Paljonko vaatisit rahaa?

FUCKIFUUU

Paljonko vaatisit rahaa, jos maksaisin sinulle siitä että enää koskaan harrastaisi uskontoasi julkisesti. Saisit edelleen kotonasi harrastaa niin paljon kuin tahdot, mutta sinun tulisi erota kirkosta eikä kirkossa käynti olisi sallittua. Kirkossa käynnit olisivat sallittuja kuitenkin kasteen, konfirmaatioiden, häiden ja hautajaisten osalta eli silloin saisit vierailla. Lisäksi jos olet putkimies ja työmääräyksessä on poistaa kirkon vessan viemäristä naispapin juuttunut tamponi, niin tällainen on sallittu myös. Kiellettyä olisi osallistuminen Jumalanpalveluksiin, herätyskokouksiin yms. julkisesti tapahtuviin toimiin sekä osallisuus uskonnollisissa kerhoissa tai yhdistyksissä.

Riittäisikö 100 000 euroa, jotta suostuisit pitämään uskosi yksityisasiana.

52

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riittäkö kakskymppiä

      Paljonkos aloittajall epitäisi maksaa että häipyisit täältä iäksi?

      • FUCKIFUUU

        Jos maksat tuon 100 000 euroa niin lähden kyllä. Lähetä tuo raha käteisenä lähimpään vapaa-ajattelijoiden yhdistykseen ja laita kuoreen FUCKIFUU RAHAT, kun vaparit vahvistavat tällaisen rahan tulleen niin poistun heti takavasemmalle. Tämä 100% lupaus.


      • kuufuu
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Jos maksat tuon 100 000 euroa niin lähden kyllä. Lähetä tuo raha käteisenä lähimpään vapaa-ajattelijoiden yhdistykseen ja laita kuoreen FUCKIFUU RAHAT, kun vaparit vahvistavat tällaisen rahan tulleen niin poistun heti takavasemmalle. Tämä 100% lupaus.

        Aika kova vaatimus peruspäivärahalla elävältä. Mihin markkina-arvosi perustuu?


      • FUCKIFUUU
        kuufuu kirjoitti:

        Aika kova vaatimus peruspäivärahalla elävältä. Mihin markkina-arvosi perustuu?

        Käsitit taas väärin, enhän minä pyydä työnteosta palkkiota tässä. Eikä siihen että pysyy poissa tarvita mitään pätevyyksiä, mutta kristityn pienillä aivoillasi et tätäkään käsitä.

        Jos sinulla ei ole muuta annettavaa ketjun aiheeseen niin aloita oma ketju ja kirjoittele sinne, tässä ketjussa sinua ei kaivata enempää. Kunnioita toisia kirjoittajia se miten kykenet ja parasta kunnioitusta on se, että kirjoitat vain niihin ketjuihin joihin sinulla on sanottavaa itse aiheeseen.


    • Lukija2

      "Paljonko vaatisit rahaa, jos maksaisin sinulle siitä että enää koskaan hararstaisi uskontoasi julkisesti. Saisit edelleen kotonasi hararstaa niin paljon kuin tahdot, mutta sinun tulisi erota kirkosta eikä kirkossa käynti olisi sallitttua. Kirkossa käynnit olisivat sallitttuja kuitenkin kasteen, konfirmaatioiden, häiden ja hautajaisten osalta eli silloin saisit vierailla."

      En tarvitse rahojasi. En aio koskaan erota kirkosta.

      • FUCKIFUUU

        Eli mikään raha maailmassa ei riittäisi sinulle, tässä ei myöskään pyydetty luopumaan uskosta vain näkyvästä harjoittamisesta. Sinunkaltaisille on oma nimi: Valehtelija!

        Mieti mitä kaikkea hyvää voisit tehdä rahalla kristittyjen hyväksi!


      • ei väliä
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Eli mikään raha maailmassa ei riittäisi sinulle, tässä ei myöskään pyydetty luopumaan uskosta vain näkyvästä harjoittamisesta. Sinunkaltaisille on oma nimi: Valehtelija!

        Mieti mitä kaikkea hyvää voisit tehdä rahalla kristittyjen hyväksi!

        Mene pentu nyt aloituksinesi muualle hömppäämään, mikään raha ei riitä, kun arvioidaan uskoa Jeesukseen.


      • Lukija2
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Eli mikään raha maailmassa ei riittäisi sinulle, tässä ei myöskään pyydetty luopumaan uskosta vain näkyvästä harjoittamisesta. Sinunkaltaisille on oma nimi: Valehtelija!

        Mieti mitä kaikkea hyvää voisit tehdä rahalla kristittyjen hyväksi!

        "Ei mikään raha maailmassa ei riittäisi sinulle, tässä ei myöskään pyydetty luopumaan uskosta vaan sen näkyvästä harjoittamisesta."

        Olet väärässä, kyllä riittää. Minulla on sen verran rahaaa, että se riittää hyvin elämiseen. Minun mielestäni ketään kirkkkoon kuuluvaa ei pitäisi edes pyytää luopumaan uskon näkyvästä harjoittamisesta, mitä tuolla sitten tarkoitatkin.

        "Sinun kaltaisille on oma nimi: Valehtelija!"

        Et tunne lainkaan minua, mutta väität silti valehtelijaksi. Uskot tai, mutta minulla ei ole tapana valehdella, erehtyä voin, unohtaa voin, mutta koskaan en vasrta vasten valehtele. Se kuului jo kristillisen kotikasvatukseni, että ei valehdella enkä valehtele. En myöskään rupea ilman mitään syytä syyttämään valehtelijoiksi muita nettikeskustelijoita, en sinuakaan.


    • Marsala

      Fuckifuu on ilmeisesti finninaamainen teini, niin lapsellinen on tämä hänen aloituksensa. Tämä palsta ei varmaankaan ole oikein sopiva hänen murrosikäisen psyykensä areenaksi.

      • fuckifuulle

        Lihava, koulukiusattu, rikkinäinen perhe, rahaton, ei menestystä koulussa, vain tietsikka ja toteutumattomat unelmat ja viha ympäristöä kohtaan. Katkeruus kaikille niille joilla jotakin on. Siinä fuckifuun profiili.


      • FUCKIFUUU
        fuckifuulle kirjoitti:

        Lihava, koulukiusattu, rikkinäinen perhe, rahaton, ei menestystä koulussa, vain tietsikka ja toteutumattomat unelmat ja viha ympäristöä kohtaan. Katkeruus kaikille niille joilla jotakin on. Siinä fuckifuun profiili.

        Ilmeisesti kuvittelet tunnistaneesi vanhan uhrisi vai katsoitko peiliin?

        Sillä ei kuitenkaan ole merkitystä mikä minä olen, täällä käsitellään asioita, ei nimimerkkejä. Ymmärrän että purkauksesi oli odotettu, koska murskasin sinut jälleen vakuuttavasti. Oliko jo 20 kerta peräjälkeen.


      • nyhverölle
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Ilmeisesti kuvittelet tunnistaneesi vanhan uhrisi vai katsoitko peiliin?

        Sillä ei kuitenkaan ole merkitystä mikä minä olen, täällä käsitellään asioita, ei nimimerkkejä. Ymmärrän että purkauksesi oli odotettu, koska murskasin sinut jälleen vakuuttavasti. Oliko jo 20 kerta peräjälkeen.

        Taisi kolahtaa. Olet säälittävä tyhjäntoimittaja joka kuvittelee omaavansa jotakin valtaa. Kaikki nauravat sinulle täälläkin.


      • FUCKIFUUU
        nyhverölle kirjoitti:

        Taisi kolahtaa. Olet säälittävä tyhjäntoimittaja joka kuvittelee omaavansa jotakin valtaa. Kaikki nauravat sinulle täälläkin.

        Ihmisillä on oikeus nauraa niillekin asioille joita eivät ymmärrä. Se on ateistien tähän maailmaan tuoma ihmisoikeus. En kaipaa sinulta sääliä tai mitään muutakaan. Minä taas en sääli teitä joille Luoja soi niin vähän hermosoluja.

        Ei kenelläkään ole valtaa ellei sitä anneta, esimerkiksi sinä annoit minulle vallan ylitsesi ja takaat että aloitukseni pysyy luetuimpana ja ensimmäisenä ketjuna palstalla. Minun pitäisi kai kiittää siitä että teet ilmaista työtä minulle.


      • voi raukkaa sinua
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Ihmisillä on oikeus nauraa niillekin asioille joita eivät ymmärrä. Se on ateistien tähän maailmaan tuoma ihmisoikeus. En kaipaa sinulta sääliä tai mitään muutakaan. Minä taas en sääli teitä joille Luoja soi niin vähän hermosoluja.

        Ei kenelläkään ole valtaa ellei sitä anneta, esimerkiksi sinä annoit minulle vallan ylitsesi ja takaat että aloitukseni pysyy luetuimpana ja ensimmäisenä ketjuna palstalla. Minun pitäisi kai kiittää siitä että teet ilmaista työtä minulle.

        Olet ihan pimee. Hanki itsellesi elämä!


      • FUCKIFUUU
        voi raukkaa sinua kirjoitti:

        Olet ihan pimee. Hanki itsellesi elämä!

        Ok, voitko luopua omastasi jo tänään.


      • voi raukkaa sinua
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Ok, voitko luopua omastasi jo tänään.

        En voi koska olen sen jo luovuttanut Jeesukselle.


    • Hei, FUCKIFUUU

      Keksitpä aloituksen, johon tuli aika nopeasti kommentteja. Kommenteissa moni sinulle sanoi saman, jonka minäkin, ei ole sellaista rahamäärää, jonka ottaisin vastaan, ja menettäisin mahdollisuuden uskoni "harjoittamiseen". Meille uskoville on iloinen asia, että asumme maassa, jossa on uskonnonvapaus :) Ja meille uskoville on tärkeätä kertoa tästä hienosta uutisesta ja elämän tärkeimmästä asiasta muillekin. Se nyt sinulle selvisi, vaikka kaipa sen jo tiesitkin.

      Hyvää jatkoa toivottelee,
      Pirkko-pappi

      • FUCKIFUUU

        Kiitos pappi asiallisesta vastauksesta, mutta shakki matti jälleen. Jos kerran rahalla ei ole merkitystä, niin sinulta voinee ottaa palkan sitten pois. Nyt harjoitat uskontoasi rahasta. Eli jos rahalla ei ole merkitystä voinet luopua rahasta. Tai entä jos maksan sinulle tuplapalkan sinulle siitä että harjoita kristinuskoa. Valitan Pirkko-papitar viestisi ei ole uskottava, koska nimenomaan saat rahaa uskonnostasi.


      • kenen leipää syöt?
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Kiitos pappi asiallisesta vastauksesta, mutta shakki matti jälleen. Jos kerran rahalla ei ole merkitystä, niin sinulta voinee ottaa palkan sitten pois. Nyt harjoitat uskontoasi rahasta. Eli jos rahalla ei ole merkitystä voinet luopua rahasta. Tai entä jos maksan sinulle tuplapalkan sinulle siitä että harjoita kristinuskoa. Valitan Pirkko-papitar viestisi ei ole uskottava, koska nimenomaan saat rahaa uskonnostasi.

        Mistä sinä fuckifuuu saat rahasi?


      • FUCKIFUUU
        kenen leipää syöt? kirjoitti:

        Mistä sinä fuckifuuu saat rahasi?

        Joko alkoi kiinnostaa, kerro ensin millaista summaa toivoit itsellesi.


      • kenen leipää syöt?
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Joko alkoi kiinnostaa, kerro ensin millaista summaa toivoit itsellesi.

        Mistään hinnasta en luovu uskostani. Minulla on yltäkyllin mitä tarvitsen.


      • kenen leipää syöt?
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Joko alkoi kiinnostaa, kerro ensin millaista summaa toivoit itsellesi.

        Sun vuoros vastata fuckifuuu.


      • kattelee netistä....
        kenen leipää syöt? kirjoitti:

        Sun vuoros vastata fuckifuuu.

        Häipyi kuin pissi lumeen miettimään mitä keksisi....


      • Lukija2
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Kiitos pappi asiallisesta vastauksesta, mutta shakki matti jälleen. Jos kerran rahalla ei ole merkitystä, niin sinulta voinee ottaa palkan sitten pois. Nyt harjoitat uskontoasi rahasta. Eli jos rahalla ei ole merkitystä voinet luopua rahasta. Tai entä jos maksan sinulle tuplapalkan sinulle siitä että harjoita kristinuskoa. Valitan Pirkko-papitar viestisi ei ole uskottava, koska nimenomaan saat rahaa uskonnostasi.

        "Valitan Pirkko -papitar viestisi ei ole uskottava, koska nimenomaan saat rahaa uskonnostasi."

        Pari korjausta: Kristinuskossa ei käytetä nimitystä papitar naispuolisista papeista, vaan puhutan papeista. Jos sukupuoli halutaan erikseen mainita, niin silloin puhutaan mies- ja naispapeista. Luulisi sinunkin tietävän tuon asian. Pappi ei myöskään saa rahaa uskonnostaan, kuten sinä väität, vaan papin työn tekemisestä.


    • Rahalla ei voi kaikkea ostaa. Elämässä suurimmat arvot eivät ole rahassa mitattavissa.

      • FUCKIFUUU

        Evita et sitten lukenut. Ei pyydetty luopumaan uskosta tai Jumalasta, vain pitämään se pois julkisuudesta. Alkukristitytkin harjoittivat uskoaan salassa. Heillä tosin ei ollut vaihtoehtoa, nyt olisi vaihtoehto ja salailusta maksettaisiin.


      • FUCKIFUUU kirjoitti:

        Evita et sitten lukenut. Ei pyydetty luopumaan uskosta tai Jumalasta, vain pitämään se pois julkisuudesta. Alkukristitytkin harjoittivat uskoaan salassa. Heillä tosin ei ollut vaihtoehtoa, nyt olisi vaihtoehto ja salailusta maksettaisiin.

        Eihän se usko pysy salassa millään, kun se loistaa kasvoista. Se on kuin lottovoitto, ei sitä kauan voi salassa pitää.


      • FUCKIFUUU
        evita- kirjoitti:

        Eihän se usko pysy salassa millään, kun se loistaa kasvoista. Se on kuin lottovoitto, ei sitä kauan voi salassa pitää.

        Valtaosa lottovoiton saaneista kyllä pitää voittonsa salassa.


      • FUCKIFUUU kirjoitti:

        Valtaosa lottovoiton saaneista kyllä pitää voittonsa salassa.

        Niin ehkä sanallisesti, mutta kyllähän se näkyy kehonkielestä, että jotain suurta ja ihmeellistä on tapahtunut.


      • FUCKIFUUU
        evita- kirjoitti:

        Niin ehkä sanallisesti, mutta kyllähän se näkyy kehonkielestä, että jotain suurta ja ihmeellistä on tapahtunut.

        Niin sitähän ei kielletty. Kiellettiin vain julkinen osanotto Jumalanpalveluksiin eli kirkossa käynti tai osallistuminen liikkeisiin tai kerhoihin. Voisi elää ihan normaalia elämää. Suurin osa suomalaisista ei käy juuri koskaan kirkossa (jäsenistä)


      • FUCKIFUUU kirjoitti:

        Niin sitähän ei kielletty. Kiellettiin vain julkinen osanotto Jumalanpalveluksiin eli kirkossa käynti tai osallistuminen liikkeisiin tai kerhoihin. Voisi elää ihan normaalia elämää. Suurin osa suomalaisista ei käy juuri koskaan kirkossa (jäsenistä)

        Sittenhän en voisi elää normaalia elämää. Minullehan se kirkossa käyminen ja osallistuminen erill. hengellisiin tapahtumiin on juuri sitä normaalia elämää.


      • FUCKIFUUU
        evita- kirjoitti:

        Sittenhän en voisi elää normaalia elämää. Minullehan se kirkossa käyminen ja osallistuminen erill. hengellisiin tapahtumiin on juuri sitä normaalia elämää.

        Mutta saisit kompensaationa rahaa. Ei työntekokaan ole normaalia elämää, sitä tehdään koska on pakko. Ei miljonäärit tee töitä.


      • FUCKIFUUU kirjoitti:

        Mutta saisit kompensaationa rahaa. Ei työntekokaan ole normaalia elämää, sitä tehdään koska on pakko. Ei miljonäärit tee töitä.

        Ei kiitos, kuten tuolla aikaisemmin sanoin. Kaikki ei ole rahalla ostettavissa.


      • FUCKIFUUU
        evita- kirjoitti:

        Ei kiitos, kuten tuolla aikaisemmin sanoin. Kaikki ei ole rahalla ostettavissa.

        Mielenkiintoista, luulenpa että peruisit sanasi jos heiluttelisin rahapinoa kasvojesi edessä.


      • FUCKIFUUU kirjoitti:

        Mielenkiintoista, luulenpa että peruisit sanasi jos heiluttelisin rahapinoa kasvojesi edessä.

        Kuulehan, sanon sen nyt vielä kerran. Minulle ei raha näyttele suurta osaa elämässä. Saat pitää rahasi.


      • roope ankka
        evita- kirjoitti:

        Kuulehan, sanon sen nyt vielä kerran. Minulle ei raha näyttele suurta osaa elämässä. Saat pitää rahasi.

        Ei sillä olisikaan kuin monopoli- ja afrikantähti rahoja....


      • Hahahahahhhh
        roope ankka kirjoitti:

        Ei sillä olisikaan kuin monopoli- ja afrikantähti rahoja....

        Ja sinulla ei ole niitäkään, onneksi Herra pitää sinusta huolen kun viima käy viemärissä, jossa asut.


      • roope ankka
        Hahahahahhhh kirjoitti:

        Ja sinulla ei ole niitäkään, onneksi Herra pitää sinusta huolen kun viima käy viemärissä, jossa asut.

        Sanos muuta. Ei huolen häivää kun on Herran oma!


      • välimerkit!
        Hahahahahhhh kirjoitti:

        Ja sinulla ei ole niitäkään, onneksi Herra pitää sinusta huolen kun viima käy viemärissä, jossa asut.

        Harjoittelehan hieman tuota pilkun käyttöä.


      • Lukija2
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Niin sitähän ei kielletty. Kiellettiin vain julkinen osanotto Jumalanpalveluksiin eli kirkossa käynti tai osallistuminen liikkeisiin tai kerhoihin. Voisi elää ihan normaalia elämää. Suurin osa suomalaisista ei käy juuri koskaan kirkossa (jäsenistä)

        "Suurin osa suomalaIaisista ei käy juuri koskaan kirkossa ( jäsenistä )."

        Tuota en tiedä, kuinka suuri osa suomlaisista käy sunnuntaisin kirkossa. Radiossa esitetään jumalanpalvelus joka sunnuntai ja televisiossa näytetään jumalanapalvelus jostakin kristillisestä kirkosta tai suuntauksesta joka toinen sunnuntai. Olen aika usein katsonut televisiosta jumalanpalveluksen. Muistaakseni jumalanpalvelus esitetään uusintana tiistaisin. Paitsi että televisiojumalanpalveluksen katsominen on harras hetki, se voi olla myös tietoa antava hetki.


    • What ?

      FUCKIFUUU !

      Mitä se sua haittaa jos joku haluaa käydä kirkossa ?

      Pyydät kyllä muita kunnioittamaan ketjuasi .. miten olisi jos opettelisit itsekin edes jonkin sortin käytöstaidot ..

      ja lähe jo vetään , alkaa kyllästyttään sun typerät kommentit .

    • Lebello

      Taisi tulla Fuckifuulle oikea mahalasku! No, ei muuta kuin finnivoidetta lisää puberteettiseen naamaan.

    • erttkkl

      Paljonko Jeesus vaatii tarjoajalta tuollaisesta!? Autuuden?
      Jeeesuksen vastaus! Matteuksen Evankrliumin 28.luku
      "17 Ja kun he näkivät Jeesuksen, niin he kumartaen rukoilivat häntä, mutta muutamat epäilivät.
      18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

      • erttkkl

        Jeesus vastaus!
        Matteuksen Evankeliumi 6. luku
        "24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa."


    • erttkkl

      Mutta tuo olisi pummeile hyvä tulolähde, kun vaan ilmoittauisivat hakijoiksi asiassa, kun tuo kritinusko ei ole heille kaikkein rakkainta!
      Ettei vain kirjoittaja nuin pääsisi taivaaseen köyhien ruokijana.

    • erttkkl

      Uusi Simon noita fuckifuuu!
      Apostolien teot 8. luku
      "7. Sillä rumat henget läksivät ulos monesta, huutain suurella äänellä ja monta halvattua ja saattamatointa parani.
      8. Ja suuri ilo tuli siihen kaupunkiin.
      9. Mutta siellä oli mies, Simon nimeltä, joka siinä kaupungissa ennen noituuden virkaa piti ja oli Samarian kansan villinnyt, sanoen itsensä olevan jonkun suuren,
      10. Jota kaikki sekä pienet että suuret kuulivat, sanoen: tämä on Jumalan voima, joka suuri on.
      11. Mutta he kuultelivat häntä mielellänsä, että hän kauvan aikaa oli heitä noituudellansa villinnyt.
      12. Mutta kuin he uskoivat Philippuksen, joka saarnasi Jumalan valtakunnasta ja Jesuksen Kristuksen nimestä, niin he kastettiin sekä miehet että vaimot.
      13. Niin Simon myös itse uskoi, ja kuin hän kastettu oli, viipyi hän Philippuksen tykönä. Ja kuin hän näki ne merkit ja suuret voimalliset työt tapahtuvan, niin hän hämmästyi.
      14. Mutta kuin apostolit, jotka Jerusalemissa olivat, kuulivat Samarian Jumalan sanan ottaneen vastaan, lähettivät he heidän tykönsä Pietarin ja Johanneksen,
      15. Jotka, kuin he sinne tulivat alas, rukoilivat niiden edestä, että he olisivat saaneet Pyhän Hengen;
      16. (Sillä ei hän ollut vielä yhdenkään niiden päälle laskettu alas, vaan olivat ainoastaan Herran Jesuksen nimeen kastetut.)
      17. Niin he panivat kätensä heidän päällensä, ja he saivat Pyhän Hengen.
      18. Mutta kuin Simon näki, että apostolien kätten päälle-panemisen kautta Pyhä Henki annettiin, taritsi hän heille rahaa,
      19. Sanoen: antakaat minullekin se voima, että kenenkä päälle minä käteni panen, se sais Pyhän Hengen.
      20. Vaan Pietari sanoi hänelle: sinun rahas olkoon sinun kanssas kadotuksessa, ettäs Jumalan lahjan luulet rahoilla ostettavan.
      21. Ei sinulla ole osaa eikä arpaa tässä sanassa; sillä ei sinun sydämes ole oikia Jumalan edessä.
      22. Sentähden tee parannus sinun pahuudestas, ja rukoile Jumalaa, että sydämes ajatukset sinulle anteeksi annettaisiin.
      23. Sillä minä näen sinun olevan katkerassa sapessa ja vääryyden solmussa."

    • FUCKIFUUU

      Kristityt eivät siis tahdo tunnustaa kuinka pienellä summalle he salaisivat uskonsa. Kysytään sitten toisin, salaisitteko jos perhettänne uhattaisiin kuolemalla? (näin voi käydä monissa teokratioissa)

    • lähe meneen

      Mitä sä Fuckifuuu täällä notkut .. ? oot aika kiinnostunu uskovista ihmisistä ja meidän mielipiteistä .. tuu ihmeessä kirkkoonkin sunnuntaina !!
      Mikset voi kunnioittaa toisia, se on nyt vaan niin että toiset uskoo ja toiset ei , mutta sehän ei kuulu sulle.

      Kannattas jo luovuttaa noitten sun idioottimaisten juttujen kirjottelu ..
      ketään ei oikeesti kiinnosta sun jutut tai mielipiteet .. teet ittestäs ihan pellen !!

      • kuin räkä rukkasessa

        Notkuu täällä kun kukaan ei oo sen kaa muilla palstoilla...


      • FUCKIFUUU

        Kiitos kiinnostuksesta, pysyn täällä koska läsnäoloni muuttaa kristittyjä rehellisempään suuntaan. Rehellisyys on toki sinulle tuntematonta, mutta kannattaa kokeilla.


      • luuserille
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Kiitos kiinnostuksesta, pysyn täällä koska läsnäoloni muuttaa kristittyjä rehellisempään suuntaan. Rehellisyys on toki sinulle tuntematonta, mutta kannattaa kokeilla.

        Olet säälittävä hylkiö. Hae apua harhoillesi, luuseri!


    • erttkkkl

      Aloitteen tekijä eri hengessä kuin apostolit! Aloitteen tekijällä ei ole Pyhää Henkeä!
      "8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu."
      Galattaiskirje 1. luku
      "1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,
      2 ja kaikki veljet, jotka ovat minun kanssani, Galatian seurakunnille.
      3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta,
      4 joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan!
      5 Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
      6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
      7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
      8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
      9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
      10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
      11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
      12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut."

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe