Mitä pitäisi aatella ?

confused..

Tapasin nais naapurini ensimmäistä kertaa 3 viikkoa sitten ja meillä synkkasi heti. Vietimme mahtavan illan hänen kanssaan ja loppuillasta päädyimme sänkyyn. Seksi oli aivan maagista tunnepohjaista ei vain sitä tulpattoman mopon polkemista. Seuraavana päivänä sain kuulla ystäväni kautta että he olivat jutelleet minusta monta tuntia erittäin positiiviseen sävyyn ja tämä nainen kehui minua esimerkiksi sanoilla "Onkohan se mies liian hyvä mulle vaikutti niiin täydelliseltä". Tämän jälkeen kumminkin hän on ollut minua kohtaan todella etäinen ja kylmä. Ei vastaa viesteihin tai jos vastaa niin aika kylmän oloisesti. Hän on kuulemma ahdistuvaa tyyppiä joten olen antanut hänellä omaa tilaa paljon mutta hän ei ota minuun silti koskaan ite yhtyettä. Juttelimme tästä meidän säädöstä hänen kanssaan ja saimme sovittua että otetaan nyt ihan rauhassa tämä tilanne.
Tiedän että hänellä on muita säätöjä tällä hetkellä meneillään ja näitä tapauksia taitaa olla useampia. En ota tuosta naisesta mitään selkoa enkä tiedä mitä pitäisi tehdä ? Tai tiedän että pitäisi vain unohtaa halun itse katsoa voisiko meistä tulla vakavempaa mutta ei tämä nyt yhtään semmoselta vaikuta että häntä ihan oikesti hirveästi kiinostais vaikka puhuikin minusta noin ylistäviä asioita. Auttakaa mitä helvettiä tästä pitää aatella

8

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+16

      No luulenpa että tulee vielä toinenkin kerta kunhan vähän aikaa kuluu ja paineita kertyy.

    • confused..

      Toi ei nyt ihan täysin vastannut kysymykseeni mutta mitä tarkoitit kenelle tulee paineita ja miten näät sen mahdolliseksi että tulee toinen kerta ? Naapurini näyttää olevan aikamoinen pelaaja ja minua ei kiinnosta olla vain yksi muitten joukossa..

      • tuttu tunne

        Niin, pelaajalta vaikuttaa. Itsellänikin on kokemuksia pelinappulana olosta.. tuon tajuttuani olen aina vaan nostanut pään pystyyn ja suunnannut kohti uusia tuulia.


    • kokemusta on

      Olen itse ollut aikoinani kovasti ihastunut naiseen, jonka tapasin sattumalta ja jonka kanssa seksi ja kaikki muukin tuntui synkkaavan heti täydellisesti. Harmi vain, että hänen elämäntilanteensa "esti" suhteeseen ryhtymisen kanssani. Tiedän, että hänellä on paljon sosiaalista elämää ja myös sutinaa vähän sinne sun tänne, mutta silti hän aina välillä osoittaa kiinnostusta minua kohtaan. Olen tuntenut hänet nyt vuosia ja "suhteemme" on jatkuvasti ollut samantyyppistä soutamista ja huopaamista. Välillä olen ollut niin turhautunut ja vihainenkin häntä kohtaan, ettemme ole olleet kontaktissa pitkiäkin aikoja mutta sitten on saattanut jälleen tulla yllättävä intiimi kohtaaminen. Lähinnä sen mukaan miten oma tilanteeni ja suhtautumiseni on antanut periksi. Keskusteleminen hänen kanssaan tilanteestamme on ollut aina mahdoltonta. Alussa yritin sitä sillä seurauksella, että hän suuttui ja suorastaan raivosi minulle kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta. Uudet yritykset puhumiseen ovat päättyneet niinikään hedelmättöminä, joten olen yrittänyt sopeutua tilanteeseen ja kehittämään itselleni kestävän tavan suhtautua asiaan.

      Antaisin siis sen neuvon sinulle, että harkitse tarkoin haluatko ryhtyä suhteeseen joka saattaa ajautua tällaiseen tilanteeseen. Voihan olla, että tämä sinun naapurisi on se kuuluisa sinun sielunkumppanisi ja että hänen elämäntilanteensa muuttuu vielä sinun hyväksesi. Tai sitten hän pyörittää sinua oman narsisminsa ja vallanhalunsa pelinappulana. Tavallaan voit käyttää tilannetta hyväksesi poimimalla ns. rusinat pullasta, jos itsetuntosi kestää alistumisen hänen mahdollisiin oikkuihinsa. En kuitenkaan kutsuisi tämäntyyppisiä naisia välttämättä pelureiksi, koska naisilla tämän tyyppinen käytös voi johtua yksinkertaisesti pelkäämisestä, epävarmuudesta, yleisestä naisten tuuliviirimäisyydestä, hormooneista ja ties mistä. Syitä hänen käytökseensä voi olla vaikka mitä.

      Loogisesti ajateluna hänellä voisi olla joku toinen suhde tahollaan kesken. Mutta totuus voi olla vaikka se, ettei hän voi mielestään alkaa suhteeseen naapurinsa kanssa. Tai, että hän tosiaan pitää sinua liian hyvänä itselleen. Tai ehkä hän ei ole varma sinun tunteistasi ja yrittää saada sinut metsästämään itseään esittämällä etäistä. Mutta naisten käytös ei kaikenkaikkiaan ole yleensä siinä määrin loogista, kuin miesten. Lue vaikka kuuluisasta parisuhdehömppäkirjasta Miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta. Loppujen lopuksi kyse on kuitenkin siitä, mitä sinä itse haluat. Mikäli sydämesi tuntuu särkyvän tämän ihmisen takia, kannattaisin nopeaa unohtamista.

      • confused..

        "Harmi vain, että hänen elämäntilanteensa "esti" suhteeseen ryhtymisen kanssani. Tiedän, että hänellä on paljon sosiaalista elämää ja myös sutinaa vähän sinne sun tänne, mutta silti hän aina välillä osoittaa kiinnostusta minua kohtaan."

        Emme ole nähneet sitten viime viikon keskiviikon mutta tällä viikolla hän on ollut jo vähän oma alotteisempi ja aloittanut minulla juttelemisen, Kumminkin aiheista mitkä eivät suoranaisesti ole liittyneet minuun. Ehdotin että ensi viikolla tapaisimme ja hän suostui siihen. Tarkempaa päivää emme kuitenkaan sopineet koska hän sanoo olevansa tyyppiä "elän hetkessä spontaanisti". Olen lähdössä puoltoista viikon päästä vähän yli kuukaudeksi pois Suomesta. Oon vaan nyt pähkäillyt että mitä mä sanon hänelle kun tapaamme seuraavan kerran. Olen tavallaan oppinut "pelaamaan" tätä peliä hänen kanssaan. Omat tunteeni olen saanut jotenki jäädytettyä mutta tiedän kun tapaamme niin olen taas ihan sulaa vahaa... En hirveästi pidä ajatuksesta puhua asioista vaan pikemmin haluan tehdä käytökselläni ja eleilläni selväksi että olen kiinostunut muusta kuin kaveruudesta. Mut en halua hänen pelinappulakseen. Mietin että olisiko hyvä vain viettää mukava ilta ja katsoa tilannetta uudelleen kun palaan takaisin Suomeen ? En haluaisi omilla puheillani ahdistaa häntä johonkin nurkkaan. Tiedän että tässä voi käydä minulle todella köpelösti enkä halua niin käyvän mutta en haluaisi myös olla yrittämättä.


    • liian liila

      Kannattaa ainakin yrittää unohtaa, sillä kuten sanoit niin nainen ei oikeasti vaikuta kiinnostuneelta ja vaikka sanoi sinua täydelliseksi niin ei ole yhtään varma siitä että olisit täydellinen juuri hänelle.

    • Ruusuilla tanssienko

      Älä nyt lähde tuohon peliin mukaan. Nainen on sen ammattilainen, etkä sinä tunne edes sääntöjä. Jos laitat tunteesi peliin, niin todennäköisesti haavoitut enen pitkää.

    • oppeliini1

      Siellä taas yksi joka kapuaa perä edellä puuhun.

      Eiko ajatuksiisi pompannut ideaa tustustua tuohon naiseen yläpäälläsi? Siis käyttämällä aivojasi arvioimaan mikä tuo nainen on omiaan? Tutustua ja vaihtaa ajan kanssa mielipiteitä, elämänkatsomuksia, arvoja jne jne. Sen sijaan sinä hait ilmaista h.....aa. Sehän sinä sait.

      Miksi sitten valitat?
      Jos sinä haet laadukkaampaa ystävää, kenties oikein hyvää sellaista, häneen tutustumista ei aloiteta alapäällä.
      Kuten olet jo saanut huomata.

      Nainen ei ole kiinnostunut sinusta tipan tippaa (ellet tarjoa kunnon maksua).

      Jos vaihtaisit taktiikkaasi, onnistuisit hyvinkin vetämään pidemmän korren.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe