seurakunnat eivat ole jumalalle kunniaksi

Kirkkokansa

Taman paivan seurakunnat eivat todellakaan ole jumalalle kunniaksi. Ihmiset oat huonoja ihmisia, pahoja toisilleen. Seurakunnista on tullut kaikenmaailman hylkioiden kokoontumispaikka, jotka kokoontuvat niihin vain siksi koska heilla ei ole mitaan muuta paikkaa maailmassa.
Eihan siina mitaan pahaa ole, mutta he eivat ole uskossa eivatka haluakaan. He kayvat tilaisuuksissa vain koska siella joku puhuu heille ja he saavat tuntea hetken olevansa ihmisia.
Ei siinakaan mitaan pahaa ole, mutta siina on jos aletaan toimia kirkon sisalla tavalla joka vahingoittaa toisen ihmisen uskoa tai elamaa, horjutetaan ihmisen luottamusta Jumalaan.
Tallaisia on paljon, monissa seurakunnissa. Kirkko on toki avoin kaikille, jopa ryovareille ja murhaajillekin, mutta tulee kuitenkin aina muistaa kirkossa ollessaan , etta vaikka ollaan Jumalan huoneessa, vieressa istuvaan ei kannata luottaa vain siksi koska han kay kirkossa. Motiiveita on monenlaisia. Kirkon ja ihmisten vieraanvaraisuutta kaytetaan mielellaan vaarin, itsekkaisiin tarkoituksiin.

6

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapauksia

      Varmaankin syy siihen miksi kirkkokansasta puhutaan usein negatiivisesti. Aito rehellinen kirkkokansa joutuu huonoon valoon useasti juuri siksi.
      Olin joulukirkossa jokunen vuosi sitten ja sain todeta miten joukko aikuisia humalaisia tuli kirkkoon vain huutelemaan ja pilkkaamaan uskovia ja kirkonmenoja. Olin todella vihainen ja pahoillani kaikkien uskovien puolesta jotka olivat kirkossa silloin.

    • Ennen kuulumatontoa seurakunta on kristuken ruumis Jeesus on se päänä,eikö jeesus on isän kunniaksi.
      Jokainen uskova on jeesusen ruumiin jäsen jokaisella jäsenellä on oma tehtävänsä.

    • Seurakuntaa
      • joten

        Kun katsot englanninkielen sanakirjaa, sana seurakunta antaa vastineeksi sanan church eli kirkko.


    • Veli Herrassa

      Minuun saa vapaasti loukkaantua, mutta mieti kannattaako sinun loukkaantua Jumalalle.
      Minä olen yksinkertainen ja tyhmä mies ja minun on uskottava se mitä Raamattuun, Jumalan Pyhään Sanaan on kirjoitettu ja minun on yksinkertaisesti uskottava Jeesukseen Kristukseen ja Hänen sovitustyöhönsä Golgatalla.
      Minun on uskottava Jumalan Pyhään Henkeen ja siihen, että Pyhä Henki avaa kirjoitukset siten kun minä pystyn ne ymmärtämään.
      Jätin kaikki hengelliset kirjat ja ihmisten sepustukset yli 10 vuotta sitten syrjään ja olen lukenut ainoastaan Raamattua, mennyt sydämessäni polvilleen ja pyytänyt, että saisin ymmärtää vaikka yhden jakeen, niin kuuluisin maailman " rikkaimpiin" ihmisiin. Koska Jumalan Armo ja Totuus Jesuksessa Kristuksessa on meille ainoa rikkaus.
      Olen huomannut käydessäni seurakunnissa, että niissä touhutaan paljon ( ilman Pyhää Henkeä), mennään osin Jumalan Pyhän Sanan vieressä ja tulkitaan Raamattua niin kuin se ei olisi Jumalan meille antava Totuus.
      Joskus oikein ärsyttää kun semmoinen ylimakea " rakkauden " ihminen tulee vastaan ja tuntee sydämessä , että kaikki asiat ei ole kohdallaan ja Raamatun mukaista, mutta siinä ylimielisessä rakkaudessa hyväksytään kaikki ja rakastetaan ihmisiä suoraan helve.t.in.
      Eikö se olisi yksinkertaista kun saarnaj puhuisi Raamatun Totuutta ja sanoisi, että niin kuin kirjotettu on.
      Eikä niin kuin tänä päivänä, liian moni julistaja sanoo " minun mielestä" ja puhuu Raamatun totuuden kupeessa, silloin en anna mitään arvoa julistukselle.
      Mutta Teille joilla on sydämessä Jeesuksen Kristuksen todistus, käydään rukoustaistoon tämän kansan puolesta, olemme kohta sodassa mukana.

      • sama linja

        Hyvä kirjoitus. Olen samalla linjalla. En kuulu kirkkoon,uskon Jumalaan ja raamatun sanaan.
        Kirkot tosiaan esittäytyvät ystävällisinä ja rakkaudellisina,mutta se on valheellinen kuva joka annetaan ulospäin. Kylmiä laitoksia ne ovat ilman Jumalan vilpittömyyttä ja rakkautta. Kylmän teologian ja vääränlaisen opetuksen oppilaitoksia ne ovat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe