Oletteko huomanneet?

rewer

Että nämä loispummi yms. trolli-aloitukset on lähes poikkeuksetta kirjoitettu öisin tai illalla.Onko teorioita kuka tai ketkä voisivat olla takana? Minulla on ainakin yksi.

14

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+17

      Ei me niitä tiedetä. Miten sinunkin vainoharhaisuus saadaan loppumaan? Turhaa. Ei ne seuraa sinua tänne nettiin. Ei ne omista mitään häkkeröinti ohjelmia joilla ne näkee missä käyt.

      Mutta joo. Se on vasta tullut varmasti monelle muulekin selväksi, että ne trollit ei itsekään käy töissä postaus rytmistäpäätellen. Joten ne on vain sairaita hypokriittejä jotka... trollaa. Niin. Ne on päivän selkeitä trolleja, jonka takia niihin ei saisi kiinnittää yhtään mitään huomiota. Koska ne on selvästi sen verran sairaita itsekin, että ne ei kuuntele muiden puheita.

      Turhaan sinäkin jatkat. Et saa mitään muuta aikaiseksi niiden kanssa touhuamisella, kuin itselle pahaa oloa, niille hyvää oloa. Tule tänne. http://asiallinen-masennus.freeforums.net/board/1/masennus
      Hyväksyn siellä vainoharhaisuutesi, vaikka aina siitä väitänkin vastaan.

      • stubbi

        Yksinkertainen selitys: käymme töissä ja elämme aktiivista elämää, joten kirjoitella ehtii vain ennen nukkumaan menoa.


    • rewer

      Minä en ole ikinä vastannut näihin trolleihin ja tämä on ensimmäinen aloitukseni aiheesta.Ketkä on öisin töissä,pääsy koneelle eikä yövuorolla mitään tekemistä?

    • Teidän yhden

      Kännissä kirjoittelee viikonloppuisin ja sairaslomilla.

      • rewer

        Näitä tulee kaikkina viikonpäivinä lähinnä öisin eivätkä vaikuta humalaisten kirjoituksilta.


      • 15+16
        rewer kirjoitti:

        Näitä tulee kaikkina viikonpäivinä lähinnä öisin eivätkä vaikuta humalaisten kirjoituksilta.

        Jos on hyvä viinapää niin ei varmasti vaikutakaan humalaiselta.
        Ainoastaan estot katoavat.


      • Sitä minäkin
        15+16 kirjoitti:

        Jos on hyvä viinapää niin ei varmasti vaikutakaan humalaiselta.
        Ainoastaan estot katoavat.

        Täällä ja muilla palstoilla on useampi trollaaja. Yhden heistä tiedän ja tunnistan.


      • rewer
        Sitä minäkin kirjoitti:

        Täällä ja muilla palstoilla on useampi trollaaja. Yhden heistä tiedän ja tunnistan.

        No kerro!


      • trollintappaja
        rewer kirjoitti:

        No kerro!

        Älkää vastatko trolleille MITÄÄN!

        Kaikki trollit ovat sadistisia persoonallisuuksia, nauttivat toisten kärsimyksestä. Haluatteko todella antaa sellaisille ihmisille mielihyvää?!


      • Mitäpaskaluuseri....
        trollintappaja kirjoitti:

        Älkää vastatko trolleille MITÄÄN!

        Kaikki trollit ovat sadistisia persoonallisuuksia, nauttivat toisten kärsimyksestä. Haluatteko todella antaa sellaisille ihmisille mielihyvää?!

        Olet luuseri, jolla ei ole mitään normaalia elämää. Eläisit silti omilla rahoillasi, mitäperkelettä tulet loisimaan toisten rahoilla, saatananpaska. Tai pyydä lääketehdasta ja lääkäriä maksamaan elämäsi jos ne ovat tuhonneet elämäsi.


      • keisaaaaaaaaari
        Mitäpaskaluuseri.... kirjoitti:

        Olet luuseri, jolla ei ole mitään normaalia elämää. Eläisit silti omilla rahoillasi, mitäperkelettä tulet loisimaan toisten rahoilla, saatananpaska. Tai pyydä lääketehdasta ja lääkäriä maksamaan elämäsi jos ne ovat tuhonneet elämäsi.

        Buhahahaa..hajoa aamuihisi vatipää..vai toisten rahoilla:) kunnon koomikko..


    • Huomannut olen

      Kyseisen trollin kirjoituksia lukeneena voin todeta, että hän on vähän koulutusta saanut heikkolahjainen ressukka joka kykenee vain kaikkein raskaimpiin ja yksinkertaisimpiin töihin. Todennäköisesti hän onkin nykyään työtön, koska vähän koulutettuna ei kykene selviytymään nykyajan vaativassa työelämässä eivätkä hänen älylliset resurssinsa riitä opiskeluun. Hän purkaa omaa turhautumistaan aggressiivisella trollaamisella.

    • tunnen sen

      Se on kuten jo olen aikaisemmin kirjoitellut tuttu naapuri. Ei todellakaan korkeasti koulutettu vaan ihan tavallinen päivä duunari johon kävi aikuisena pienen kurssin. 60 vuotta lähestyvä nainen jolla nyt keittää yli ja vain minun takia koska on minulle kade ja myös vihainen ja katkera erään asian takia.

      Oma mieskin sillä jäi työkyvyttömyyseläkkeelle ennen eläkeikää, tosin ei mt- ongelmien vuoksi vaan hetkellisen vaivan takia joka hoidettiin ja on tätä nykyä täysin terve tosin laiska ja seisoskelee enimmäkseen vain pihallaan töllöttelemässä samoin kun vaimonsa koska tuon nettitrollin työ on melko helppoa kotona tehtävää työtä niin joutaa kyyläillä kaikkien menemiset ja tulemiset siinä lähistöllä sekä kirjoitella nettiin sitten yöllä.

      Mua haukkuu aamusta iltaan miesparalleen. Ei ne asiat siitä miksikään muutu, vaikka kuinka tällä palstalla haukkuu. Toivon, että se tulisi suoraan mun luokse sanomaat asiat päin naamaa niin ei tarvi muiden sivullisten joutua tulilinjalle vuokseni.

    • nappi ottaan

      Täälläkin palstoilla kun on oikeasti mielenterveydellisistä ongelmista
      kärsiviä lukemassa tämän yhden aivopieruja, mä ainakin toivoisin
      että joku oikeasti ongelmainen sen sijaan että on itseään kolkkaamassa,
      kohdistaisi huomionsa vaikkapa tähän aivopierujen kylväjään.

      Jos se kirjoittelee ulkomailta tänne, eiku pikku matka siihen suuntaan
      vaikka pikavipeillä jos rahat kaikki ja siellä sitten toimeksi.
      Täältä tulis hatun nosto ja kymmenen papukaijamerkkiä hyvästä
      työstä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe