Kehä 1, ajoneuvolla ajo kielletty

---

Eipä ole takseilla oikeutta ajaa tuosta läpi! Silti ruuhkassa ajelette siitä läpi?

https://www.google.fi/maps/@60.2411778,24.9257729,3a,49y,232.11h,82.83t/data=!3m4!1e1!3m2!1s_qwpq7iX1SUkbuB-XLkfPQ!2e0?hl=fi

15

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poliisiesa

      Näin on.Kiitos kun kerroit.Tärkeää että pidät huolta tästä asiasta.

    • dbrthjyulikoöp0

      Tuntuuko siltä että sinut on petetty? Noi vaan tekee niin vaikka ei saa! Voi herranjesetas sentään.

      Kokeile joskus hieman rikkoa omia rajojasi ja oikein uhmaa jotakin sääntöä. Kävele aluksi vaikka punaisia päin klo 02:30 jollakin tyhjällä tieosuudella missä ei ole ristin sielua lähimailla. Rohkeasti vain menet yli vaikka punainen palaa. Tällaisen uhmakkuuden jälkeen on retee fiilis kun on häikailemättömästi rikkonut valtiovallan asettamia sääntöjä. Sen jälkeen voit siirtyä johonkin vielä uskaliaampaan temppuun kun itseluottamus kasvaa.

      Ehkä sen jälkeen ei niin suurella antaumuksella jaksa paneutua toisten asioiden vatvomiseen, varsinkaan jos ne toisten asiat ei liikuta sinun elämääsi mitenkään.

    • ---

      no turha sit vilkutella pitkiä ku mä ajelen bussikaistaa edessänne

      • liikenteen mulkku

        Viime viikolla näin taksin kääntyvän vasemmalle tielle, minne saa vasta lain mukaan kääntyä klo 23.00 jälkeen. Siispä ajan tämän viikon bussikaistoja pitkin koska olen niin vitun lapsellinen. Minua ei nöyryytetä tällä tavoin!


      • Voi reppanaa

        Eli kokemusta on tahallisesta kiusanteosta.Mitä sitten spiidaat jostain läpiajosta.Säälittävä reppana.


    • Dippeliström

      Peesi tähän.
      Taksikuskeiksi pääsee ne, jotka eivät pärjää oikeassa työelämässä.
      Edes varastomiehen töihin taksareilla ei ole asiaa.
      Sitten ajetaan RENKINÄ toisen autolla ihan miten sattuu.
      Tuntuu että takseilla on paremmat oikeudet kun hälytysajoneuvoilla.
      Kärkikolmiotkaan ei koske takseja.
      Tosin palkkakin on luokkaa 2000-2500€ netto ;D

      • muumio ratissa

        Saa aika lailla painaa että kahta tonnia sais palkkaa, kyllä Se normaali työ ajoilla on 600-1200€/kk..


      • asdfc

        Oon taksari ja tienaan 4000 eur kuussa. Mikä saa sut ajattelemaan että haluaisin varastomieheksi?
        Kärkikolmiot ei koske alle 2500 eur tienaavia, pitäishän toi nyt jo tietää.


      • Esaaaaaaaa

        No et ole sitten päässyt edes taksikuskiksi?


    • 18+8

      Silloin kun vielä ajoin, ajoin firmassa jossa oli sekä takseja että linja-autoja. Vammaiskuljetuksia hoidettiin. D1:llä ajoin tuosta läpi, mutta taksilla en yleensä. Silloin kun ajoin tein sen tietoisesti lakia rikkoen. Ajan myös ylinopeutta ja käytän sumeilematta reittejä, joilla on läpiajokielto, jos läpiajokielto tai nopeusrajoitus ei ole mielestäni perusteltu. Huonoja lakeja ei kannata aina ja kyseenalaistamatta noudattaa.

    • Krumeru

      "Taksikuskeiksi pääsee ne, jotka eivät pärjää oikeassa työelämässä. "

      Sanotaanko näin, että taksikuskiksi pääsee kuka tahansa joka täyttää vaatimukset ja läpäisee kurssit. Työelämässä pärjäämättömyys ei ole vaatimus. Pärjäisitkö itse taksikuskina? On kuule ihan oikeaa ja tärkeää työtä sekin kuten sun kusinen varastoapinan työkin. Itse en kyllä ikinä mene enää varastoon, hyi v...

      • sdfgtjyhuiklo

        "Työelämässä pärjäämättömyys ei ole vaatimus"

        Juu ei, mutta ne jotka muutenkin pärjää työelämässä, ei hakeudu taksinrattiin.
        Taksiin tulee vain niitä joita ei muualle huolita, valitettavasti.

        " On kuule ihan oikeaa ja tärkeää työtä"

        Tiedän, olen ajanut taksia 20 vuotta. Tiedän myös sen ettei taksikuskin homma mitään ydinfysiikkaa ole. Jos tänäpäivänä alalle tulevat pärjää taksikuskina niin väittäisin että suurin osa suomalaisista on ominaisuuksiltaan sellaisia että taksikuskin homma ei tuota suuriakaan vaikeuksia.


    • 19+1

      Tänä aamuna oli kehällä pieni mälli, ja kaikki kaistat oli Pakilassa tukossa. Tuota kaistaa ajoi jonojemme ohi kymmeniä autoja, heillä oli tosi kiire työhönsä?

    • aloittajaaa

      tänään 3-tien ja vihdintien välissä länteen päin oli pari pakua kolaroinu ennen klo 8.. Mutta ei siinä mitään, oikea kaista veti ihan hyvin, kun painoin vielä siinä 3-tien sillalla bussikaistaa..

      • Lisää sakkoja

        Olisko kamerat hyvä bonus poliisien veronkeräykselle näissä paikoissa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe