Miksi ostaa android puhelin?

P aska android

Tarjolla on loistokas toimiva iPhone, miksi kukaan ostaa lagaavaa viruksista androidpuhelinta?

Ei ymmrrä!

21

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lag droid.

      Miksi puhua androidista iphone palstalla?

      Muuten androidiin ei ole yhtään virusta.

    • Virusten tyyssija!
      • Tiedä, puhu sitten.

        Troijalaiset ei ole viruksia.


    • jäkälä

      Johtuu kaiketi siitä että android on se suurin ja yleisin leiri, siksi sielä siis kökköäkin on eniten. Ei android huono ole, siinähän on erilaisia sovellutuksia ja varmaan laajimmat valikoimat millä tuunata puhelinta on pelejä jne jne... Iphone on kallis puhelin, minusta tuntuu että vähän ylihintainenkin. Kaikilla ei ole varaa tai halua sijoittaa yli 500e puhelimeen. Androidillakin tietenkin on kalliita puhelimia mutta myös varsin hyviä edullisestikin. Hyvän merkkiset android puhelimet kestävät sään vaihteluita kovia pakkasia jne. Olen kuullut että Iphonet ainakin ne vanhemmat mallit niin ne voi hyytyä jo kun mittari painuu alle nollan jos on kauan ulkona. Jotkut katselevat myös käytännöllisyyttä että puhelimen pitäisi toimia säässä kuin säässä. Onhan iphone varsin tyylikäs puhelin mutta ei kaikille välttämättä se sopivin tai paras vaihtoehto.

      • Näin on

        Höh. Jos on 100 anteroa, 99 niistä on saanut viruksen. Jos on 100 iPhonea, saattaa korkeintaan yhdessä olla virus. Ei se, että niitä on määrällisesti enemmän, ole mikään selitys.


      • jepezx
        Näin on kirjoitti:

        Höh. Jos on 100 anteroa, 99 niistä on saanut viruksen. Jos on 100 iPhonea, saattaa korkeintaan yhdessä olla virus. Ei se, että niitä on määrällisesti enemmän, ole mikään selitys.

        Mistä tämän olet keksinyt, kellään tutulla ei koskaan ollut mitään viruksia itseni mukaanlukien ja 5 vuotta androidia käyttäneenä.


      • Viruksia ja troijala
        jepezx kirjoitti:

        Mistä tämän olet keksinyt, kellään tutulla ei koskaan ollut mitään viruksia itseni mukaanlukien ja 5 vuotta androidia käyttäneenä.

        Mistä tiedät, ettei sinulla ole laitteessasi viruksia? Oletko ihan varma, ettei ole....? Mieti sitä.


      • ipellet
        Viruksia ja troijala kirjoitti:

        Mistä tiedät, ettei sinulla ole laitteessasi viruksia? Oletko ihan varma, ettei ole....? Mieti sitä.

        Virustorjunta on keksitty hermanni


      • Latenssimies.
        Viruksia ja troijala kirjoitti:

        Mistä tiedät, ettei sinulla ole laitteessasi viruksia? Oletko ihan varma, ettei ole....? Mieti sitä.

        Koska androidille ei ole tehty viruksia, mietippä sitä.


    • paljastaja.

      iPhone on tylsä. varsinkin jos haluaa erottua.

      • En halua säätää

        iaphone on varsin mielenkiintoinen puhelin. Sitä ei trvitse viritellä, sitä vaan käytetään, sillä ei yleensä leikitä, kuten androidilla. Android on lasten leikkikalu, siinä on kaikkea kivaa leikittävää ja säätöä. iPhonessa on säädöt jo tehty.... ;) Minulle säädöt on sopivt. Jos tykkää säätää ja leikkiä, hanki android, sitä PITÄÄ koko ajan säätää, jotta se toimisi.


      • galcciz
        En halua säätää kirjoitti:

        iaphone on varsin mielenkiintoinen puhelin. Sitä ei trvitse viritellä, sitä vaan käytetään, sillä ei yleensä leikitä, kuten androidilla. Android on lasten leikkikalu, siinä on kaikkea kivaa leikittävää ja säätöä. iPhonessa on säädöt jo tehty.... ;) Minulle säädöt on sopivt. Jos tykkää säätää ja leikkiä, hanki android, sitä PITÄÄ koko ajan säätää, jotta se toimisi.

        Kahden viime päivityksen jälkeen säädöt piti laittaa uusiksi. Säätelee itse itseään. En olisi ikinä valinnut iphonea jos olisin tiennyt millaneb romulaite se on. varmaan kaikki ns. ölypuhelimet yhtä pee askoja. Ihmiset vaan luulee tarvitsevansa niitä. Useamman kaverin jo menettänyt näille laitteille. Eivät ole läsnä vaikka ollaan yhdessä. Mulle vaan ei ole syntynyt mitään intohimoa tän räpläämiseen.


      • Läsnä ja paikalla
        galcciz kirjoitti:

        Kahden viime päivityksen jälkeen säädöt piti laittaa uusiksi. Säätelee itse itseään. En olisi ikinä valinnut iphonea jos olisin tiennyt millaneb romulaite se on. varmaan kaikki ns. ölypuhelimet yhtä pee askoja. Ihmiset vaan luulee tarvitsevansa niitä. Useamman kaverin jo menettänyt näille laitteille. Eivät ole läsnä vaikka ollaan yhdessä. Mulle vaan ei ole syntynyt mitään intohimoa tän räpläämiseen.

        Hei. Jos et tiennyt, saat ostaa ihan vapaasti minkä laitteen vaan, mihin hillot riittää. Kaverisikin saat pitää tai olla pitämättä, miten vain. Sillekkään me muut emme voi mitään, jos et pidä iPhonesta, ihan henkilökohtainen juttu. Katsos, joskus aviopuolisotkin viskataan pihalle erilaisten syiden takia, usein nää viskatut kelpaa joillekkin toisille oikein mainiosti. Usein toiset haluaa asua siellä, missä kaikki muutkin ovat. Jotkut toiset haluavat asua luonnon keskellä maaseudulla, miten vain.

        Valinnat on ihan vapaita.


      • Viritteleppäiphoneasi
        En halua säätää kirjoitti:

        iaphone on varsin mielenkiintoinen puhelin. Sitä ei trvitse viritellä, sitä vaan käytetään, sillä ei yleensä leikitä, kuten androidilla. Android on lasten leikkikalu, siinä on kaikkea kivaa leikittävää ja säätöä. iPhonessa on säädöt jo tehty.... ;) Minulle säädöt on sopivt. Jos tykkää säätää ja leikkiä, hanki android, sitä PITÄÄ koko ajan säätää, jotta se toimisi.

        Ai ei tarvitse viritellä. Lisääppä iphoneesi soittoääni ja tuu sitten kertoon uudelleen kokemuksistasi:-D Asiahan on nimittäin niin että soittoääniä joudut joudut oikeasti tekemällä tekemään iphoneen. Androidiin saan musiikkikansiosta lisättyä soittoäänen ihan ilman mitään säätelyitä;-)


    • IIhiminen

      Tullut miettineeksi aloittajan kanssa ihan samaa. Noh, hyvä että kaikilla on se "ainoa oikea" laite.

      Näillä mennään....

    • Hermanniiiiiiiiiiiii

      1. en halua tukea amerikkalaisia, koska amerikka on perseestä.
      2. Iphone lopettaa toimintansa aina tasan 2 vuoden jälkeen, jonka jälkeen puhelin voittaa lagisuuden maailmanmestaruuden.
      3. Tietoturva on huono, koko-ajan löytyy tietoturva-aukkoja, jotka pahempia kuin virukset, koska ei edes tarvitse asentaa mitään.
      4. i on brändinä vittumaisen kuuloinen.
      5. Amerikka on perseestä.
      6. Tim cock on homo.
      7. Laite maksaa hyvän tietokoneen verran.
      8. Yhteensopivuus paska.
      9. itunes on syöpä.
      10. icloud on keuhkosyöpä.
      11. i fanit on joukko hulluja ilaitteiden omistajia-suoraan verrattavissa ruttoa levittäneisiin rottiin.

    • krampus-

      Meitä jyrätään

      Mä ruuvaan rekisterilaattaa Ladasta irti
      kun sä tuut ja paat syliini pikkuisen
      on sillä vaippa märkä ja sen paidan helmaan
      jää mun poskestani jäljet öljyiset

      Sä katsot surullisesti mua suoraan silmiin
      ja annat mulle viikatut verkkarit
      sä olet ratkonut niistä irti niin kuin pyysin
      seuran merkit ja nimikirjaimet

      Meitä jyrätään
      meitä jyrätään
      Kannaksella aikoinaan Klimit
      isoisää mankeloi
      tänään tankki on pankki ja
      työttömyyden miinaan meistä
      jokainen astua voi

      Mutta rakas, rakkain, rakkaimpani
      me kyllä pärjätään
      kun vain elämän juoksuhaudassa
      saan sun syliisi painaa pään
      kuin kypärään
      kun meitä jyrätään

      Mä autan illansuussa teidät linjurin kyytiin
      ja lasin läpi vielä teitä suutelen
      mä luen kotona aamuun asti Väinö Linnaa
      ja haulikon piippua sahailen

      Ja niin kuin Koskelan Vilho Pohjantähtensä alla
      hankki vapaudenristinsä viimeisen
      mä aion huomenna kohtalon telaketjuihin
      heittää kerrankin kasapanoksen

    • darthmaali

      android puhelimen valinta kriteeri on ihan sama hyvän naisen jos ymmärrät yskän

    • kannustaja-

      jotkut haluavat erottua massasta. toki se vaatii rohkeutta, mutta kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe