Puuvillassa ei soi

Ei musiikkia

Puuvillassa ei soiteta ollenkaan joulumusiikkia. Loistopäätös.

18

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • """##""#

      Kauppakeskus tehnyt oikean päätöksen.
      Miten lienee liikkeiden kanssa, ehkä niissä joissakin saattaa joulumusiikki soida?

    • jeppp..

      Päätös kunnioittaa myös niitä jotka eivät juurikaan Joulunvietosta välitä. Eivät joudu väkisin mitään kuuntelemaan

    • Kerrankin tehtiin

      PORISSA kunnon päätös ja asiallinen.

    • puuvilla unohtui jo

      Kuka haluaa ostaa ylipäätänsä muuta kuin ruokaa joulusesonkina jolloin kaikki on aivan vitullisen kallista ja ruuhka on mieletön?Toisiaan tuuppivat äkäiset ihmiset taistelevat siitä kuka saa olla tyhmin ja maksaa ylihintaa kiinassa tehdystä paskasta johon on lätkäisty päälle joutsenlippu.
      Sama paska myydään tammikuussa -75% alehintaan ja kauppa saa vielä siitäkin voittoa.

      Ei.
      Viisas on ostanut lahjat jo aiemmin kohtuuhintaan ja edellisvuodelta on jemmassa vielä pakettipaperiakin rulla tai pari.Kiirettä ei ole.Myös alkon ostokset on hoidettu VIRON alkossa aiemmin.

      Joulumusiikki tai sen puuttuminen ovat siis merkityksettömiä.Voi olla kotona kännissä saunomassa ja ainoa jota tarvitsee on lumisade jotta joulu tuntuu joululta.Puuvillan lattiat eivät tule minun takiani kulumaan.

      • ^^,

        No nyt oli niin fiksua tekstiä ettei voi olla yhtymättä


      • siinä aito

        tyhmä Porilainen mölö purkkaa nönössä omaa tyhmyyttään.


    • Sika juise

      Miks minä joudun kärsimään siitä, ettei jonkun ahdasmielisen pirtaan sovi joulumusiikki. Se saa asiakkaan niiiiin jouluiseen ostamisfiilikseen. No , ostan lahjat sitten sieltä missä musiikki soi.

    • pukki ahon vartijana

      Puutarhatoimi saanut tahtonsa läpi, toisen mailla ei soitella joululauluja.Vapaa Venäjä kyllä olisi sovelias.

    • Oli nii kallis marke

      Pakko säästää teostomaksuissa tai perse aukee.

    • Sairasta touhua

      En mene Puuvillaa jos ei ole joululauluja, tunnelma on tärkein.

    • hootenni singers

      Laulut kehiin ja musiikki lujemmalle. Reijo ja Mattiteppo kuuluviin. Miks meitä aina poikotoiraan.

    • Suuvilla

      Hieno päätös..muutenkin Puuvilla on todella upea ostoskeskus. Itse olen kiertänyt monissa Suomen ostoskeskuksissa, mutta Puuvillassa on sitä jotain..

    • Pop- up

      Mitä siellä aletaan tehdä, sitten kun liikkeet ovat lähteneet ?

    • kilpaautoilija

      Puuvillaas soi musiiki jokaisessa liikkeessä,liikkeen oman harkinnan mukaan.
      Nissepolkkaa kuulette aivan varmaan.
      Ja se kommentoija joka sanoi ettei osta ellei oo musiikkia,hänelle sanoisin että ei puuvillan käytävillä mitään myydä.
      Liikkeissä myydään ja niissä on musiikkia.

      Ja hyvä negatiivikot , kysyn vaan että mitäs raumalle muuten nyt kuuluu

    • ....................

      Vihaan joka puolella kuuluvaa turhanpäiväistä ÄÄNISAASTETTA!!

      • vasemmistopiiri

        Turhat joululaulut saa mennä.Tilalle voisi laittaa kuuluviin porilaisen puutarhaveijarin 4 tunnin esitelmä uusintana: rakensinpa verovaroilla kivetyn tienpätkän ei-mistään ei-minnekään ihan vain kalaholmalaisten kiusaksi. Rahoituksen järjestin säästämällä puistojen nurmikonleikkuusta, luonnon tilaa, You Know.


    • elämä on

      ""Ja se kommentoija joka sanoi ettei osta ellei oo musiikkia,hänelle sanoisin että ei puuvillan käytävillä mitään myydä. ""
      Hei tosikko ! Et varmaankaan ole huippuseuraa illanviettoissa, Ihmettelet siellä : hei pojat mille te nauroitte, kertokaas uusiks ?

    • etegtyt64

      ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe