Miten etenen sänkyyn asti?

vähänvituttaa

Joku viikko sitten olin baarissa kaveriporukan kanssa, johon kuului hyviä ystäviä sekä pari vähemmän tuttua. No ilta meni niin että toinen näistä tytöistä makoili puoliks mun sylissä, oltiin toistemme lähellä, silittelin hänen reittään, hän silitteli mun käsivartta, juteltiin ja pidettiin hauskaa koko ryhmä ja kaikki tuntui hyvältä. Mulla oli sellainen tunne että tämä saattaisi päätyä ihan sänkyyn asti. Asun itse vielä vanhempien luona ja hän omineen (Joo ollaan nuoria 19 ja 18) niin ainut vaihtoehto olisi ollut mennä hänen luokseen.

Noh, kuitenkin valomerkin välähtäessä tämä tyttö lähti etsimään ilmeisesti hänen jotain vakipanoa jonka mukaan hän on välillä ennenkin lähtenyt. Hän ei oikeastaan vietä baarissa hänen kanssaan ollenkaan aikaa, etsii hänet vain käsiinsä loppuillasta. Lähettiin sitten muiden kavereiden kanssa pihalle ja kun olin tupakalla niin näin että siinähän ne taas menee kahdestaan sen saman äijän kanssa.

Ehkä en ole tarpeaksi röyhkeä tai jotain mutta tää touhu tuntuu välillä todella vaikealta. Olen siis 19v ja vielä neitsyt. En ole koskaan seurustellut vaikka säätöjä onkin ollut ja olen vain kerran elämässä nuollut naisen kanssa. Kokemattomuus vähän häiritsee jo näissä jutuissa kun en saa vietyä asioita loppuun asti.

8

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daniela.

      Mä yritän neuvoa sua ! :)


      Rohkeutta peliin. Kerrot nyt suoraan sille tytölle mitä tunnet. Kerrot että hän on kaunis, ihana, seksikäs... ja että haluaisit seksiä hänen kanssaan! Ehkä myös seurustella hänen kanssaan, siihen lisäät myös sen että " koska mulla on tunteita sua kohtaan

    • Sihvilä

      Tutustu ja ihastu oikeasti johonkin tyttöön. Tehkää yhdessä asioita kahdestaan. Pyydä pyöräilemään, leffaan, pelaamaan suloista, kahville. Ehkäpä sitten pääset joskus jatkoille.Nyt olet enemmänkin utelias seksin suhteen.Olet nuori, ehdit kyllä.

    • dfgdgfrrerte

      -IIIIIK kuulostaa että tuo tyttö oli ihastunut suhun, mutta piti sen verran arvossa sinua että odotti sinulta merkkiä... seuraavalla kerralla, tee aloite... tai laita viestiä ennen sitä...

      Muuta en osaa sanoa

    • 4+12

      Se oli flirttiä, ei muuta. Nykyaikana on tapana että likat flirttailee viikonloppuillan aikana vähintään kolmen miehen kanssa fyysisesti keimaillen, nuoleskelee päälle randomisti muutaman muun kanssa ja sitten päätyy jonkun asiansa tajuavan pelimiehen tai vakipanon luokse panemaan loppuyöstä.
      Onneksi en ole nuori tässä ajassa.

      • Härkääsarvista

        Ite kannattaa tehä selvä aloite! Saa mitä haluaa tai ei ainakaan tarvii ajatella et vittu miks en yrittänyt. Tai jos homma kusee ni voi pistää kännin piikkii.


    • Vitutti oikeesti

      Tiedän just tuon ilkeän tilanteen :( mulle on käynyt niin pari kertaa, löysin kivan naisen baarista, ilta meni hienosti jutellen, juoden ja tanssien, mutta sitten astui kuvioihin joku toinen mies, otti naisen helposti itselleen ja lähes välittömästi poistuivat ilmeisesti taxilla jomman kumman luo panemaan? tiedän että nämä olivat ennenkin tapailleet, mutta tässä tapauksessa nää miehet vaan tuli juuri ennen valomerkkiä niinkun hakemaan nää naiset sieltä pantavaksi? Miksen minä siis kelvannut panomieheksi?? minun juomat kyllä kelpas? Sitten tapasin jälkeenpäin tään yhden naisen ja pyyteli muka anteeksi kun oli heti läjhenyt "Peran" matkaan ja jätti kylmästi mut? Vittu että tunsin itseni petetyksi ja pahasti, vaikea oli siitä nousta taas mieheksi!

      • 19+19

        Näitä sattuu jokaiselle. Itseltä on baarissa viety - ja itse olen myös vienyt toisten nenän edestä.
        Aina pitäisi sulavasti pelata siten, ettei mistään jää paska fiilis - meni miten meni.


    • 14vtyttövantaalt

      tuu panee mua 14 v neitsyt haluan jo vittu munan mun sisään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe