miten se nutrilett toimii....?

nuttr

jos joku viittisi selittää.
Ajattelin josko onnistuis niillä laihdutus.
selittäkää kaikki mahdollinen tieto mitä tein päässä on x3
onko tullu kaliiksi?
Onnistuiko?

15

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diplomiliikkuja

      Ulos liikkumaan eikä maksa mitään. Muutamat työkaverit kokeilivat noita Nuttiksia kun olivat mainoksen uhreja, vähän laihtuivat ja muutaman kuukauden päästä lihoivat takaisin ja tietenkin sen normit pari kiloa päälle. Lähde ulos liikkumaan niin saat varmoja ja pysyviä tuloksia kun teet siitä elämäntavan.

      • hahaa

        Juokse henkesi edestä


      • diplomiliikkuja
        hahaa kirjoitti:

        Juokse henkesi edestä

        hahaa

        Sinulle en jaksa vastata, vastaukseen menisi enemmän kuin pari lausetta niin se olisi sinulle ylivoimaista ymmärtää. Hitsi, huomasin että tähän tuli enemmän kuin pari lausetta, menitköhän pihalle?


    • mc-.,z-dxöjxws

      Nutriletit ja vastaaavat toimii ja tulee halvemmaksi kuin karkin ja hampurilaisten mättäminen.

      • humpuukia

        Oikee kitudieetti en suosittele paras keino on kun jättää turhat hiilarit vähemmälle syö säännöllisesti ja viittii vähän liikkua niin paino tippuu hitaasti mutta varmasti


      • olen joku
        humpuukia kirjoitti:

        Oikee kitudieetti en suosittele paras keino on kun jättää turhat hiilarit vähemmälle syö säännöllisesti ja viittii vähän liikkua niin paino tippuu hitaasti mutta varmasti

        Joillekin nopea pudotus toimii motivaattorina.


      • diplomiliikkuja

        Hyvin näyttivät toimivan, Kirjoitin ; ( Muutamat työkaverit kokeilivat noita Nuttiksia kun olivat mainoksen uhreja, vähän laihtuivat ja muutaman kuukauden päästä lihoivat takaisin ja tietenkin sen normit pari kiloa päälle.) Että silleen.


    • Moonchild7

      Nutriletti voi olla hyvä siinä mielessä että siinä on kaikki ravinto mitä tarvitsee, ja sillä menee alas painossa ilman että tarvitsee laskea kaloreita.

      Ongelma on että se on liian yksinkertainen dieetti, ja monet helposti kyllästyy juomaan sitä samaa juomaa kokoajan. Jos on itsehillintää niin kyllähän se tietysti toimii, mutta kyllähän kalorilaskenta toimii myös, jos laskee kalorit oikein ja on itsehillintää. Sillä tavalla saa vaihtelua ruokaan, ja voi sen takia olla helpompi tapa.

    • kokemusta1

      Ruokailutottumuksien muuttaminen tulee asettaa päätavoitteeksi. Nuttraus on vain apukeino :) itse on pudottanut painoa nuttriletteja apuna käyttäen. Aluksi pelkästään nutrileteilla eli patukoita/pirtelöitä, eikä mitään muuta. Muista juoda riittävästi vettä(2-3 litraa/pv). Aluksi oli aivan hirveää ja mielitekoja oli paljon... Viikon päästä oireet alkoivat helpottumaan ja siitä lähti pikku hiljaa oikein syömisen opettelu.
      Vihanneksista ja juureksista olen alkanut oikein pitämään :) Annoskoko on nyt oikeaoppinen ja pastaa/riisiä/perunoita otan myös kohtuudella. Aikomukseni on tehdä tästä pysyvää ja liikuntaa olen alkanut harrastamaan useamman kerran viikossa. Punnituksen itseni säännöllisesti, koska en halua palata entiseen.

      • diplomiliikkuja

        Hieno kirjoitus onnistumisesta:) Syöt myös pastaa,riisiä ja perunoita. Noin kun teet niin varmaan onnistut. Hienoa oli myös lukea että olet alkanut liikkumaan.


    • kirsi3

      Itse olen tiputtanut 5 kiloa nutriletilla viidessä pivässä.Olen normaalipainoinen.Mutta joskus jos sattuu tulee pari kiloa ylimääräistä niin nutriletilla saa ne kilot nopeesti pois.Joskus on kiva pitää mässypäivä,mutta se näkyy heti painossa seuraavana pävänä.Käyn aina salilla kun on mahdollista ja kävelen juoksumatolla 10,5 - 11,5 km joka kerta.

    • Miraella42

      Onko Nutrilett sama kun Nutridiet? http://www.laihdutuskuurit.fi/nutridiet/ tuolla oli siihen liittyen juttua. Olisin itsekin kiinnostunut tuosta ja jos se ei ole sama niin kumpaa suosittelette? Aika kovalta pudotukselta tuntuu tuo 5 kiloa viidessä päivässä.. Onko tuo ylipäänsä terveellistä laihtua noin nopeasti? Vai putoaako siellä nesteet ekana?

      • hohoijaa

        Huvittavaa olen normaali painonen joskus on kiva mässäillä ja sit voi nutrata saa pari kiloa pois voi herran p...e näitä juttuja


      • kirsi3

        Kyllä siinä nesteet lähtee ensin.Itse huomasin että turvotus hävisi.Emmä tämän pidemään aio nutrata.Mun keho on sellanen että jo muutama suklaapatukka nostaa painoa,jos en käy kuntosalilla.Nutridiet on eri valmiste.Mun paino putosi sen 5 kiloa viidessä päivässä koska harrastin samalla liikuntaa.Juoksumaton mittari näyttää -800 kaloria 1,5 tunnin treenin jälkeen.Mä oon laihtunut yli 30 kiloa reilun kolmen vuoden aikana.


    • nuttr

      silloon kun tiputin viimeks painoa viikossa tippui aina melkee 2kg joskus vähän vähemmän. söin ihan normaalisti perunaa yms yms herkkulakossa olin 5kk.
      hinnat nutriletilla on tääl päälle 17e.
      eli jos nyt ymmärsin et proteiini on hyvästä ja hiilihydraatteja pitäs välttää?
      olen kyl tosi huono laskemaan kaloreita. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe