Koulu-uinti

Swimmergay

Oon 14 v poika, ja tajusin et oon homo jo joskus 9 vuotiaana. Mut nyt on tullu vastaa sellainen ongelma, että ens viikolla olis koulu-uinti. Ja sinne on pakko mennä, mut pelkään et mul nousee heti seisomaan. Kertokaa jotai hyvii kikkoi, mitä voi tehdä/ajatella, ettei nouse yms. :D

21

2695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoa23435

      Kannattaa runkata paineet pois noin tunti ennen uintia. Sen jälkeen voit keskittyä itse asiaan paljon helpommin. :)

    • 5+3

      no älä perkele runkkaa niille kavereilles siellä. Vitun pervo jos oikeesti et pysty hillittemää ittees

      • 235436

        Tuossa iässä hormonit heittelevät niin paljon, että joskus todella pienikin ärsyke - puhumattakaan useasta alastomasta kiinnostuksen kohteista - voi laittaa melan pystyyn.


    • rroboo

      mulla ei ainakaa oo ollu ongelmia koulu-uinnin kanssa, varsinkaa ku altaasee pääsee nii on sen verran kylmä että ei hätää :D ja voithan sä vaan yrittää olla kattomatta ja ajattelet jotain ihan muuta, jotain mitä inhoot x)

    • U Can Do It

      Itsekin aina pelottaa tuo kauheasti mutta ainakaan vielä ei ole kertaakaan sattunut minulle. :D Yrität vaan olla vilkuilematta ja ajattelet muuta :)

    • Gayboy19v

      Hihii! jos mä olisin siel hallilla ja tietäisin sut nii kiusottelisin! :)

    • Veggsu

      Sinusta tulee hyvä uimari. Onhan A-P Liukkonenkin onnistunut mainiosti.

      Nuku hyvin ja päästele paineita etukäteen. Väsyneenä ajatukset harhailevat herkemmin. Tarkkaile, mihin katselet. Vältä pitkiä katseita ja älä katsele paikkoja, mitkä nostattavat tunteita. Voit sen tehdä sitten, kun koet olosi varmaksi. Ei ensimmäisellä kerralla.

      Pidä housut jalassa ja iso paksu pyyhe mukana. Vaatteen tuntu iholla voi auttaa. Jos tuntuu siltä, vaihda jo etukäteen uikkarit jalkaan. Vähemmän aikaa alasti niin on vähemmän paineita. Suihkuttele nopeasti tarvittaessa kylmällä vedellä. Paksu pyyhe on hyvä näköeste, jos seisokki iskee. Tai tee niinkuin mä teen: Ajattele luokan ällöttävintä tyttöä, jos mieli kuumenee, ja kohdista katse johonkin tylsään.

      Voit ottaa mukaan myös juomapullon. Veden naukkailu voi rauhoittaa mieltä.

      Jos tuntuu siltä, että kaverit ovat valtavan kuumia, juttele heille jotain. Usein se rikkoo pahimman taian. Sitäpaitsi: Jos käy hullusti, sano ronskisti, että aattelit vain, miten tytöt tykkää, kun lihakset kasvaa. Eikä ole paha juttu kadota hetkeksi paikalta, jos hätä iskee.

      Tottumus on toinen luonto. Joskus urheilua aloittaessani urheiluasut tuntuivat pelottavan kiehtovilta. Ne olivat seksikkään oloisia ja pelkäsin omaa stondista ja sitä, miltä muiden silmissä näytän tiukoissa asuissa. Kun urheilukertoja alkoi kertyä kymmeniä, niistä tuli tavisasu. En edes ajattele enää pukeutuvani mihikään erityiseen. Eli, mene ja tutustu paikkoihin etukäteen. Mitä tutummaksi ympäristö tulee, sitä vähemmän se herättää intoa.

      Uimisessa uinnin teniikka ja altaan viileä vesi vievät ajatukset urheiluun. Parhaiten ajatukset saat pidettyä kurissa, kun treenaat ihan tosissaan.

    • Monstit on konet

      Sano opettajalle, että sinulla on henkilökohtainen henkinen ja ruumiillinen ongelma ja tahdot sen vuoksi jättää osallistumatta uintiin. Jos se rupeaa mäkättämään jotain lääkärintodistuksesta, niin hanki sellainen, jossa todistetaan, että olet pyllypoika ja seksuaalisesti poikkeava.

    • Uintii

      Mulla oli sama ongelma keväällä. Kattelin varovaisesti, mutta en ajatellut niin, että stondis olisi tullut uinnin aikana.

      Uinnin jälkeen kyllä toki menin kädelle. :D

      • Harmiton juttu

        No kyllä se tahaton seisokki saattaa tulla myös heteropojalle. Ei seisokkia pidä esitellä, mutta ei myöskään pelätä. Jos joku sanoo jotain, niin kysy eikö sulla itselläsi oo koskaan tullut tahaton seisokki.


    • Lasse16

      En usko, että sulla on ongelmia uimareissulla. Pidät vaan ajatukset muualla ja keskityt uimiseen ja saunomiseen. Eihän se koulu-uinti kauaa kestä.

      • zäkkis

        Samaa mieltä. Itselleni uimahalliin meneminen koulun kanssa oli niin erilainen tilanne, että ajatukset oli helppo pitää kurissa, eikä siihen itse asiassa paljoa energiaa edes tarvittu.

        Jos asia kovasti painaa mieltä, niin voi ajatella että pieni tai suurempi jännitys jopa auttaa asiaa. Sen takiahan se kankikaan ei monilla nouse kun on suorituspaineita.


    • fddfdf

      Kuten joku jo sanoikin, niin heteropojillekin voi tulla seisokki. Ja teini-ikäisenä se voi tulla hyvin herkästi ilman että tekee mitään. Eli ei kannata ottaa liikaa paineita asiasta, mutta hyviä neuvoja on jo tänne laitettukin. Tsemppiä siis.

    • ökölöökök

      Jos ponnahtaa seisokki, ajattele vaikka mummoasi ;)

    • Käpertyy kuoreensa

      Käy ottamassa kylmä suihku ennen altaaseen ja saunaan menoa. Luulisi auttavan.

    • utelias uimari

      Aloittaja kerro koulu-uinin jälkeen miten meni.

    • persepenispaskansyöj

      ei oo enää syytä nolasit ittes jo ku laitoit juttus nettiin'!

    • käytin ite ihottuma syyt

      Suosittelen sanoo sille opelles et sul tulee siit kloori vedest ihottumaa

    • Swimmergay

      Ihan jees meni ei stondannu ja sillee :D Kiitti kaikist neuvoista yms :) Yllättävän paljo asiallisii vastauksii tuli XD

      • seisooeiseiso

        Joo huomasin vasta nyt sun vastauksen,ku oli muuta tekemistä niin viestin kirjoitukseen tuhrautui aikaa.
        Kiva ku meni hyvin... no seisoko muilla pojilla vai oliko puoljäykkää näkyvillä.


    • seisooeiseiso

      Älä selittele mitään,mene rohkeasti ja anna seisoa jos alkaa seisomaan,ne jotka kiinnostuu siitä ovat homoja ;)

      Olen nähnyt usein saunassa ja uimahalleissa ku nuorilla seisoo se on ihan luonnollista,eikä mitään seksuaalista toimintaa.

      Mulle sanottiin ku olin 11-13v ku uimahallis alko seisoo onpa komia kyrpä.
      Ei mulla mikään iso ollut mut ei se enään ollut pikkupojan kikkeli.
      Koulukaverit sano et sulla herkkä seisomaan ja seisohan se muillaki tai oli jäykän oloinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe