Työpaikka sairastuttaa minut

Minä vaan

Aloitin heinäkuussa 2014 oman alan työpaikassa. Valitettavasti työpaikalla on ilmennyt homeongelma, jonka vuoksi olen sairastellut tänä syksynä erittäin paljon. Esimieheni ja koulun johto ovat tietoisia asiasta, mutta ongelma tullaan peittämään tiivisteillä eli se ei poista itse ongelmaa. Eilen lähetin sähköpostia asiasta työsuojeluvaltuutetulle. Odotan tässä myös työterveyslääkärin soittoa. Jos asia ei ratkea pian, joudun irtisanoutumaan koeajalla eli viimeinen työpäivä olisi 28.11.2014.

3

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli pakko jaksaa

      Normaalia touhua koulumaailmassa, olen ollut useissa homekouluissa töissä, työsuhteeni loputtua ne on sittemmin menneet käyttökieltoon. Kaikki nuo homekouluvuodet sai aikaan sen, etten kestä enää varttituntiakaan sisäilmaongelmaista rakennusta. Saikulla ei voinut olla, koska alle 6kk:n soppareilla olevilla ei ollut oikeutta työterveyshuoltoon ja vain työterveyshuollon saikkulaput kelpuutettiin. Tällaista peliä siis aikoinaan pienemmissä kunnissa..

    • upeat kulissit

      Sisäilmaongelmia vetkutetaan kaiken aikaa. Työnantaja haluaa pelata aikaa. Ongelmaan puuttumista siirretään kaikenlaisilla tekosyillä eteenpäin; siihen kuuluvat nimenomaisesti katteettomat lupaukset asiaan puuttumiseksi. Meillä oli keväällä "puolueeton" sisäilman mittaus. Sen tuloksia ei ole saatu vieläkään. Se siitä puolueettomuudesta. Sitä ennen työterveyteen toimitettiin työsuojelupäällikön kautta peukalohangallinen paperia. mahtoivatko mennä perille? Kaikenlaisilla helppoheikeillä teetetään asbestisaneerauksia, mitkä eivät päivänvaloa siedä. Sitten esitetään täyttä paskaa isoihin pomoihin ja ministereihin päin siitä miten hommat hoituu työntekijöiden terveyttä ylläpitävästi. Näin se menee!

      • 3men lapsen veronmaksaja

        Miettikää niitä lapsia ja nuoria, vetävät tuoreilla keuhkoilla eliöt keuhkoputkiin möyrimään.Kotona ja koulussa ihmetellään poissaoloja ja samalla haukutaan lintsareiksi.Herra Kunnankaakattaja ja ministeri vois tehdä jotain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe