Kuka käräyttää?

miksi kertoa salaa

Tuli ilmianto miehestä tekstarina prepaidista tai salaisesta numerosta. Onko kakkonen aina sellaisen takana, kuka muukaan?? Saanko kuitenkin jotenkin jäljitettyä missä prepaid ostettu tai missä se puhelin on eli paikannus tms? Haluan tietää!! Numerosta ei vastata.

28

416

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelen motiivia

      Vain ja ainoastaan tyhmät kakkoset näin toimivat!
      Ja vain tyhmät siipeilevät toisten parisuhteissa! Kun ei muuten pettäjää saa niin johan täytyy käräyttää, vaikka sama luuseri on jo vuosia kelvannut sängyn lämmittäjäksi!!

      • &@€&@€

        Käräyttäjä voi olla kuka vaan, esim. joku, joka ei halua salata suhdetta sinulta, siis ystävä!


      • wyteyrser
        &@€&@€ kirjoitti:

        Käräyttäjä voi olla kuka vaan, esim. joku, joka ei halua salata suhdetta sinulta, siis ystävä!

        Tai käräyttäjä voi olla joku kateellinen ihminen lähitienoolta, jonka ainoa tarkoitus on aiheuttaa pahaa mieltä.
        Enpä tiennyt muutama vuosi sitten olevani niin "etuoikeutettu" perusperhe-elämää fiksun miehen kanssa eläessäni, että sitäkin pitää jonkun kadehtia. Sain nimettömän ilmiannon - no, eipä se edes hätkäyttänyt, koska tiesin asioiden todellisen laidan = kuka mieheni seurassa nähty nainen oli ja ettei sillä ollut mitään tekemistä pettämisen kanssa. Myöhemmin sain toisen prepaid-viestin, että eikö asia tosiaankaan häiritse minua?
        En voi kuin ihmetellä, miten köyhää pitää ihmisen oman elämän olla, että lähtee nimettömänä tuollaisia viestejä lähettämään. Jos itse katsoisin tarpeelliseksi jotakuta OIKEASTA pettämisestä valistaa, tekisin sen ainakin omalla nimelläni enkä lymyilisi nurkan takana.


    • ei tulta ilman savua

      Eiköhän miehesi tiedä. Kysy häneltä täällä tuskin käräyttäjä ilmoittautuu. Harvoin kakkonen sortuu moiseen tekstariin, koska silloinhan hän menettää miehen.

    • Tää on niin nähty

      Erityisesti pienemmillä paikkakunnilla pettämisen tietää yleensä kaikki muut paitsi petetty itse. Mitä helkkarin väliä sillä on kuka tuon viestin takana on, olisit onnellinen että joku uskaltautui kertomaan myös sulle! Mietipä nyt sitten todella tarkkaan mitä meinaat asialle tehdä!

    • 3+15

      Kakkonen tuskin, hänhän on jo suostunut olemaan salasuhteessa ;)
      Luultavasti joku sivullinen, joka ei halua nimellään sekaantua asiaa. Sanansaattajahan se usein teilataan, vaikka totuuden vain ääneen sanoisikin...

    • kukako muu muka

      Ai kuka muu muka? No vaikka joku ystävistäsi, joka ei ikävää asiaa uskalla sulle kertoa naamatusten. Tai sitten joku sivullinen, joka haluaa sua vahingoittaa jostain syystä kertomalla totuuden miehestäsi. Harvemmin se kakkonen käräyttää. Luulisin että vain silloin, jos mies lupaa liikoja eikä pidäkään lupauksiaan.

      Seksisuhteessa mieheen oleva nainen ei varmasti käräytä. Siihen loppuisi hyvän seksin saanti ja saisi miehen vihat niskaansa. Ei kakkoset suinkaan tyhmiä ole vaikka niin haluat kuvitella.

      Eikö tuo ole ihan sama, mistä viesti tuli. Ei savua ilman tulta. Pistähän miehesi koville. Vaikka se tietysti sanoo, että joku hullu aiheetta tuollaisia lähettää. Niin ne tapaa sanoa.

      Sääli ettei ihmiset uskalla face to face petetylle tuollaista kertoa. Mutta niin se taitaa olla, että viestintuoja ammutaan aina. Siksi moni pelkää kertomista. Ne ystävätkin.

      Et pysty mitenkään prepaidia jäljittämään.

      • Nähty on

        Olet niin väärässä kun vain voit olla!
        Kakkosista ainakin kahdeksan/ kymmenestä käräyttää jos ukkomies pettää lupauksensa tai vaikka mies ei olisi mitään luvannutkaan, mutta kakkoset ovat niin pienessä päässään kuvitelleet!
        Kakkoset käräyttävät silläkin uhalla, että menettävät kultamunansa ja varsinkin silloin, kun salasuhde on jo vuosia kestänyt eikä ukkomies saa sitä paljon luvattua eroa aikaan.


    • ei kiitosta saa

      kakkonen tai tuttu joka ei kuitenkaan halua paljastua, koska ykköset on sen verran vammaisia päästään että se hyvä ystäväkin saisi kuulla millainen paskaa on kun sotkeutuu toisten suhteeseen...

      hyvästä ei saa kiitosta, vaan paskat niskaan, kerran kokeiltu, nyt vaan katson sivusta kun mies käy panemassa muita ja kaverini onnellisena kotona leipoo pipareita....ei kuulu enää mulle, omapas on mies ja ongelma

      • Yllätys

        Tiedätkö mitä?
        Tuo asia ei ole koskaan sinulle kuulunut? Ei mitään ENÄÄ vaan ei ole koskaan kuulunut!


      • :)))
        Yllätys kirjoitti:

        Tiedätkö mitä?
        Tuo asia ei ole koskaan sinulle kuulunut? Ei mitään ENÄÄ vaan ei ole koskaan kuulunut!

        leipoo sinäkin pipareita horojakarimiehellesi, omapas on onnesi, oikeassa olet


      • eräs n

        No, se idea onkin siinä että voisin kertoa ystävälle, mutta jos haukkuu - on exystävä. Jos ei tajua totuutta, toki oma asia. Mutta jos toinen ei ota tosissaan sanomaani, mikä se sellainen "ystävä" on.. piilottelee totuutta itseltään. Todisteet pöytään niin suu sulkeutuu.


      • mä en kiitosta

        pyytänyt enkä odottanut. enemmän odotin huutoa ja meteliä, olin jo miettinyt miten toimin missäkin tilanteessa kun kilahtaa, mutta niihin "harjoituksiin" ei kuulunut tilanne jossa minuun kohdistunut "olet kateellinen" karjuminen. se kolmenkymmenen vuoden ystäväyys päättyi mun sanoihin: ai pettäjästä?

        aikoinaan sovittu että toisillemme kerrotaan jos jotain on, taidettiin se lapsellinen veri valakin vannoa... ei se helppoa ollut mennä kertomaan että satuin mökillä väärään paikkaan todella väärään aikaan...


      • Valheet auki
        Yllätys kirjoitti:

        Tiedätkö mitä?
        Tuo asia ei ole koskaan sinulle kuulunut? Ei mitään ENÄÄ vaan ei ole koskaan kuulunut!

        Yllätys, Tottakai kuuluu! Vierestäkö pitää seurata kun yhtä huijataan?


    • kiitos kakkonen

      Kakkonen käräytti, ei nimettömänä vaan livenä face to face

    • taruT

      Joku, joka ei tykkää sinusta, tai miehestäsi, haluaa tehdä jäynää.

      • tai sitten

        Tai sitten mies on oikeasti käynyt ja käy vieraissa. Kannattaisi ap:n kovistella ukkoaan eikä miettiä viestin lähettäjää. Mitä merkitystä sillä lähettäjällä on kun ukko pettää?


    • tuntosarvet päälle

      Heitän tähän veikkauksen. Petetyistä 99% on tiennyt pettämisestä ennenkuin mies kärähti tai käräytettiin. Kyllä nainen tietää ja tuntee nämä asiat ilman sanomattakin. He joilla ei ole pieniä lapsia jotka vievät huomion parisuhteesta he varsinkin huomaavat muutokset miehen käytöksessä. Turha selittää ¤tuli täysin yllätyksenä¤.

      • Se siitä

        Harvinaisen huono veikkaus. Yleensä petetty on täysin yllättynyt, niin olin minäkin.


      • Petettyjen puolesta

        Tuntosarvet- kirjoita sitten vasta noin kaikkitietävä kommenttisi, KUN olet sen kokenut!
        Turhaa tänne on arvailuja heittää oikein prosenttien kanssa jos ei ole tietopohjaa oman kokemuksen myötä, etkä silloinkaan voi tietää muiden parisuhteista!


      • 10+1
        Se siitä kirjoitti:

        Harvinaisen huono veikkaus. Yleensä petetty on täysin yllättynyt, niin olin minäkin.

        Minä ainakin vaistosin jotain olevan miehellä meneillään. Kun lopulta käry kävi, olin yllättynyt lähinnä siitä, miten pystyinkin vaistoamaan toisen naisen olemassa olon...


      • ai puun takaa?
        Se siitä kirjoitti:

        Harvinaisen huono veikkaus. Yleensä petetty on täysin yllättynyt, niin olin minäkin.

        Miten silmät ummessa naiset elää avioliitossaan? Mä veikkaan, että suurin osa petetyistä tietää, että nyt ei ole kaikki kohdallaan, ummistavat vaan silmänsä tosiasioilta. Mä ainakin uskottelin itselleni liian kauan, että turhaan mä mitään luulen, ei mun mies petä. Kunnes oli myönnettävä, että kyllä se pettää. Vaisto sen kertoi ja lopulta mies itse.

        Aika huonosti puolisonsa tuntee, jos pettäminen tulee muka täysin puun takaa.


      • ......
        ai puun takaa? kirjoitti:

        Miten silmät ummessa naiset elää avioliitossaan? Mä veikkaan, että suurin osa petetyistä tietää, että nyt ei ole kaikki kohdallaan, ummistavat vaan silmänsä tosiasioilta. Mä ainakin uskottelin itselleni liian kauan, että turhaan mä mitään luulen, ei mun mies petä. Kunnes oli myönnettävä, että kyllä se pettää. Vaisto sen kertoi ja lopulta mies itse.

        Aika huonosti puolisonsa tuntee, jos pettäminen tulee muka täysin puun takaa.

        Avioliittoon vain nyt yksinkertaisesti kuuluu se, että toiseen on täysi luottamus. En edes ymmärrä, miten voisi olla avioliitossa toisen kanssa ilman tätä luottamusta. Ei siihen kuulu epäillä ja vainoilla.

        Pettämisen jälkeenkin ainoa tie korjata parisuhde on, että petetty luottaa ja pettäjä osoittaa olevansa sen luottamuksen arvoinen, muu on kaikki turhaa pyristelyä.


      • Se siitä
        ...... kirjoitti:

        Avioliittoon vain nyt yksinkertaisesti kuuluu se, että toiseen on täysi luottamus. En edes ymmärrä, miten voisi olla avioliitossa toisen kanssa ilman tätä luottamusta. Ei siihen kuulu epäillä ja vainoilla.

        Pettämisen jälkeenkin ainoa tie korjata parisuhde on, että petetty luottaa ja pettäjä osoittaa olevansa sen luottamuksen arvoinen, muu on kaikki turhaa pyristelyä.

        Aivan, silloin kun pitkässä liitossa on ollut paras asia molemminpuolinen luottamus, on uskottomuus valtava järkytys ja yllätys. En ollut koskaan epäillyt miestäni epärehellisyydestä missään asiassa, mutta viidenkympin villitys ja salasuhde 20-vuotta nourempaan naikkoseen koitui liittomme kohtaloksi. Kylläpä miestä harmittaa, kun menetti perheensä.


    • Käräyttäjä

      Laitoin taannoin käräytysviestin petetylle miehelle, tiedän vuorenvarmasti hänen vaimollaan olleen "vakavan" suhteen erääseen myöskin tietämääni ukkomieheen - hänen vaimolleen olin jo laittanut viestin paljon aiemmin... Jätin toisen osapuolen ensin käräyttämättä, koska oletin petetyn vaimon sen tekevän, mutta eipä tehnyt. Petollisen vaimon mies ei uskonut viestiäni. Mies oli paljon kiinnostuneempi siitä, että kuka minä olen, kuin että kuka hänen järvellään soutelee :D. Mies alkoi aiheesta hieman kiinnostumaan, mutta alun töykeän vastauksiensa nojalla jätin siihen, että uskokoot mitä haluaa, enempää ei tietoa tipu. Noh, vaimonsakin laitteli ukoltaan salaa tietysti uhkausviestejä numerooni, tyyliin "tätä tutkitaan jo".. Hui sentään - minähän olin puhunut vain totta, sitä voi toki tutkia :D!

      Miksi käräytin? Siksi, että olen itse joutunut petetyksi, ja ihan hirveää on, kun useat muut tietävät, muttei petetty. Jos pettää, on riski jäädä kiinni - ja sen riskin ottaa jokainen.

      • Ei armoa

        Tosi on, käräytys on oikein! Ketkä sen kiistävät, puolustavat valehtelua ja epärehellisyyttä.


    • Salaa käräyttänyt

      Eiköhän tollasen käräytyksen takana ole joku ystävä, joka on saanut asian tietoonsa. Ei vain uskalla henkilökohtaisesti kertoa, koska yleensähän se menee niin, että viestin tuoja ammutaan. Parempi käräyttää sit salaisesta numerosta, kuin menettää ystävyyssuhteet ja saada juoruajan maine.

    • kerro meille

      Mua kiinnostaa tietää, miten suhtauduit tietoon miehen pettämisestä? Epäiletkö sen olevan valhetta? Oletko mieheltä uskaltanut kysyä asiaa? Ei sun tarvitse tietää, kuka viestin laittoi. Sun miehellä taitaa olla selityksen paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3548
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      194
      1648
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1182
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      863
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      799
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      51
      799
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe