liian lyhyt?

175cm

Olen 18 vuotias nuori mies ja vain noin 175cm pitkä. Kertokaa naiset rehellinen mielipiteenne, että olenko liian lyhyt?

20

529

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 164cm mies

      Kuten olen sanonut pariutuminen perustuu pelkästään miehen pituuteen.
      Luulen että kelpaat naisille vaikka todennäköisesti tulevat pettämään sinua 2 metristen miesten kanssa etenkin miehet jos ovat ulkomaalaistaustaisia.
      Tummaihoinen mies pitkä mies on parisuhdemarkkinoiden kuningas tänä päivänä ja se näkyy mulattien tuotannossa.

      • miespuolinen1

        tummaihoisia pitkiä ei oo olemassakaan, ei ainakaa mun kaverit oo yli 170cm


      • 164cm mies
        miespuolinen1 kirjoitti:

        tummaihoisia pitkiä ei oo olemassakaan, ei ainakaa mun kaverit oo yli 170cm

        Muistatko vielä Voice Of Finland kilpailusta Ikeanna Ikegwuonun joka oli jotain 185cm ja halutuin mies suomalaisten naisten keskuudessa.
        Miksi yksikään pitkä suomalainen valkoihoinen mies ei ole tehnyt samanlaista vaikutusta suomalaisiin naisiin ?
        Hankala siinä on enää alkamaan pitkien miestenkään pätemään pituudellaan kun se ratkaiseva tekijä onkin rotu.


    • Tyttööö

      Olet. Käytä piilokorkoja, ellet halua vaikuttaa aivan idiootilta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    • nainen 89

      Oma mieheni on samanpituinen kuin sinä. itse olen 160. ei meillä mikään ongelma, hyvä pituus miehellä :) ei siis huono, älä murehdi :) suurinosa naisista kuitenki sen 165cm luokkaa että ei se mies 175 näytä sen rinnalla pieneltä , paitsi sanon nyt että jos korkkarit naisella niin samoissa huitelee pituus, mut ei musta mikään ongelma.



      ELI NO PANIC ;)

    • bbgbgbgb

      Alkaa jo huolestuttaa kun tuo omasta pituudesta huolissaan oleminen vaikuttaa olevan yleinen kysymys täällä. Ennemminkin olisin huolissani että oot liian yksinkertainen ku kysyt tuollasta???

      Oletko kävellyt muiden ihmisten seurassa. Jos kävelet joskus niin saatat sitäkin huomata että oot aika tavallisen pituinen.

      Mikäköhän mua vaivaa ku vastasin tähänkin... Huolestunut jo omastakin puolesta... :D

      • ei huolta

        No johtuiskohan se siitä, että aloittaja on ensinnäkin aika nuori vielä ja siksi epävarma kun sitä elämänkokemusta siitä, että kelpaa ihan itsenään ei vielä ole. Turha mollata bbgbgbgb. Toiseksi täällä naiset hehkuttaa niitä pitkiä miehiä niin siinähän se syy että alkaa epäillä jos sitä omaa kokemusta ole että no enhän mä nyt varmaan sit kelpaa ku on vaan tällanen lyhyt tatti.

        Aloittajalla ei todellakaan ole mitään syytä pelätä tuollaista koska ensinnäkään 175 cm ei ole lyhyt vielä suomen miesteen pituuteen verrattuna vaan juuri sitä keskivertoa. Joten ei ole mitään syytä huoleen. Myöhemmin tulet huomaamaan että aivan muut syyt sinussa houkuttavat jonkun ihanan naisen luoksesi kuin se pituus :)


    • nainenstgfxd

      Et todellakaan ole liian lyhyt

    • pätkä..

      Et ole, mun silmiin ainakin just sopiva. Terveisin 162cm hukkapätkä:) Varmaan riippuu naisen omasta pituudesta; pitkä nainen varmaan haluaa itseään pidemmän miehen?

    • mies2+8

      Ei voi kuin nauraa kun luin näitä juttuja, joissa haikaillaan pitkiä miehiä.... ikäänkuin pituus olisi ainut tie onneen.

      Olen 191 cm, enkä ole sen huomannut vaikuttavan parisuhde markkinoilla mitenkään eduksi. Eipä ole haittaakaan, mutta missä se hyöty? Yksin saan ulkoilla, käydä kirjastossa, kuntoilla tms. eikä naiset tule tekemään minkäänlaista aloitetta vaikka niin täällä usein väitetään. Baareissa en käy, enkä halua puolisoani löytää deittisivuilta. Olen tehnyt muutamia aloitteita, jotka ovat päättyneet pakkeihin tai muuten vaan.

      Ulkoinen olemus on urheilullinen, tekniikan amk-koulutus, töissä talousjohtajana, en ole tuppisuu ja usein kehuttu tilanne- ja huumorintajuani. Vakavin puutteeni on se, että pelasin jääkiekkoa vain c-junnuihin asti! =))

    • nainensuomesta

      Justin Bieber mieheyden perikuva on myös 175cm pitkä, joten kuinka voisit olla liian lyhyt!!??

    • olet ja et ole

      Sehän riippuu ihan siitä kuinka paljon on tilillä katetta.

    • asdfghjkloi

      en ainakaa ite tykkää hirveen pitkistä miehistä... ku ite oon tämmöne tappi (155cm) nii ne pitkät miehet on vaa pelottavan korkeita :D

    • raatajaduunari

      Rahaa pitää olla ja statusta.
      Monelta näitä ei löydy kun yyyteetä pukkaa joka paikassa.Ja sitten velallisella luottotiedot.
      Tuo pituus on joku naisten höpötys että saa karsinoida miehiä helpommin. tv:178 cm mies ja töissäkin vielä vaan naisia ei saa kun tuo on se liian lyhyt.

    • 175

      Ei ole liian lyhyt paitsi pitkille naisille, mutta ei ole myöskään se naisten ensimmäinen valinta.
      Status kyllä kieltämättä kompensoi pituutta kummasti.
      T: 20v mies, 175 cm.

      • u are right

        Näinpä. Jos ajattelee vaikka jotain Sedu Koskista niin ukko on vissiin 150cm pitkä ja hyvin on naisia riittänyt. Hyvännäköisiäkin jopa! :-D


    • kyllä naiset

      haluaa vähintään sen 180 cm vaikka sitä eivät sano= itsestäänselvyys

    • whfhsdr

      I’m telling you… ja nyt lukekaa tarkkaan:

      Pituudella ei ole mitään väliä, vaan sillä miten itseään käyttää.

      Siinä se oikeasti on.

      Julkisuudesta tiedämme monia lyhyitä miehiä, joilla on kuvankauniit naiset ja/ tai pitkät parisuhteet....

    • et ole

      No et todellakaan lyhyt. Noin 160-165 centtisiä naisia on suomi täynnä. He ovat pituuteesi nähden juuri sopivan kokoisia. Olen nainen ja saman pituinen kuin sinä mutta ei minuakaan haittaisi että miesystävä on saman pituinen kuin minä mutta itseä lyhyempi olisi toinen juttu.

    • ⚡..

      Miehen pituudella ei oo välii. Tykkään yhestä miehestä joka on mua lyhyempi ainaki 10cm (vähän yli) Olen 173cm

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe