Naisystävän lapsi on täystuho

Tuhokämpässä

Mitä tehdä kun naisystävän lapsi on täystuho? Kaikkea täytyy räplätä, vetää, kiskoa, sotkea... Kämppä aina kuin pommin jäljiltä. On noilla edellisilläkin naisystävillä mukuloita ollut, mutta ovat leikkineet ihan omilla leluillaan ja ymmärtäneet "normaalit kodin säännöt". En ole mikään lastenvihaaja, mutta hieman ottaa aivoon kun kaikki kaapit täytyy avata ja tavarat vetää alas.

16

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaisia lapset ovat, ihan normaalia niitä ei pidä antaa mellastaa vaan juurikin vahtia ja kasvattaa, ettei ne niin enää tekisi.

    • oleellista

      Minkähän ikäinen lapsi on?

    • 4 + 16

      Tuohan menee ohi, kun lapsi kasvaa. Sitä odotellessa lasta pitäisi kasvattaa ja ohjata. Ellei "äiti" sitä tee niin sinun täytyy komentaa, sinun kodissasi kuitenkin ollaan.

    • jaahas taasen

      Kuka kämpän omistaa?

      Jos minun miesystäväni ei pidä lapsestani hän ei asu meillä. Piste.

      Oletko sinäkin niitä yksinhuoltajien käenpoikaluuserimiehiä, jotka kiikuttaa hammasharjansa ensimmäisestä pususta emännän kämppään? Sitten menettää nainen yksinhuoltajakorotukset yms. Teitä ei pitäisi olla olemassakaan. Mistä teitä sikiää?

    • Oppeliini1

      Kenen tupa, sen lupa! Niin yksinkertaista se on.

    • Miäs kämpässä

      Puhutaan siis miehen kämpästä.

    • montapuolta

      Saitko sinä lapsena avata vieraassa paikassa kaikki kaapit ja verää tavarat alas?
      Siinä vihjettä miten lasta opettaa tavoille. Poikalapsi varmaan kyseessä, ja olette lapsen kanssa molemmat mustasukkaisia toisillenne naisen huomiosta ja rakkaudesta. Fiksuinta voisi olla sanoa äidille, että tervetuloa uudestaan ilman lasta kunnes tämä oppii normaaleille ihmisten tavoille.

      Lapsikin olisi onnellisempi mummonsa tai kivan lapsenvahdin kanssa, kuin katselemassa ja kuuntelemassa teidän lemmiskelyänne, jota lapsi "haittaa ja häiritsee". Jos äiti on köyhä yksinhuoltaja, niin herrasmiehenä varmaan maksat MLL:n lapsenvahdin ja päästät äidin viettämään yönsä lapsen kanssa kahden. Et kuulu äiti-lapsikuvioon etkä ehkä tulekaan kuulumaan. Lapsen normaali kehitys on tärkeämpää kuin omat lemmenasiasi.

    • miesilman lapia

      Hei, eti nainen jolla ei ole lapsia. Katos kun otat naisen niin otat myös lapset. Eli valinta on sinun. Sinä et voi rueta sanelemaan kuin hän lapsensa kasvattaa. Vaikka mielesi tekisikkin.

    • siten2

      Itse olen Yh-äippä enkä sallisi lapseni tehdä moista, enkä todellakaan pitäisi siitä että minun kämppää tultaisiin "tuhoamaan". Teille lapset on lapsia kommentoijille kertoisin, että hyvillä elämän eväillä, selkeillä säännöillä ja rakkaudella ei tuollaisia kersoja tule. Tottakai lapsissa on luonne-eroja jne. mutta oppi on se joka tiellä pitää ja minä en tuollaista sietäisi.

    • kissi

      Jos lapsi on alle 2-vuotias niin tuolle tutkimiselle ym. ei vaan voi mitään. Jos alkaa olla jo vanhempi joka ymmärtää enemmän ja pitäisi alkaa jo hahmottaa miten käyttäydytään, voit ottaa asian puheeksi. Linjatkaa yhdessä käyttäytymissäännöt. Sinulla on oikeus puuttua lapsen kasvatukseen, jos asutte samassa taloudessa.

      • 10ja9

        Näin naisena sanon teille "ihanille yh äipille", että jokaisen koti on sen ihmisen valtakunta. Jos teidän pienokaiset eivät vielä osaa käyttäytyä tai te ette niitä viitti kasvattaa, niin pitäkää ne pentunne muualla kuin miesystävänne kotona.


    • kainot pojat

      Etkai sä oikeasti ole ruennu heilastalemaan jokun YH:n kanssa? Äkkiä vaihtoon se johonkin lapsettomaan.

    • Ihanoikein

      Miksi sellaisen naisen rakastuit?

    • ghkgjkjkll.

      Tuossa suhteessa on kyllä niin raskaat "kylkiäiset" että kannattaako oikeasti tuhlata aikaa ja energiaa moiseen?

    • PITKÄ VANKEUS

      Syytä epäillä ADHD:tä

      • älyvälkky

        Sellaista sairautta kuin adhd ei ole olemassakaan keksitty sairaus.Rahastusta vain tyhmältä kansalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe