Oon 16v ja raskaana, mitä teen?!

vika_

Eli oon siis 16 vuotta ja RASKAANA!! Tein tänään kaksi raskaustestiä, ja molemmat näytti plussaa! Joskus vähä alle kuukausi sitten olin yhen tyypin kanssa sängyssä (en siis seurustele kyseisen tyypin kanssa) ja pantiin ilman ehkäisyä... No, kiva et satuin just sillon tulee raskaaksi... -.-

Eli mitä vittua mä nyt oikein teen?! En uskalla kertoo mun vanhemmillekaan (en asu vanhempieni kanssa, ja äiti ei varmaan hyväksyis aborttia), enkä lapsen isälle... Kannattaisko tehdä abortti? Kertokaa hyviä ja huonoja puolia siitä! Mut omasta mielestäni oon ihan liian nuori saamaan lasta... Oikeesti... Ja tyyliin mun nuorin sisko on tällä hetkellä 5v, eli mun lapsella ja mun siskolla olis vaan noin vähän ikäeroa! Ja jos ketään kiinnostaa, niin tää mun lapsen isä on 37v.

11

2508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qqqqqqqqqqq

      Koska en ole abortin kannattaja, en voi kertoa siitä hyviä puolia, joku muu voi tehdä sen. Mutta huono puoli on se, että monet katuu sitä jälkikäteen tosi paljon. Jotkut joutuu käymään terapiassa pitkään kuulemma. Varsinkin siinä vaiheessa kun on toivotusti raskaana, voi huono omatunto syödä raskaasti. En ole itse tehnyt aborttia ikinä, mutta tunnen ihmisiä, jotka sen ovat tehneet.

    • synnyttänyt

      Jos vertaillaan sitä ja synnytystä niin abortti auttaisi kehoa pysymään terveempänä/paremmassa kunnossa, vältytään erilaisilta tulehduksilta kohdussa, hampaat pysyy parempana, kun saamasi kalkki ei joudu menemään sikiön kehittämiseen. Raskaus on iso asia keholle, se tuottaa monille erilaisia haittoja synnytyksen jälkeen, jotkut ovat pysyviä esim siskoni ei pysty enää kävelemään, saati juoksemaan pitkiä matkoja ilman, että alkaa sattumaan lantioon. Abortti auttaisi siinäkin että ei tarvitsisi kokea sitä kipua ja henkistä heittelyä.

      Asiat alkaa menemään melkoisen huonosti jos et ala ihan itse miettimään Mitä Sinä Haluat ja tutkimaan Lääkärin kanssa kaikkia puolia.

    • 21veee nainen

      Lapsen isä 37v... Wtf?!

    • Teinimamma

      Moi! Ite oon 16v ja samassa tilanteessa että raskaana sitä ollaan. Ite en ees osannu huomata raskautta ennen kui samalla viikolla ku menkkojen pitäis alkaan nii olin tooodella kärttysä ja mun poikaystävä vähä ihmetteli mikä mulla on. No menkat ei sitte alkanu ja tein testin nii positiivinen oli. Asiaa hankaloittaa se et en asu vanhempien kanssa ja heiltä ei kyllä tukea tipu, mutta nyt kun oon viikolla 6 4 ja alan pikkuhiljaa tajuamaan sen että jos kaikki menee vain hyvin niin mä oon kesällä äitk ja voin jopa nyt jo sanoa että onnellinen siitä :) mieti tarkkaan mitä haluut ja jos on vaikeeta ajatella että millasta olis lapsen kanssa teiniäitinä laita paperille plussat ja miinukset, itteeni ja poikaystävääni se ainaki auttoi selvittämään ajatuksia:) en tiedä oliko tästä nyt mitään apua mut halusin jakaa tän jos on sellanen olo ettei kukaan ymmärrä sillä just niinku sanoin oon samassa tilanteessa ainakin jollain tavalla :) kaikkee hyvää sulle!

      • Teiniäitiii

        Teinimamma oon samassa tilanteessa kans ja lapsen pitäis meil olla tyttö ja nimii ollaan otettu Vanessa Eveliina , Enni Johanna , Vilma Sofia


    • jalat ristiin kakarat

      Mitä helvetyiä tulet tänne itkemään! Olisit miettinyt etukäteen, kannattaako pentuna leikkiä aikuista ilman minkäänlaista vastuuta. Jos olet tarpeeksi vanha seksiin, kanna myös itse holtittoman käytöksesi seuraukset. Sama kehoitus jokaiselle tällä palstalla apua huutavalle teinille.

      • Teiniäitii

        Saatana mikä pervo sä oot kun sun sit on tänne pakko tulla kun jos sua ei kiinnosta oikeesti apua tarvitteva ja tukeakaipaavat raskaana olevat teinitytöt !


    • Sanspans

      Melkein menee jo pedofilian puolelle tuo 'miehes' ja sun ikäero.. Hohhoi. Olisit miettiny aikanaan kannattaako PANNA ilman suojaa. Näitä tyhmiä teinejä täällä suomenmaassa riittää.

    • Teiniäitii

      Ei vittu !! Otko aatellu sitä et oot menny panee 37-vuotiaan miehen kanssa???!!!??? Jos mun äitee sais tietää et oon pannu 37-vuotiaan miehen kaa nii oisin ihan kusessa! Ota nyt ne aivot käyttään ja mieti että ootko vittu valmis pitään sen lapsen ? Ja mä kyllä rakastan vauvoi mut tyttö , mieti esim. et rakastaako se mies ees sua ? Vai oliko se vaan joku puute pano tai semmonen et kun miehes pippeli kovettu niin riisuit sen ja ittes ja aloit nuolee site sen kikkeliä ja aloitte panee irstaasti ?

    • demiäiti

      mä mitäi sinsen olin ite seittemän toista lapsiantaa sulle paljon kadut jos teet jos et haluu et äitis tietää siitä matkalle ja tuu takas lapsen kaa mut ite kerroin äiti ottisen normaalisti isä otti vakamminku ne oli just eronnu kerroin mun veljelelle se kannusti mua siihen ja se oli löys mun päiväkirjan se luki siitä pari sivua mut se tuki mua mun lapsi on nyt 30paivää vanha pääsin sairaalasta se oli ali painoinen mut kaikki järsty lopetinkoulun 1 vuodeks ut otin kirjat niin voi opiskella ku on aikaa mun pika ystävä ei halunnu olla enää mun kaa tekemises pidäse kadut jos teet abortin

    • BABYLOVER1991

      Mites lapsi jakselee ? Voinko ostaa potkupuvun ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe