E-epa ja näkö huononee?

näkö menee

Päivää

Olen syönyt E-epa tabletteja jonkinaikaa liiankin suurella annoksella eli 5 tablettia päivässä vaikka suositus on 1-2 kpl. Syy on se että tämä auttaa minua sos.tilanteissa, en jännitä, olenkin voinut jättää rauhoittavan lääkkeen täysin pois, mitä aikaisemmin söin pienellä annoksella.

Nyt kumminkin olen huomannut jotta näkökyky on jonkinverran heikentynyt ja pelkään että voiko tällä E-epan käytöllä olla vaikutusta asiaan?

Näkö kieltämättä oli huonontunut ennen e-epan käyttöäkin mutta tuntuu jotta nyt on mennyt vielä huonompaan suuntaan.

Mitä olette mieltä, voiko E-epa huonontaa näköä?

kiitos

4

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      En ole kuullut aiemmin, mutta kyllä kait yksilölliset vaikutukset on mahdollisia.

      Ootko kokeillut magnesumia tai tauriinia? Nekin auttavat yleensä mainitsemiisi asioihin. Magnesiumin tulee olla jotain hyvin imeytyvää, kuten sitraattia (oksidi huono).

      Ajattelin, että jos noista olisi lisähyötyä niin voisit hieman tiputtaa tuota e-epa annostasi.

    • 2tab päivä nyt..

      Magnesium tabletteja otan jokailta. Mahtaisiko tauriini auttaa, eikö se ole ikään kuin piriste?

    • näkö pysyy.

      Terve

      Itse kärsin myöskin pakkoneuroosista.

      Heti huomenna käyn ostamassa tauriinia.

      Kiitos neuvosta!


      Vielä tuosta näön huononemisesta. Nyt olen enemmänkin lukenut E-epasta ja eihän sitä missään nimessä pidä ottaa noin suurella annoksena jo senkin takia jotta ei veri ohene.
      Se todella tuntui jotta näkö huononi etenkin sillä tavalla että kaikki "tilat" alkoivat näyttämään pimeämmiltä. Aloin katsomaan jotta onko täällä valaistus huonontunut jne.

      Tuntuu kumminkin palautuvan heti kun lopetin,, etenkin liika käytön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe