seurusteleeko dani ja jenna

kkh

Jos joku tietää kertokaa ihan puhdasta uteliaisuudesta mua kiinnostaa :-)

18

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peirrettääää

      Eivät tiedä vielä kun ovat porautuneet toisiinsa. Kohta kaksi vuorokautta putkeensa.

      Eiköhän se selviä siinä vaiheessa kun Dani lähtee tyhjentämään lähistöllä olevaa pizzeriaa.

    • En kaipaa!!

      Tasan niin kauan, kun joku lehti on niistä kiinnostunut, elikkä saavat helppoa rahaa!!
      Olivat sen verran erikoisia tyyppejä, etteivät ihan heti unohdu! Itse luulevat varmaan olevansa ihania ja kadehdittuja, totuus on että, olivat harvinaisen epämiellyttäviä!!

    • Odotellessa

      Eiköhän Seiska raportoi ensimmäisenä….kansanlehti kun on...

      • I hope so

        -Itse toivon että Danista ja Jennasta tulisi pari mutta käsittääkseni asuvat aikas kaukana toisistaan..saas nähdä miten käy. Toivotan heille onnea kuitenkin.


    • jooo o

      yhdessähän nuo taitavat tälläkin hetkellä ylitorniossa olla... mutta julkisuudessa ei paria taida näkyä, jenna jo talossa sanoi ettei tule millään tavalla kommentoimaam suhdetta myöhemmin.

      • ????

        Mistä tiedät että ovat ylitorniossa?


    • jooo o

      pikkulinnut laulo ;)

    • !!!

      Kiva kuulla ja onnea heille jatkossakin:)

    • MukanaKuinPeräpukama

      Itikses olivat tänään apteekissa ainakin yht'aikaa.

      • MitäIhmettä????

        Taksikuski oli tiedustellut parilta samaa. Jenna oli alkanut huutamaan taxissa:

        MITÄÄÄ ONKO TÄMÄ JOKU SALATEHTÄVÄ?

        BB:kin loppunut aikaa sitten ja jennalla salatehtäviä öises stadis. :D Oli perustellut asias sillä ettei pohjosessa kuskit puhu asiakkaille!


    • käytöstavat kunniaan

      Kokeiliko kirkua Hesassa muualla kuin BB-talossa?Onko Danilla jo korvatulpat?Kiva jos ovat jo Ylitorniossa, siellä kai saa huutaa niin paljon kuin jaksaa.

      • kiva juttu

        Dani muuttanut Ylitornion kiva :-) muuttaako Jenna Helsinkiin myöhemmin?


    • http://www.listamedi
    • hans4

      onko joku nähnyt heitä yhdessä, vai tuliko ero samantien, kun big brother päättyi?

      • haluuuuuht

        Onko dani ja jenna yhdessä?


      • juhdu
        haluuuuuht kirjoitti:

        Onko dani ja jenna yhdessä?

        Hyvin niillä menöö:)


      • kerroha
        juhdu kirjoitti:

        Hyvin niillä menöö:)

        Mistä ne työttömät persaukiset saa rahaa? Jennan mummoltako?


      • Sossu rules

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe