Taistelu palstaherruudesta on pyörähtänyt käyntiin

niin ajankulua vaan

Siinä se on kulttuuritarjonta huipussaan, kun yritetään niskan päälle toista loukkaamatta.
Jos omat arvot ovat uhattuina, ei mikään ole kiellettyä.
Paitsi tietenkin vastapuolelta.

Joka on aina väärässä, tunkee omia ajatuksiaan keskelle toisen elämänohjeita ja kuvittelee itse olevansa se pyhimys, jota lasitornissa nöyrästi palvotaan.

Piiloon ei enää pääse, kun on sanaisen aarrearkkunsa aukaissut.
Paha kello kuuluu kauas ja sen kumina ei vaimene koskaan.
Tökkiä saa, mutta kampata ei.
Kohta se nähdään, mitä keskikenttä kestää.

47

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä ainakin olen niin pahanhajunen et aina on tilaa yhrelle.

    • vinks vonks

      Ei löydy sivulta kylttyyriä vain anatomiaa

      • Anatomiaa

        Muista pestä tahnat nahan alta!


    • Sanoja vaan

      Eikö keskustelusta olekaan palstalla kysymys? Olen siten käsittänyt tämän jutun ihan väärin. Onko pakko reagoida, jos jonkun mielipide ei kiinnosta? Mitä ihmeen valtataistelua te pidätte? Miten tällaisella palstalla ja mielipiteillä voi olla ( jos ymmärsin kirjoituksesi ) yksi kunkku tai kukkulan kuningatar.? Eivätkö kaikki mielipiteet olekaan samanarvoisia vaan niillä on jonkinlainen paremmuusjärjestys pelkästään sen mukaan, kuka kirjoitti? Kai sisältö merkitsee enemmän kuin nimimerkki - vai eikö merkitse? No, kuka on sitten on palstan kunkku tai onko peräti keisarinna? Vai onko sittenkin jutussasi enempi kyse siitä,että olet vähän kade jollekin, joka osaa sinua paremmin muotoilla mielenilmauksensa? Hyi.

    • i.p.

      Kannattaisiko laittaa peli poikki, jos tämä, ajankuluksi kai tarkoitettu paikka, alkaa kovin mietityttämään?
      Sanasotiin ei ole pakko osallistua. Täällähän on aina sama näytelmä, vain eri pakettiin pakattuna.
      Mitä palstaherruudesta saa, pokaalin vai mitalin. Kutsuuko pressan linnankutsuihin?
      Pääseekö BB-taloon vieraaksi?

      • Sanoja vaan

        Henkinen vallankäyttö kai lienee se pokaali niille, joilla tarvetta palstaherruuteen nimimerkin taakse suojautuneilla markkinoilla on. Pare olisi viheltää peli nyt poikki, koska asia on sen verran ääneen naurettava. Kun meistä ei oikeasti kukaan tunne ketään. Niin ainakin luulen. Ja sehän se on sitä parasta tietoa. Kommentoin siksi.että tämä aihe tulee aina rivien välistä esille ja aina se on yhtä huvittava. Mutta kunnnianhimo ei nähtävästi pääty iän karttumiseen. Pieniä ovat silakat joulukaloiksi.


      • i.p.
        Sanoja vaan kirjoitti:

        Henkinen vallankäyttö kai lienee se pokaali niille, joilla tarvetta palstaherruuteen nimimerkin taakse suojautuneilla markkinoilla on. Pare olisi viheltää peli nyt poikki, koska asia on sen verran ääneen naurettava. Kun meistä ei oikeasti kukaan tunne ketään. Niin ainakin luulen. Ja sehän se on sitä parasta tietoa. Kommentoin siksi.että tämä aihe tulee aina rivien välistä esille ja aina se on yhtä huvittava. Mutta kunnnianhimo ei nähtävästi pääty iän karttumiseen. Pieniä ovat silakat joulukaloiksi.

        Naurettavuutta juuri on paljon ilmassa. Mutten ole huomannut mitään erityistä taistelua.
        Olisiko niin, ettei näitä enää lue läheskään tosissaan. Jos on koskaan lukenutkaan.


      • ihan tosissaan
        i.p. kirjoitti:

        Naurettavuutta juuri on paljon ilmassa. Mutten ole huomannut mitään erityistä taistelua.
        Olisiko niin, ettei näitä enää lue läheskään tosissaan. Jos on koskaan lukenutkaan.

        Pilkka ja ivailu ei naurata.


      • i.p.
        ihan tosissaan kirjoitti:

        Pilkka ja ivailu ei naurata.

        Ei minua ainakaan, eikä kettuilu, ei edestä eikä nurkan takaa.
        Mutta enpä ole sen enempää huomannut sitä, kuin aina ennenkin.
        Se lie joillekin palstan selkäranka.

        Naurettavuutena pidän itsekritiikittömyyttä. Lopetan jauhamisen, en ole mylläri.


    • täti vihreä

      Mistä mahtaa olla kyse, kun olen aivan tietämätön? Eikö täällä ole tavallinen meno.

      • .mollis

        Oliskohan kyse tuosta pettäjänaiset -ketjusta.


      • täti vihreä
        .mollis kirjoitti:

        Oliskohan kyse tuosta pettäjänaiset -ketjusta.

        Eikö aihe ole loppuunkaluttu.


    • Tylsää

      Taas aloitus toisista kirjoittajista, oviko tylsempää aihetta olla. Tuo sitä ja tää tätä, varmaan yrittää sitä ja tätä. Puukotus selkään toiselle ja slurps toiselle. Boring!

      • nähty on

        Tuostahan aloituksessa juuri olikin kyse.


    • ___-öäää'

      Jo on putket poikki kehurintamalla, jos sitä pitää täällä kerjätä.

    • eppu2

      Ei kai tätä nyt ole tarkoitettu niin tosissaan otettavaksi, että oikein jostain herruudesta tarttisi taistella.
      Pistää ihan hymyilyttämään moinen ajatus.
      Tämähän on mukavaa ajankulua aina välillä.

      • Ajankulua tämä on, paremman tekemisen puutteessa.
        Täällä on palstoja jaka asiaan, voi valita mieleisensä.


    • hymyksi nyt

      kerrankin viisas aloitus mikä jokaisen kannattaisi lukea.

      Liekö herruutta vai rouvuutta mutta hämmästyttävää on että jotkut kirjoittelevat joka päivä ja jopa monta kertaa päivässä. Mihin pyrkivät palstan täyttämisellä olis kiva tietää.

      Hymyily onkin paikallaan eikä sen ei pitäisi loukata ketään.

      • kunhan aika kuluu*

        Jos on kerran aikaa, niin kirjoitelkoot. Mitäpä tuo ketään haittaa ja tuskin on rajoitusta minkä verran saa kirjoitella.

        Eikä varmaan ole kiellettyäkään jos kirjoittelee ihmisiksi.


      • ,,,,,,,
        kunhan aika kuluu* kirjoitti:

        Jos on kerran aikaa, niin kirjoitelkoot. Mitäpä tuo ketään haittaa ja tuskin on rajoitusta minkä verran saa kirjoitella.

        Eikä varmaan ole kiellettyäkään jos kirjoittelee ihmisiksi.

        Sekin täällä tuntuu veteen piirretyltä viivalta.
        "Huumori" oikeuttaa vähempään ihmisyyteen.


      • ei kuulu sulle

        Hymyksi nyt miksi sinua kiusaa joidenkin kirjoittelu vaikka päivittäin, kuuluuko sulle?


      • hymyksi nyt
        ei kuulu sulle kirjoitti:

        Hymyksi nyt miksi sinua kiusaa joidenkin kirjoittelu vaikka päivittäin, kuuluuko sulle?

        ei kuulu sulle

        varmasti ei kuulu minulle mutta ihmettelen itsekseni ovatko yksinäisiä vai sairaita ja seuraako hakevat.
        Jokainen saa kirjoittaa kuinka paljon tahansa mutta löytyykö lukijoita ja kiinnostusta koska näyttää siltä että kysyjät vastaavat itselleen.
        Mun tutkimus palstalta on kovin lyhyt ja mahdollisesti väärä.
        Erilaisia olemme ja eri tavoin vietämme päivämme.


      • vapaa harrastus
        hymyksi nyt kirjoitti:

        ei kuulu sulle

        varmasti ei kuulu minulle mutta ihmettelen itsekseni ovatko yksinäisiä vai sairaita ja seuraako hakevat.
        Jokainen saa kirjoittaa kuinka paljon tahansa mutta löytyykö lukijoita ja kiinnostusta koska näyttää siltä että kysyjät vastaavat itselleen.
        Mun tutkimus palstalta on kovin lyhyt ja mahdollisesti väärä.
        Erilaisia olemme ja eri tavoin vietämme päivämme.

        Siinähän pohdit niin päiväsi kuluvat mukavasti.


    • €ero

      Aloituksen aiheesta riippuen kirjoittelun määrä kertyy, hölyn pölyä että sillä olisi muuta kuin saada kiintoisa keskustelu.
      Aiheen luominen onkin toinen juttu kun tahtovat pyöriä nonstoppisesti kehää, no sekin johtunee ahkeruudesta.

    • :)))

      Palstaherruus. :))))))))) Ei oli lapsena uskonut, mitä täällä vanhana saa lukea.

    • Oletusta

      Kuka täällä mistään herruudesta taistelee, ellei sitten aloittaja itse.

      • ajan kuluako

        "kerro itsestäsi" "milloin lopettaa huono ystävyyssuhde"

        Niin selviää palstan kunkku


      • qqqqqqqqq
        ajan kuluako kirjoitti:

        "kerro itsestäsi" "milloin lopettaa huono ystävyyssuhde"

        Niin selviää palstan kunkku

        Ei hän ole kunkku, hän on kinkku.


    • Herran pelko

      Ei löydy palstaherraa näistä kymmenkunnasta ämmästä ja parista eunukista.

      • on viisauden alku

        Sallitaanko nauru! :))


      • eppu2

        Kumpaan ´´Herran pelko´´ itse kuuluu, ämmiin vai eunukkeihin?


    • laahus viiltää

      Vanhenevaan päin olette! Olette kai huomannut oireilua.

      • paha homma

        Luulottelu on vanhuuden yksi oire.


      • viitta viistää
        olen mä lähestyvä vanhuuren huomanu,ei irtoo etunoja punnerrukset kuin nuorena.


    • .mollis

      Voi, mä haluaisin tietää ketkä siitä "herruudesta" taistelee. Sitten mä löisin ittekseni vetoa ja jos voitan menen perjantaina Turkuun ja jos häviän menen perjantaina Turkuun.

      • .pirkko

        Kai he, joille palsta on elämää tärkeämpää? ;))


      • ent. siivoojaparka

        Taas minulla vinksahti aivoissa. Häviäminen ja häviäminen... Miten hävinnyt voi mennä Turkuun? Varo ettet häviä sinne.


      • ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Taas minulla vinksahti aivoissa. Häviäminen ja häviäminen... Miten hävinnyt voi mennä Turkuun? Varo ettet häviä sinne.

        Ihan helpost, Turkuhan on hesalaisten ja tamperelaisten mielest täynnä häviäjiä.


      • .mollis
        .pirkko kirjoitti:

        Kai he, joille palsta on elämää tärkeämpää? ;))

        No huh huh, on se sitten mentävä Turkuun, ettei palsta ala tärkeilemään mun elämässä :)


      • .mollis
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Taas minulla vinksahti aivoissa. Häviäminen ja häviäminen... Miten hävinnyt voi mennä Turkuun? Varo ettet häviä sinne.

        Ei Turuus voi hävitä, ainaon tois puolel jokkee.


      • .mollis
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Ihan helpost, Turkuhan on hesalaisten ja tamperelaisten mielest täynnä häviäjiä.

        Tampereel nääs on se Nysse ja Turuus vaan posankka.
        Ja stadissa on Sörkka ja Tampereella vaan Nysse vai kuis se ny olikaa.


      • .mollis
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Taas minulla vinksahti aivoissa. Häviäminen ja häviäminen... Miten hävinnyt voi mennä Turkuun? Varo ettet häviä sinne.

        Et kai sää ny nakellut niskojas siellä ko aivot on vinksallansa?


      • eppu2
        .mollis kirjoitti:

        Tampereel nääs on se Nysse ja Turuus vaan posankka.
        Ja stadissa on Sörkka ja Tampereella vaan Nysse vai kuis se ny olikaa.

        Minä se lähden huomenna Tampereelle, Hervantaan nääs.
        Epun otan koppaan mukaan.


      • .mollis
        eppu2 kirjoitti:

        Minä se lähden huomenna Tampereelle, Hervantaan nääs.
        Epun otan koppaan mukaan.

        Jaa, otat varaslähdön nääs, kui sää nyt nääs sillai?


      • ent. siivoojaparka
        .mollis kirjoitti:

        Ei Turuus voi hävitä, ainaon tois puolel jokkee.

        Ellei sitten häviä Aurajokeen...


      • ent. siivoojaparka
        .mollis kirjoitti:

        Et kai sää ny nakellut niskojas siellä ko aivot on vinksallansa?

        Ne vinksahtelee muutenkin, kun niitten ympärillä on niin paljon väljää.


      • eppu2
        .mollis kirjoitti:

        Jaa, otat varaslähdön nääs, kui sää nyt nääs sillai?

        Meen sieltä Nokialle omaisia moikkaan ja poika vie mun kaaran katsatukseen.
        Käyn myös jouluostoksilla, ei mitään kovin suurellista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe