Miten aloittaa keskustelu?

manwithoutselfesteem

Olin 10 vuotta parisuheessa, joka päätyi eroon. Sinkkuna olen ollut jo jonkin aikaa, mutta kyllä tämä meinaa hyvin vaikeaa olla. Ikää minulla on 28 vuotta ja naisia en ole iskenyt oikein ikinä. Entisenkin löysin ikäänkuin kaveripiiristä. Juttuun tulen naisten kanssa tosi hyvin kun tunnen ne vaikka jonkun kautta ym. Mutta se oma aloittaminen on niin vakeaa, että ei voi sanoilla kuvailla. Siitä ei vaan tule mitään. Pelkään ikäänkuin saavani pakit ja masentuvani heti lisää. En vain jaksa yrittää.
Miten/Mitä siis kannattaisi tällaiselle tuntemattomalle naisihmiselle puhua, että saisin sen mielenkiinnon herätettyä?
Miten te ihmiset kestätte tyrmätyksi tulemisen? Eikö teitä hävetä? Ole morkkista?
Minulle nimittäin tulee.

10

1103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies...

      Samalla fiiliksellä, itselläkin ikää tuo 28 ja kokemusta tapailusta vasta yksi kuukausi.
      En saa koskaan aloitettua juttelua vieraalle naiselle ja kun ei juuri ole kavereitakaa niin en löydä kaveripiiristäkään ketään, huono tilanne.
      Tuntuu monesti että nettideitti on se ainut tsänssi mikä on huono sekin..

    • tyttotuolainen

      Tottakai se sattuu, kun tulee tyrmätyksi, mutta siinä pitää sit vaan ottaa se asenne, et toinen siinä menetti et sinä. Yleispätevää neuvoa on vaikea sanoa, koska ihmiset kiinnostuu niin eri asioista. Käytännössä en lähtisi musiikkimakuja yms. tenttaamaan, vaan kertoisin jonkun seikan itsestäni/tekemisistäni.

    • Valosydän

      ole mahdollisimman rento ja kiinnostava nosta leuka pystyyn olet vielä nuori. hyvälle itsetunnolla on merkitystä kunhan muistat käyttää sitä. Sano naisellesi minä olen tullut tapaamaan sinua oltaisiinko vielä kahden illalla. Tai minä pukeuduin sinua varten tahtoisitko hyvittää sen minulle. Leivon sinulle viiniä etikasta. Taivaan lintu kertoi minulle sinun kuuluvasi kerhoon oletko kuullut minusta se on taivas minä pelastan ja rohkenen puolustaa sinua sanokaa kaikki herra on minun pelastajani. huominen on pelkkä muisto armahdan sinut kuinka voisit unohtaa ole mitä esität vapauta itsesi sääli minua.

    • Joonas 78

      Mulla on rukkasia monta rekkakuormallista .Itseppä on naiset jääneet nuolemaan näppejään.Minkäpä sille tekkee ettei kelepaa kellekkään.Nettitreffit = toivottavasti lykästää.enhän sieltä saa vastausta asiallisiinkaan keskustelun aloituksiin.

    • VapaaOrjuudesta. . .

      Ongelma on siinä että mitä enemmän yrität, sitä enemmän sulle sanotaan Ei.
      Vie mieli muihin asioihin. Etsi elämästä niitä pieniä hyviä asioita, jotka tuo hyvän mielen. Jos koet yksinäisyyttä , harrasta jotakin jossa tapaa muita ihmisiä.
      Vältä pyörittelemästä ongelmaa mielessäsi, kuten tässä : en osaa,enpysty,enjaksa.
      Ne on tärkeitä asioita, pidä toi, ole itsellesi rehellinen. Jos näytät rumalta, et piittaa itsetäsi, ulkonäöstäsi jne. et kyllä anna hyvää kuvaa. Naiset on hyvin herkkiä tuossa asiassa. Sitten ne kerskujat : selvä narsisti merkki. Itsesäälissä lojuvat : selvä looseri merkki. Tässä ongelma on se että selvästi epätoivoisesti tuputat itseäsi. Mainostat siis. Lopeta se. Vie turhia voimavaroja :) usko pois. Se on puhdasta sattumaa että tapaa toisen, mutta lisäksi se vaatii ennakkoluulottomuutta, viattomuutta, rohkeutta jne. Kehitä näitä ominaisuuksia. Tarkoitan älä tee niistä mitään scoree, vaan kehitä muita juttuja, älä keskity siihen mitä ei ole (sulla ei ole parisuhdetta, ok, mutta... ) ystäville on tilaa, ja harjoita romanttista mieltä. Toisin sanoen : tartu hetkeen, nauti elämästä! kyllä sen muut ihmiset aistii kun sulla on elämän palaset kohdallaan. Ei saa olla riippuvainen , se vie kurjuuteen. Koeta suhtautua elämään käytännöllisesti. Toisin sanoen, älä murehdi sitä mitä sinulla ei ole. Se on hullua. Siis täyttää elämä tyhjällä, janota sitä mitä ei ole... päinvastoin keskity mitä sinulla on, iloitse siitä. :) Ystävyydestä voi syntyä jotain, tai olla syntymättä...

      • Se meni jo . . .

        Tarkoitan : riittämättömyyden tunteet sikiävät siitä että mieli keskittyy pitämään huomionsa siinä mitä ei ole. Ymmärrettävää, koska esim. mainokset perustuvat tähän : herättävät ihmisessä tyytymättömyyden tunteita. Saat tyytyväisyyden olon kun ostat tämän, ja tämän ja tämän ja tämän... pohjaton kuilu. Kun kiinnität huomion niihin asioihin joita sinulla jo on, riittämättömyyden tunteen tilalle tulee varmuutta.
        Ok. Iloitse siitä mitä on, älä murehdi mitä ei ole. Pohdi mitä tässä tarkoitan. Tarkoitan sitä että ohjaa huomiosi siihen mitä sinulla on. Se mitä sinulla on, on mahdollisuuksia käyttää, kehittää, työstää. Mitä sinulla ei ole, on mielen ulottumattomissa. Ei oleva. Älä piittaa siitä. Keskity olennaiseen, siis siihen mitä on. :) Se mitä on, on merkittävämpää kuin se mitä ei ole.


      • er45
        Se meni jo . . . kirjoitti:

        Tarkoitan : riittämättömyyden tunteet sikiävät siitä että mieli keskittyy pitämään huomionsa siinä mitä ei ole. Ymmärrettävää, koska esim. mainokset perustuvat tähän : herättävät ihmisessä tyytymättömyyden tunteita. Saat tyytyväisyyden olon kun ostat tämän, ja tämän ja tämän ja tämän... pohjaton kuilu. Kun kiinnität huomion niihin asioihin joita sinulla jo on, riittämättömyyden tunteen tilalle tulee varmuutta.
        Ok. Iloitse siitä mitä on, älä murehdi mitä ei ole. Pohdi mitä tässä tarkoitan. Tarkoitan sitä että ohjaa huomiosi siihen mitä sinulla on. Se mitä sinulla on, on mahdollisuuksia käyttää, kehittää, työstää. Mitä sinulla ei ole, on mielen ulottumattomissa. Ei oleva. Älä piittaa siitä. Keskity olennaiseen, siis siihen mitä on. :) Se mitä on, on merkittävämpää kuin se mitä ei ole.

        Ja ainiin :)

        Wingmanina toimiminen toimii :D Eli lähde radalle jonkun TODELLA hyvännäköisen kaverisi kanssa, joka saa naisen kuin naisen. Naiset lähtevät todella harvoin yksin liikkeelle, ja todella usein heitä on aina se kaksi.

        Eli kun tuo kaveri pokaa jonkun, niin sinä wingmanina otat sen rumemman huomaasi, ja vietät illan hänen kanssaan kun kaverisi lämmittelee sitä ensimmäistä. Sinun ei tarvitse pokata sitä rumempaa, eikä viedä häntä kotiin, mutta siinä on hyvä tilaisuus harjoitella keskustelua tuntemattomien kanssa - Ja kuka tietää, vaikka teillä sitten synkkaisikin.

        Tosin, pahempi homma, jos kaveripiiristä ei löydy ketään sellasta jonka wingmaniksi voisi lähteä :)


    • er45

      Taito kehittyy treenaamalla. Eli hyväksy että tulet epäonnistumaan, ja nauti niistä onnistumisista joita tapahtuu.

      Parit tipsit. Hanki harrastuksia, joista voi keskustella naisten kanssa, ja joita naiset haluavat miehiltä. Esim. kuntoilu toimii takuuvarmasti lähes kaikkien normaalien naisten kanssa. Saat samalla sutjakan kropan joita suurin osa noista naisista etsiikin.

      Sitten vain radalle. Älä yritä liikaa, vaan etene pienin askelin, ensin kavereiden kautta, jollekkin tutun tutulle, ja sitten jossain vaiheessa rohkeammin yksin ja täysin tuntemattomille. Huomaat kyllä kun taitoa on riittävästi, ja vastapuoli on aidosti kiinnostunut sinun jutuista - silloin on myös mahdollisuudet johonkin jatkumoonkin.

      • -N-

        En ehkä lähtis sille linjalle, että muuttaisin itseäni tai koittaisin saada jollain ilveellä vastapuolta kiinnostumaan itsestäni. Parhaimman vaikutuksen tekee, jos on vaan oma itsensä ja vaikuttaa kiinnostuneelta toisesta. Ei tarvitse olla muuta kuin ihminen ihmiselle.

        Se, että vaikuttaa kiinnostuneelta on jo aivan helvetisti naisen näkökulmasta nykyaikana. Monia kun tuntuu kiinnostavan vain se oma itse, omien tavoitteiden saavuttaminen ja se, mitä itse saa. Sellainen toista huomioiva olemus on aika raikasta vaihtelua.

        Ja miten aloittaa keskustelu? No aina on jotain, mistä aloittaa. Vaikka kiinnostava lööppi lehdessä, törttöilevä sivullinen, naisen kiva manikyyri, joku ihan mikä vaan yksityiskohta. Oot vaan tarkkailevaisempi.

        Toki jos käpertyy itseensä, ei näe mitä kaikkea ulkopuolella tapahtuu, joten suosittelen joka tilanteessa pyrkimään ulos siitä oman tekemisen jatkuvasta miettimisestä tai turhasta itsekritiikistä.


      • sfgt62
        -N- kirjoitti:

        En ehkä lähtis sille linjalle, että muuttaisin itseäni tai koittaisin saada jollain ilveellä vastapuolta kiinnostumaan itsestäni. Parhaimman vaikutuksen tekee, jos on vaan oma itsensä ja vaikuttaa kiinnostuneelta toisesta. Ei tarvitse olla muuta kuin ihminen ihmiselle.

        Se, että vaikuttaa kiinnostuneelta on jo aivan helvetisti naisen näkökulmasta nykyaikana. Monia kun tuntuu kiinnostavan vain se oma itse, omien tavoitteiden saavuttaminen ja se, mitä itse saa. Sellainen toista huomioiva olemus on aika raikasta vaihtelua.

        Ja miten aloittaa keskustelu? No aina on jotain, mistä aloittaa. Vaikka kiinnostava lööppi lehdessä, törttöilevä sivullinen, naisen kiva manikyyri, joku ihan mikä vaan yksityiskohta. Oot vaan tarkkailevaisempi.

        Toki jos käpertyy itseensä, ei näe mitä kaikkea ulkopuolella tapahtuu, joten suosittelen joka tilanteessa pyrkimään ulos siitä oman tekemisen jatkuvasta miettimisestä tai turhasta itsekritiikistä.

        "En ehkä lähtis sille linjalle, että muuttaisin itseäni tai koittaisin saada jollain ilveellä vastapuolta kiinnostumaan itsestäni. Parhaimman vaikutuksen tekee, jos on vaan oma itsensä ja vaikuttaa kiinnostuneelta toisesta. Ei tarvitse olla muuta kuin ihminen ihmiselle."

        Eli suosittelet noille tuhansille maajusseille, jotka haisevat hielle ja paskalle, jatkamaan makkaraperunoiden syöntiä ja kasvattamaan kaljamahaa?

        Sen sijaan että vaikka opettelisivat hieman tavoille? Suihkuun joka päivä, lakanat vaihdetaan viikottain, ruokaan kuuluu muutakin kuin makkara ja kalja, sekä kuntoilemalla sinulle tulee hyvä olo?

        Eli kannattaa olla mielummin oma itsensä, millainen sitten ikinä, kuin pyrkiä kehittämään itseään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2884
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      536
      2733
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1885
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1867
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      302
      1698
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1352
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1144
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe