18v poika vastailee kaikkeen!

heartseeker

Tosahan tuo tulikin. Jos joku teitistä tulis hieman piristämmään miun vapaa-aikaa nii olisin otettu. :3 Kysyä saa _ihan mitä vaan_ (lukuunottamatta tietenkään henk.koht. tunnuksia, osotteita ymsyms.) ja lörpötellä voi tosiaan ihan mistä vaan maan ja taivaan väliltä.
c:

55

202

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ('%_(#4)?

      Minkä tyyppistä musiikka kuuntelet ja onko musa tärkeetä sulle?

      • Musiikki on miun elämän valo. Rakastan tehdä musiikkia ja kuunnella sitä. Oonkin vuosien varrella ite opetellut soittamaan rumpuja, kitaraa ja pianoa. Laulusta ei sen enempää :p

        Mutta siis millasta musaa. Se vaihtelee tosi paljon tilanteesta ja tunnelmasta riippuen. Esimerkiksi lenkkeillessä/salilla sellanen intensiivisempi hevimeteli on MUST, mutta kuuntelen joskus klassistakin ihan vapaaehtosesti.

        Musiikki on eräs ihmisen hienoimpia keksimiä asioita ja arvostan sitä asiaankuuluvalla tavalla. Kaikki biisit ei välttämättä nappaa mutta kaikki genret kyllä. Toivottavasti tää vastas sun kysymykseen :)


      • Ja tällä hetkellä luukutan sellasta artistia kuin Two Steps from Hell. Ei varmina sano mittään joten suosittelen tsekkaamaan! :)


    • Muija-97

      Nyt teen olettamuksen, että oot hetero. Lähinnä koska varsinki anonyymisti netis omaa vähemmistöseksuaaleihin kuulumista korostetaan. Mutta juu siis kysymykseen. Uskotko, että voisit ihastua saman sukupuolen edustajaan missään tilanteessa? Perustele.

      • Olettamuksesi osu ihan oikeeseen :p mutten silti nää homoutta sellasena asiana, mitä toisin itestäni heti anonyymisti esille jos homo olisin. Mutta vastatakseni teitin kysymykseen, en usko että pystyisin missään tilanteessa ihastua toiseen miespuoliseen.
        En siis ole homofoobinen enkä vihaa homoja, mutta meitille se vaan on luonnollista olla kiinnostunut naisista, sille en mitään mahda enkä muuksi muutu. :)


    • millainen olisi unelmiesi kumppani?

      • Musta tää on vähän hassu kysymys, koska jokanen ihminen on erilainen ja jokasella on eri vastaus tähän kysymykseen. Mutta koska kysyit, niin kerronpa omani.

        Unelmien kumppanissa arvostan suuresti muutamaa asiaa:
        - Täysi luottamus kaikissa asioissa,
        - se, että se pystyis olla mun seurassa yhtä avoimesti kuin parhaan ystävänsä eikä sitä hävettäisi pätkääkään näyttäytyä miun kanssa missään
        - huumorintajua on oltava
        - sekä ääntä. Ite pölötän 24/7 siitä sun tästä, ja tykkäisin kovasti jos en joutuis olemaan ainoa joka on äänessä aina :D

        Ja rakkaudessahan pätee se, että ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan. Toivottavasti tää vastas jotenkin :)


    • Ah, kerranki kyselykeskustelu, joka on asiallinen. Kiitos mun hommien helpottamisesta :)

      • Äläs nyt, tässähän ihan punastuu :3


      • panettaaaa

        veerahhi haluatko nussia? :D


      • panettaaaa kirjoitti:

        veerahhi haluatko nussia? :D

        En tierä tahtooko hän, mutta sie kun noin kiimanen oot niin saat ihan ilmatteen vinkin: aikuistu vähän ja näytä kypsyyttä ja itsevarmuutta sen sijaan että kirjitat tollasia tänne. Itsevarmoista miehistä ne naiset tykkää, eikä tuollasista nassikoista jotka luulee pääsevänsä netin välityksellä pukille :)


    • Lisää vaan tulemahan! :)

      • miettelijäs

        Voika teijäm mielestä 14v käyttää stringejä?


      • miettelijäs kirjoitti:

        Voika teijäm mielestä 14v käyttää stringejä?

        Miksei? Sehän on ihan mukavuusasia tosta iästä ylöspäin. Jos siis tarkotit että onko 14v liian nuori käyttämään niitä, niin ei mun mielestä. Kunhan ei tossa vaiheessa vielä ole tarvista pitää niitä näkyvillä :p housut kun pysyy päällä, niin elefanttibokseritkin on okei :D


    • Kysykee nyt ihmeessä, pääsin vasta alkuun! :)

    • abibityttö

      Kun edustat kivasti koiras sukupuolta, vaikkei tämä ongelma välttämättä olekaan sukupuolisidonnainen, kysympä silti. Pidin puheen tänään ja tottakai se meni penkin alle, ei sisällön puolelta vaan ulosannon osalta. Tuon luonteisissa tilanteissa olen hermostunut, joten voit itse päätellä miten suoriuduin.

      Kysymys koskee sitä, kun lähdin siitä luokan edestä ihastukseni (tuntuupas lapselliselta sanoa ihastus, no joo) tuijotti minua hyvin huolestuneella, ehkä turhautuneella ilmeellä kulmat kurtussa. En nyt osaa lonkalta heittää täysin tarkkaa mikroilmeen analyysia. Pääasia oli siis se, että kulmat kurtussa, nein pokerface. Kysymys siis kuuluu, miksi näin? Omia analyyseja tilanteesta?

      • En tiiä käynkö vaan vähän hitaalla vai miksen tajunnu tätä koirajuttua.. :D

        No mutta anyways, oon ollu täsmälleen samassa tilanteessa mutta vaikken mikään ekspertti ilmeiden tulkinnassa oo, niin voin mä oman analyysini heittää.

        Toi ilme minkä sä kuvailit jättää vähän mielikuvituksen varaan. Mutta äijänä mä ehkä sanoisin tähän, että

        a) sun ihastus koitti ehkä ilmeellään sanoa jotakin tyyliin "älä huoli, hyvin se meni" taikka sitten koitti mahollisesti vääntää koiranpentuilmeellä hakea siun huomiota. En tiiä, me jätkät ollaan monimutkasia eläimiä.

        TAI

        b) se ihan genuiinisti vaan näki siusta, että siuta hermostutti ja sillä kävi sua ehkä sääliksi sen takia.

        Niinku sanoin jo, en oo miekään mikään asiantuntija. Toivottavasti tästä oli ees jotakin hyötyä :-D


      • ed.
        heartseeker kirjoitti:

        En tiiä käynkö vaan vähän hitaalla vai miksen tajunnu tätä koirajuttua.. :D

        No mutta anyways, oon ollu täsmälleen samassa tilanteessa mutta vaikken mikään ekspertti ilmeiden tulkinnassa oo, niin voin mä oman analyysini heittää.

        Toi ilme minkä sä kuvailit jättää vähän mielikuvituksen varaan. Mutta äijänä mä ehkä sanoisin tähän, että

        a) sun ihastus koitti ehkä ilmeellään sanoa jotakin tyyliin "älä huoli, hyvin se meni" taikka sitten koitti mahollisesti vääntää koiranpentuilmeellä hakea siun huomiota. En tiiä, me jätkät ollaan monimutkasia eläimiä.

        TAI

        b) se ihan genuiinisti vaan näki siusta, että siuta hermostutti ja sillä kävi sua ehkä sääliksi sen takia.

        Niinku sanoin jo, en oo miekään mikään asiantuntija. Toivottavasti tästä oli ees jotakin hyötyä :-D

        Ihan vaan selvennykseksi koiras=uros=mies/poika. Ye ken.


    • jokurääpäle

      Mistä jätkät yleensä haluaa/on kiinnostuneita puhumaan?

      • Tilanteen mukaan mistä vaan! Esim koulu- ja työasiat elämäntilanteesta riippuen on hyvä icebreaker. Mutta mun kiinnostuksen herättäis jo se, että tyttö ylipäätään puhuu mun kanssa tavallista enemmän :)


    • €llaxo

      Hellou. Lukisikko miun keskustelun: Avaudun ❤ sillä siellä se mun ongelma ilmenee. Vastaa mieluiten sinne. Siitä tuli aika sekava joten mie kerron viälä tässä: Siis ällöän poikia (:'D) ja nyt mie sit ihastuin. En tiiä miten mahdollista mut poika on unelmapoika! Rakastan Japani poikia ja hän on muuttanut Japanista suomeen ja pukeutuu ihanasti. Mut en millään uskalla lähestyy häntä. Kaikille muille hänen eli rinnakkais luokan pojille oon puhunu mut mie en suutani auki saa. Hän sai tietää miun tunteista ja mie käskin muitten mennä perumaan kaiken ja luulen et usko tai sit ei. Mitä mie teen? Rakastan häntä likaa... Auta miuu!

    • Heitän tähä tämmösii peruskysymyksii :D
      Onko sulla lemmikkejä?
      Haluatko joskus lemmikkejä?
      Haluatko joskus lapsia?
      Millainen on unelma-asuntosi?
      Inhottavin ihmistyyppi (luonne)?
      Ysin päättökeskiarvo?
      Katsotko tv-sarjoja? Mitä?
      Lempi leffagenre?
      Nimeä yksi artisti, jonka musiikkia et siedä
      Voisitko koskaan kuvitella meikkaavasi?
      Entä värjääväsi hiuksiasi shokkivärillä?
      Mikä on unelma-ammattisi?
      Mikä on luonteen lisäksi tärkeintä tytössä?

      Täs muutama :)

      • Valitan viivytystä, miulla oli vähän kiire pari päivää! Nyt vastailemasa täysillä! :3

        Ei ole.

        Kyllä, pitkäkarvaisen collien! :3:3

        Joskus varmasti.

        Muita vaatimuksia ei olis unelma-asunnolle kuin helvetan isot sohvat ja parveke. Älä kysy miks, mutta näin se vaan on :p

        Inhottavin piirre ihmisissä on kaksnaamaisuus.

        Ysin päätteeks KA tais olla 8,2 :p

        Tällä hetkellä seuraan aktiivisesti vaan The Walking Deadia. Monia muita on pitäny alottaa mutta se on niin vaikiaa alottaa aina x)

        Suosikkigenre leffoissa sci-fi/fantasia!

        En siedä Petri Nygårdia. Edes kännissä. Ei.

        EN. (Paitsi hyvin humalassa tai kunnon palkasta xd)

        Tehty jo. XD

        Unelma-ammatti ois muusikko, mut ne on ne harvat ja valitut, ketkä tienaa sillä elantonsa.. :(

        "Jos rakastat sitä mitä teet, sinun ei tarvitse työskennellä päivääkään."

        :)


    • Keep 'em coming! :)

      • Vituttaako olla syrjäytynyt ihmispaska?


      • jyyrgen kirjoitti:

        Vituttaako olla syrjäytynyt ihmispaska?

        Enhän mie mitenkään syrjäytyny ole, keskutelemhan mää sunkim kanssa tällä hetkellä! Miten menee, kamu? :)


    • fdfi

      Onks siul kik?

      • fshjjkkkkk

        Vanhin/Nuorin jonka kanssa voisit seurustella?


      • Ei olee, valitan! :(


      • fshjjkkkkk kirjoitti:

        Vanhin/Nuorin jonka kanssa voisit seurustella?

        Nuorin olisi -95 ja vanhin -93. Mutta jos se oikea sattuu oikeasti kohdalle, niin ikä on siinä vaiheessa enää numero :)


    • minä vainnnn

      Mielipiteesi naisista, joilla on pieni tatuointi suht näkyvällä paikalla.

      • Tatuoinnit on musta ihan jees, mutta jos se on esimerkiksi rintamuksella, niin koen sen ehkä vähän provosoivaksi. Mutta niska sen sijaan on hyvä paikka musta, jos sen tahtoo näkyvillä pitää. Toisaalta miksei joku käsivarsi tai nilkkakin :)


      • edellinen....
        heartseeker kirjoitti:

        Tatuoinnit on musta ihan jees, mutta jos se on esimerkiksi rintamuksella, niin koen sen ehkä vähän provosoivaksi. Mutta niska sen sijaan on hyvä paikka musta, jos sen tahtoo näkyvillä pitää. Toisaalta miksei joku käsivarsi tai nilkkakin :)

        Ranteen sisäpuoli?
        Ja kannatatko sinä homoseksuaalien välistä avioliittoa?


      • edellinen....
        edellinen.... kirjoitti:

        Ranteen sisäpuoli?
        Ja kannatatko sinä homoseksuaalien välistä avioliittoa?

        Olen siis itse hetero, mutta ei minua ainakaan homojen/lesbojen väliset avioliitot hetkauta mitenkään :D kysyinpähän vain huvikseni mielipidettäsi


      • edellinen.... kirjoitti:

        Olen siis itse hetero, mutta ei minua ainakaan homojen/lesbojen väliset avioliitot hetkauta mitenkään :D kysyinpähän vain huvikseni mielipidettäsi

        Ranteen sisäpuoli nyt menettelee vielä, kuhan tatuointi itessään ei oo sieltä häröimmästä päästä..
        Ja homoliittoja en ole vastaan mitenkään, mutten kiihkoile niitten puolestakaan. Menkööt naimisiin mun puolesta, eipä se mun elämään millään tapaa vaikuta :p


    • doggyyyyyyyy

      kissa vs. koira

      • EHDOTTOMASTI KOIRA.


      • doggyyyyyyyy
        heartseeker kirjoitti:

        EHDOTTOMASTI KOIRA.

        lempikoirarotu? :D

        Itselläni on tällä hetkellä 3,5 -vuotias pomeranian.


      • doggyyyyyyyy kirjoitti:

        lempikoirarotu? :D

        Itselläni on tällä hetkellä 3,5 -vuotias pomeranian.

        Mun ehdottomat suosikit on pitkäkarvainen collie ja kultainennoutaja. :3.3
        Pomerianit on söpöjä, mutta mä tykkään isoista koirista enemmän :)


    • jeejeejeejee

      Harrastukset? :)

      • pikkutyttö

        Tota, tää voi olla vähän hassu kysymys., mutta voisitko kuvitella seurustelevasi 15-v tytön kanssa? :D oon ite 15, ja mennyt ihastumaan 18 vuotiaaseen poikaan. Oon huomannut siitä jotain ihastumisen merkkei (katsekontaktit, kyyläilyt,tms) ni oisko se sun mielestä noloo? :D tai edes sopivaa?


      • Niin ku tuolta ylempää varmaan kävikin ilmi, niin oon innoka musiikin harrastaja. Soitan aktiivisesti mm. kitaraa, rumpuja ja pianoa ja laulankin jonkun verran :) Mutta harrastan myös liikuntaa aktiivisesti lenkkeilyn merkeissä ja salilla käymällä. Pitäkää kehostanne huolta! :)


      • pikkutyttö kirjoitti:

        Tota, tää voi olla vähän hassu kysymys., mutta voisitko kuvitella seurustelevasi 15-v tytön kanssa? :D oon ite 15, ja mennyt ihastumaan 18 vuotiaaseen poikaan. Oon huomannut siitä jotain ihastumisen merkkei (katsekontaktit, kyyläilyt,tms) ni oisko se sun mielestä noloo? :D tai edes sopivaa?

        No siis ottaen huomion mun tänhetkisen elämäntilanteen (armeijassa), niin ei tulis oikein mieleenkään :o Mutta hei, tottahan toki se on sopivaa ja oikein jos se tuntuu kummastakin hyvältä! Kyllä saattasitte vähän huomiota kerätä tolla ikäerolla tässä vaiheessa, mutta en sano etteikö kannattaisi yrittää jos siltä tuntuu. Toivotaan että sulla lykästää! ;)


      • pikkutyttö
        heartseeker kirjoitti:

        No siis ottaen huomion mun tänhetkisen elämäntilanteen (armeijassa), niin ei tulis oikein mieleenkään :o Mutta hei, tottahan toki se on sopivaa ja oikein jos se tuntuu kummastakin hyvältä! Kyllä saattasitte vähän huomiota kerätä tolla ikäerolla tässä vaiheessa, mutta en sano etteikö kannattaisi yrittää jos siltä tuntuu. Toivotaan että sulla lykästää! ;)

        Kiitos kun vastasit! Ja kiitos kannustuksesta :D sitä tarvitaan tässä vaiheessa :)


      • heartseeker kirjoitti:

        Niin ku tuolta ylempää varmaan kävikin ilmi, niin oon innoka musiikin harrastaja. Soitan aktiivisesti mm. kitaraa, rumpuja ja pianoa ja laulankin jonkun verran :) Mutta harrastan myös liikuntaa aktiivisesti lenkkeilyn merkeissä ja salilla käymällä. Pitäkää kehostanne huolta! :)

        Moor pliis! :)


    • Huomiohuora(ko) :'D

      Mitä mieltä oot/ mitä ajatuksia sulle tulee näistä:
      (Kaikki on siis minua kuvaavia :'D)

      1. tyttö joka tahtoo armeijaan

      2. Ujo, mutta tutustumisen jälkeen tosi puhelias

      3. Välillä ehkä hieman herkkä

      4. Viilteyarvet

      5. Huomiohuora :'D

      6. Hieman "poikkeava"

      7. Ja entä jos sun oikeesti pitäs kuvailla ihannetyttö ulkonäön suhteen, millane se olis: esim hiustenväri, silmienväri, vatsa ymsyms

      Anteks kysymystulva :'D ja mulle tuli taas sellane huomiohuoraolo :'DD

    • 1. Musta se on kunnioitettavaa, että haluaa tavallaan erottua joukosta ja varsinkin todistaa, että naisetkin pystyy armeijaan ihan siinä missä miehetkin. Arvostan! :)

      2. Kuvaa muakin todella hyvin! :D Ja onhan tuo tosiaan ihan normaalia olla vähän varautunut uudessa seurassa, ite oon ainakin sen verran sosiaalinen että pyrin sen jään murtamaan hetinmiten että voin itse olla äänessä. :p

      3. Noh.. se nyt on ominaista naisille. En halua kuulostaa mitenkään sovinistisialta joten jätän vastauksen tähän :D

      4. Mun mielestä ittensä satuttaminen on kamala asia. Kaikilla on elämässä pahoja, ehkä vähän pahempiakin vaiheita mutta se itsensä viiltely/muulla tapaa satuttaminen ei auta asiaa tipan vertaa.

      5. Voin samaistua, älä huoli :d

      6. No mutta jokainen ihminen on erilainen omalla tavallaan. Ihan hyväksyttävää se on. Maailma ois tylsä jos kaikki ois samanlaisia :d Käsitin kyllä mitä tarkotin tolla "poikkeavalla" mutten rupea analysoimaan nyt sen pidemmälle.

      7. Jos mä rupeen muisteleen, millasiin tyttöihin oon ihastunu/kenen kanssa oon seurustellu, niin pakko sanoa että ne on kaikki aika lailla erilaisia ulkonäöltä. Se on se olemus ylipäätään mikä ratkasee! Kyllä mä ennemmin ihastuisin sosiaaliseen ja puheliaaseen kuin syrjäytyneeseen ja vaikeasti tavoiteltavaan. LISÄKSI, ainakin muhun suurimman vaikutuksen tekee se, että nainen tekee aloitteen, nössö kun olen :p

      Äläkä mitään rupea pahottelemaan, sitä vartenhan tää ketju on! :)

      • Mie taas

        Kiitos, pariin kohtaan tuli hieman rohkaisua :D

        Ja toi "erillainen" nii voipi olla että et iha tiiä mitäs sillä tarkotan :'D koska oon niii "outo" muitten mielestä. Esim: jos ahistun tai pelkään jotain, yritän väkisin löytää jotain hyvää tai siistiä siitä, ellei oo jotai liia pelottavaa :'D ja toiseksi: fanitan MLP:tä, Dr. who:ta yms yms mistä muut ei niinkää tykkää jote mä oon siks "outo"
        Muutenha oon tälläne musta-asuinen hieman joukosta erottuva räikeen punasten hiusteni takia :'D


    • Näin mä juurikin tän oikeestaan käsitinkin :) ja musta ainaki toi on hyvä tyyli et koittaa tehä ahdistavat asiat itelleen vähemmän ahistaviks, se hillitsee stressiä aika paljon :) ja eihän sillä oikeastaan mitään väliä ole mitä fanitat tai miten pukeudut, niin kauan kuin se tuntuu itestäs hyvältä. Uskalla olla just se ihminen joka haluat! :)

    • hypoteesi.

      Minusta kovasti tuntuu, että voit olla joku tuttu. Todistusaineistosta päätellen. Käytkö lukiota?

      • Viime keväänä kirjoitin ylioppilaaksi ja nyt armeijassa. En tierä tarkotitko sitä, että oisin tälläkin hetkellä lukiossa mutta hei, who knows vaikka oltais tuttuja? ;)


      • hypoteesi.
        heartseeker kirjoitti:

        Viime keväänä kirjoitin ylioppilaaksi ja nyt armeijassa. En tierä tarkotitko sitä, että oisin tälläkin hetkellä lukiossa mutta hei, who knows vaikka oltais tuttuja? ;)

        Jaa no ei me sitte tunneta:c kyseinen keneksi sua luulin on tällä hetkellä vielä lukiossa, kirjottaa ylioppilaaksi vasta keväällä 2015


      • hypoteesi. kirjoitti:

        Jaa no ei me sitte tunneta:c kyseinen keneksi sua luulin on tällä hetkellä vielä lukiossa, kirjottaa ylioppilaaksi vasta keväällä 2015

        Aih, harmin paikka :(


    • ...nolikset

      tiätkö mitä eroa on kikulilla ja pipulilla ja ripurilla

      • Oi, mää tykkäänki arvotuksista! Kerro pois, en tiiä c:


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe