Vauva.fi av-palstalle ei kannata mennä. Siellä kiusataan.

Henna3

Minuakin kuormittaa monet asiat ja jos as-henkilö alkaa käyttäytyä omituisesti eikähallitse enää itseään, esim alkaa höpistä mitä sattuu tai joku alkaa jopa aggeessiiviseksi, niin se on sen merkki, että on mennyt aistikanava tukkoon ja ihminen on ylikuormittunut. Minäkin ylikuormituin tänä aamuna. Heräsin aikasin aamulla ja tein teon mitä ei olis pitänyt tehdä. Se, mitä ei olis pitäny tehdä, niin menin AV-palstalle nettiin purkamaan tuntojani. Kävin katsomassa mitä mulle oli vastattu, niin pitihän minun arvata: ilkeilyä, tahallista minuun kohdistuvaa härnäämistä, pelottelua, ymmärtämättömyyttä, kiusantekoa ja juuri niihin minun heikoimpiin kohtiini iskemistä ja niitten varjolla kiusaamista. Minua on kiusattu koko ikäni ja oltu mulle todella pahoja eikä ole ymmärretty eikä edes haluttu ymmärtää. Nyt en käy enää kyseisellä palstalla kun siellä kiusataan ihmisiä ja ärsytetään minutkin äärimmäsen vihaiseksi ja mulle tuli todella kauheen uupunut olo siitä kun saivat minut ärsytettyä äärimmäiseen raivoon ja vihaan ja oli pakko mennä takasin nukkumaan kun niin paloi pinna jälleen taas kerran :( .





Siellä ihmiset LUULIVAT ymmärtävänsä ja tietävänsä minusta kaiken ja antavansa hyviäkin neuvoja mutta sellaiset tyhmien ihmisten neuvot ei minua auta ja ne asiat mihin he minua painostivat, on helpommin sanottu kuin tehty. Minun teki mieleni räjäyttää ne tyypit pommilla ilmaan tai kutsuia joku moottoripyöräjengi polttamaan av-palstalla kirjoittelevien varkaiden ja juoppojen jne talo niin että kun töistä tulevat kotiin, heitä odottaa tuhkaksi hiiltynyt talo ja hiiltyneet ruumiit pihassa. Niin minua hermostutti. No, en minä oikeesti niin tekis mut semmosella mie niitä tyyppejä tänään uhkasin. ja oon levitelly koko maapallon tietoon että av-mammat on varkaita ja juoppoja kaikki, siis ne mitkä kirjoittelee vauva.fi aihe vapaa-palstalla. Tässä eräs ihminen siis kertoo mikä häntä kuormittaa ja minut tänään ajoi ihan totaalisen loppuun av-palsta ja paskat ihmiset siellä. Sori vaan mutta niin otti päähän ja ahisti että oli pakko purkaa mieltäni taas AV-palsta on huono palsta jossa lyödään lyötyä vaan ja kiusataan. Kannattaa välttää kyseistä palstaa ja jos neuvoja kysytte joltakin niin älkää hyvät ihmiset menkä av-palstalle niitä kysymään, siellä on hulluja ihmisiä jotka kiusaa teitä!

2

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin.

      Sama koskee muinaista AS-palstaa. Tosin täälläkin ja monella muullakin foorumilla kiusataan asseja. Ainut jolla ei kiusata on Aspergerinfo. Ikävä kyllä joku on onnistunut mustamaalaamaan senkin eli kohtuu hiljaista on sielläkin.

    • Av-mammutti

      HAA TIIÄN SUT!! LUIN SUN KESKUSTELUN IHMISOIKEUKSIEN RIKKOMISESTA!!! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe