Miksi olette lihavia

mikkeliläiset?

teillä kaikilla on kuitenkin Jumalan luoma täydellinen keho piilossa siellä läskien alla.

11

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin se on.

      Älä muuta viserrä!

    • 454545454545

      Tämän keskustelunpalstan taso nousee vain jos tällaisiin typeriin aloituksiin ei kommentoida.

      Ei kukaan jaksaisi kuukausikaupalla kirjoittaa tyhmiä jos ei saa mitään vastakaikua. Nämä idioottialoitukset elävät meidän kommenteistamme ja kuolevat ilman niitä.

      Selkeää parannusta on jo ollut nähtävissä. Tyhmät aloitukset surkastuvat olemattomiksi, jatketaan samaan malliin.

      • Hoikka ja kaunis

        Eihän tuossa aloituksessa ole mitään typerää. Siinä on typerää ja idioottimaisuutta jos ihminen antaa itsensä paisua muodottomaksi möhkäleeksi kun voisi olla hoikka ja kaunis ihminen.


    • läski-80

      Kaikki on nupista kii, syöminen auttaa hetkellisesti pahoinvointiin. Muutettuani savoon lihoin vuodessa 30 kg, kompensoin elämän tyhjyyttä(yksinäisyyttä) syömällä olemattomien ystävienikin puolesta. Kun masentaa ei jaksa kuin syödä ja maata kaikki tuntuu niin turhalta> ylen syönti aiheuttaa vielä bonuksena kuoleman> ei tuu omaisille pahaa mieltä niinkuin esim hirttäytymällä.

    • takuuvarma

      Lähtemällä vaan liikkeelle olo nupissa paranee.

      • läski -80

        Ahdistaa ja pelottaa lähtee ulos vaikka pakko ois.
        Traumat henkisestä ja fyysisestä väkivallasta mitä koulussa sain kokea eivät jätä minua rauhaan, vain ruoka antaa minulle sellaisen olon että jaksan edes hengittää.

        Vielä näinäkin päivinä saan paniikki kohtauksia kun joudun tilanteisiin mitkä tuovat koulu muistot mieleen. Liikunta tuo minulle fyysistä kipua ja ahdistusta kun muistan sen kuinka koulussa minua ei haluttu mihinkään mukaan vaan minua haukuttiin, tönittiin, hakattiin ja potkittiin. Ketään ei kiinnostanut pahoin vointini silloin(eikä nytkään) ainut pakotie helpotus tuskaan oli (ja on)ahmiminen.

        Psykiatrit puhuu vaan liirumlaarumeitaan ja on ymmärtävinään.
        Odotan vain seuraavaa herkkuhetkeä ja kuolemaa.


      • 8+18
        läski -80 kirjoitti:

        Ahdistaa ja pelottaa lähtee ulos vaikka pakko ois.
        Traumat henkisestä ja fyysisestä väkivallasta mitä koulussa sain kokea eivät jätä minua rauhaan, vain ruoka antaa minulle sellaisen olon että jaksan edes hengittää.

        Vielä näinäkin päivinä saan paniikki kohtauksia kun joudun tilanteisiin mitkä tuovat koulu muistot mieleen. Liikunta tuo minulle fyysistä kipua ja ahdistusta kun muistan sen kuinka koulussa minua ei haluttu mihinkään mukaan vaan minua haukuttiin, tönittiin, hakattiin ja potkittiin. Ketään ei kiinnostanut pahoin vointini silloin(eikä nytkään) ainut pakotie helpotus tuskaan oli (ja on)ahmiminen.

        Psykiatrit puhuu vaan liirumlaarumeitaan ja on ymmärtävinään.
        Odotan vain seuraavaa herkkuhetkeä ja kuolemaa.

        Kuvauksesi antaa ymmärrettävän kuvan tilanteestasi ja siihen johtaneista syistä.
        Minuakin kiusattiin aikoinaan koulussa ja urheilutunnilla olin se viimeinen, joka oli pakko ottaa joukkueeseen mukaan. Syöminen ei kuitenkaan jostain syystä ole koskaan ollut minulle ongelma. Paremminkin "ongelmani" on aina ollut jonkinlainen ulkopuolisuuden tunne ja ajatus, etteivät yleiset ihmisiä koskevat lainalaisuudet koske minua.


    • Minun faktat

      Nautin olostani onnellisena läskinä. Syömisestä saan hyvän fiiliksen. En kaipaa pienivehkeistä tupakalle ja viinalle haisevaa työtöntä ukkoani enäää mihinkään. Lemppasin jo vuosi sitten pihalle. Nyt voin herkutella ja nauttia turvallisesta yksinolostani niinkuin haluan. Sukulaisia ei juurikaan ole, eikä perhettä. Miksi siis laskisin kaloreita ja juoksisin lenkillä verenmaku suussa. Jos kuolen aikaisemmin kuin pitäisi...niiin mitä sitten... testamenttini saaja nauttii!

    • Ujo piimä!!

      Häpeän laihaa runkoani joten pidän sen piilossa läskien sisällä!

    • mietitätä

      Lihavat sairastuu tosi usein kakkostyypin diabetekseen. Siinä loppu on sellainen, että tulee sokeaksi ja kirurgi sahaa kuolioon menneet jalat poikki. Saatat elää vajaana silti vielä pitkään.

    • urheiluhulllu

      Mä en ollu koulussa se joka valittiin viimeisenä joukkueeseen, vaan mä olin sen varamies. Että jos sille sattu jotain niin mä pääsin kentälle.. En ole katkera niistä ajoista, itsepähän olin läski. sittemmin olen vaihtanut ahmimisaddiktin urheiluaddiktiin..

      Kaveri joskus autossa nauroi ja sanoi että kato mikä läski on lenkillä. Mä sanoin sille että älä naura sille, se on kuitenkin ruvennu tekemään jotain asialle... Naura sille punkerolle(sisäistänaurua) joka kaupassa työntää niitä ostoskärrejään mitkä on puolillaan sipsejä ja limpparia sun muuta donitsia..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe