Ohohoooo väittää mua harhaoppinen ?

savonarola

Jos sinulle sopii koko Raamattu, niin miksi sitten opetat harhaoppia, joka ei pohjaudu Raamatun opetukseen?

Raamattu ei tue tuollaista väitettä, jota sinä koetat tyrkyttää harhaoppisesti. Jeesuksessa me voimme pysyä erossa synnistä ja lankeamasta siihen, mutta jos ei vaella Hänen kanssaan, niin kyllä on vaara langeta ! Sinä olet omahyväisyyden ominut itsellesi, Sekin on syntiä Jumalan edessä. Emme voi pysyä Kristuksessa, jollemme joka päivä elä Hänessä. Jos alamme mieltyä oman itsemme
vaellukseen itsessämme narsistisesti, niin silloin olemme jo pois poikenneet Kristuksen terveestä opista eli Raamatusta pois. Ihminen joka tekee syntiä on synnin orja. Näinhän minä opetan kuten Raamttuklin opettaa!

Elikä mulle sopii koko Raamattu myös sen että ilman uudestisyntyminen jossa toinen Väkevämpi tulee ja hallitsee niin että mä sen jälkeen teen yhtä luonnollisia sittä hyvyyttä jonka tein hyvin luonnollisesti päinvastoin ja elin synneissä ja vääryydessä lihallisesti. ---> Rom 6
1 Mitäs siis meidän pitää sanoman? Pitääkö meidän vielä synnissä oleman, että armo suuremmaksi tulis?


2 Pois se! Me, jotka synnille kuolleet olemme, kuinkas meidän vielä pitäis siinä elämän?


3 Ettekö te tiedä, että me kaikki, jotka olemme Jesuksessa Kristuksessa kastetut, me olemme hänen kuolemaansa kastetut?


4 Niin me olemme siis hänen kanssansa haudatut kasteen kautta kuolemaan: että niinkuin Kristus on kuolleista Isän kunnian kautta herätetty, niin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.


5 Sillä jos me ynnä hänen kanssansa olemme istutetut yhdenkaltaiseen kuolemaan, niin me myös tulemme yhdenkaltaiseksi ylösnousemisessa,


6 Tietäen sen, että meidän vanha ihminen on ristiinnaulittu hänen kanssansa, että synnin ruumis pitää turmeltaman, ettemme tästedes syntiä palvelisi.


7 Sillä se, joka kuollut on, hän on synnistä vanhurskaaksi tehty.


8 Mutta jos me olemme Kristuksen kanssa kuolleet, niin me uskomme, että me saamme myös elää hänen kanssansa,


9 Ja tiedämme, ettei Kristus, joka kuolleista herätetty on, silleen kuole, eikä kuolema saa tästedes hänen päällensä valtaa.


10 Sillä sen, kuin hän kuollut on, sen hän synnille kuoli yhden kerran; vaan sen, kuin hän elää, sen hän elää Jumalalle.


11 Niin myös te siksi teitänne pitäkäät, että te olette kuolleet synnille, mutta elätte Jumalalle, Jesuksen Kristuksen meidän Herran kautta.


12 Niin älkäät salliko synnin vallita kuolevaisessa ruumiissanne, niin että te häntä kuulisitte hänen himoissansa.

Raamattu ei tue tuollaista väitettä, jota sinä koetat tyrkyttää harhaoppisesti. ----------------> Jeesuksessa me voimme pysyä erossa synnistä ja lankeamasta siihen, mutta jos ei vaella Hänen kanssaan, niin kyllä on vaara langeta !

Mitä oikein selität ??? Tarkoitatko että Uskova Pysyy erossa synnistä mutta sitten hän seurava hetkessä hän ei vaeltaa Hänen kanssa ja menee nurin siinä lankemuxessa? Ajatteletko että meillä on joku valtava valtaa elää välillä Kristuxessa ja seurava hetkessä percelen vallassa siinä kirottussa lihassa ???

67

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja Jonah kävelee saulin jalanjäljissä ja puolustelee tointa ja lihallisen elämänsä näin ----> Jaa että Paavali vielä vaan tappoi Kristittyjä. Ja jos oikein väänetään niin sitten se varman lihan kuoleminen tarkoittaa, ja joka kuolema on vältämätöntä että saa sen perceleellinen raivotauti joka riehuu sisällä tapettu ja loppumaan,, niin olisko Paavali pitänyt tappaa itseäs, kun hän vielä uskovaisena oli samanlainen? Itsemurhako ratkaisuu ? hiiiiiiiiiiiiiii olet hassu Jonah. Ota lisä kielioppi mukaan ja eri kielisiä selitysteoxia , ja novumia niin saat sen näyttämään sellaiselta miltä haluat.

      • ohohoooop

        No minä en ole Jonah, joten turhaan sinä koetat rinnastaa jotakin toista minuun. Sinun pitää vaan jatkuvasti kuvitella, että joku muu olisi minun nimimerkkini myöskin! Ei ole. Ei edes oho ole, vaikka sitäkin olet koettanut valehdella. Oho ei ollut edes tällä palstalla ennen kuin sinä aloit syyttää häntä. Sai tiedon joltain tutultaan ja kirjoitti sinulle hyvin nasevasti oman vastauksensa. Lopeta siis luulemasta muita minuksi ja minua muiksi. Valhetta siinäkin harrastat!


      • ohohoooop kirjoitti:

        No minä en ole Jonah, joten turhaan sinä koetat rinnastaa jotakin toista minuun. Sinun pitää vaan jatkuvasti kuvitella, että joku muu olisi minun nimimerkkini myöskin! Ei ole. Ei edes oho ole, vaikka sitäkin olet koettanut valehdella. Oho ei ollut edes tällä palstalla ennen kuin sinä aloit syyttää häntä. Sai tiedon joltain tutultaan ja kirjoitti sinulle hyvin nasevasti oman vastauksensa. Lopeta siis luulemasta muita minuksi ja minua muiksi. Valhetta siinäkin harrastat!

        Sun harhaluulo tekee tepposia. Oho sanoo jotkut joka on ymmällämissä mennään. oho minä aloitin yhden vastauxen sulle ja heti vedit johtopäätöxen että kirjoitin jonkun oholle. Ja jonah kyllä on minusta asiallisempi linja kun sinä vaikka joskus vir´nesteli semperin kanssa että älä sä nosta itsesi jonahin tasoon sellaisen tasoon et pysty saavuttamaan tällä hetkellä.


      • jaikalii
        ohohoooop kirjoitti:

        No minä en ole Jonah, joten turhaan sinä koetat rinnastaa jotakin toista minuun. Sinun pitää vaan jatkuvasti kuvitella, että joku muu olisi minun nimimerkkini myöskin! Ei ole. Ei edes oho ole, vaikka sitäkin olet koettanut valehdella. Oho ei ollut edes tällä palstalla ennen kuin sinä aloit syyttää häntä. Sai tiedon joltain tutultaan ja kirjoitti sinulle hyvin nasevasti oman vastauksensa. Lopeta siis luulemasta muita minuksi ja minua muiksi. Valhetta siinäkin harrastat!

        >>>Lopeta siis luulemasta muita minuksi ja minua muiksi.


      • jaikalii kirjoitti:

        >>>Lopeta siis luulemasta muita minuksi ja minua muiksi.

        Vai tällaista lihallisen trollamisen kommentti vielä tähän väliin sotkemaan kaiken ? Elikä vielä halutaan siirtä pois keskustelu aloituxesta. Elikä tehdänkö luonnollisesti hyvä ja rakastamme toinen toisia Jumalallisia Rakkuden kautta ..?


      • ohohoooo
        jaikalii kirjoitti:

        >>>Lopeta siis luulemasta muita minuksi ja minua muiksi.

        En ymmärrä, miksi sinäkin jaikali tulit kuvioihin minua vastustamaan! Minä en ole sinua luullut minuksi enkä minua sinuksi. Savonarola noin kuvittelee Hän ei käsitä, että muitakin kirjoittajia on olemassa! Kero se siis savonarolalle!


      • ohohoooo
        savonarola kirjoitti:

        Vai tällaista lihallisen trollamisen kommentti vielä tähän väliin sotkemaan kaiken ? Elikä vielä halutaan siirtä pois keskustelu aloituxesta. Elikä tehdänkö luonnollisesti hyvä ja rakastamme toinen toisia Jumalallisia Rakkuden kautta ..?

        Ei tuo ole mikään lihallisen trollauksen merkki, vaan ilmoitus totuudesta. Sinä sotket itse kirjoituksia savonarola, joten et voi muita syyttää siitä. Kyllä kommentit pitää antaa, kun kerran vääristellen kuvittelet toista joksikin muuksi kuin mitä hän on! Olepa vasta tarkempi mitä kirjoitat!


      • ohohoooo kirjoitti:

        Ei tuo ole mikään lihallisen trollauksen merkki, vaan ilmoitus totuudesta. Sinä sotket itse kirjoituksia savonarola, joten et voi muita syyttää siitä. Kyllä kommentit pitää antaa, kun kerran vääristellen kuvittelet toista joksikin muuksi kuin mitä hän on! Olepa vasta tarkempi mitä kirjoitat!

        Höpö höpö ,, Jos sattumisin käytän ja ilmaisen itteni sanalla oho niin silloinko olen tehnyt joku iso rikos? Pitäiskö suomi 24 ylläpitä joku sanavarasto joka on kieletty käyttää missä aina vois käydä tarkistamassa ettei käyttää kieletty sana joka vois olla jonkun nikin joka ei edes ole rekisterissä ? Siis en tiennyt että tuollaisen nikin oli käyttössä? Luulin että ainoastaan ohohoooo käytettiin ja jos joku välimuoto ohosta joku käyttäisi niinkuin oohhoho niin olisin ajatteleuut että sama nikki joka ilmaisee että nyt hän on todella kuohuissaan ja ihmettelee. Jaa että tarkempi. ohohoo kirjoita ohjekirja ja sännöt niin katsotaan miten ne ovat toteuttavissa..


      • ohohoooo kirjoitti:

        En ymmärrä, miksi sinäkin jaikali tulit kuvioihin minua vastustamaan! Minä en ole sinua luullut minuksi enkä minua sinuksi. Savonarola noin kuvittelee Hän ei käsitä, että muitakin kirjoittajia on olemassa! Kero se siis savonarolalle!

        Onko muuten sitten sinä jaikal oho ???


      • ohohoooo
        savonarola kirjoitti:

        Höpö höpö ,, Jos sattumisin käytän ja ilmaisen itteni sanalla oho niin silloinko olen tehnyt joku iso rikos? Pitäiskö suomi 24 ylläpitä joku sanavarasto joka on kieletty käyttää missä aina vois käydä tarkistamassa ettei käyttää kieletty sana joka vois olla jonkun nikin joka ei edes ole rekisterissä ? Siis en tiennyt että tuollaisen nikin oli käyttössä? Luulin että ainoastaan ohohoooo käytettiin ja jos joku välimuoto ohosta joku käyttäisi niinkuin oohhoho niin olisin ajatteleuut että sama nikki joka ilmaisee että nyt hän on todella kuohuissaan ja ihmettelee. Jaa että tarkempi. ohohoo kirjoita ohjekirja ja sännöt niin katsotaan miten ne ovat toteuttavissa..

        Onhan sulle nimimerkki oho vastannut sinun häneen kohdistuneisiin syytöksiin, että et ole ollut tietämätön siitä, vaikka taas koetat valehdella itsesi pinteestä! Ei kaikki ole tällä palstalla, mutta kun sinä halusit tuon syyttelysi kautta hänet vastaamaan, niin toki hän sulle vastasi! Ala nyt jo tajuta sekin, että täällä on paljon muitakin palstoja kuin tämä, joten vastaisuudessa älä enää sekoile! Kysy asiaa Suomi24 ylläpidosta äläkä minulta! Lue ohjeet suomi24 säännöistä, niin tiedät!


      • ohohoooo
        savonarola kirjoitti:

        Onko muuten sitten sinä jaikal oho ???

        Jaikal ei ole oho! Jaikal on jaikal! Koeta jo nyt uskoa, kun jaikalkin on sen sinulle moneen otteeseen sanonut, että hän on jaikal eikä mitään muuta! Pistä nyt lopultakin kaaliisi sekin tieto! Jos vaadit ohoa vielä vastaamaan, niin kutsun hänet vastaamaan hänen linkkinsä kautta, koska sen nyt tiedän. Sitä miten hän sitten vastaa. En ota vastuuta! Sinä olet täydellisesti sellaisen ansainnut


      • ohohoooo kirjoitti:

        Onhan sulle nimimerkki oho vastannut sinun häneen kohdistuneisiin syytöksiin, että et ole ollut tietämätön siitä, vaikka taas koetat valehdella itsesi pinteestä! Ei kaikki ole tällä palstalla, mutta kun sinä halusit tuon syyttelysi kautta hänet vastaamaan, niin toki hän sulle vastasi! Ala nyt jo tajuta sekin, että täällä on paljon muitakin palstoja kuin tämä, joten vastaisuudessa älä enää sekoile! Kysy asiaa Suomi24 ylläpidosta äläkä minulta! Lue ohjeet suomi24 säännöistä, niin tiedät!

        Harmittiko ? Kun olit väärässä noin paljon ??


      • ohohoooo kirjoitti:

        Jaikal ei ole oho! Jaikal on jaikal! Koeta jo nyt uskoa, kun jaikalkin on sen sinulle moneen otteeseen sanonut, että hän on jaikal eikä mitään muuta! Pistä nyt lopultakin kaaliisi sekin tieto! Jos vaadit ohoa vielä vastaamaan, niin kutsun hänet vastaamaan hänen linkkinsä kautta, koska sen nyt tiedän. Sitä miten hän sitten vastaa. En ota vastuuta! Sinä olet täydellisesti sellaisen ansainnut

        No oho ,, olipa siinä taas texti.. Huomasitko käytin oho sanana eikä nikkinä. Ja älä taas sitten syyttäjän kanssa syyttää minua turhaan. Käytät vaan turha energia ja sydän voi pettää ja sitten seisot tuomarin edessä ja miten sitten suu pannaan.


      • ohohoooo kirjoitti:

        En ymmärrä, miksi sinäkin jaikali tulit kuvioihin minua vastustamaan! Minä en ole sinua luullut minuksi enkä minua sinuksi. Savonarola noin kuvittelee Hän ei käsitä, että muitakin kirjoittajia on olemassa! Kero se siis savonarolalle!

        Minä en vastusta sinua enkä savonarolaa.
        Kommenttini oli kirjoitettu huumorilla koska
        minä koen komiikkaa teidän sanaharkoissa.


      • savonarola kirjoitti:

        No oho ,, olipa siinä taas texti.. Huomasitko käytin oho sanana eikä nikkinä. Ja älä taas sitten syyttäjän kanssa syyttää minua turhaan. Käytät vaan turha energia ja sydän voi pettää ja sitten seisot tuomarin edessä ja miten sitten suu pannaan.

        Onko kiva olla marttyyri uskovien keskuudessa?


      • jaikali kirjoitti:

        Minä en vastusta sinua enkä savonarolaa.
        Kommenttini oli kirjoitettu huumorilla koska
        minä koen komiikkaa teidän sanaharkoissa.

        Ei kannattaa huomoria heittää kun toinen on noin käärmeessä raivo lahtee liikelle heti jos jotain ei mielyttää hänet.


      • oikea oho
        savonarola kirjoitti:

        No oho ,, olipa siinä taas texti.. Huomasitko käytin oho sanana eikä nikkinä. Ja älä taas sitten syyttäjän kanssa syyttää minua turhaan. Käytät vaan turha energia ja sydän voi pettää ja sitten seisot tuomarin edessä ja miten sitten suu pannaan.

        Vaadit savonarola minua tulemaan tänne väitteilläsi. No minä tulin ja kerron totuuden sinusta! Totuus ei ole kyllä mitenkään kaunista, mutta on täysin entisten naapuriesi sinusta antamaa palautetta Olen siis tuntenut muutamia naapureitasi ja kaikkien taholta sinusta on annettu lausunto, että et ole yhteiskunnallisesti sovelias asumaan kenenkään naapurissa. Olet aina riitaa haastamassa ja sotimassa kaikkia vastaan! Sinulla on kuulemma alkoholi ja huumeongelma ja riippuvuus. Olet kekkulehtinut pitkin ja poikin tiellä ja huudellut hävyttömyyksiä muille kulkijoille! Sinut on irtisanottu lukuisista asuinpaikoistasi ilkeän käyttäytymisesi vuoksi. Olet kertonut toisaalla, että sinä asut jossain, jossa ei ole naapureita likellä. Pakkohan sinun on niin ollut tehdä, kun et sovellu asumaan kenenkään lähellä. No nyt sinulla on sitten tilaa hillua mielin määrin ja voit harjoittaa viina ja huumekekkereitäsi vapaasti, kun ei kukaan ole lähelläsi. Kun vielä tajuisit poistua näiltäkin palstoilta, niin tämäkin Suomi24 osio rauhoittuisi. Muista että et enää kirjoittele valhetta minun päälleni. Minä en ole helluntailainen enkä liioin uskiskaan, joten minua ei sido mikään tekemästä rikosilmoitusta sinusta! Tämä viimeisenä varoituksena!!!


      • harhaoppia
        jaikali kirjoitti:

        Onko kiva olla marttyyri uskovien keskuudessa?

        Savo on harhaoppia julistava pervo


      • harhaoppia
        savonarola kirjoitti:

        Ei kannattaa huomoria heittää kun toinen on noin käärmeessä raivo lahtee liikelle heti jos jotain ei mielyttää hänet.

        Ei vai kannattaa huomoria, mitä se sitten liekään, heittää. Vai on savonarola käärmeennahkan pukenut ylleen. Siinäpä tosi oikea juttu, paholaisesta sanotaan, että se on käärme, ja savoanrola on sen kuulijainen palvelija! Se osoittaa kaikki hänen kirjoituksensa! Mitä tuo houmori tarkoittaa? Savonarolan harhaoppiako?


      • ohohoooo
        savonarola kirjoitti:

        Harmittiko ? Kun olit väärässä noin paljon ??

        Sain kuulla, että olit kysynyt tuollaista täällä. Siksi vielä kerran tulin tänne sanomaan niin kuin asia on! Sinä savonarola olet valehtelija ja sinun päämiehesi on valheen ja pimeyden ruhtinas. Sitä sinä kuuntelet ja tottelet, mutta totuutta sinä et kärsi kuulla. Siksi voin sanoa, että totuuden ja Raamattuun pitäytymisen ie harmita yhtään. se kun on kokonaan Jumalan Sana ja siis ainoa ohjekirja uskovaisen elämässä. En siis ole ollut yhtään väärässä pitäytyessäni Jumalan San pohjalle ja sen terveeseen opetukseen. Raamattu kuitenkin sanoo: "Harhaoppista karta varoitettuasi häntä.." Olen aikani varoittanut sinua harhaoppisuudestasi ja sen julistamisesta. Kun olet jatkuvasti paaduttanut itsesi ja olet tehnyt niin kuin Egyptin faarao aikanaan, hänhän paadutti joka ihmeen perästä itsensä. Sitten kun oli taas uusi ihme, niin kerrotaan, että Jumala paadutti faaraon sydämen. Jumala teki niin, koska näki, että faarao ei halunnutkaan totella totuutta, vaan uhosi totuutta ja Israelin kansaa ja Jumalaa vastaan. Samoin tekee Jumala sinulle, kun olet jatkuvasti paaduttanut sydämesi, niin Jumala tulee paaduttamaan sinun sydämesi ja näyttää sinulle oman valtasuuruutensa. Ja sitten kun tulee tilinteon hetki Jumalan edessä, niin Jumala vaatii myöskin niiden sielujen harhauttamisen ,jotka ovat harhaopetuksesi kautta eksyneet ja joutuneet kadotukseen. Siellä sinä kuulet jatkuvasti heidänkin syytökset sitä, että ohjasit heidät pimeyteen.

        Tämän jälkeen en enää tule vastaamaan mitään! Minulla on tärkeämpääkin tekemistä. Ja halu voitta sieluja Kristukselle. Julistan siis Hänen sovitustyötään ja Sitä kuinka Jeesuksen luokse tullaan. Minua on kutsuttu moniin paikkoihin tuomaan pelastuksen sanomaa esiin. Koen sen selvänä Jumalan johdatuksena elämässäni. Jeesus tulee pian ja vielä on työn teon aika. Kun Jeesus hakee omansa taivaan kotiin Karitsan ja morsiamen häihin, niin silloin on työnteko Hänen elopellollaan ohi!


      • oikea oho
        jaikali kirjoitti:

        Minä en vastusta sinua enkä savonarolaa.
        Kommenttini oli kirjoitettu huumorilla koska
        minä koen komiikkaa teidän sanaharkoissa.

        Tuollaiselle kristillisyydelle jaikaillel ja sabotaasiarollalle minä sanon! EI KIITOS! Tuollaiset opetukset eivät lähde terveestä päästä mitä kumpikin opettaa mukamas siis! Ala arvoista soopaa kummallakin!


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        ohohoooo kirjoitti:

        En ymmärrä, miksi sinäkin jaikali tulit kuvioihin minua vastustamaan! Minä en ole sinua luullut minuksi enkä minua sinuksi. Savonarola noin kuvittelee Hän ei käsitä, että muitakin kirjoittajia on olemassa! Kero se siis savonarolalle!

        Eihän jaikali sua vastustanut vaan todisti sanasi oikeiksi.


      • ohohoooo kirjoitti:

        Sain kuulla, että olit kysynyt tuollaista täällä. Siksi vielä kerran tulin tänne sanomaan niin kuin asia on! Sinä savonarola olet valehtelija ja sinun päämiehesi on valheen ja pimeyden ruhtinas. Sitä sinä kuuntelet ja tottelet, mutta totuutta sinä et kärsi kuulla. Siksi voin sanoa, että totuuden ja Raamattuun pitäytymisen ie harmita yhtään. se kun on kokonaan Jumalan Sana ja siis ainoa ohjekirja uskovaisen elämässä. En siis ole ollut yhtään väärässä pitäytyessäni Jumalan San pohjalle ja sen terveeseen opetukseen. Raamattu kuitenkin sanoo: "Harhaoppista karta varoitettuasi häntä.." Olen aikani varoittanut sinua harhaoppisuudestasi ja sen julistamisesta. Kun olet jatkuvasti paaduttanut itsesi ja olet tehnyt niin kuin Egyptin faarao aikanaan, hänhän paadutti joka ihmeen perästä itsensä. Sitten kun oli taas uusi ihme, niin kerrotaan, että Jumala paadutti faaraon sydämen. Jumala teki niin, koska näki, että faarao ei halunnutkaan totella totuutta, vaan uhosi totuutta ja Israelin kansaa ja Jumalaa vastaan. Samoin tekee Jumala sinulle, kun olet jatkuvasti paaduttanut sydämesi, niin Jumala tulee paaduttamaan sinun sydämesi ja näyttää sinulle oman valtasuuruutensa. Ja sitten kun tulee tilinteon hetki Jumalan edessä, niin Jumala vaatii myöskin niiden sielujen harhauttamisen ,jotka ovat harhaopetuksesi kautta eksyneet ja joutuneet kadotukseen. Siellä sinä kuulet jatkuvasti heidänkin syytökset sitä, että ohjasit heidät pimeyteen.

        Tämän jälkeen en enää tule vastaamaan mitään! Minulla on tärkeämpääkin tekemistä. Ja halu voitta sieluja Kristukselle. Julistan siis Hänen sovitustyötään ja Sitä kuinka Jeesuksen luokse tullaan. Minua on kutsuttu moniin paikkoihin tuomaan pelastuksen sanomaa esiin. Koen sen selvänä Jumalan johdatuksena elämässäni. Jeesus tulee pian ja vielä on työn teon aika. Kun Jeesus hakee omansa taivaan kotiin Karitsan ja morsiamen häihin, niin silloin on työnteko Hänen elopellollaan ohi!

        Harmittaako se etten mä sitten vastaan sulle tän viimeinen kerta muuta ??


      • oikea oho kirjoitti:

        Vaadit savonarola minua tulemaan tänne väitteilläsi. No minä tulin ja kerron totuuden sinusta! Totuus ei ole kyllä mitenkään kaunista, mutta on täysin entisten naapuriesi sinusta antamaa palautetta Olen siis tuntenut muutamia naapureitasi ja kaikkien taholta sinusta on annettu lausunto, että et ole yhteiskunnallisesti sovelias asumaan kenenkään naapurissa. Olet aina riitaa haastamassa ja sotimassa kaikkia vastaan! Sinulla on kuulemma alkoholi ja huumeongelma ja riippuvuus. Olet kekkulehtinut pitkin ja poikin tiellä ja huudellut hävyttömyyksiä muille kulkijoille! Sinut on irtisanottu lukuisista asuinpaikoistasi ilkeän käyttäytymisesi vuoksi. Olet kertonut toisaalla, että sinä asut jossain, jossa ei ole naapureita likellä. Pakkohan sinun on niin ollut tehdä, kun et sovellu asumaan kenenkään lähellä. No nyt sinulla on sitten tilaa hillua mielin määrin ja voit harjoittaa viina ja huumekekkereitäsi vapaasti, kun ei kukaan ole lähelläsi. Kun vielä tajuisit poistua näiltäkin palstoilta, niin tämäkin Suomi24 osio rauhoittuisi. Muista että et enää kirjoittele valhetta minun päälleni. Minä en ole helluntailainen enkä liioin uskiskaan, joten minua ei sido mikään tekemästä rikosilmoitusta sinusta! Tämä viimeisenä varoituksena!!!

        Harmittaako se etten mä sitten vastaan sulle tän viimeinen kerta muuta ??


    • ohohoooo

      En opeta harhaoppia, vaan kaikki opetukseni pohjautuu Raamattuun, vaikka kuinka väännät vääräksi valheillasi kirjoituksiani. Sen kuitenkin voin sanoa, että minä en todellakaan opeta harhaista oppia kuten sinä teet, vaan tahdon pitäytyä Jumalan Sanan terveellä pohjalla. Jos ei pysy Kristuksessa, niin kyllä lankeaminen on varmaa. Se on Raamatussa hyvin selkeäasti sanottu, väität mitä väität valheellisesti. Se jo osoittaa sen, että opetat todellakin harhaoppia koska et pysy Raamatun opetuksessa ja linjalla. Vaan ethän sinä usko vaikka Paavali sinulle olisi opettamassa Raamatun totuutta. Raamattu nimen omaan tuntee sen, että kun olemme Jeesuksessa, niin voimme olla erossa synnistä! Sinun harhaoppiisihan se ei sovellu, mutta Jumalan Sana on minun auktoriteettini ja ainoa opaskirja uskon elämässäni!. Jaa kun turvaan Herraani Jeesukseen kaikessa niin vankka Kristus kallion on jalkojeni alla. Ei tuollaiset sinun epämääräiset ja valheelliset harhaoppiopetuksesi ja väittämäsi sitä horjuta. Minä en ole omahyväisyyden perikuva. En korota koskaan itseäni, vaan Herraani Jeesusta Kristusta ja kerron Hänen sovitustyöstään ja kiitän joka päivä Häntä siitä, että saan olla Jeesuksen verellä pesty ja puhdas Hänessä. Minun henkeni sanoo "Abba Rakas Isä". Näin ei tee yksikään, joka ei elä Kristuksessa! Minä tunnen Hänet ja Hän tuntee minut. Minun elämässäni on Jeesuksen veren sinetti vakuutena siitä.

      En sellaista ole milloinkaan selittänyt ,vaan päin vastoin! Jokainen joka on Kristuksessa on uusi luomus ja vanha on kadonnut. Uskovainen saa Hänen verisen sovitustyönsä perusteella olla vapaa Herrassa. Se ei tarkoita että saisi tehdä ja elää synnissä. Sellainen ihminen on harhaantunut ja pois Kristuksesta, joka niin tekee! Ei uudestisyntynyt uskovainen elä tahallaan synnissä, vaan hän tahtoo olla Jeesukselle mieliksi kaikessa ja toteuttaa Hänen tahtoansa ilolla. Van ethän sinä savonarola ymmärrä tällaista, kun et ole koskaan kokenut uskoon tuloa omakohtaisesti. Alat heti vaan valheita latelemaan katkeruuden ja vihan täyttämänä. En tarkoita mitään tuollaista jota sinä koetat valheellisesti vääntää sanoneeni. Ja yhä vaan sinä pilkkaat Kristuksen pyhää nimeä. Et haluakaan luopua synnistä ja pilkkaamisestasikaan. Sinä yrität vaan taas valehdella päälleni kaikkea sellaista mitä en ole sanonut koskaan. Minun tieni on se mitä Raamattu opettaa. Siellä ei ole tuollaista harhaa ,jota koetat syytää minun opettavan. Valheesi on taas silmiinpistävää ja valehtelijathan eivät peri taivasten valtakuntaa, vaan heidän osansa on siinä paikassa joka tulta ja tulikiveä palaa. Itse sinä sen osan valitset, ellet tee todellista parannusta. Minä en sinne ketään passita, mutta jokaisella on vapaehtoinen tie, joko luopua synnistä ja ottaa pelastus Jeesusessa vastaan tai hyljätä Hänet!

      Niin sinulle sopii se, että et ole uudestisyntynyt, kuten nyt vahvistit itse sen. Sinulle sopii siis ilman uudestisyntymistä elää ja olla vain uskonnollinen harrastelija. Sellaiset ei kuitenkaan pääse taivaaseen, sillä vain Jeesuksen veren kautta ja Hänet vastaanottamalla omaan elämäänsä on pääsevä kotiin Herran luokse. Uskonnollisuus ei siis pelasta ketään. Jeesus tuntee vain ne, jotka ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

      • Kirjoitat --> Ei uudestisyntynyt uskovainen elä tahallaan synnissä, vaan hän tahtoo olla Jeesukselle mieliksi kaikessa ja toteuttaa Hänen tahtoansa ilolla

        Vastaan --> ei noin , niinkuin opetat vaan niinkuin Raamattu opettaa 7 Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas.
        8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä ******* on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
        9 Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
        10 Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.

        Se ei ole silloin enä kyse mitä ihminen tahto Uudestisyntymisen jälkeen ko´ska tahto on muuttunut Herran Tahdoxi niin jätetään nyt jo se lihallisen kilvoitusoppiin taaxe.


      • ohohoooo
        savonarola kirjoitti:

        Kirjoitat --> Ei uudestisyntynyt uskovainen elä tahallaan synnissä, vaan hän tahtoo olla Jeesukselle mieliksi kaikessa ja toteuttaa Hänen tahtoansa ilolla

        Vastaan --> ei noin , niinkuin opetat vaan niinkuin Raamattu opettaa 7 Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas.
        8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä ******* on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
        9 Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
        10 Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.

        Se ei ole silloin enä kyse mitä ihminen tahto Uudestisyntymisen jälkeen ko´ska tahto on muuttunut Herran Tahdoxi niin jätetään nyt jo se lihallisen kilvoitusoppiin taaxe.

        Noinhan Raamattu opettaa, vaikka kuinka yrität vääntää totuutta ja Raamatun opetusta muuksi. Sinulla lienee käytössäsi joku harhaoppisten tekemä nk. raamattu, jolla ei ole oikean Raamatun kassa mitään tekemistä. Sinä et kärsi kuulla tervettä Raamatun opetusta ja totuutta, niin yrität vängällä valehdellen vääntää kirjoitukset ja opetukset kieroon. Jo tyhmempikin huomaa sen, että sinä puolustelet omaa harhaista oppiasi. Otat irti jakeita asia yhteyksistään, sillä kokonaisuus paljastaisi sen missä yhteydessä kukin asia ja lause on sanottu ja kirjoitettu. Uudestisyntynyt uskovainen tahtoo pysyä Kristuksessa, jos on mieli pois, niin silloin on jo luopunut uskostaan tai ainakin nk. kylmällä paikalla. Todellinen Jeesuksen seuraaja ei elä synnissä, vaan tutkistelee Herran tahtoa Raamatun valossa. Siinähän sinä juuri kirjoitat Raamatusta samaa, mitä minä opetan. Etkö jo tajua että minä kerron asiat niin kuin Raamatussa opetetaan!

        Uudestisyntymisen jälkeen uskovainen tahtoo pysyä Herrassa. Hän kysyy Jeesuksen mielipidettä uskon asioissa. Kilvoitus ppi, joksi sinä kustut sitä, ei ole lihallista, vaan pyrkimystä entistä tiiviimpään yhteyteen Herran kanssansa. Ja kilvoite4lu alkaa siitä hetkestä jolloin omakohtaisesti on uskon ratkaisu Jeesuksen puoleen tehty. Uskonnollinen ihminen ei voi kilvoitella uskon tiellä sillä kun ei ole uudestisyntynyt, niin ei silloin ole Jeesustielläkään!


      • ohohoooo kirjoitti:

        Noinhan Raamattu opettaa, vaikka kuinka yrität vääntää totuutta ja Raamatun opetusta muuksi. Sinulla lienee käytössäsi joku harhaoppisten tekemä nk. raamattu, jolla ei ole oikean Raamatun kassa mitään tekemistä. Sinä et kärsi kuulla tervettä Raamatun opetusta ja totuutta, niin yrität vängällä valehdellen vääntää kirjoitukset ja opetukset kieroon. Jo tyhmempikin huomaa sen, että sinä puolustelet omaa harhaista oppiasi. Otat irti jakeita asia yhteyksistään, sillä kokonaisuus paljastaisi sen missä yhteydessä kukin asia ja lause on sanottu ja kirjoitettu. Uudestisyntynyt uskovainen tahtoo pysyä Kristuksessa, jos on mieli pois, niin silloin on jo luopunut uskostaan tai ainakin nk. kylmällä paikalla. Todellinen Jeesuksen seuraaja ei elä synnissä, vaan tutkistelee Herran tahtoa Raamatun valossa. Siinähän sinä juuri kirjoitat Raamatusta samaa, mitä minä opetan. Etkö jo tajua että minä kerron asiat niin kuin Raamatussa opetetaan!

        Uudestisyntymisen jälkeen uskovainen tahtoo pysyä Herrassa. Hän kysyy Jeesuksen mielipidettä uskon asioissa. Kilvoitus ppi, joksi sinä kustut sitä, ei ole lihallista, vaan pyrkimystä entistä tiiviimpään yhteyteen Herran kanssansa. Ja kilvoite4lu alkaa siitä hetkestä jolloin omakohtaisesti on uskon ratkaisu Jeesuksen puoleen tehty. Uskonnollinen ihminen ei voi kilvoitella uskon tiellä sillä kun ei ole uudestisyntynyt, niin ei silloin ole Jeesustielläkään!

        Ei noin vaikka muuta väität koska voit aina kun olet tarpeex kieroxi harjantunut väittää että en tahallaan tehnyt syntiä,, ja vieläpä voit pulustaa itteäs --> vaan liha minussa sen synnin teki.

        Siis ---> Kirjoitat --> Ei uudestisyntynyt uskovainen elä tahallaan synnissä, vaan hän tahtoo olla Jeesukselle mieliksi kaikessa ja toteuttaa Hänen tahtoansa ilolla

        Vastaan --> ei noin , niinkuin opetat vaan niinkuin Raamattu opettaa 7 Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas.
        8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä ******* on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
        9 Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
        10 Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.

        Se ei ole silloin enä kyse mitä ihminen tahto Uudestisyntymisen jälkeen ko´ska tahto on muuttunut Herran Tahdoxi niin jätetään nyt jo se lihallisen kilvoitusoppiin taaxe.

        Jätä pois tuo vääristely ja puolustus mikä sanan " tahallaan " saa aikaisexi ja vesittää Raamattu,, niin voin hyväxyä mitä kirjoitat.


      • ohohoooo
        savonarola kirjoitti:

        Ei noin vaikka muuta väität koska voit aina kun olet tarpeex kieroxi harjantunut väittää että en tahallaan tehnyt syntiä,, ja vieläpä voit pulustaa itteäs --> vaan liha minussa sen synnin teki.

        Siis ---> Kirjoitat --> Ei uudestisyntynyt uskovainen elä tahallaan synnissä, vaan hän tahtoo olla Jeesukselle mieliksi kaikessa ja toteuttaa Hänen tahtoansa ilolla

        Vastaan --> ei noin , niinkuin opetat vaan niinkuin Raamattu opettaa 7 Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas.
        8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä ******* on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
        9 Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
        10 Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.

        Se ei ole silloin enä kyse mitä ihminen tahto Uudestisyntymisen jälkeen ko´ska tahto on muuttunut Herran Tahdoxi niin jätetään nyt jo se lihallisen kilvoitusoppiin taaxe.

        Jätä pois tuo vääristely ja puolustus mikä sanan " tahallaan " saa aikaisexi ja vesittää Raamattu,, niin voin hyväxyä mitä kirjoitat.

        Raamattu opettaa juuri niin! Uskovainen ei elä synnissä, kun on Kristuksessa, mutta jos hän lähtee pois Jeesuksen yhteydestä, niin synti on silloin sokaissut jo hänet. Vaikka kuinka yrität väittää vastaan totuutta, niin Raamattua vastaan sinä nouset. Sinä olet niin harhaoppisi sokaisema, että sinulle ei Raamatun totuus kelpaa! Sinä olet niin paatunut harhaoppisi kansa, ettei sinulle kelpaa Raamatun totuus, vaan kiemurtelet ja etsit väännellen valheellisesti totuudessa pysyviä vastaan Kyllä sinulla on selvittämistä asioissasi kun joudut Jumalan tuomioistuimen eteen. Silloin et pääsekään valheellisuudellasi, vaan sinun kaikki tekosi ja sanasi tulee ilmi!


      • ohohoooo kirjoitti:

        Raamattu opettaa juuri niin! Uskovainen ei elä synnissä, kun on Kristuksessa, mutta jos hän lähtee pois Jeesuksen yhteydestä, niin synti on silloin sokaissut jo hänet. Vaikka kuinka yrität väittää vastaan totuutta, niin Raamattua vastaan sinä nouset. Sinä olet niin harhaoppisi sokaisema, että sinulle ei Raamatun totuus kelpaa! Sinä olet niin paatunut harhaoppisi kansa, ettei sinulle kelpaa Raamatun totuus, vaan kiemurtelet ja etsit väännellen valheellisesti totuudessa pysyviä vastaan Kyllä sinulla on selvittämistä asioissasi kun joudut Jumalan tuomioistuimen eteen. Silloin et pääsekään valheellisuudellasi, vaan sinun kaikki tekosi ja sanasi tulee ilmi!

        Niin onnexi pääsen Jumalan eteen eikä ihmisten. Silloin saan oikeudenmukainen tuomion.
        Katsotaan sitten miten käy kun olen väittänyt että oikea oppii kaunistaa ihmisen sisiin niin, ettei se jää piilossa vaan hejjastuu ulos niin,, että ollaan niinkuin lamppuja pimeydessä. Silloin voi jokainen tulla ja juodaa ja muuttua siit sama lähteexi ja loistaa yhtä kirkkaana kuin Kristus itse,, koska elämä Sisällä on Kristus itse,, joka muuttaa jokainen joka Hänen kuoxe tulee..

        Tästä mun opista joka on suoraan Raamatusta et ole jaikalin kanssa tykännyt niinkuin ei monet muutkaan jotka väittää tekevän syntiä ja pysyvän synnissä loppuun asti ja jos olen ymmärtänyt oikein niin Usko väittää niin rohkeesti että Paavali uskoontulon jälkeen vielä vainosi Kristittyjä samassa lihassa kuin ennenkin Saulina,, apt 9 mukaan ?


      • oikea oho
        savonarola kirjoitti:

        Niin onnexi pääsen Jumalan eteen eikä ihmisten. Silloin saan oikeudenmukainen tuomion.
        Katsotaan sitten miten käy kun olen väittänyt että oikea oppii kaunistaa ihmisen sisiin niin, ettei se jää piilossa vaan hejjastuu ulos niin,, että ollaan niinkuin lamppuja pimeydessä. Silloin voi jokainen tulla ja juodaa ja muuttua siit sama lähteexi ja loistaa yhtä kirkkaana kuin Kristus itse,, koska elämä Sisällä on Kristus itse,, joka muuttaa jokainen joka Hänen kuoxe tulee..

        Tästä mun opista joka on suoraan Raamatusta et ole jaikalin kanssa tykännyt niinkuin ei monet muutkaan jotka väittää tekevän syntiä ja pysyvän synnissä loppuun asti ja jos olen ymmärtänyt oikein niin Usko väittää niin rohkeesti että Paavali uskoontulon jälkeen vielä vainosi Kristittyjä samassa lihassa kuin ennenkin Saulina,, apt 9 mukaan ?

        Sun oppisi ei tule Raamatun pohjalta, vaan sun sairaasta pääkopastasi tuo harhaoppisi lähtee! Koeta jo käsittää se sabotaasi arolla. Hyi olkoon tuollainen muka kristillinen opetus! Sanon sellaiselle opetukselle: EI KIITOS! Kuten on monet exnaapureistasikin tehneet!


      • oikea oho kirjoitti:

        Sun oppisi ei tule Raamatun pohjalta, vaan sun sairaasta pääkopastasi tuo harhaoppisi lähtee! Koeta jo käsittää se sabotaasi arolla. Hyi olkoon tuollainen muka kristillinen opetus! Sanon sellaiselle opetukselle: EI KIITOS! Kuten on monet exnaapureistasikin tehneet!

        Todisteet kehiin rakas trolli !!!


      • oikea oho
        savonarola kirjoitti:

        Todisteet kehiin rakas trolli !!!

        Olet todella sairas henkisesti! Nyt kiireesti hoitoon savonarola! Kuten kaikki muutkin niin minäkin sanon sinulle, että en ole rakkaasi, enkä tule koskaan olemaankaan. Olet todella sairas tyyppi. Jos oot treffikaveria vailla, niin menepä treffipalstalle, sieltä löydät joko miehen tai naisen, kumpaa sitten tahdotkaan petikumppaniksesi! Olet tosi sairas tyyppi savoanrola! En ole trolli, vaan ihan oikea ihminen. Teit kuule suuren palveluksen! En iki maailmassa tahdo tuollaista ristillisyyttä mitä sinä uhmakkaasti vaan toitotat! Kiitos! En halua kuulla mitään tuollaisesta nk. kristillisyydestä!


    • http://www.listamedi
    • ohohoooo

      Nyt olen varoittanut sinua harhaoppisesta tiestäsi ja sen julistamisesta tarpeeksi kauan! Sinä et muutu vaan tiesi vie yhä alemmas harhaoppisuutesi poluissa. Nyt olen vapaa siitä vastuusta minkä Raamattu käskee tekemään ; varoittamaan harhaoppista ja sen opettamaa oppia. Säälin vaan niitä Raamattua tuntemattomia kohtaan, jotka tieitämättömyydessään lankeavat sinun harhaoppisuutesi pauloihin. Harhaoppien kautta kun ei päästä koskaan taivaaseen Jeesuksen luokse, vaan sen päässä on kadotus. Vain Jeesuksen kautta on tie taivaaseen!

      Nyt saat jatkossa valehdella perättömyyksiäsi mielin määrin. Olen jaikalin kanssa samaa mieltä, että sinun oppisi on pimeydestä ja enää ei kannata panna aikaa sinun valheisiisi vastaamiseen! Jumalan edessä joudut sitten tvastaamaan kun olet Hänen tuomioistuimensa edessä. Silloin ei auta kieroilu ja valhe, vaan teot ja sanat tulee julki!

      • Jos olet vr62 ja sanot että saat Jumalalta tiedon miten toimia. Niin ihmettelen ettei hän ole toiminut sitten Raamatun mukaisesti . Montako kerta Raamattu kertoo että tulis yrittää ojentaa veljeä? Eikä jankaa samasta asiasta monta vuottaa päivittäin.


      • Taas näitä' HARHOJA
        savonarola kirjoitti:

        Jos olet vr62 ja sanot että saat Jumalalta tiedon miten toimia. Niin ihmettelen ettei hän ole toiminut sitten Raamatun mukaisesti . Montako kerta Raamattu kertoo että tulis yrittää ojentaa veljeä? Eikä jankaa samasta asiasta monta vuottaa päivittäin.

        Savis, lopeta jo HARHOISSASI eläminen !

        Nikki ohoooo ei ole minä. eli vr62, joten älä sekoile !

        Sinä Savis luet yksipuolisesti Raamattua, sillä Seurakuntaa eli nuorempia uskovia tulee suojella eksytykseltä ja vääriltä harha opeilta eli hapatukselta !

        Eli en enää yritä sinua Savis auttaa, vaan estän hapatuksesi leviämisen paljastamalla sen Raamatun vastaiseksi, ja paljastan sinutkin paatuneeksi ekyttäjäksi, joka ELÄÄ synneissään paatumuksessa, eli sinä Savis ELÄT paatumuksessa synneiissäsi, eli valehteluissa ja väärien todistusten lausumisessa llähimmäisistäsi, lisäksi vainoat Seurakuntaa eli Jumalan lapsia !

        Siis minä JO tuossa mietin, että sinun kohdallasi toteutuu seuraava Sanankohta:

        Matt. 18:17 Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.

        Siis moni uskova eli se Seurakunta on sinulle jo samoista asioista huomauttanut, mutta parannusta et ole tehnyt, joten suhtaudun sinuun nyt kuin uskosta osattomaan eli uskonsa hyljänneeseen !

        Joten väärin ei ole uskovaan olla valona ja suolana, ja väärin ei ole paljastaa hapatukset ja väärät toimet, joita joku jatkaa, ihan kuten sinä Savis, eli silloin suojellaan Raamatun ohjeiden mukaan muita eksymästä !

        Ja sinulle Savis Jumalan Sanaa taas:

        Matt. 18:6 Mutta joka viettelee(eksyttää) yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.


      • Mietitkö Savis
        savonarola kirjoitti:

        Jos olet vr62 ja sanot että saat Jumalalta tiedon miten toimia. Niin ihmettelen ettei hän ole toiminut sitten Raamatun mukaisesti . Montako kerta Raamattu kertoo että tulis yrittää ojentaa veljeä? Eikä jankaa samasta asiasta monta vuottaa päivittäin.

        Sitä, että mitä tuo asia kertoo sinusta itsestäsi ?

        Vaikka vuosien varrella yksi jos toinen on yrittänyt sinua auttaa ja ohjata Totuuteen, niin sinä vain olet yhä jatkanut vääriä toimiasi kaikki nämä vuodet, etkä parannusta ole tehnyt !!!

        Sinä vielä syvässä sokeudessasi yhä iloitset siitä, että Jumala sinut oikeudenmukaisesti tuomitsee, etkä siis tajua kartuttaneesi Jumalan vihaa päällesi kaikki nämä vuodet !

        Siis olet syvässä sokeudessasi peloton, eli ei ole Jumalan pelkoa sinulla edes !

        Nähdäkseni sitten, kun Herran eteen vihdoin joudut, sinun ei hyvin käy, ja lähinnä minua säälittää sinun kohtalosi sitten, kuten muidenkin harhaoppien sokeuttamien ihmisten ja uskovienkin ! :(

        Mutta minä tiedän JO, että sinä Savis jatkat valitsemallasi tiellä, joten katso itse eteesi ja mieti omaa tulevaisuttasi, jonka siis itse olet valinnut !


      • Varoitetaan jälleen
        Taas näitä' HARHOJA kirjoitti:

        Savis, lopeta jo HARHOISSASI eläminen !

        Nikki ohoooo ei ole minä. eli vr62, joten älä sekoile !

        Sinä Savis luet yksipuolisesti Raamattua, sillä Seurakuntaa eli nuorempia uskovia tulee suojella eksytykseltä ja vääriltä harha opeilta eli hapatukselta !

        Eli en enää yritä sinua Savis auttaa, vaan estän hapatuksesi leviämisen paljastamalla sen Raamatun vastaiseksi, ja paljastan sinutkin paatuneeksi ekyttäjäksi, joka ELÄÄ synneissään paatumuksessa, eli sinä Savis ELÄT paatumuksessa synneiissäsi, eli valehteluissa ja väärien todistusten lausumisessa llähimmäisistäsi, lisäksi vainoat Seurakuntaa eli Jumalan lapsia !

        Siis minä JO tuossa mietin, että sinun kohdallasi toteutuu seuraava Sanankohta:

        Matt. 18:17 Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.

        Siis moni uskova eli se Seurakunta on sinulle jo samoista asioista huomauttanut, mutta parannusta et ole tehnyt, joten suhtaudun sinuun nyt kuin uskosta osattomaan eli uskonsa hyljänneeseen !

        Joten väärin ei ole uskovaan olla valona ja suolana, ja väärin ei ole paljastaa hapatukset ja väärät toimet, joita joku jatkaa, ihan kuten sinä Savis, eli silloin suojellaan Raamatun ohjeiden mukaan muita eksymästä !

        Ja sinulle Savis Jumalan Sanaa taas:

        Matt. 18:6 Mutta joka viettelee(eksyttää) yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

        vr62, sinä olet kyllä itse niin pahasti harhassa kuin olla ja voi. Mieti mistä tuo harha sai sinussa alkunsa. Houkutteliko joku sinut syyttämään muita ja hylkäämään oman valvomisen? Olet hyvin pahasti harhautunut ja tehnyt paljon syntiä syytöksilläsi. Sielun tummuessa sinä tulet menettämään elämän ilon.


      • Jos alat kehoittaa
        Varoitetaan jälleen kirjoitti:

        vr62, sinä olet kyllä itse niin pahasti harhassa kuin olla ja voi. Mieti mistä tuo harha sai sinussa alkunsa. Houkutteliko joku sinut syyttämään muita ja hylkäämään oman valvomisen? Olet hyvin pahasti harhautunut ja tehnyt paljon syntiä syytöksilläsi. Sielun tummuessa sinä tulet menettämään elämän ilon.

        Niin silloin pitäisi sinun YKSILÖIDÄ se, missä olen harhassa !

        Mutta siihen te ette toki kykene, ainakaan Raamatun Sanalla ja Sanan kautta !

        On siis helppoa syyttää vain, mutta kun pitäisi näyttää toteen se harhassa olo, niin sitten ei tulekaan mitään, kuin vain valheita, kuten tuossa ketjussa joka poistettiin, kun se oli niitä valheita ja mustamaalausta valheiden kautta täynnä !

        Joten kerrotko nyt sitten sen Sanalla ja Sanan kautta, että missä olen harhassa ?


      • keskusteluun mukaan
        Jos alat kehoittaa kirjoitti:

        Niin silloin pitäisi sinun YKSILÖIDÄ se, missä olen harhassa !

        Mutta siihen te ette toki kykene, ainakaan Raamatun Sanalla ja Sanan kautta !

        On siis helppoa syyttää vain, mutta kun pitäisi näyttää toteen se harhassa olo, niin sitten ei tulekaan mitään, kuin vain valheita, kuten tuossa ketjussa joka poistettiin, kun se oli niitä valheita ja mustamaalausta valheiden kautta täynnä !

        Joten kerrotko nyt sitten sen Sanalla ja Sanan kautta, että missä olen harhassa ?

        Sinä et nyt käsitä, että hedelmät joita kannat eivät edes muistuta krisinuskon hedelmiä. Osaathan sinä sanaa kirjoittaa, ei siinä mitään, mutta jokin on nyt erittäin pahasti päässyt sinua harhauttamaan. Luulenpa, että olet lähtenyt uskon alkumetreillä jo harhaan. Oletko ollut joskus seurakunnassa? Oliko se seurakunta sellainen, jossa arvosteltiin vain toisia ihmisiä sen sijaan, että olisi julistettu Jeesuksesta?


      • Maitoa maitoa...
        keskusteluun mukaan kirjoitti:

        Sinä et nyt käsitä, että hedelmät joita kannat eivät edes muistuta krisinuskon hedelmiä. Osaathan sinä sanaa kirjoittaa, ei siinä mitään, mutta jokin on nyt erittäin pahasti päässyt sinua harhauttamaan. Luulenpa, että olet lähtenyt uskon alkumetreillä jo harhaan. Oletko ollut joskus seurakunnassa? Oliko se seurakunta sellainen, jossa arvosteltiin vain toisia ihmisiä sen sijaan, että olisi julistettu Jeesuksesta?

        Jumala on Totuus ja Jeesus eli Sana on Totuus !

        Ymmärrätkö edes tämän ?

        Ilosanomaa julistetaan uskosta osattomille !!!

        Uskossa oleville opetetaan Raamatun Totuuksia !

        Ei minun tarvitse siis ketään arvostella, vaan näyttää Raamatusta Totuus, ja sen Sanan eli Herran pitäisi puhdistaa ja pyhittää uskovia !

        Mutta te yhä vain "seurakunnissanne" julistatte vain evankeliumia toisillenne, eli kunnollinen opetus ja vahva ruoka puuttuu kokonaan, eli maitoa vain juotte, ja siksi ette näitäkään asioita ja sanoja ymmärrä, ikävä kyllä !


      • vastaa rehellisesti
        Maitoa maitoa... kirjoitti:

        Jumala on Totuus ja Jeesus eli Sana on Totuus !

        Ymmärrätkö edes tämän ?

        Ilosanomaa julistetaan uskosta osattomille !!!

        Uskossa oleville opetetaan Raamatun Totuuksia !

        Ei minun tarvitse siis ketään arvostella, vaan näyttää Raamatusta Totuus, ja sen Sanan eli Herran pitäisi puhdistaa ja pyhittää uskovia !

        Mutta te yhä vain "seurakunnissanne" julistatte vain evankeliumia toisillenne, eli kunnollinen opetus ja vahva ruoka puuttuu kokonaan, eli maitoa vain juotte, ja siksi ette näitäkään asioita ja sanoja ymmärrä, ikävä kyllä !

        Oletko se ihminen, joka kertoo jumalansa kertovat ihmisistä sellaisia asioita, joita ihminen ei itse kerro? Oletko ihminen, joka kertoo aivan kamalia valheita lähimmäisistään?


      • Mikä henki vaikuttaj
        Maitoa maitoa... kirjoitti:

        Jumala on Totuus ja Jeesus eli Sana on Totuus !

        Ymmärrätkö edes tämän ?

        Ilosanomaa julistetaan uskosta osattomille !!!

        Uskossa oleville opetetaan Raamatun Totuuksia !

        Ei minun tarvitse siis ketään arvostella, vaan näyttää Raamatusta Totuus, ja sen Sanan eli Herran pitäisi puhdistaa ja pyhittää uskovia !

        Mutta te yhä vain "seurakunnissanne" julistatte vain evankeliumia toisillenne, eli kunnollinen opetus ja vahva ruoka puuttuu kokonaan, eli maitoa vain juotte, ja siksi ette näitäkään asioita ja sanoja ymmärrä, ikävä kyllä !

        Et vastannut kysymykseen siitä, että oletko joskus kuulunut johonkin seurakuntaan. En käsitä miten täällä annetaan sinun vaeltaa tuossa sokeudessa. Savonarola on ainoa, joka on sinusta huolissaan, mutta eivät näy välittävän.


      • Mietitkö Savis kirjoitti:

        Sitä, että mitä tuo asia kertoo sinusta itsestäsi ?

        Vaikka vuosien varrella yksi jos toinen on yrittänyt sinua auttaa ja ohjata Totuuteen, niin sinä vain olet yhä jatkanut vääriä toimiasi kaikki nämä vuodet, etkä parannusta ole tehnyt !!!

        Sinä vielä syvässä sokeudessasi yhä iloitset siitä, että Jumala sinut oikeudenmukaisesti tuomitsee, etkä siis tajua kartuttaneesi Jumalan vihaa päällesi kaikki nämä vuodet !

        Siis olet syvässä sokeudessasi peloton, eli ei ole Jumalan pelkoa sinulla edes !

        Nähdäkseni sitten, kun Herran eteen vihdoin joudut, sinun ei hyvin käy, ja lähinnä minua säälittää sinun kohtalosi sitten, kuten muidenkin harhaoppien sokeuttamien ihmisten ja uskovienkin ! :(

        Mutta minä tiedän JO, että sinä Savis jatkat valitsemallasi tiellä, joten katso itse eteesi ja mieti omaa tulevaisuttasi, jonka siis itse olet valinnut !

        Mihinkö totúteen? Onhan ekivaari yrittänyt saada minut unitarismiin joka on sitä räikein totuus mistä puhut. Mutta viime eikoinaan on yritetty saada mut uskomaan että on pakko jäädä synnissä loppuun asti ja evankeliumi ei merkitse sitten yhtään mitään näille kehottajille joka sä tarjoat. Jeesus on tullut ottamaan pois maailman synnin ihmisiltä.


      • Tiedoksi
        Maitoa maitoa... kirjoitti:

        Jumala on Totuus ja Jeesus eli Sana on Totuus !

        Ymmärrätkö edes tämän ?

        Ilosanomaa julistetaan uskosta osattomille !!!

        Uskossa oleville opetetaan Raamatun Totuuksia !

        Ei minun tarvitse siis ketään arvostella, vaan näyttää Raamatusta Totuus, ja sen Sanan eli Herran pitäisi puhdistaa ja pyhittää uskovia !

        Mutta te yhä vain "seurakunnissanne" julistatte vain evankeliumia toisillenne, eli kunnollinen opetus ja vahva ruoka puuttuu kokonaan, eli maitoa vain juotte, ja siksi ette näitäkään asioita ja sanoja ymmärrä, ikävä kyllä !

        Noin käy niille, jotka heti uskoon tultuaan houkutellaan vääryyteen. Kasvattajina ovat ihmiset, jotka ovat itse eksyneet. Noiden ihmisten pääasiallinen työ on etsiä muista ihmisistä vääryyttä. Tuota kun alkaa nuori uskovainen ihminen tehdä, niin hänen sielunsa kiinnittyy VÄÄRYYTEEN. Suomessa on sellainen lahkohenki vaikuttamassa, jossa luetaan raamattua, opitaan se melkein ulkoa ja käytetään sitä toisten ihmisten lyömiseen.
        Puhumasta puhutaan pahaa, ajattelemasta ajatellaan pahaa. Jeesus ei ikinä ole ollut heidän kanssaan, sillä Jeesus ei siedä pahuutta ja kanssapalvelijoiden tai muiden ihmisten rassaamista ja lyömistä. Uskonnon uhrit ovat aina syntyneet siellä, missä tuo lahkohenki on ollut vallalla. Siellä ei ole kuunneltu lähimmäistä, ei uskottu hänestä mitään hyvää, vaan on ylhäältä painostettu neuvoilla ja paneteltu jos neuvoja ei ole otettu vastaan. Niissä piireissä jopa potkitaan ulos ihmiset, jotka eivät taivu heidän määräysvaltaansa. Nuo ulospotkitut ovat jo usein ottaneet opin vastaan ja näin lahko jakaantuu aina uudelleen ja uudelleen. Yksimielisyyttä heistä ei löydy muuta kuin silloin, kun toisiaan mielistellen panettelevat kaikkia muita.
        Heitä ei voi auttaa yksikään ihminen. He eivät kuuntle ketään, eivätkä edes käsitä tekevänsä syntiä. He ovat ns. uudestisyntyneitä, joilla on armolahjoja ja erikoisia kykyjä. Noita lahjoja he käyttävät synnyttäen uskonnon uhreja, joten ne lahjat tulevat sellaiselta hengeltä, joka haluaa tuhota, ei rakentaa.

        Vr62 ole kerrankin rohkea ja rehellinen, sillä olet tehnyt jo paljon pahaa. Älä jatka enää.


      • parhaaksi
        Tiedoksi kirjoitti:

        Noin käy niille, jotka heti uskoon tultuaan houkutellaan vääryyteen. Kasvattajina ovat ihmiset, jotka ovat itse eksyneet. Noiden ihmisten pääasiallinen työ on etsiä muista ihmisistä vääryyttä. Tuota kun alkaa nuori uskovainen ihminen tehdä, niin hänen sielunsa kiinnittyy VÄÄRYYTEEN. Suomessa on sellainen lahkohenki vaikuttamassa, jossa luetaan raamattua, opitaan se melkein ulkoa ja käytetään sitä toisten ihmisten lyömiseen.
        Puhumasta puhutaan pahaa, ajattelemasta ajatellaan pahaa. Jeesus ei ikinä ole ollut heidän kanssaan, sillä Jeesus ei siedä pahuutta ja kanssapalvelijoiden tai muiden ihmisten rassaamista ja lyömistä. Uskonnon uhrit ovat aina syntyneet siellä, missä tuo lahkohenki on ollut vallalla. Siellä ei ole kuunneltu lähimmäistä, ei uskottu hänestä mitään hyvää, vaan on ylhäältä painostettu neuvoilla ja paneteltu jos neuvoja ei ole otettu vastaan. Niissä piireissä jopa potkitaan ulos ihmiset, jotka eivät taivu heidän määräysvaltaansa. Nuo ulospotkitut ovat jo usein ottaneet opin vastaan ja näin lahko jakaantuu aina uudelleen ja uudelleen. Yksimielisyyttä heistä ei löydy muuta kuin silloin, kun toisiaan mielistellen panettelevat kaikkia muita.
        Heitä ei voi auttaa yksikään ihminen. He eivät kuuntle ketään, eivätkä edes käsitä tekevänsä syntiä. He ovat ns. uudestisyntyneitä, joilla on armolahjoja ja erikoisia kykyjä. Noita lahjoja he käyttävät synnyttäen uskonnon uhreja, joten ne lahjat tulevat sellaiselta hengeltä, joka haluaa tuhota, ei rakentaa.

        Vr62 ole kerrankin rohkea ja rehellinen, sillä olet tehnyt jo paljon pahaa. Älä jatka enää.

        On kuitenkin yksi, joka voi auttaa. Hän on Jumala. Jumala vaatii kuitenkin rehellisyyttä ja ihminen, joka on joutunut tuollaisen uhriksi joutuu tunnustamaan syntinsä siellä missä on sitä harrastanut. Jumala ei siedä, että tehdään syntiä toisia ihmisiä vastaan ja sitten ollaan olevinaan kuin ne olisi anteeksi saatu ilman, että niitä pyydetään niiltä kohteilta anteeksi jota vastaan ne on tehty.
        Yksi suurimmista vääryyksistä on jättää kärsivät lähimmäiset kärsimään omista syntiteoista ja olla kuin ne olisi anteeksi annettu ja mereen upotettu. Kummallinen on tuo opetus, jossa ollaan puhtaita, mutta tehdään syntiä ja ollaan viattomia, eikä tarvitse mitään korjata. Ei omia väärimpiäkään tekoja.
        On ihmisiä, jotka ovat varastaneet, vainonneet, kiusanneet ja valhedelleet, mutta ovat olevinaan niin uskovaisia ja hyviä ihmisiä, vaikka eivät koskaan ole siellä tunnustaneet syntejään missä ovat ne tehneet. He eivät tietenkään tunnusta syntejä, eivätkä pyydä anteeksi, jotka ovat jo täysin paatuneita. Nuo eivät näe itsessään mitään vikaa. Vaikka ihminen ei kykenisikään anteeksi antamaan, mutta silti on pyydettävä anteeksi, jos aikoo rauhan saada Jumalan kanssa.


      • harhaoppia
        savonarola kirjoitti:

        Mihinkö totúteen? Onhan ekivaari yrittänyt saada minut unitarismiin joka on sitä räikein totuus mistä puhut. Mutta viime eikoinaan on yritetty saada mut uskomaan että on pakko jäädä synnissä loppuun asti ja evankeliumi ei merkitse sitten yhtään mitään näille kehottajille joka sä tarjoat. Jeesus on tullut ottamaan pois maailman synnin ihmisiltä.

        Pois harhaopistasi tietenkin mutta eihän savonarolan tarvitse. Hänhän on niin polleaa ja itseihailunsa täyttämä vihaa ja katkeruutta täynnä oleva tyyppi, että ei ota vastaan mitään totuutta! Olet todella paatunut ja sairas tyyppi!


      • harhaoppia kirjoitti:

        Pois harhaopistasi tietenkin mutta eihän savonarolan tarvitse. Hänhän on niin polleaa ja itseihailunsa täyttämä vihaa ja katkeruutta täynnä oleva tyyppi, että ei ota vastaan mitään totuutta! Olet todella paatunut ja sairas tyyppi!

        Voi Rakas !!!!!!! Tuo on nyt ristiriitainen sen vasten mitä minä ajattelen vihollisista ja ja niistä jotka minua vastustaa raivokkaasti, koska haluan heitä Taivaaseen kertomalla heille että Evankeliumi muuttaa hetkessä jokaiseen joka ottaa Herran sanoma vastaan ja antautuu sen mukaan niin että he kuolevat ja saa noustaa uuteen elämään täysin muuttuneita hetkessä kun vaan tulevat ensin Oikein Uskoon. Senjälkeen he saa sanoa ABBA ISÄ. ON IHAN ETTÄ KAIKKI ENTINEN ON mennyt JA PIDÄN KAIKKI SEN ROSKANA SEN RINNALLA ETTÄ UUTTA ON SIJAAN TULLUT..
        HUPS CAPS LOCK TULI PÄÄLLE IHAN YLILUONNOLLISESTI : )


      • Uskotko itse ?
        vastaa rehellisesti kirjoitti:

        Oletko se ihminen, joka kertoo jumalansa kertovat ihmisistä sellaisia asioita, joita ihminen ei itse kerro? Oletko ihminen, joka kertoo aivan kamalia valheita lähimmäisistään?

        Uskotko itse kaiken, mitä sinulle joku kirjoittaa ?

        Siis täällä esitetään paljon valheita ja niiden kautta halutaan mustamaalata niitä, jotka ovat opillisesti eri mieltä, joten uskotko/ luotatko sinä ihmisiin väärällä tavalla ?

        Se on Raamatullinen Totuus, että Pyhä Henki voi paljastaa ihmisen sisimmän, siitä toiminnasta on näyttöäkin monessa kohtaa, otan vain pari esimerkkiä:

        8 Mutta kun Simon näki, että Henki annettiin sille, jonka päälle apostolit panivat kätensä, toi hän heille rahaa
        19 ja sanoi: "Antakaa minullekin se valta, että kenen päälle minä käteni panen, se saa Pyhän Hengen".
        20 Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa.
        21 Ei sinulla ole osaa eikä arpaa tähän sanaan, sillä sinun sydämesi ei ole oikea Jumalan edessä.
        22 Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa-jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan.
        23 Sillä minä näen sinun olevan täynnä katkeruuden sappea ja kiinni vääryyden siteissä."

        Siis Petari "näki" sen mitä Simon kantoi sisällään !

        1 Mutta eräs mies, nimeltä Ananias, ja hänen vaimonsa Safiira myivät maatilan,
        2 ja mies kätki vaimonsa tieten osan hinnasta, ja osan hän toi ja pani apostolien jalkojen eteen.
        3 Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?
        4 Eikö se myymätönnä ollut sinun omasi, ja eikö myynnin jälkeenkin sen hinta ollut sinun? Miksi päätit sydämessäsi tämän tehdä? Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle."
        5 Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä. Ja suuri pelko valtasi kaikki, jotka sen kuulivat.
        6 Ja nuoret miehet nousivat ja korjasivat hänet ja kantoivat hänet pois ja hautasivat.
        7 Noin kolmen hetken kuluttua hänen vaimonsa tuli sisään eikä tiennyt, mitä oli tapahtunut.
        8 Niin Pietari kysyi häneltä: "Sano minulle: siihenkö hintaan te myitte maatilan?" Hän vastasi: "Kyllä, juuri siihen hintaan".
        9 Mutta Pietari sanoi hänelle: "Miksi olette yksissä neuvoin käyneet kiusaamaan Herran Henkeä? Katso, niiden jalat, jotka hautasivat sinun miehesi, ovat oven takana, ja he kantavat sinutkin pois."
        10 Niin hän heti kaatui hänen jalkojensa eteen ja heitti henkensä; ja kun nuorukaiset tulivat sisään, tapasivat he hänet kuolleena, kantoivat pois ja hautasivat hänet hänen miehensä viereen.
        11 Ja suuri pelko valtasi koko seurakunnan ja kaikki ne, jotka tämän kuulivat.

        Siis tämä Pyhän Hengen lahja toimii tarvittaessa, ja sen kautta paljastuvat ne, jotka ihmisiltä pystyvät syntinsä salaamaan, mutta Jumalalta eikä Pyhältä Hngeltä siis ole mikään salassa, ja siten Pyhä Henki voi paljastaa ihmisestä tarvittaessa Totuuden, jota ihmiset eivät päältä päin näe !

        Mutta nämä harhaoppiset eivät hyväksy tätäkään Hengen toimintaa, koska se pelottaa ja se paljastaa sen, mitä nämä harhaopettajat sisimmässään kantavat, eli pelko on kova, kun Henki voi paljastaa valheet, joita ei tiedä kukaan muu kuin valehtelija itse, kuten tuo Ananias ja hänen vaimonsa !

        Matt. 10:26 Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.

        Luuk. 12:2 Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.

        Eli tuo lahja ja hengen toiminta siis pelottaa, ja se halutaan kieltää , mutta syy siis on se, että pelätään itse sitä että omat synnit paljastuvat ja paljastetaan !

        Sen sijaan sillä, jolla ei ole salattavaa sillä ei ole pelättävääkään !


      • harhaoppia
        savonarola kirjoitti:

        Voi Rakas !!!!!!! Tuo on nyt ristiriitainen sen vasten mitä minä ajattelen vihollisista ja ja niistä jotka minua vastustaa raivokkaasti, koska haluan heitä Taivaaseen kertomalla heille että Evankeliumi muuttaa hetkessä jokaiseen joka ottaa Herran sanoma vastaan ja antautuu sen mukaan niin että he kuolevat ja saa noustaa uuteen elämään täysin muuttuneita hetkessä kun vaan tulevat ensin Oikein Uskoon. Senjälkeen he saa sanoa ABBA ISÄ. ON IHAN ETTÄ KAIKKI ENTINEN ON mennyt JA PIDÄN KAIKKI SEN ROSKANA SEN RINNALLA ETTÄ UUTTA ON SIJAAN TULLUT..
        HUPS CAPS LOCK TULI PÄÄLLE IHAN YLILUONNOLLISESTI : )

        Lihan himo taas jyllää savonarolalla! En kuule kiinnostu sinusta enkä muistakaan ukoista. Minulla on omani ja hän riittää minulle. Lopeta siis nuo tyhmät rakkauslurituskesi. Osoitat vaan, että olet todella henkisesti sairas ihminen. Sun kannattaisi hakeutua hoitoon, jotta lääkityksesi saataisiin kohdalleen! Ja elämäsi rauhoittuisi! Minä olen psykologiaa työkseni tehnyt, joten tunnistan sen, että sinun henkinen tasapainosi ei ole kohdallaan. Kannattaa siis hakeutua vihdoinkin hoitoon.


      • harhaoppia kirjoitti:

        Lihan himo taas jyllää savonarolalla! En kuule kiinnostu sinusta enkä muistakaan ukoista. Minulla on omani ja hän riittää minulle. Lopeta siis nuo tyhmät rakkauslurituskesi. Osoitat vaan, että olet todella henkisesti sairas ihminen. Sun kannattaisi hakeutua hoitoon, jotta lääkityksesi saataisiin kohdalleen! Ja elämäsi rauhoittuisi! Minä olen psykologiaa työkseni tehnyt, joten tunnistan sen, että sinun henkinen tasapainosi ei ole kohdallaan. Kannattaa siis hakeutua vihdoinkin hoitoon.

        Rakas !! Kiitos huolenpidosta .Olet varmaan taitava siinä sun ammatissa ,, jatka vaan siinä. Ottaisin sun neuvajasi vaarin jos en olis niin täydellisen avun Rauhan ja Tasapainon saanut aikoinaan kun löysin Jeesus !! Hän on minun psykoterapöytti ja sielunhoitaja.. Siis ole siunattu ja voimia sun työllesi..


      • harhaoppia
        savonarola kirjoitti:

        Rakas !! Kiitos huolenpidosta .Olet varmaan taitava siinä sun ammatissa ,, jatka vaan siinä. Ottaisin sun neuvajasi vaarin jos en olis niin täydellisen avun Rauhan ja Tasapainon saanut aikoinaan kun löysin Jeesus !! Hän on minun psykoterapöytti ja sielunhoitaja.. Siis ole siunattu ja voimia sun työllesi..

        En ole sun rakas! Minulla on oma mies joka rakastaa minua ja minä häntä. Sinä olet hyvin sairas tyyppi! Tajua jo! Enkä huolehdis sinusta, mutta kehotan vakavasti hakeutumaan hoitoon, sillä kaikki touhusi osoittaa sinun olevan henkisesti sairas ja tarvitsevan hoitoa! Jos olisit terve, niin et todellakaan tuollaista viitsisi möläytellä!


      • harhaoppia kirjoitti:

        En ole sun rakas! Minulla on oma mies joka rakastaa minua ja minä häntä. Sinä olet hyvin sairas tyyppi! Tajua jo! Enkä huolehdis sinusta, mutta kehotan vakavasti hakeutumaan hoitoon, sillä kaikki touhusi osoittaa sinun olevan henkisesti sairas ja tarvitsevan hoitoa! Jos olisit terve, niin et todellakaan tuollaista viitsisi möläytellä!

        Nii Rakas myös maailma sano minua sairaaxi ja myös hulluuxi. Mutta siit olen pelkkä iloinen !!


      • Lopeta savis
        savonarola kirjoitti:

        Nii Rakas myös maailma sano minua sairaaxi ja myös hulluuxi. Mutta siit olen pelkkä iloinen !!

        Oletko savonarola huomannut, että suomi24llä on treffipalsta? Jos et niin kerron nyt sen sulle. Sun pitää mennä noita rakkaushuutelujasi esittämään sinne ja etsiä sieltä treffiseuraa itsellesi. Otatko sitten mies tai naisseuraa se on sun vapaa valintasi, mutta lopeta jo täällä tuo sairas huutelusi. Sinun viimeinenkin uskottavuutesi mene, kun st usko, ettei toinen ole sinun rakkaasi ja ennen kaikkea se, ettei toinen edes tahdo olla missään tekemisissä kanssasi. Huomaa, että monilla on omat aviopuolisonsa joita rakastavat ja jotka rakastavat heitä! Olet täysi hölmöläinen, jos vielä jastkat tuota hölmöä luritteluasi. Sinussa ei oel tippaakaan rakkautta, sen ositat juuri tuossa, kun et edes kunnioita toisen vakaumusta ja tahtoa!


      • kysyn vaan
        Tiedoksi kirjoitti:

        Noin käy niille, jotka heti uskoon tultuaan houkutellaan vääryyteen. Kasvattajina ovat ihmiset, jotka ovat itse eksyneet. Noiden ihmisten pääasiallinen työ on etsiä muista ihmisistä vääryyttä. Tuota kun alkaa nuori uskovainen ihminen tehdä, niin hänen sielunsa kiinnittyy VÄÄRYYTEEN. Suomessa on sellainen lahkohenki vaikuttamassa, jossa luetaan raamattua, opitaan se melkein ulkoa ja käytetään sitä toisten ihmisten lyömiseen.
        Puhumasta puhutaan pahaa, ajattelemasta ajatellaan pahaa. Jeesus ei ikinä ole ollut heidän kanssaan, sillä Jeesus ei siedä pahuutta ja kanssapalvelijoiden tai muiden ihmisten rassaamista ja lyömistä. Uskonnon uhrit ovat aina syntyneet siellä, missä tuo lahkohenki on ollut vallalla. Siellä ei ole kuunneltu lähimmäistä, ei uskottu hänestä mitään hyvää, vaan on ylhäältä painostettu neuvoilla ja paneteltu jos neuvoja ei ole otettu vastaan. Niissä piireissä jopa potkitaan ulos ihmiset, jotka eivät taivu heidän määräysvaltaansa. Nuo ulospotkitut ovat jo usein ottaneet opin vastaan ja näin lahko jakaantuu aina uudelleen ja uudelleen. Yksimielisyyttä heistä ei löydy muuta kuin silloin, kun toisiaan mielistellen panettelevat kaikkia muita.
        Heitä ei voi auttaa yksikään ihminen. He eivät kuuntle ketään, eivätkä edes käsitä tekevänsä syntiä. He ovat ns. uudestisyntyneitä, joilla on armolahjoja ja erikoisia kykyjä. Noita lahjoja he käyttävät synnyttäen uskonnon uhreja, joten ne lahjat tulevat sellaiselta hengeltä, joka haluaa tuhota, ei rakentaa.

        Vr62 ole kerrankin rohkea ja rehellinen, sillä olet tehnyt jo paljon pahaa. Älä jatka enää.

        Mitä se Tietä greeni täälä oikein räyhää?


      • Lopeta savis kirjoitti:

        Oletko savonarola huomannut, että suomi24llä on treffipalsta? Jos et niin kerron nyt sen sulle. Sun pitää mennä noita rakkaushuutelujasi esittämään sinne ja etsiä sieltä treffiseuraa itsellesi. Otatko sitten mies tai naisseuraa se on sun vapaa valintasi, mutta lopeta jo täällä tuo sairas huutelusi. Sinun viimeinenkin uskottavuutesi mene, kun st usko, ettei toinen ole sinun rakkaasi ja ennen kaikkea se, ettei toinen edes tahdo olla missään tekemisissä kanssasi. Huomaa, että monilla on omat aviopuolisonsa joita rakastavat ja jotka rakastavat heitä! Olet täysi hölmöläinen, jos vielä jastkat tuota hölmöä luritteluasi. Sinussa ei oel tippaakaan rakkautta, sen ositat juuri tuossa, kun et edes kunnioita toisen vakaumusta ja tahtoa!

        : ) Tahdon olla hölmöläinen maailman silmissä Rakas Lähimmäinen..

        Katsos sinun käskysi jää varjoon tän käskyn rinnalle. Mutt kyllä vähän aika vielä voit leikkiä kuingatarta sitt se loppuu aikanaan. --->

        31 Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."


      • Lopeta savis!
        savonarola kirjoitti:

        : ) Tahdon olla hölmöläinen maailman silmissä Rakas Lähimmäinen..

        Katsos sinun käskysi jää varjoon tän käskyn rinnalle. Mutt kyllä vähän aika vielä voit leikkiä kuingatarta sitt se loppuu aikanaan. --->

        31 Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."

        Et siis ole huomannut vieläkään että suomi24 on treffipalsta. Minä en ole sinun rakkaasi, enkä tule koskaan olemaankaan! Koetapa vihdoin tajuta, että olet naurettava, kun aina huutelet muitten palstalaisten perään noita rakkauden huhuilujasi! Olet todella sairas tyyppi! Hakeudu jo hoitoon. Tyhmyytesi näkyy voimakkaasti, mutta kun näkee sinut henkisesti sairaaksi, niin täytyy vaan koetta ohjata sinut psykiatrin luokse ja hoitoa saamaan. Jospa vielä pikkasen järjen valoa alkaisi sitten näkyä! Olet täällä todellinen nk. uskovaisuuden irvikuva. Sinun sanomasi on ihan yhtä tyhjän kanssa, vaikka mitä paasaisit. Sun oma elämäsi on täysin rikki . Hakeudu hoitoon! Minä en käske sinua mihinkään, vaan neuvon menemään hoitoon. Selvästi olet sen tarpeessa. Ei siihen tarvita mitään irrallisia lauseita . Puolustuksesi on vaan naurettavaa soopaa!


        Sinulla ei ole mitään rakkautta, jos olisi, niin lopettaisit tuollaiset löpinät jo ihan kertaheitolla. Kukaan ei sinua ukokseen huoli ei miehet eikä naiset! Itse sanon sinulle Yäk!


      • Lopeta savis! kirjoitti:

        Et siis ole huomannut vieläkään että suomi24 on treffipalsta. Minä en ole sinun rakkaasi, enkä tule koskaan olemaankaan! Koetapa vihdoin tajuta, että olet naurettava, kun aina huutelet muitten palstalaisten perään noita rakkauden huhuilujasi! Olet todella sairas tyyppi! Hakeudu jo hoitoon. Tyhmyytesi näkyy voimakkaasti, mutta kun näkee sinut henkisesti sairaaksi, niin täytyy vaan koetta ohjata sinut psykiatrin luokse ja hoitoa saamaan. Jospa vielä pikkasen järjen valoa alkaisi sitten näkyä! Olet täällä todellinen nk. uskovaisuuden irvikuva. Sinun sanomasi on ihan yhtä tyhjän kanssa, vaikka mitä paasaisit. Sun oma elämäsi on täysin rikki . Hakeudu hoitoon! Minä en käske sinua mihinkään, vaan neuvon menemään hoitoon. Selvästi olet sen tarpeessa. Ei siihen tarvita mitään irrallisia lauseita . Puolustuksesi on vaan naurettavaa soopaa!


        Sinulla ei ole mitään rakkautta, jos olisi, niin lopettaisit tuollaiset löpinät jo ihan kertaheitolla. Kukaan ei sinua ukokseen huoli ei miehet eikä naiset! Itse sanon sinulle Yäk!

        Jatka sinä vaan pilkkamaan Jumalan suurein Rakkauden Käsky joka Hän mahdollisti kuolemaan meidän puolesta Pojan kautta !

        Rakas ?? Ottaako aivoon tämä käsky joka et pysty toteuttamaan ? ---> Mark. 12:31
        Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."


      • Lopeta savis!28
        savonarola kirjoitti:

        Jatka sinä vaan pilkkamaan Jumalan suurein Rakkauden Käsky joka Hän mahdollisti kuolemaan meidän puolesta Pojan kautta !

        Rakas ?? Ottaako aivoon tämä käsky joka et pysty toteuttamaan ? ---> Mark. 12:31
        Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."

        Koeta nyt jo painaa sinne sairaaseen pääkalloosi, että en todellakaan ole sinun rakkaasi! En huolisi sinua mistään hinnasta. olet inhottava ja iljettävä liero! Minä en pilkkaa Jumalaa, sinä et ole jumala, vaikka sairaalloisesti luulottelet niin. Sinun harhaoppiasi minä inhoan ja noita sinun rakkauslöperryksiäsi. Sinun todella pitää ottaa itsellesi mies tai nainen kumppaniksesi ja rakastella sen kanssa niin että tanner pölisee! Minä en enää puhu kauniisti, koska sinä tahallasi sairaalloisella änkkyryydelläsi vaan jatkat tuota hulluuttasi! Sinä luulet olevasi Jumala, mutta et todellakaan ole. Olet syvällä synnissä elävä ihminen! Paadutat tahallasi itsesi totuudelta. Jumala paaduttaa sinut pian kuten teki Egyptin faaraolle aikoinaan!


    • tutkinut

      Savonarolasta ei kannata välittää. Se on mennyt harhahenkeen.

      • Kumma henki sitten kun se väittää että joka syntiä tekee ON KUOLTAVA IANKAIKKISESTI ???


      • Lopeta jo savia!
        savonarola kirjoitti:

        Kumma henki sitten kun se väittää että joka syntiä tekee ON KUOLTAVA IANKAIKKISESTI ???

        Savonarola on sairas henkisesti! Tuollaiset huutelut ei auta mitään. pitää kertoa sitten missä synneissä ihmiset elää ja mentävä henkilökohtaisesti nuhtelemaan sitä ,joka synnissä elää!


      • Lopeta jo savia! kirjoitti:

        Savonarola on sairas henkisesti! Tuollaiset huutelut ei auta mitään. pitää kertoa sitten missä synneissä ihmiset elää ja mentävä henkilökohtaisesti nuhtelemaan sitä ,joka synnissä elää!

        : ) En mä huutanut ? Korostin vaan isolla että mun olis pitänyt huuta. Koska jos hyökkää noin törkesti Pyhä Henkeä vastaan .


      • Lopeta jo savis!
        savonarola kirjoitti:

        : ) En mä huutanut ? Korostin vaan isolla että mun olis pitänyt huuta. Koska jos hyökkää noin törkesti Pyhä Henkeä vastaan .

        En ole hyökännyt Pyhää Henkeä vastaan, sinä savonarola et ole PH. Vaikka kuinka kuvittelisit sellaista. Syntiä teet siinäkin, kun alennat PH:n lihalliselle ja aistilliselle omalle tasollesi. Varo vaqan, ettet jopa pilkkaa PH:ä tuollaisella


      • Lopeta jo savis! kirjoitti:

        En ole hyökännyt Pyhää Henkeä vastaan, sinä savonarola et ole PH. Vaikka kuinka kuvittelisit sellaista. Syntiä teet siinäkin, kun alennat PH:n lihalliselle ja aistilliselle omalle tasollesi. Varo vaqan, ettet jopa pilkkaa PH:ä tuollaisella

        Olet hyökännyt Pyhää Henkeä vastaan !! Koska sä väität näin eka textissä --->>> Savonarolasta ei kannata välittää. Se on mennyt harhahenkeen. Savonarola on sairas henkisesti! Tuollaiset huutelut ei auta mitään. pitää kertoa sitten missä synneissä ihmiset elää ja mentävä henkilökohtaisesti nuhtelemaan sitä ,joka synnissä elää!


      • Lopeta jo savis!
        savonarola kirjoitti:

        Olet hyökännyt Pyhää Henkeä vastaan !! Koska sä väität näin eka textissä --->>> Savonarolasta ei kannata välittää. Se on mennyt harhahenkeen. Savonarola on sairas henkisesti! Tuollaiset huutelut ei auta mitään. pitää kertoa sitten missä synneissä ihmiset elää ja mentävä henkilökohtaisesti nuhtelemaan sitä ,joka synnissä elää!

        En todellakaan ole hyökännyt Pyhää Henkeä vastaan! Sinä savonarola et ole pyhä henki, vaan sinun elämäsi on pahan hengen riivaama! Sinä olet todella mennyt harhaoppiin lujasti ja opetat sitä. Se ei ole Pyhän Hengen pilkkaa vaan varoitus sinun harhaopistasi! Sinussa ei Pyhä Henki kerro mitään, koska ei ulkopuolinen ihminen ole Pyhän Hengen johdatuksessa. Ei voi olla sillä vain uskovissa on Jumalan Pyhä Henki! Minä en ole sanonut Pyhän Hengen olevan sairas, vaan savonarolan olen sanonut olevan henkisesti sairas. Sehän näkyy kaikista sinun kirjoituksistasikin! Ei terve ihminen huutele esim. rakkauslöperryksiään muitten ihmisten perään! Ala sitten kertoa missä synneissä ihmiset elää. Lista tänne sitten ja nopeaan sittenkin. Sitähän muutkin on sinulta vaatinet, mutta eipä ole näkynyt mitään syntilistaa. Haukkumisiasi sen sijaan on tullut jatkuvalla syötöllä palstalle kaikkia haukut, jotka eivät ole sinun harhaoppisiisi halukkaista !! Alapa nyt tulla järkiisi ja mene hoitoon!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe