Älkää provosoituko!

Palstalainen

Teuvo kirjoittaa palstalla AINOASTAAN provosoidakseen. Se on FAKTA.
Turhaa on mennä hänen ärsytyksiinsä mukaan. Hän hakee vain riitakumppania. Riidelköön itsekseen. Viisas ei mene hänen juttuihinsa ollenkaan mukaan.

PS. Saapas nähdä, kopioiko Teuvo tästä ketjusta kirjoituksia omaan aloitukseensa...

35

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole huoleti, Teuvolla ei ole sellaista tapaa.

      Eikä myöskään sellaista tapaa, että provosoituisi jos joku kirjoittaisi totuutta.

      Eikä Teuvo provosoidu myöskään sinun saatanallista herjoistasi.

      Päin vastoin esitän kiitoksen, että taas halusit antaa minulle mahdollisuuden muutamaan totuuden sanaan.

      Mikä nyt mahtoi saada sinun sappesi kiehumaan?

      • Palstalainen

        Sappini ei kiehu.
        Jokaisella vähänkään sinun kanssasi sanailemaan joutunut on huomannut, että sinä vain haluat ärsytellä ja herjata.
        Voit jatkaa itseksesi.


      • Palstalainen kirjoitti:

        Sappini ei kiehu.
        Jokaisella vähänkään sinun kanssasi sanailemaan joutunut on huomannut, että sinä vain haluat ärsytellä ja herjata.
        Voit jatkaa itseksesi.

        Kuvitteletko tällä aloituksellasi toimivan Jeesuksen tavoin:

        "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

        Totuuden kokee vain riidan haastajana jokainen kaltaisesi, Jumalan paaduttamaksi tullut, joille totuuden herjaaminen on pyhän palveluksen tekemistä tämän maailman jumalalle.


      • Kysyväinen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kuvitteletko tällä aloituksellasi toimivan Jeesuksen tavoin:

        "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

        Totuuden kokee vain riidan haastajana jokainen kaltaisesi, Jumalan paaduttamaksi tullut, joille totuuden herjaaminen on pyhän palveluksen tekemistä tämän maailman jumalalle.

        Jeesus ei ärsytellyt, sinä teet niin jatkuvasti. Olitko koulukiusaaja?


      • Palstapsykiatri
        Kysyväinen kirjoitti:

        Jeesus ei ärsytellyt, sinä teet niin jatkuvasti. Olitko koulukiusaaja?

        Koulukiusattu, hänellä oli hyvin traumaattinen lapsuus johtuen isättömyydestä. Teuvon pitäisi mennä terapiaan.


      • Kysyväinen
        Palstapsykiatri kirjoitti:

        Koulukiusattu, hänellä oli hyvin traumaattinen lapsuus johtuen isättömyydestä. Teuvon pitäisi mennä terapiaan.

        Eli siis kosto elää. Hän kostaa kaikille henkilöön katsomatta.


      • Näinhän se menee
        Kysyväinen kirjoitti:

        Eli siis kosto elää. Hän kostaa kaikille henkilöön katsomatta.

        Teuvo on traumastaan johtuen kateellinen ja katkera ns hyväosaisille, joilla on ollut normaali lapsuus. Nyt hän riistää kateuden kohteiltaan jumalan rakkaudenkin.


      • Kysyväinen
        Näinhän se menee kirjoitti:

        Teuvo on traumastaan johtuen kateellinen ja katkera ns hyväosaisille, joilla on ollut normaali lapsuus. Nyt hän riistää kateuden kohteiltaan jumalan rakkaudenkin.

        On se kuitenkin hyvä, ettei hän mennyt politiikkaan mukaan. Katkera ihminen vallankahvassa on pelottavaa. Koitetaan kestää Teuvoa tällä lilliputtipalstalla.


      • Niinpä niin
        Kysyväinen kirjoitti:

        On se kuitenkin hyvä, ettei hän mennyt politiikkaan mukaan. Katkera ihminen vallankahvassa on pelottavaa. Koitetaan kestää Teuvoa tällä lilliputtipalstalla.

        Siinä olisi toinen "Väyrynen", joka ei koskaan myönnä olleensa väärässä :-)

        Olihan Teuvo kokkareena kirkollispolitiikassa, mutta kun siellä pitää toimia demokratian pelisäännöillä niin suuttui ja lähti pois.


      • Jaak. 1:20
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kuvitteletko tällä aloituksellasi toimivan Jeesuksen tavoin:

        "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

        Totuuden kokee vain riidan haastajana jokainen kaltaisesi, Jumalan paaduttamaksi tullut, joille totuuden herjaaminen on pyhän palveluksen tekemistä tämän maailman jumalalle.

        Jaak. 1:20

        sillä miehen viha ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä.


      • Teuvolle.
        Niinpä niin kirjoitti:

        Siinä olisi toinen "Väyrynen", joka ei koskaan myönnä olleensa väärässä :-)

        Olihan Teuvo kokkareena kirkollispolitiikassa, mutta kun siellä pitää toimia demokratian pelisäännöillä niin suuttui ja lähti pois.

        tuli kirkossa ollessaankin napolensyndrooma kun hän yritti kammeta piispan pois virastaan.


      • Tämäonniinnähty.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kuvitteletko tällä aloituksellasi toimivan Jeesuksen tavoin:

        "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

        Totuuden kokee vain riidan haastajana jokainen kaltaisesi, Jumalan paaduttamaksi tullut, joille totuuden herjaaminen on pyhän palveluksen tekemistä tämän maailman jumalalle.

        Sinun ainoa motiivisi palstalla on riidan haastaminen. Sinulla ei ole mitään arvokasta annettavaa. Et tunne ristin evankeliumia.


      • Jeesus ei riitele.

        Jeesus ei riitele.
        Jes. 9:6

        (9:5) Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.


      • Pitkään palstalla

        Vai ei ole???
        Valehtelet.


    • Tottapatotta

      Totta.

    • Jepuliste

      Sanoppas Palstalainen: Minkä sille mahtaa, kun ituttaa koko mies?

    • Palstalainen

      Auttakaa minua, kun taas alkaa tuntua siltä, että minä jälleen kohta alan provosoitua noista Teuvon kirjoituksista?

      • Pitkään palstalla

        Samanlainen tunne on minullakin hetkittäin.


      • Huomatkaa!
        Pitkään palstalla kirjoitti:

        Samanlainen tunne on minullakin hetkittäin.

        Että Teuvo käyttää myös puskanimimerkkiä "Totuutta rakastava", erotatte kyllä milloin oikea totuuta rakastava kirjoittaa.


      • Tämä on nähty.
        Huomatkaa! kirjoitti:

        Että Teuvo käyttää myös puskanimimerkkiä "Totuutta rakastava", erotatte kyllä milloin oikea totuuta rakastava kirjoittaa.

        Niin ja hän käyttää myös nimimerkkejä "Pitkään palstalla" ja "palstalainen".


      • Huomatkaa!
        Tämä on nähty. kirjoitti:

        Niin ja hän käyttää myös nimimerkkejä "Pitkään palstalla" ja "palstalainen".

        Teuvo käyttää myös Huomatkaa! nimimerkkiä.


      • Tämä on nähty
        Huomatkaa! kirjoitti:

        Teuvo käyttää myös Huomatkaa! nimimerkkiä.

        Eikä nimimerkki Tämä on nähty, ole sekään hänelle vieras.


    • Toteavainen

      Tämänkin päivän sananvaihdon perusteella olen vakuuttunut, että Teuvo kirjoittaa täällä vain riidankipeyttään.

      • Totuutta kirjoitit, vaikka etsitä itse ymmärtänyt.

        Jos olisit ymmärtänyt olisit ollut vaiti.

        Mahtanetko edes tietää sitä, kenen ilmoituksia nämä ovat:

        "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

        "Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne.

        Kaiken tämän ihmiset tekevät teille minun nimeni tähden, siksi etteivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.

        Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, he eivät olisi syyllisiä, mutta nyt heidän on mahdotonta puolustella syntiään.

        Joka vihaa minua, vihaa myös Isääni."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."


      • Niinpä.

        Niinpä. Miksi siis annamme hänelle siihen mahdollisuutta? Raamatun mukaan pari varoitusta riittää ja sitten jätetään kaveri saa.tanan haltuun. Sanoista tekoihin.


      • Niinpä.
        Niinpä. kirjoitti:

        Niinpä. Miksi siis annamme hänelle siihen mahdollisuutta? Raamatun mukaan pari varoitusta riittää ja sitten jätetään kaveri saa.tanan haltuun. Sanoista tekoihin.

        Niinpä - minäkään en enää kertaakaan toista: Niinpä.


      • Totuus esille
        Niinpä. kirjoitti:

        Niinpä - minäkään en enää kertaakaan toista: Niinpä.

        Oma nimimerkki hukassa?


    • Ihanniinvarmasti

      Tämä varoitus on NIIN totta.

      • Pitkään synnissä

        Ainakin minulle on lähes mahdotonta olla provosoitumatta, kun synnin kahleet painaa ja yksi vain uhkuu synnittömyyttään, ja vieläpä Raamattuun vedoten:

        1. Joh. 3:9
        Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta.


      • Jahas.
        Pitkään synnissä kirjoitti:

        Ainakin minulle on lähes mahdotonta olla provosoitumatta, kun synnin kahleet painaa ja yksi vain uhkuu synnittömyyttään, ja vieläpä Raamattuun vedoten:

        1. Joh. 3:9
        Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta.

        Teuvo taas väläyttelee. Olemme uskonivamme ettet se ole sinä puskissa.


      • heh heh hee
        Jahas. kirjoitti:

        Teuvo taas väläyttelee. Olemme uskonivamme ettet se ole sinä puskissa.

        Olemme uskovinamme, ettet sinä ole Teuvon pitkäaisin ystävä. siellä puskassa.


    • Niinpä.

      Paavalikin puhui eri motiiveista. Jotkut saarnasivat aiheuttaakseen riitaa, kuten eräs tällä palstalla.

    • Sananl. 20:3 On

      Aivan!

      Sananl. 20:3
      On kunniaksi miehelle riitaa karttaa, mutta kaikki hullut riitaa haastavat.

    • Raamatussa sanotaan:

      Jaak.3
      (13) Kuka teistä on viisas ja ymmärtäväinen? Esittäköön hän osoitukseksi hyvästä vaelluksesta tekonsa, sävyisästi, niin kuin viisas tekee.  (14) Mutta jos teidän sydäntänne hallitsee katkera kateus ja riidanhalu, älkää vastoin totuutta kerskuko kuvitellulla viisaudellanne.  (15) Sellainen ei ole ylhäältä tulevaa viisautta, vaan maallista, ihmisistä tulevaa, pahojen henkien viisautta.  (16) Sillä siellä, missä kateus ja riidanhalu vallitsevat, on myös hillittömyyttä ja kaikenlaista pahaa.  (17) Mutta ylhäältä tuleva viisaus on puhdasta ja pyhää, ja niin se myös rakentaa rauhaa, se on lempeää ja sopuisaa, täynnä armahtavaisuutta ja hyviä hedelmiä, se on tasapuolista ja teeskentelemätöntä.  (18) Vanhurskauden siemen kylvetään rauhan tekoina, ja se tuottaa hedelmän niille, jotka rauhaa rakentavat.

      2.Tim.2
      (22) Karta nuoruuden kiihkoa ja pyri tasapuolisuuteen, uskoon, rakkauteen ja rauhaan niiden kanssa, jotka vilpittömin sydämin pyytävät avukseen Herraa.  (23) Pysy erossa typeristä ja asiattomista väittelyistä; sinähän tiedät, että niistä syntyy riitoja.  (24) Herran palvelija ei saa riidellä, vaan hänen on oltava ystävällinen kaikille, taitava opettamaan ja kärsivällinen,  (25) niin että hän lempeästi ojentaa vastustelevia. Ehkäpä Jumala antaa heidän mielensä muuttua, niin että he tulevat tuntemaan totuuden  (26) ja selviävät Paholaisen ansasta, johon tämä on heidät vanginnut pakottaakseen heidät tahtoonsa.

      Eli siis...

      1.Piet.3 (9) Älkää vastatko pahaan pahalla älkääkä herjaukseen herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa. Siihen teidät on kutsuttukin, jotta perisitte siunauksen.

    • Pitkään palstalla

      Tämä on edelleen totta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe