiny
      Fnfn
      Assassin
      Alice_Dolly X
      Siiliö X
      Neloth
      Hekekee
      Pofuksio
      Herra X
      Lomayot
      Emptyoficiale
      Shady
      Fluttershy

      • Öhm. En muista, että olisin pahasti märissyt täällä netissä, vai oletko vakoillut ikkunani takana.

        Kaikki ihmiset ovat jonkun mielestä raivostuttavia ja kun olen pahalla tuulella, mielestäni te kaikki olette raivostuttavia. En siis äänestä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Öhm. En muista, että olisin pahasti märissyt täällä netissä, vai oletko vakoillut ikkunani takana.

        Kaikki ihmiset ovat jonkun mielestä raivostuttavia ja kun olen pahalla tuulella, mielestäni te kaikki olette raivostuttavia. En siis äänestä.

        Et märissytkään pahasti, vähän vain mutta jos jokin asia x ärsyttää jo entuudestaan (vaikka taivaalta tulee vettä saavista kaatamalla) niin sitten kun tulen tänne ja näen pikku y:n niin sekin ärsyttää, vaikka normaalisti ei ärsyttäisi. Mutta ärtymykseni oli sisäistä ja pientä joten en tuonut sitä ilmi mitenkään! :D


      • fnfn kirjoitti:

        Et märissytkään pahasti, vähän vain mutta jos jokin asia x ärsyttää jo entuudestaan (vaikka taivaalta tulee vettä saavista kaatamalla) niin sitten kun tulen tänne ja näen pikku y:n niin sekin ärsyttää, vaikka normaalisti ei ärsyttäisi. Mutta ärtymykseni oli sisäistä ja pientä joten en tuonut sitä ilmi mitenkään! :D

        Okeis... En vieläkään muista. Sori. XD




    • Rasittavuus on yleensä konseptin osa, eikä Rapsukaan olisi niin liikuttavan sympaattinen ja valloittava, ellei hän välillä olisi niin saakelin raivostuttava.

      Siskollani on muuten sama ominaisuus. Hänellä on adhd. Valoiittava persoona, mutta pikkusen lähtee homma käsistä joskus. Joo, se on rasittavaa, mutta en mä halua ajatella, että rasittavuus olisi kenenkään ykkösominaisuus.

      Itsekin olen välillä ihan helvetin rasittava, ja se ärsyttää minua. Ja sitten minua alkaa huvittaa. Joten so what.

    • Kurpizza
      Icepicked X
      Israelin-tukija X
      Suolistohomoraippari X
      Jokutyyppi19
      Oceantherunq X
      Biologinalku X
      Nasse_seta
      VeH
      Santiny
      Fnfn
      Assassin
      Alice_Dolly
      Siiliö
      Neloth
      Hekekee X
      Pofuksio
      Herra X X
      Lomayot X
      Emptyoficiale
      Shady
      Fluttershy X

      Olen aika herkästi ärsyyntyvää tyyppiä, näin käy kun yhdistää aggressiivisuuden ja neuroottisuuden keskenään. Olen juuri niitä ihmisiä, jotka alkavat nähdä punaista vinossa olevan taulun tähden. Omat sotkut ei tosin haittaa, mutta ne ovatkin omia sotkuja.

      En muuten voi sietää kellon tikitystä, olenko ainoa? Ennen en voinut nukkua ilman tikittävää herätyskelloa, nykyään taas revin kelloista patterit sillä sekunnilla kun jään yksin kotiin.

      • Et ole ainoa. Kellon tikitys vain on hirveä ääni, en kestä.


    • Olenko muuten ainoa, jonka mielestä Raippari ei ole rasittava?

      • Et ole ollut paikalla hänen trolliaaltojensa aikana.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Et ole ollut paikalla hänen trolliaaltojensa aikana.

        No, empä ole. Mutta olen itsekin ollut trolli, ja trollannut täällä Suomi24:ssä, en ylettömän paljon ja olen sen jo lopettanut, sillä halusin jotain pysyvämpää. En siis tuomitse Raipparia, koska hän on minun tavoin tapansa parantanut, ja vaikkei olisikaan, en häntä silti tuomitsisi tai pitäisi rasittavana.


      • ebzu

        Et ole ainut ja mäkin olin silloin stalkkaamassa teitä kun se trollaili.



        Ebzu,jota hämmästyttää raippariärsyyntyneet


      • ebzu kirjoitti:

        Et ole ainut ja mäkin olin silloin stalkkaamassa teitä kun se trollaili.



        Ebzu,jota hämmästyttää raippariärsyyntyneet

        Vai hämmästyttää? Mikä vitun oikeus hänellä mielestäsi oli tuottaa pahaa mieltä kaikille ja helvetisti ylimääräistä työtä minulle ja Kurpizzalle?


    • Kieltäydyn äänestämästä.

    • HeKeKee'd

      Juuh elikkäs

      Suolistohomoraippari X X X X X

    • Santinyltä ja Fnfn:ltä hauaisin kysyä, miksi olen ollut ärsyttävä.

      • Jumala, Herre, IT

        Jåtenkin tuntuu, että syynä on linnuista jauhaminen...


      • Jumala, Herre, IT kirjoitti:

        Jåtenkin tuntuu, että syynä on linnuista jauhaminen...

        Aika tarkkaan näin. Olen kuitenkin pitänyt mölyt mahassani, koska sinulla on täysi oikeus jauhaa linnuista, mutta minulla on myös täysi oikeus ärsyyntyä siitä niin kauan kun en ala polkea oikeuttasi linnuista jauhamiseen. Yritän parhaani mukaan yllä kiertää lintuketjut kaukaa, mutta silloin ärsyttää kun täällä ei tapahdu mitään muuta kuin ropeja ja lintukeskustelua.

        Ei millään pahalla siis, ongelma on ehdottomasti minun päässäni.


      • santiny kirjoitti:

        Aika tarkkaan näin. Olen kuitenkin pitänyt mölyt mahassani, koska sinulla on täysi oikeus jauhaa linnuista, mutta minulla on myös täysi oikeus ärsyyntyä siitä niin kauan kun en ala polkea oikeuttasi linnuista jauhamiseen. Yritän parhaani mukaan yllä kiertää lintuketjut kaukaa, mutta silloin ärsyttää kun täällä ei tapahdu mitään muuta kuin ropeja ja lintukeskustelua.

        Ei millään pahalla siis, ongelma on ehdottomasti minun päässäni.

        Sama syy kuin Santinylla. Niin, ja pilkkusäännöistä jauhaminen. Mutta voin kertoa, että olen tottunut niuhottavaan tyyliisi (


    • Kurpizza
      Icepicked x
      Israelin-tukija x
      Suolistohomoraippari x
      Jokutyyppi19
      Oceantherunq
      Biologinalku x
      Nasse_seta
      VeH
      Santiny
      Fnfn
      Assassin
      Alice_Dolly
      Siiliö
      Neloth
      Hekekee
      Posfuksio
      Herra X (lienee selväti voittaja...)
      Lomatoyt x
      Emptyoficiale
      Shady
      Fluttershy

      • Sinähän pidät linnuista. "Jauhanko" niistä kuitenkin liikaa? Etkö pidä pilkkusäänöistä?


    • :D:

      Jännä, että vain Rape (Kyllä, en koskaan lopeta sen nimen käyttämistä. Olet minulle aina Rape.) Ja fnfn laittoivat minulle rastin... Luulin oikeasti olevani paljon ärsyttävämpi.

      -Siiliö-

      • Itse harkitsin asiaa, mutta en pystynyt nimeämään yhtään kyllin ärsyttävää tapausta, etkä yleisesti ottaen ola tarpeeksi ärsyttävä rastia ansaitaksesi. Jännä juttu, tosielämässä olisin varmaan saanut rastin ihan kaikilta :D Nyt taisin saada vain Rapelta, joka nyt vaan on Rape. Olisin tietysti voinut laittaa itselleni rastin, nyt kaduttaa!


      • santiny kirjoitti:

        Itse harkitsin asiaa, mutta en pystynyt nimeämään yhtään kyllin ärsyttävää tapausta, etkä yleisesti ottaen ola tarpeeksi ärsyttävä rastia ansaitaksesi. Jännä juttu, tosielämässä olisin varmaan saanut rastin ihan kaikilta :D Nyt taisin saada vain Rapelta, joka nyt vaan on Rape. Olisin tietysti voinut laittaa itselleni rastin, nyt kaduttaa!

        Santiny ole kiltti ja auta! Miten lasken: x(potenssiin 10) -15x(potenssiin 5) 50 = 0?

        Älä laske koko laskua, mutta minä en edes tajua miten tuosta pitää mennä eteen päin! Tulon nollasääntöä en saa toimimaan, koska en saa kertolaskua väännetyksi joka paikkaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Santiny ole kiltti ja auta! Miten lasken: x(potenssiin 10) -15x(potenssiin 5) 50 = 0?

        Älä laske koko laskua, mutta minä en edes tajua miten tuosta pitää mennä eteen päin! Tulon nollasääntöä en saa toimimaan, koska en saa kertolaskua väännetyksi joka paikkaan.

        No keksin pari tapaa päästä alkuun. Voit ottaa yhteiseksi tekijäksi x^5 ja lähteä sitä kautta ratkomaan, tai sitten enkkuketjussa mainitsemani metodi, jolla ainakin neljännen asteen yhtälöt ratkeavat kivasti, silloin merkitään x^2 = t, ehkä sitä voisi soveltaa tässäkin tyyliin x^5 = t tms. En nyt jaksa hakea maolia ja lukea sieltä potenssien laskusääntöjä, mutta siinä nyt kumminkin tämmöinen ajatus.


      • santiny kirjoitti:

        No keksin pari tapaa päästä alkuun. Voit ottaa yhteiseksi tekijäksi x^5 ja lähteä sitä kautta ratkomaan, tai sitten enkkuketjussa mainitsemani metodi, jolla ainakin neljännen asteen yhtälöt ratkeavat kivasti, silloin merkitään x^2 = t, ehkä sitä voisi soveltaa tässäkin tyyliin x^5 = t tms. En nyt jaksa hakea maolia ja lukea sieltä potenssien laskusääntöjä, mutta siinä nyt kumminkin tämmöinen ajatus.

        Kitti, mutta häh? Maol? No se minulla on.

        Samoja ohjeita muutkin antoivat (kirjoitusmuotoon lyhennetyllä oulun murteella tosin)

        Mutta se 50 jää ihan pihalle kaikesta? Joo-o. Jos kokeessa tämmöisiä, taitaa mennä aikalailla kuuseen koko homma. Kiitos kumminkin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kitti, mutta häh? Maol? No se minulla on.

        Samoja ohjeita muutkin antoivat (kirjoitusmuotoon lyhennetyllä oulun murteella tosin)

        Mutta se 50 jää ihan pihalle kaikesta? Joo-o. Jos kokeessa tämmöisiä, taitaa mennä aikalailla kuuseen koko homma. Kiitos kumminkin.

        EIKU NYT TAJUSIN!

        Hyvä, että mainitsit Maolin, sieltä löytyi. KIITTI!


      • kurpizza kirjoitti:

        EIKU NYT TAJUSIN!

        Hyvä, että mainitsit Maolin, sieltä löytyi. KIITTI!

        Sitä maolia kannatttaa ihan aikuisten oikeesti käyttää. Muutamaan (arviolta ehkä kymmeneen) otteeseen kokeeseen valmistautumien onkin sitten jäänyt siihen, että on etsitty maolista se kohta, josta tarvittavat kaavat löytyvät :D


      • kurpizza kirjoitti:

        EIKU NYT TAJUSIN!

        Hyvä, että mainitsit Maolin, sieltä löytyi. KIITTI!

        Eiku en tajunnutkaan.

        Kaikki ovat tervetulleita hautajaisiini huomenna. Saatte kupin kaakaota.


      • kurpizza kirjoitti:

        Eiku en tajunnutkaan.

        Kaikki ovat tervetulleita hautajaisiini huomenna. Saatte kupin kaakaota.

        Mitenköhän tän nyt vääntäis rautalangasta... Siis merkitset, että x^5 = t ja sitten sijoitat alkuperäiseen yhtälöön t:n ja saat yhtälön t^2 - 15t 50 = 0, jonka toivon mukaan osaat ratkaista. Kun olet ratkaissut t:n, sijoita x^5 t:n paikalle ja ratkaise x. Selvensikö yhtään?


      • santiny kirjoitti:

        Mitenköhän tän nyt vääntäis rautalangasta... Siis merkitset, että x^5 = t ja sitten sijoitat alkuperäiseen yhtälöön t:n ja saat yhtälön t^2 - 15t 50 = 0, jonka toivon mukaan osaat ratkaista. Kun olet ratkaissut t:n, sijoita x^5 t:n paikalle ja ratkaise x. Selvensikö yhtään?

        Selvensi. Paljon. Mistä se t sinne revitään? Miksei ole kerrottu, että noinkin voi tehdä...????


      • kurpizza kirjoitti:

        Eiku en tajunnutkaan.

        Kaikki ovat tervetulleita hautajaisiini huomenna. Saatte kupin kaakaota.

        Mikä muuten on oikea vastaus. Aika vaikea tehtävä ja minäkin olen yrittänyt ratkaista.


      • kurpizza kirjoitti:

        Selvensi. Paljon. Mistä se t sinne revitään? Miksei ole kerrottu, että noinkin voi tehdä...????

        No siis se revitään siinä kohtaa kun kirjoitat "merkitään x^5 = t". Omia muuttujiahan saa aina repiä niin kauan kuin sellaisia ei esiinny enää vastauksessa. Eikä sen ole pakko olla t, jos pelkäät että sekoittuu plusmerkkeihin. Voit piirrellä vaikka kukkasia jokaisen t:n paikalle. Tyyli on vapaa, kunhan et käytä tikkukirjaimia. Mulla oli tapana lukiossa käyttää k:ta, mutta olen palannut t:hen, kuitenkin niin, että kirjoitan matikassa t:n kaunotyylisesti silmukan kera.


      • biologinalku kirjoitti:

        Mikä muuten on oikea vastaus. Aika vaikea tehtävä ja minäkin olen yrittänyt ratkaista.

        Itse sain, että x olisi viides juuri kymmenestä tai viides juuri viidestä. Kaksi ratkaisua siis.


      • santiny kirjoitti:

        Itse sain, että x olisi viides juuri kymmenestä tai viides juuri viidestä. Kaksi ratkaisua siis.

        Huh, sitten minäkin sain oikean vastauksen. Jospa maagista t:tä voisi muissakin hyödyntää.


      • kurpizza kirjoitti:

        Huh, sitten minäkin sain oikean vastauksen. Jospa maagista t:tä voisi muissakin hyödyntää.

        Siitä on iloa aina, jos on löydettävissä sellainen t, joka palauttaa yhtälön toiseen asteeseen.


      • santiny kirjoitti:

        Siitä on iloa aina, jos on löydettävissä sellainen t, joka palauttaa yhtälön toiseen asteeseen.

        Ja tuo pitäisi itse tajuta? Noh, jossaan kaksi laskua viidestä oikein, niin hyvin menee... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Ja tuo pitäisi itse tajuta? Noh, jossaan kaksi laskua viidestä oikein, niin hyvin menee... XD

        Omituista, kyllä meille kerrottiin. Kätevä kikka kyllä :) Tosin sen verran simppeli temppu, että menee varmaan helposti ohi korvien kun ei tuohon kauaa aikaa käytetä.


      • santiny kirjoitti:

        Omituista, kyllä meille kerrottiin. Kätevä kikka kyllä :) Tosin sen verran simppeli temppu, että menee varmaan helposti ohi korvien kun ei tuohon kauaa aikaa käytetä.

        1. Kurssilla minulla oli eri ope... Teen välillä muita läksyjä. En jaksa noita vaikeita enää.


      • santiny kirjoitti:

        Omituista, kyllä meille kerrottiin. Kätevä kikka kyllä :) Tosin sen verran simppeli temppu, että menee varmaan helposti ohi korvien kun ei tuohon kauaa aikaa käytetä.

        Ei minullekaan kyllä ole kerrottu eikä todellakaan kirjassa ole tuollaista. Vilkaisin ihan huvikseni kakkoskurssin kirjaa ja siellä ratkottiin tehtävät ihan vain tulon nollasäännöllä niin kuin tunneillakin tehtiin.


      • biologinalku kirjoitti:

        Ei minullekaan kyllä ole kerrottu eikä todellakaan kirjassa ole tuollaista. Vilkaisin ihan huvikseni kakkoskurssin kirjaa ja siellä ratkottiin tehtävät ihan vain tulon nollasäännöllä niin kuin tunneillakin tehtiin.

        Tähän laskuun hain Googlesta apua, ja sen perusteella näitä tulisi vasta 4. kurssilla:

        x | x* - 4 | > 2

        Noh, sain kokonaista neljä vastausta.... XD Jospa jokin olisi oikein.


      • kurpizza kirjoitti:

        Tähän laskuun hain Googlesta apua, ja sen perusteella näitä tulisi vasta 4. kurssilla:

        x | x* - 4 | > 2

        Noh, sain kokonaista neljä vastausta.... XD Jospa jokin olisi oikein.

        Mikä tuo tähti on äksän yläkulmassa?


      • biologinalku kirjoitti:

        Mikä tuo tähti on äksän yläkulmassa?

        Potenssiin kaksi. Minä sain siihen: -2 < x < 1 tai -3>x tai 2


      • kurpizza kirjoitti:

        Potenssiin kaksi. Minä sain siihen: -2 < x < 1 tai -3>x tai 2

        Minä en enää muista noita itseisarvoepäyhtälöitä. En saanut paperilla ratkaistuksi. Luksuslaskin antaa vastaukseksi x-1 ja x on erisuuri kuin 2.

        Potenssit kirjoitetaan yleensä x^2. Tuon väkäsen saa minun näppäimistössäni Å-kirjaimen vierestä.


      • biologinalku kirjoitti:

        Minä en enää muista noita itseisarvoepäyhtälöitä. En saanut paperilla ratkaistuksi. Luksuslaskin antaa vastaukseksi x-1 ja x on erisuuri kuin 2.

        Potenssit kirjoitetaan yleensä x^2. Tuon väkäsen saa minun näppäimistössäni Å-kirjaimen vierestä.

        Meille ei niitä ole opettukaan.

        Tiedän juu, mutta itseäni se sekottaa...


      • biologinalku kirjoitti:

        Minä en enää muista noita itseisarvoepäyhtälöitä. En saanut paperilla ratkaistuksi. Luksuslaskin antaa vastaukseksi x-1 ja x on erisuuri kuin 2.

        Potenssit kirjoitetaan yleensä x^2. Tuon väkäsen saa minun näppäimistössäni Å-kirjaimen vierestä.

        Hetken pohdiskelun jälkeen päädyin biologin kanssa samaan johtopäätökseen. En muista, miten siihen päästään matemaattisin menetelmin, mutta kokeellisesti asia on juurikin näin. Kyllä se varmaan kirjasta löytyy, paitsi jos käytätte Sigmaa, jolloin voin todeta, ettei matikasta tule mitään, hanki avuksi jonkin toisen sarjan kirja, jos haluat oppia kirjasta.


      • santiny kirjoitti:

        Hetken pohdiskelun jälkeen päädyin biologin kanssa samaan johtopäätökseen. En muista, miten siihen päästään matemaattisin menetelmin, mutta kokeellisesti asia on juurikin näin. Kyllä se varmaan kirjasta löytyy, paitsi jos käytätte Sigmaa, jolloin voin todeta, ettei matikasta tule mitään, hanki avuksi jonkin toisen sarjan kirja, jos haluat oppia kirjasta.

        Ihan "Pitkä matematiikka" niminen sarja.


      • biologi_ei_kirj.
        santiny kirjoitti:

        Hetken pohdiskelun jälkeen päädyin biologin kanssa samaan johtopäätökseen. En muista, miten siihen päästään matemaattisin menetelmin, mutta kokeellisesti asia on juurikin näin. Kyllä se varmaan kirjasta löytyy, paitsi jos käytätte Sigmaa, jolloin voin todeta, ettei matikasta tule mitään, hanki avuksi jonkin toisen sarjan kirja, jos haluat oppia kirjasta.

        Sain minä sitten paperillakin aika monimutkaisten ja epäselvien merkintöjen kautta piirrellyksi paraabelikuvion, jossa on yhtälön nollakohdat ja siitä näkee saman ratkaisun, jonka laskin antoi. Siihen tuli jotenkin kaksi paraabelia niin, että ne leikkaavat lukusuoran kakkosen kohdalla eli kakkonen ei tosiaan kuulu ratkaisuun.

        Pitäisi vähän kertailla näitä asioita.


      • biologi_ei_kirj.
        kurpizza kirjoitti:

        Ihan "Pitkä matematiikka" niminen sarja.

        Meillä on sama kirja. Sanopa noiden tehtäviesi tehtävänumerot.


    • Kurpizza
      Icepicked
      Israelin-tukija
      Suolistohomoraippari x
      Jokutyyppi19
      Oceantherunq x
      Biologinalku
      Nasse_seta
      VeH
      Santiny
      Fnfn
      Assassin
      Alice_Dolly
      Siiliö
      Neloth
      Hekekee
      Pofuksio
      Herra X
      Lomayot
      Emptyoficiale
      Shady
      Fluttershy

    • Aiemmin en osannut edes ajatella tätä:

      Israelin-tukija X

      • Se ylimielinen pa...SIIS pasta. Ruokaa.


    • Tajusin juuri, että kaikki olisivat rastittaneet minut, jos olisin oikeasti julkaissut puoletkaan niistä viesteistä, jotka kirjoitan. Moneen ketjuun kyllä pottuuntuneena väsään välillä hyvinkin pitkän ja aika ärhäkän/provosoivan vastauksen, totean, että se menisi hukkaan, deletoin sen ja noin yhdessä tapauksessa kymmenestä kirjoitan uuden, rauhallisemman ja lyhyemmän viestin.

      Kyllä, kirjoitin kymmenen minuuttia vastausta lellipentualoitukseen, kunnes päätin olla ruokkimatta huomiohuoraamista ja viestini pölähti bittitaivaaseen. Mopoautoketjukin olisi paaaaaljon pidempi ilman itsesensuuria. Olenko ainoa, joka kirjoittaa just tasan sen, mitä mieleen tulee ja sitten deletoi kaiken? Olen sisimmässäni erittäin ilkeä ihminen. Aina sanotaan, miten joku kusipää on sisimmässään oikeesti hyvä tyyppi. Minähän teen asiat päinvastoin!

      • Minulla vaihtelee. Joskus sensuroin, joskus en. Erityisesti alkuaikoina olin varovainen.


      • kurpizza kirjoitti:

        Minulla vaihtelee. Joskus sensuroin, joskus en. Erityisesti alkuaikoina olin varovainen.

        Minun ei tarvitse varoa! Muahahahhahaa!


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Minun ei tarvitse varoa! Muahahahhahaa!

        Koska olet luonnostaan niin kiltti ja rauhallinen. =P


      • kurpizza kirjoitti:

        Koska olet luonnostaan niin kiltti ja rauhallinen. =P

        Siis kenen luonnosta? Eiköhän se ole "luonnostaSI".


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Siis kenen luonnosta? Eiköhän se ole "luonnostaSI".

        No sinun varmaankin.... Hyvä kun muistutit, SI-järjestelmä pitää myös opetella ulkoa...


    • rasittavin vakkariäänestys

    • DKM-

      Joku on vienyt sen julkisen persoonieni keulakuvan. Arvuutelkaapa vain kuka...
      En siis ole oikeasti tätä keskustelua aloittanut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe