helppii?

?/?/?/?

Heippa! Tarviin tietoo että saako siinä jimms.fi uudessa gigabyte gaming 5 emolevyssä vielä mukana ne 8 Gb muistii? Ja että sopiiko tämmönen kun argon sst-ar02 tuohon emolevyyn ja onko laadukas ku en haluis mitään ihan hirveen isoo möykkyy tuulettaa jos pienempi ajaa yhtä hyvin asiansa?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1366

      Tulee muistit mukana jos ostat tämän bundlen:
      http://www.jimms.fi/tuote/GA-Z97X-GAMING-5-CRUCIAL

      Jos toi jäähy sopii 1150 alustaan niin joo sillon sen pitäis sopia.
      Mutta todennäköisesti rajoittaa kellotus kykyä.
      Macho rajoittaa myös vaikka on suht tehokas ja hyvä jäähy.

      Tämä olis selainen joka ei rajoita:
      http://www.mindfactory.de/product_info.php/Phanteks-PH-TC14PE-BK-Tower-Kuehler_798829.html

      Tälaset tehokkaammat ilmajäähyt sallii 4.8-4.9GHz kellot.
      Mutta muutenkaan tuo gigabyte ei todennnäköisesti sinne kykene ylettymään vaikka saisit hyvänkin prossun.

      Gigabyten BK sarja on paremmista osista tehty eli tarkoitettu enemmän kellotukseen.

    • apua?

      Emo on lga1150 kantainen ja jäähy lga1155 sopiiko silti?

    • /?/?/?/?

      Haloo?

    • 1366

      Pitäis sopia. 115X on yhteensopiva. 1366 ja 2011ja 775 on erilaisia.

    • /?/?/?/?

      Viittikkö tarkistaa ku en haluis ostaa turhaan?

    • ?/?/?/?

      Juu mut voisko joku kattoo sopiiko toi vai ei?

      • kyllä sopii

        Kyllä sopivat. Olen itse joutunut asian selvittämään, kun jäähdyttimessä luvattiin vain 1155 ja itsellä oli käytössä 1150. Nykyisin jäähdytinraudoisssa onkin luvattu useimmiten 115X. Siis myös 1156 on yhteensopiva noiden kanssa.

        Varmuuden vuoksi vielä:

        Cooling systems for LGA 1155 and LGA 1156 sockets are forward compatible with LGA 1150, due to them all sharing the same distance of 75 mm between each screw hole.

        http://en.wikipedia.org/wiki/LGA_1150


    • ?/?/?/?/

      Kiitosta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe