Täällä yks hellyydenkipee :-(

TytyE

Harmittaa sikana, kun ei oo löytänyt sitä 'oikeaa', haluaisin niin kovasti poikaystävän!
Kohtalotovereita? :D
T17

26

290

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mää

      Mä haluisin tyttöystävän, mikä näkyy tos yläpuolella olevassa ketjussa :))
      Kohtalontovereita löytyy kyl xd

    • Nenouli

      Joo täällä myös :( t13

    • kundi hellyydenkipea

      Tyttöystävää olen vailla, eipä ole vielä löytynyt "sitä oikeaa" löytyispähän edes joku sinne päinkin edes :) Tuntuu että ne alkavat alkoholistit keräilee ennemmin naisihmisten huomiot T Hellyydenkipeä kundi 17

      • Näinhänseon

        I feel you bro....
        Juuri ne alkoholistit & muut pellet ilman tulevaisuutta


      • Eikäole
        Näinhänseon kirjoitti:

        I feel you bro....
        Juuri ne alkoholistit & muut pellet ilman tulevaisuutta

        Hyi että minua kukaan juoppo ei saa :)


        T15


      • jok
        Eikäole kirjoitti:

        Hyi että minua kukaan juoppo ei saa :)


        T15

        Olen 14v hellyyden kipeä poika tule kikkaamaan poika0000


      • jok
        Eikäole kirjoitti:

        Hyi että minua kukaan juoppo ei saa :)


        T15

        Olen 14v hellyydenkipee poika tule kikkaamaan poika0000


    • poijkkka_95

      Ei mulkaa ketää
      Olen siis -95 poika

    • M17

      Itellä vähän sama asia... mutta friendzone selityksenä vaan että sai eksältään traumoja huuonosta (henkisestä) kohtelusta

      se "oikea" (tuntuu siltä...tällä hetkellä ja pitkään ennen tätäpäivää) on ihmisenä löytynyt mutta kun toisella ei ole tunteita / ei uskalla niitä myöntää sosiaalisia syitä jälkinmäiseen löytyy prkl liikaa sainkuitenkin sellaisen vaikutelman että tämä olisi voinut olla ihastunut ( merkkejä löytyi..esim yhtenäihana hymy aina kun katto mua silmiin (kun oltiin kaksin ) normaalisti hän on enemmänkin surullisella ilmeellä liikenteessä mitä olen nähnyt sattumalta jossain

      paskamaisen tilannetta vain pahentaa että olen päättänyt lopettaa hiljalteen yhteydet tähän naiseen mutta KOKO saatanan ajan hänestä tulee uusia puolia (oon tuntenu yli vuoden ja tietäny pitenpään) ...

      heräsin yhden häneltä saaman viestin jälkeen ajatuksista ajattelin siinä että tämä saattaisi olla ihan vaimo materiaalia kun tämän viat vain täydentää hänen täydellisyyttään... tämän jälkeen mietin kuinka sekaisin pääni oikein on kun tällästä ajattelee mutta suoraan sanoen tämä tuntuu siltä täydelliselta naiselta minulle ...ihastuksia on ollut mutta kukaan ei ole saanut tuntemaan näin ...

      Tilanne on perseestä. prkl

    • päihteetön18v

      Ei koskaan ole ollut ketään. Olen siis poika.

    • p15vee

      joo ite luulinki jo kerran löytäneeni sen sielun kumppanin ja meil oli tosi hausjaa se vuos mitä ehittii yhes olla kunnes sit saintietää et se seurustelee jonku toisenkaa... itekki toivon et jostai sen tosirakkauden viel löydän:)

      • yks vaa...

        Kelpaisko 13w?


      • magepage
        yks vaa... kirjoitti:

        Kelpaisko 13w?

        Riippuu millane luonteeltaan ja iät on vaa numeroita.mistä päi oot? 13w


      • p15vee
        yks vaa... kirjoitti:

        Kelpaisko 13w?

        13w niinku just magepage sano et ikä on numero eikä sil oo mulle merkityst jos oikeesti synkkaa:)onks sul kikkii ?:)


    • Täällä sama tilanne

      • 15v poika

        mist päin oot bananuskaa:) onks sul kikkii tai jtn minne vois tulla juttelee:)?


      • 14 v tytsy
        15v poika kirjoitti:

        mist päin oot bananuskaa:) onks sul kikkii tai jtn minne vois tulla juttelee:)?

        joku mun ikänen poika vois kertoo kikkinsä. oon ihan yksinäinen.

        Oon positiivinen, luotettava, järkevä ja kauniskin, kunhan noita paria näppylää naamassa ei lasketa :D


      • 15v
        14 v tytsy kirjoitti:

        joku mun ikänen poika vois kertoo kikkinsä. oon ihan yksinäinen.

        Oon positiivinen, luotettava, järkevä ja kauniskin, kunhan noita paria näppylää naamassa ei lasketa :D

        tuu kikkaa jos on tylsää viä mäki tarvii juttu seuraa xd kikki o kopiiiii


    • P97-

      Sama juttu täällä!

      Mä en vaan oikein edes yritä sosialisoitua, niin enhän siinä kehenkään tyttöön oikeen tutustukaan. Sehän jo kertookin vastauksen ongelmaani :D

    • Ei tässä vaiheessa vielä kannata vielä murehtia siitä kumppanin löytämisestä. Ite oon muutamaan otteeseen joutunut jo pettymähän. Vaikka seurustelu onkin tosi kivaa, niin oon sitä mieltä että hyvää kannattaa odottaa :) kyä meille jokaselle joku löytyy!

    • mmh...

      kaikki ihanat amis jätkät pohjosesta kikkiä ?

    • 8-16

      Kuvittelenko vaa vai onko oikeesti näin, että pojat ei niinkään uskalla lähestyä kaunista tyttöä? Kuvittelevat vissiin että ne ei-niin-kauniit ovat jotenkin ``luotettavempi`` tai ``mukavempia``.. Onko kukkaa huomannu sammaa vai hä :D

      • 17+1

        Oikeastaan kyse on enemmän siitä, että saattaa olla kaunis tyttö, mutta pelkää tulevansa torjutuksi, jos kokee, ettei ole komea tämän kauniin tytön mielestä. Sama varmaan on toisinpäin.


      • P16

        itse en ole uskaltanut tai luultavasti uskalla puhua tai lähestyä tyttöä, etenkään sellaista jonka kanssa haluaisin olla. mut se on varmaan vaan minä joka on ongelma :D


    • P18 Seinäjoki

      Samanlaisia ongelmia :/ P18

      • moivaantervekaikki

        Mä oon 15 v tyttö kainuust ja mä tanon 15-17 vuotiaan tyypin


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe