Nyt loppuu tuo Jennan haukkuminen

Hankkikaa elämä

Yrittäkää hankkia itsellenne jo elämä!

16

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Visto nakku

      Jennasta ei ole mitään hyvää sanottavaa. Täysi idiootti, kiljuhanhi ja kiusaaja koko olio. Hyi helv**tti!

    • hieno saavutus

      Jenna tuli kisassa komiasti neljänneksi?

      • Parhaat

        Jenna ja Joni tämän kauden parhaat. Järjestivät showta!


    • käytetty Jenna

      Menen huomenna kauppaan ja ostan elämän.

      Mutta Jenna on edelleenkin ruma, läski, itsekäs, kiusaaja!

      • Hanki elämä

        Sun taitaa olla mahdoton hankkia itsellesi oma elämä. Taidat olla susiruma!


    • Andte on voittaja

      Otsikon mukaan "Nyt loppuu tuo Jennan haukkuminen". Kieltämättä se on kamalaa, mutta hän on itse antanut siihen aihetta. Suurempi ihme on se, että miksi haukutaan Andtea. Hän ei ole talossa ollessaan mitenkään loukannut ketään. Päin vastoin oli aina sorrettujen puolella. Prosentit (65,39 %) osoittaa, että mitä mieltä kansa todellisuudessa oli. Koko finaalissa ollut joukko ei pärjännyt yhteisäänilläkään Andtelle.

      NYT LOPPUU TUO ANDTEN HAUKKUMINEN!

      • Andte on paras!

        NIIN LOPPUU, MUTTA JENNAN HAUKKUMINEN SAA JATKUA!


    • Mie puhun ny

      Jennan sanoin: "kyllä mie voin suoraakkin sannoo mitä mieltä mie oon."

      No miehän sanon: Minusta Jenna on tosi ruma pöhöttynyt finninaamainen linttakinttu.
      Harvinaisen tyhmä perässähiihtäjä. Mikä lie kehitysvammainen kun käyttäytyy kuin 5-vuotias. Koulukiusaaja-tyyppi joka ei osaa edes hävetä kaiken kansan nähdessä tekemisiään. Nussii häpeämättömästi kuin kaniini suorissa lähetyksissä. On jopa ylpiä tekemisistään ja mitään ei kadu. Ei kadu edes sitä että kiusaa ja ilkkuu vanhaa ihmistä, vaikka itsellä on saman ikäluokan mummo kotona.

      Mikään liitesana Jennan eteen laitettuna ei ole kohtuuton. Kaiken hän on ansainnut ihan itse tekemisillään talossa. No... se kaikkein osuvin sana jää minulta sanomatta mutta sen voi löytää monesta muusta viestistä

      Sääli likan omaisia. Kauhean kakaran ovat ristikseen saaneet.

      • Jenn ja Joni

        Jenna ja Joni, olitte tämän kauden parhaat.


    • wildguess

      Oliskohan Jenna itse tai hänen rakkaat sisaruksensa aloittanut tämän ketjun.

      • eeehehe

        On ihan älytöntä kenenkään omaisen tai henkilön itsensä täällä selata näitä juttuja. No jos haluaa kiusata itseään niin siitä vaan.
        Tuulikki ja Armi sen sanoivat että he eivät näitä tule lukemaan ja viisaasti tekevät jos näin toimivat.
        Tosin Jenna ja Jonathan räkä-Tuija voisivat sen verran tutkia että voisivat oppia jotain elämästä.... luulen kyllä että ovat toivottomia tapauksia.


    • Kansa tietää

      Jenna on tyrkyttänyt itseään julkisuuteen ja tietää julkisuuden kirot. Häntä tullaan haukkumaan niin pitkään kuin ihmiset tämän ääliötytön muistavat. Jonathanin kanssa bb-historian ilkeimmät ja vastenmielisimmät asukkaat. Kyllä kansa tietää!

      • Haukutaan saamelaista

        Samoin Andtea tullaan haukkumaan koko elämänsä ajan.


      • Teija hei!

        Teijako unohtui? 2012 voittaja. Jennan ja Jonathanin kommentit eivät ole ilkeydellään lähelläkään tätä luokkaa.


    • Kläppi kaamea

      Jennaako kiusataan! Jenna se kiusasi huutamisellaan kaikkia myös katsojia. Aina piti olla vaihtamassa kameraa, kun tuo kiljuhanhi ihrapallo lähestyi.
      Parka luuli jopa voittavansa! Muutama hullu prosentti tuli ääniä. Koko peejengi sai 11 % ja Andte yli 65%.
      On siinä miettimisen aihetta.
      Jenna-rukka tullaan aina muistamaan tästä. Oma on kyllä syynsä, ihan itse on maineensa keittänyt.
      Hävettäis, jos olisi oma kläppi.

      • Eunukit

        Eunukit mollaa täällä Jennaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe