Eikö anarkistit kunnioita suomen itsenäisyyttä?

tromohollit

Onko teiniangsti vallaton....

26

193

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bror-Erik

      Miksi sitä pitäisi kunnioittaa häh?

      • 789885768

        muuta ryssä venäjälle


      • Etkö tosiaan tiedä?

        Jotta sinunkin kaltaisella paskaläjällä olisi mahdollisuus täällä vapaasti laukoa aivopierujasi!


    • Peppone

      Anarkisti on isänmaallinen,kannattaa perhearvoja,oikeudenmukaisuutta,ja suomen vapauttamista lahjotuista politiikoista,sekä vapaamuurareista.Nämä teinit mitkä silloin tällöin päättyvät julkisuuteen,eivät ole anarkisteja,vaan suvaitsevaisuuspropagandan aivopesemiä hölmöjä.

      • fdrt45re

        kommari ajat on ohi, turhaan haaveilette desantit


      • Muuta
        fdrt45re kirjoitti:

        kommari ajat on ohi, turhaan haaveilette desantit

        Anarkismi ei ole kommunismia. Muuta fasisti Venäjälle!


    • Peppone

      Desantiksiko luulet.Olen supisuomalainen upseeri.Desantteja tulet kyllä vapaamuurari näkemään kunhan venäläiset maamme valtaavat.Juokse vapaamuurari !!

    • VAALIT 2015 .

      Ei ole kysymys itsenäisyyden kunnioittamisesta sillä sitä on jokaisella vaan demokratian toteutumisesta myös käytännön tasolla eikä vain vaalipuheissa ! . Tarja filatovin 9 euron päiväpalkkaa nauttiva nuori on luonnollisesti täynnä vihaa ! . Tulevaisuus on silti heidän käsissään ja he tulevat äänestämään kyykyttäjänsä oppositioon huhtikuussa ! .

    • anarkisti.

      HAH!

      vai kunnioittaa pitäisi suomea ja sen itsenäisyyttä!

      pitäisikö nyt nostaa suomilippu salkoon ja marssia kusi-pää suomipolitiikan itsenäisyydelle !

      pyh ja pah!

      • Leuku

        Kun lähettelee viestejä aamuyöllä, ei taida tarvita herätä kuudelta töihin...

        Ole vaan rauhassa anarkisti, mutta tee se sitten ihan vaan omiesi kesken. Minä en halua nähdä teitä itsenäisyyspäivän juhlien yhteydessä.

        Kiitos.


      • "Saatanan tunarit!"
        Leuku kirjoitti:

        Kun lähettelee viestejä aamuyöllä, ei taida tarvita herätä kuudelta töihin...

        Ole vaan rauhassa anarkisti, mutta tee se sitten ihan vaan omiesi kesken. Minä en halua nähdä teitä itsenäisyyspäivän juhlien yhteydessä.

        Kiitos.

        Entä jos on yötöissä? Logiikkasi mukaan voisi kääntäen pitää sinua tyhjänpäiväisenä kuppaajana joka lorvii kun toiset lepäävät ennen seuraavaa työvuoroa!

        Olen kanssasi kyllä samaa mieltä näiden "anarkistien" idiotismista, mutta tuollaiset typerät argumentit voi jättää julkaisematta. Ettekö te saatanan pässit tajua, että näiden anarkistien pelleilyssä tuolla kaupungilla on jo sellaisenaan tarpeeksi tuomittavaa, että ei tarvitse enää erikseen keksiä mitään sossupummi-, työttömyyslusmuilija- ja sotaveteraanienhäpäisijäolkiukkoja yhtään lisää.

        Vai oletteko te oikeasti niin vajaaälyisiä, ettei teitä itseasiasssa kiinnosta tuomita juuri tuota tyhjänpäiväistä riehumista, vaan teitä kiinnostaa enemmän keksiä lisää jotain turhaa paskaa tässä asiassa? Teidät pitäisi laittaa yhdessä noitten sabotöörien kanssa kustantamaan talkootöin noita vahinkoja, että saisitte jotain järkevää tekemistä kaikki.

        Eli rautakangesta vääntäen; noiden anarkistipellejen joukossa on ihan tavallisia veronsa maksavia duunareita. Heidän sekoilunsa pitää tuomita tulostensa perusteella, eikä keksimällä jotain lisähaukkuja kuin jossain ala-asteella.


    • anarkisti.

      pimeisiin töihin heräilen keskipäivän tienoilla ja rahaa tulee.
      veroja en maksa.

      • Bror-Erik

        Perinteinen hurraa itsenäisyyspäivän jäykistely joutaa anarkistien saappaitten
        alle sotkettavaksi.On jo älyn vähyyttä kaivella itsenäisyyspäivänä sota-aikain
        luita tarjolle kaiken kansan iloksi itkeä.Itsenäisyyspäivä kuuluu viettää va-
        paasti,naurun remun ja riemun merkeissä.Älkäämme enää lisää synkkyyttä virpoko
        hautain kautta,sillä he ovat siellä ja me täällä.Jokin vissi asia erottaa mei-
        dät toisistamme :=)


    • vdre6r5syxeydujsrtk

      Anarkistit on pohjasakkaaaaaaaaaaaa

    • jkhkhh

      Ehkä joku anarkisti osaa itse vastata siihen kunnioittaako vai ei, ja sekin kai riippuu ihmisestä. Tosin vois kyllä kysyä että mitä itsenäisyyttä...

      En ole itse anarkismin kannattaja enkä ihan sellaisen toimivuuteen usko, mutta ymmärrän täysin ihmisiä jotka on kyllästyneet nykysysteemiin. Ajan myötä siihen kyllästyy yhä useampi ja entistäkin enemmän tullaan näkemään radikaalia toimintaa yhteiskuntaa ja "järjestelmää" vastaan.

    • Alphons

      Mä ainakin olen kyllästynyt nykysysteemiin, kun maksan veroja kymmeniä tuhansia euroja anarkistipaskojen elättämiseksi. TÖIHIN ANARKISTIHAISSIT!

      • Bror-Erik

        Tottakai Itsenäisyyspäivää kunnioitetaan ilotulituksin :)


    • heek4

      Anarkismin vastainen julkilausuma! Puolueet allekirjoittavat ja sitoutuvat nollatoleranssiin kaikkiin Anarkistisiin mielipiteisiin ja tekoihin

      • Bror-Erik

        Kirjoitit anarkistisiin` isolla alkupuustaimella keskellä lausetta,miksi? Olet-
        ko hätääntynyt yksinkertainen kansalainen Metsäkylästä,krabbis ja kaljanpuute
        vaivoinasi lihaksia riipivänä tuskana? Oi antakaa edes barabbas miulle :) Vot


    • mulle käy !

      Anarkistit haluavat nopeuttaa maamme kaikinpuolista yhäti tiivistyvää Euroopan Unionia ja sitä kautta yhteistä puolustusta Natoa kohti. Kun anarkistit vaativat että "linnan juhlat " - perinne täytyy lopettaa.. Niin sehän juuri onkin sitä Yhteistä puolustusta edistävää agendaa ! Luovutaan vaan kansanedustajista ja Linnan juhlista kyl se siitä tiivistyy.

    • Piraatit2015

      Piraatti-puolue on messissä. #luokkaretki PoliisiOnSika!

    • totuus2

      Itsenäisyyttä voi juhlia ilman että ryöstää toisen omaisuutta. Itsenäisyysjuhlien järjestäminen on näin ollen "laillinen" ryöstö.

    • pissaa lirahtanu sek

      Aika pissiksiä nuot poikarievut vaikuttaa olevan heittää nyt jtn ikkunaan uho päissään viddu oon kova jätkä.

    • relle1

      Miksi Arhinmäki ei tule nyt julkisuuteen ja IRTISANOUDU ja TUOMITSE vasemmistoanarkistien väkivaltaiset terroriteot?

      • Ei ismejä!

        No miksi juuri Arhinmäen pitää se tehdä? Siksikö, että satut vihaamaan vasemmistolaisia ja tykkäät nähdä heidän johtohahmojaan kiemurtelemassa? No siksi tietysti. Sinua ei todellisuudessa kiinnosta paskan vertaa asioiden järjestykseen laittaminen, vaan olet pelkkä paskanheittäjä ja yhtä turha idiootti kuin nuo anarkistitkin.


    • eni3

      Anarkismin vastainen julkilausuma!
      Puolueet allekirjoittaisivat ja täten sitoutuisivat nollatoleranssiin kaikkiin anarkistisiin mielipiteisiin ja tekoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe