Kiistää toisen naisen vielä erossakin!

ei vaan ymmärrä

Miksi mies haluaa vielä erotessakin kiistää toisen naisen olemassa olon? Vaikka on jo käytännössä muuttanut toisen luo. Eikö mies oikeasti osaa ajatella yhtään nokkaansa pidemmälle, vaan luulee, että menee vaimolle läpi, että "just vasta tavattiin", kun se kuitenkin tulee esille?!

31

288

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohda

      Mies on munaton luuseri, jolla ei vaan ole munaa kertoa totuus ja olla rehellinen. Täysin arvoton, ei edes mies.

    • y5tgsrf4er

      Mitä se muuttaisi, vaikka myöntäisikin?

      Mies on alkanut käyttäytyä ala-arvoisesti jo aiemmin, joten mitä väliä?

    • ---------

      No entä jos myöntäisi? Sittenkö olisit tyytyväinen?

    • Mitä väliä enää?

      Jos kerran ootte eroamassa, niin mitä helkkarin väliä sillä enää tuossa vaiheessa on mitä myöntää ja mitä kieltää... tuo liitto on jokatapauksessa tullut tiensä päähän.

      • Onnea ap

        No etpä sitten paljoa menettänyt. Hyvä, kun pääset ääliöstä eroon. Petetty on lopultakin onnekkain, voi aloittaa oman elämän puhtaalta pöydältä. Pettäjä ei koskaan tule pääsemään eroon häpeästä.


      • pikkukaupungin kirot
        Onnea ap kirjoitti:

        No etpä sitten paljoa menettänyt. Hyvä, kun pääset ääliöstä eroon. Petetty on lopultakin onnekkain, voi aloittaa oman elämän puhtaalta pöydältä. Pettäjä ei koskaan tule pääsemään eroon häpeästä.

        Pettäjä ja salarakas eivät koskaan ajattele, miten tulevat leimaantumaan, jos siihen huumarakkauteen ryppy tulee. Huhut vaan kulkee, tahtoi tai ei. Petetty sen sijaan, mikäli ei kostossaan pettänyt, voi jatkaa täysin varteenotettavana puolisoehdokkaana. Hänelle tuo ikävä tapahtuma on näyttö uskollisuudesta ja myös mahdollisesti kyvykkyydestä hoitaa arkiselvityminen kriisipesäkkeessä. Joten oikeassa on edellinen kirjoittaja sen suhteen, että petetty voi aloittaa puhtaalta pöydältä, muuta aloittavat liatulta.


      • provoko?
        pikkukaupungin kirot kirjoitti:

        Pettäjä ja salarakas eivät koskaan ajattele, miten tulevat leimaantumaan, jos siihen huumarakkauteen ryppy tulee. Huhut vaan kulkee, tahtoi tai ei. Petetty sen sijaan, mikäli ei kostossaan pettänyt, voi jatkaa täysin varteenotettavana puolisoehdokkaana. Hänelle tuo ikävä tapahtuma on näyttö uskollisuudesta ja myös mahdollisesti kyvykkyydestä hoitaa arkiselvityminen kriisipesäkkeessä. Joten oikeassa on edellinen kirjoittaja sen suhteen, että petetty voi aloittaa puhtaalta pöydältä, muuta aloittavat liatulta.

        Ei helvata heijaa..tän on pakko olla provo!

        Varteenotettava puolisoehdokas...sallikaa mun nauraa kuin jostain kaunareista nää jutut!


      • 57yse4y6ae3
        provoko? kirjoitti:

        Ei helvata heijaa..tän on pakko olla provo!

        Varteenotettava puolisoehdokas...sallikaa mun nauraa kuin jostain kaunareista nää jutut!

        Juu, toisilla on ihme käsityksiä asioista... Miten niin "tulevat leimaantumaan"..? Uuden huuman keskellä ei vois juoruämmien höpinät vähempää kiinnostaa, vaikka joku näemmä jotain muuta luulee. Huhut kulkee, juu - ja ens viikolla on taas uudet ihmiset huhujen kohteena. Ketä oikeasti jaksaa kiinnostaa tuollainen?
        Ja mitä tulee tuohon "varteenotettavana puolisoehdokkaana" jatkamiseen, niin se oli kyllä itsellä niitä viimeisiä ajatuksia, kun aikoinaan pyristelin eteenpäin elämässä exän jäätyä kiinni sähläämisestään. Ei sitä asiaa kipuillessa tullut pieneen mieleenkään ajatella omaa kelpuutaan jatkossa!


      • jumissa
        57yse4y6ae3 kirjoitti:

        Juu, toisilla on ihme käsityksiä asioista... Miten niin "tulevat leimaantumaan"..? Uuden huuman keskellä ei vois juoruämmien höpinät vähempää kiinnostaa, vaikka joku näemmä jotain muuta luulee. Huhut kulkee, juu - ja ens viikolla on taas uudet ihmiset huhujen kohteena. Ketä oikeasti jaksaa kiinnostaa tuollainen?
        Ja mitä tulee tuohon "varteenotettavana puolisoehdokkaana" jatkamiseen, niin se oli kyllä itsellä niitä viimeisiä ajatuksia, kun aikoinaan pyristelin eteenpäin elämässä exän jäätyä kiinni sähläämisestään. Ei sitä asiaa kipuillessa tullut pieneen mieleenkään ajatella omaa kelpuutaan jatkossa!

        Kuule kun on ihmisiä joilla ei ole elämää. Kyttäävät muiden elämää ja luulevat myös normaalien ihmisten välittävän mitä "juoruämmät puhuu".

        Petetty voisi tosiaan aloittaa siltä puhtaaltapöydältä eikä vain aikoa niin.


      • Se kalikka kalahtaa
        provoko? kirjoitti:

        Ei helvata heijaa..tän on pakko olla provo!

        Varteenotettava puolisoehdokas...sallikaa mun nauraa kuin jostain kaunareista nää jutut!

        Onneksi on vielä ihmisiä, joilla on arvot kunnossa, eikä pettämistä pidetä missään muodossa hyväksyttynä. Olen samaa mieltä, kuin pikkukaupungin kirot, on sillä väliä, minkä maineen saa, petturin tai kakkosen maineesta et ikinä pääse eroon. Ja pikku paikkakunnalla juorut ei niin vain unohdu, turha kuvitellakaan, nehän vaan paranee matkan varrella!


      • tervetuloa maailmaan
        Se kalikka kalahtaa kirjoitti:

        Onneksi on vielä ihmisiä, joilla on arvot kunnossa, eikä pettämistä pidetä missään muodossa hyväksyttynä. Olen samaa mieltä, kuin pikkukaupungin kirot, on sillä väliä, minkä maineen saa, petturin tai kakkosen maineesta et ikinä pääse eroon. Ja pikku paikkakunnalla juorut ei niin vain unohdu, turha kuvitellakaan, nehän vaan paranee matkan varrella!

        Oletko sinä (anteeksi) jo 60 v?

        Nuo "arvot" eivät ole tältä vuosikymmeneltä.

        Ihmiset tekevät paljon tuomittavampia tekoja kuin että rakastuvat toisiinsa ja siinä voi samalla joku saada siipeensä.


      • 43ttsagfeasz
        tervetuloa maailmaan kirjoitti:

        Oletko sinä (anteeksi) jo 60 v?

        Nuo "arvot" eivät ole tältä vuosikymmeneltä.

        Ihmiset tekevät paljon tuomittavampia tekoja kuin että rakastuvat toisiinsa ja siinä voi samalla joku saada siipeensä.

        Näin on näreet. Ja herää kysymys, onko näillä ihmisillä, jotka koohkaavat toisten pettämisistä sun muista suu vaahdossa, omat asiat priimakunnossa..? Vai heijastuuko oman elämän köyhyys niin, että pitää mässäillä kylän juoruilla sen sijaan, että eläisi Omaa Elämää keskittyen omiin asioihin? Ja sitten vielä kuvitellaan, että kaikki muut ovat samanlaisia ja että pettäjät ja salarakkaat kärsivät suuria tuskia tietäessään olevansa juoruilun aiheena...


      • Eläkää ihmisiksi
        Se kalikka kalahtaa kirjoitti:

        Onneksi on vielä ihmisiä, joilla on arvot kunnossa, eikä pettämistä pidetä missään muodossa hyväksyttynä. Olen samaa mieltä, kuin pikkukaupungin kirot, on sillä väliä, minkä maineen saa, petturin tai kakkosen maineesta et ikinä pääse eroon. Ja pikku paikkakunnalla juorut ei niin vain unohdu, turha kuvitellakaan, nehän vaan paranee matkan varrella!

        Kyllä sukulaisten ja ystäväpiirien hyväksymistä on turha odottaa!
        Sellainen joka hyväksyy uskottomuuden on itse samoilla jäljillä joko pettäjä tai kakkonen!
        Kakkoset ainakin tällä palstalla puolustavat tekojaan ja vauhkoovat näistä kommenteista, ne ovat kuitenkin tosiasioita ja näitä jokainen näkee lähellään vaikka ei itse ole henkilökohtaisesti draamoissa osallisena!


      • Arvot säilyy
        tervetuloa maailmaan kirjoitti:

        Oletko sinä (anteeksi) jo 60 v?

        Nuo "arvot" eivät ole tältä vuosikymmeneltä.

        Ihmiset tekevät paljon tuomittavampia tekoja kuin että rakastuvat toisiinsa ja siinä voi samalla joku saada siipeensä.

        Olet häpeämätön ihminen!(kokematon letukka)
        Perusmoraali säilyy ihmisellä kehdosta hautaan ja se on opittu hyvästä kotikasvatuksesta! Kunnioita lämmäistäsi, äläkä himoitse toisen omaa!

        Toivottavasti sinäkin opit vielä elämään ihmisiksi ja jos et muuten niin ainakin kantapään kautta! Silleenhän mulkerot oppivat....


      • Arvot säilyy
        Arvot säilyy kirjoitti:

        Olet häpeämätön ihminen!(kokematon letukka)
        Perusmoraali säilyy ihmisellä kehdosta hautaan ja se on opittu hyvästä kotikasvatuksesta! Kunnioita lämmäistäsi, äläkä himoitse toisen omaa!

        Toivottavasti sinäkin opit vielä elämään ihmisiksi ja jos et muuten niin ainakin kantapään kautta! Silleenhän mulkerot oppivat....

        Tämä oli kommentti "tervetuloa maailmaan"-kirjoittajalle!


      • hursktursk
        Eläkää ihmisiksi kirjoitti:

        Kyllä sukulaisten ja ystäväpiirien hyväksymistä on turha odottaa!
        Sellainen joka hyväksyy uskottomuuden on itse samoilla jäljillä joko pettäjä tai kakkonen!
        Kakkoset ainakin tällä palstalla puolustavat tekojaan ja vauhkoovat näistä kommenteista, ne ovat kuitenkin tosiasioita ja näitä jokainen näkee lähellään vaikka ei itse ole henkilökohtaisesti draamoissa osallisena!

        Mitä hittoa?! Mikä se sellainen suku tai ystävä"piiri" on joille omaa elämää eletään?
        Kaikkien elämä ei mene kuin strömsjössä vaan sitä sattuu kaikenlaista. Ystävät ja sukulaiset jotka ovat ystäviä pysyvät näissä kolhuissa rinnalla ja tukevat.

        Menkää te ihmiset elämään sitä elämää ja unohtakaa mitä naapurissa tai kyläpahaisessa tapahtuu. Normiparit olivat he sitten miten toisiinsa sitoutuneita ja rakastuneita ei heitä kiinnosta mitä jotku tekohurskaat heistä ajattelee.

        Eläkää ihmisiksi aivan aivan...muista aina ensin ne omat portaat jne...


      • letukka on auto
        Arvot säilyy kirjoitti:

        Olet häpeämätön ihminen!(kokematon letukka)
        Perusmoraali säilyy ihmisellä kehdosta hautaan ja se on opittu hyvästä kotikasvatuksesta! Kunnioita lämmäistäsi, äläkä himoitse toisen omaa!

        Toivottavasti sinäkin opit vielä elämään ihmisiksi ja jos et muuten niin ainakin kantapään kautta! Silleenhän mulkerot oppivat....

        No kuka se sun miehen sit vei?


      • Ystävä pysyy
        hursktursk kirjoitti:

        Mitä hittoa?! Mikä se sellainen suku tai ystävä"piiri" on joille omaa elämää eletään?
        Kaikkien elämä ei mene kuin strömsjössä vaan sitä sattuu kaikenlaista. Ystävät ja sukulaiset jotka ovat ystäviä pysyvät näissä kolhuissa rinnalla ja tukevat.

        Menkää te ihmiset elämään sitä elämää ja unohtakaa mitä naapurissa tai kyläpahaisessa tapahtuu. Normiparit olivat he sitten miten toisiinsa sitoutuneita ja rakastuneita ei heitä kiinnosta mitä jotku tekohurskaat heistä ajattelee.

        Eläkää ihmisiksi aivan aivan...muista aina ensin ne omat portaat jne...

        "Ystävät ja sukulaiset jotka ovat ystäviä pysyvät näissä kolhuissa rinnalla ja tukevat"

        Totta. Ne, jotka ovat petetyn ystäviä, pysyvät hänen rinnallaan. Ne, jotka ovat pettäjän tai kakkosen, pysyvät heidän rinnallaan.


      • Kakkosille onnea
        Ystävä pysyy kirjoitti:

        "Ystävät ja sukulaiset jotka ovat ystäviä pysyvät näissä kolhuissa rinnalla ja tukevat"

        Totta. Ne, jotka ovat petetyn ystäviä, pysyvät hänen rinnallaan. Ne, jotka ovat pettäjän tai kakkosen, pysyvät heidän rinnallaan.

        Sellaiset ystävät jotka eivät hyväksy pettämistä eivät ole jatkossakaan pettäjien ja kakkosten ystäviä! Ei ainkaan meidän piireissä...

        Joku heihin samaistuva saattaa olla, mutta ei kukaan kunniallinen ihminen! Jos parisuhde tökkii niin ero ensin ja sitten vasta uudet kehiin! Silloin ystävätkin säilyvät, kun eroja tulee muistakin syistä kuin uskottomuudesta joka on alhaisin teko tuossa tilanteessa.

        Mutta ei mitään, kerätkää te moraalittomat kakkoset nuo luuserit pois markkinoilla niin kunnollisille ihmisille ei jää nämä jätejoonakset!


      • Se kalikka kalahtaa
        tervetuloa maailmaan kirjoitti:

        Oletko sinä (anteeksi) jo 60 v?

        Nuo "arvot" eivät ole tältä vuosikymmeneltä.

        Ihmiset tekevät paljon tuomittavampia tekoja kuin että rakastuvat toisiinsa ja siinä voi samalla joku saada siipeensä.

        En hyväksy pettämistä enkä valehtelua, vaikka eletään 2010-lukua, ja olen mielestäni ihan ajan tasalla arvoineni. Onneksi en ole ainoa, jolla vielä on arvot kohdillaan. Voihan se tietysti tuokin olla puolustava näkemys pettämiselle, että on vanhanaikaista arvostaa uskollisuutta ja rehellisyyttä.

        Kun olen kokenut sen, mitä pettämisestä seuraa petetylle, lapsille, lähipiirille ja ystäväpiirille, voin vakuuttaa sinulle, tervetuloa maailmaan, että ei ole sen arvoista.


      • Eläkää ihmisiksi
        Se kalikka kalahtaa kirjoitti:

        En hyväksy pettämistä enkä valehtelua, vaikka eletään 2010-lukua, ja olen mielestäni ihan ajan tasalla arvoineni. Onneksi en ole ainoa, jolla vielä on arvot kohdillaan. Voihan se tietysti tuokin olla puolustava näkemys pettämiselle, että on vanhanaikaista arvostaa uskollisuutta ja rehellisyyttä.

        Kun olen kokenut sen, mitä pettämisestä seuraa petetylle, lapsille, lähipiirille ja ystäväpiirille, voin vakuuttaa sinulle, tervetuloa maailmaan, että ei ole sen arvoista.

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi "se kalikka kalahtaa" ja olen myös kokenut/nähnyt koko pettämisen aiheuttaman skaalan läheisteni kautta! Suurimman tuskan ja hädän olen nähnyt lapsista, mutta kyllä muillekin läheisille se on uskomaton shokki.

        Itsekkäät pettäjät ja kakkoset ansaitsevat toisensa ja toivottavasti jossain kohtaa elämää ymmärtävät tekonsa! Elämä opettaa jos ei muuten niin vaikka nuorten huostaanottojen kautta ja sitäkin on nähty...
        Se on elämää raadollisimmillaan!

        Ps. Nyt on pakko poistua palstalta sillä täällä pahoittaa vain mielensä noiden nenäkkäiden ja nähtävästi kouluja käymättömien ihmisraunioiden vuoksi.(=kakkoset)


      • Ystävyydelle
        Kakkosille onnea kirjoitti:

        Sellaiset ystävät jotka eivät hyväksy pettämistä eivät ole jatkossakaan pettäjien ja kakkosten ystäviä! Ei ainkaan meidän piireissä...

        Joku heihin samaistuva saattaa olla, mutta ei kukaan kunniallinen ihminen! Jos parisuhde tökkii niin ero ensin ja sitten vasta uudet kehiin! Silloin ystävätkin säilyvät, kun eroja tulee muistakin syistä kuin uskottomuudesta joka on alhaisin teko tuossa tilanteessa.

        Mutta ei mitään, kerätkää te moraalittomat kakkoset nuo luuserit pois markkinoilla niin kunnollisille ihmisille ei jää nämä jätejoonakset!

        Ihan totta, pettäminen rikkoo ystävyyssuhteita, koska petetty ei halua enää olla salasuhteen suojelijoiden ystävä. Ainakaan itse en ole halunnut olla enää niiden kanssa tekemisissä, jotka tiesivät mieheni salasuhteesta. Eli pettäminen vaikuttaa monella tavalla elämään, tosin siinähän samalla karsiutuu hyvät ystävät vähemmän hyvistä.


      • oooooo000000
        hursktursk kirjoitti:

        Mitä hittoa?! Mikä se sellainen suku tai ystävä"piiri" on joille omaa elämää eletään?
        Kaikkien elämä ei mene kuin strömsjössä vaan sitä sattuu kaikenlaista. Ystävät ja sukulaiset jotka ovat ystäviä pysyvät näissä kolhuissa rinnalla ja tukevat.

        Menkää te ihmiset elämään sitä elämää ja unohtakaa mitä naapurissa tai kyläpahaisessa tapahtuu. Normiparit olivat he sitten miten toisiinsa sitoutuneita ja rakastuneita ei heitä kiinnosta mitä jotku tekohurskaat heistä ajattelee.

        Eläkää ihmisiksi aivan aivan...muista aina ensin ne omat portaat jne...

        "Kaikkien elämä ei mene kuin strömsjössä vaan sitä sattuu kaikenlaista. Ystävät ja sukulaiset jotka ovat ystäviä pysyvät näissä kolhuissa rinnalla ja tukevat."

        Juuri näin!


      • ooooooooo000000
        Ystävä pysyy kirjoitti:

        "Ystävät ja sukulaiset jotka ovat ystäviä pysyvät näissä kolhuissa rinnalla ja tukevat"

        Totta. Ne, jotka ovat petetyn ystäviä, pysyvät hänen rinnallaan. Ne, jotka ovat pettäjän tai kakkosen, pysyvät heidän rinnallaan.

        "Ne, jotka ovat petetyn ystäviä, pysyvät hänen rinnallaan. Ne, jotka ovat pettäjän tai kakkosen, pysyvät heidän rinnallaan."

        Niin, jos on kyse yksipuolisista ihmisistä. Aika suuri osa ihmisistä kun tuntee pettäjän, petetyn ja kakkosenkin.


    • Hulluja on

      "ei vaan ymmärrä" Olet ilmeisesti tukahduttanut miestäsi kyssäreillä, syytöksillä, monen moisilla painostuksilla ja syyttelyillä, ja vieläpä jatkat edelleen vaikka ukko on selvästi jo lähtenyt. Ukko ei ilmeisesti halua sinun kanssa enään kommunikoida yhtään, ja kun ulko-ovi on suljettu, voit olla varma, että ei ikinä tule enään juttelemaan sinulle. Olen nähnyt näitä ämmiä ja ukkoja, jotka ahdistavat toisen hautaan asti. Meni kallonkutistajalle, äläkä täällä vingu "kiistämisestä", missä helvatun oikeusprosessissa teidän kiistää/ei kiistää suhde on liehunut?

      • mätä omena

        Hoitoa tarvitset itse. Elät ahdistettujen pettäjien ympäröimänä.Pettämine on väärin, eikä tee kenellekkään hyvää pesiä kaunan ja vihan ympäröimänä, ja jopa levittäen sitä. Suurin osa ihmisistä ei hyväksy läheisen ihmisen pettämistä. Sinunlaisia itsekkäitä mädättäjiä on kuitenkin joukossa. Yksi mätä voi pilata suuren joukon. Uskon että levität itse tuota pahaa.


      • ooooo00000
        mätä omena kirjoitti:

        Hoitoa tarvitset itse. Elät ahdistettujen pettäjien ympäröimänä.Pettämine on väärin, eikä tee kenellekkään hyvää pesiä kaunan ja vihan ympäröimänä, ja jopa levittäen sitä. Suurin osa ihmisistä ei hyväksy läheisen ihmisen pettämistä. Sinunlaisia itsekkäitä mädättäjiä on kuitenkin joukossa. Yksi mätä voi pilata suuren joukon. Uskon että levität itse tuota pahaa.

        TEKOA ei tarvitse hyväksyä. Se ei silti tarkoita, että ihmistä, joka teon on tehnyt pitäisi kohdella huonosti.


    • totuus esiin

      Kyllä minäkin haluaisin silti totuuden tietää äijän puuhista vaikka pihalle joutuisikin tekojensa takia (niidenkin joita ei tunnusta mutta merkit ilmassa).

      Jos on sitkeästi kieltänyt selän takana puuhailun vaikka juoksee kylillä ja kaikkea epämääräistä tapahtuu, niin haluaisin kyllä eron hetkellä kuulla totuuden.

      Mitä väärää siinä on että haluaa tietää totuuden asiassa joka on piinannut mahdollisesti jo vuosia? On voinut jatkuvasti olla sellainen tunne että kaikki ei ole
      kunnossa mutta toinen on vaan kieltänyt ja kieltänyt ja haukkunut ehkä hulluksikin.

      Tällaisessa tilanteessa olisi todella vapauttavaa kuulla vihdoinkin totuus. Voisi laittaa pisteen kaikelle sonnalle suhteen lopettamisen lisäksi eikä asiat jäisi kaivelemaan mieleen enää.

      • really1

        Vähän epärealistisesti ajattelet. Totuudesta saa tietää pelkästään rippeitä. Ei ketään voi pakottaa kertomaan mitään, vapaaehtoisuus on ainoa keino. Kiusaa pelkästään itseään, jos antaa sellaisen asian piinata, jolle ei mitään voi. Jos toinen kieltää, haukkuu hulluksi yms. niin siitä pitää itse vetää omat johtopäätökset ja toimia niiden pohjalta.

        Itse erosin. Muutama vuosi eron jälkeen kuulin totuuden rippeitä exästä luotettavalta taholta. Mitä ex oli mokaillut ja juoninut. Miten oli suututtanut ainoan kaverinsa vaimon. Ei sillä enää ollut mitään merkitystä.


    • really1

      Olette eronneet. Miksi miettiä ex-miehen elämää?

    • totuus esiin

      Meinaatko really1 että tunteet yms. loppuu kuin seinään kun erotaan? Että sen jälkeen ei kiinnosta vähääkään mitä toinen tekee ja kenen kanssa liikkuu? Ainakin aluksi ihan varmasti monellakin on kiinnostusta tietää toisen puuhista, varsinkin jos suhde on päättynyt pettämiseen ja toinen nainen häärii jo taustalla.

      Kyllä siinä jää asioita käsittelemättä kun toinen hyppää uuteen suhteeseen ilman sen kummempia selityksiä. Olkoonkin jo "ex", ei se henkilö lakkaa olemasta sinulle sillä punaisella minuutilla varsinkaan jos takana on monen vuoden suhde.

      Ei ihmistä pysty leikkaamaan omasta elämästä kuin veitsellä ainakaan jos kyse on itselle tärkeästä henkilöstä. Toki helpottaisi suuresti jos voisi unohtaa kaiken ja katsoa eteenpäin. Monelle se ei vaan ole noin helppoa varsinkaan silloin kun jätetään kuin nalli kalliolle ja lähdetään uuden onnen perään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      526
      2671
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe