Kuinka on palstaviihtymisen laita?

Miksi ei oma nimi?

Viihdyttekö Suomi24 palveluiden tarjoamissa ympyröissä, vai kaipaatteko jotain muuta?
Oletteko löytäneet keskustelukanavia olemassa olevilta foorumeilta, vai oletteko täällä mukana kun muuta ei ole?

Internetti on mahdollistanut ja mahdollistaa mukana olemisen lukemattomilla foorumeilla, kun rohkeasti osaa etsiä ja mennä mukaan,

Koska täällä ei ole rekisteröimispakkoa, tännehän on helppo tulla.
Rekisteröimisvaatimus on toisaalta ihan hyvä turva lukijalle ja kirjoittajalle.

Omalta kohdaltani olen valinnut rekisteröinnin ja omalla nimellä esiintymisen, koska siten todistan olevani sanojeni mittainen ja vastaan oikeudellisestikin kaikesta sanomastani,
Tämä palsta on osoittautunut hiukan villin lännen tyyliseksi.
Sanomattakin on selvää ettei täällä voi luottaa rehellisyyteen, eikä palsta ole sellainen kuin toivoisi vapaan kirjoittelun palstan olevan.
Aiheet ja kommentointi vapaata.
Rekisteröinti toisi turvallisemman alustan jokaiselle, vaikka ei henkilökohtaisia tuttavuuksia ja ystävyyksiä syntyisikään.

Viihdyttekö täällä?

46

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos, kun otitkin puheeksi. Ulosheittohan tässä taas jo tulikin, joten matkaa vois jatkaa uusia polkuja pitkin.

      • viikonlopulla näin

        Taitaa kaivaa poistot palstalta perustaa.
        Ihmeelliseksi on mennyt tämäkin taisteluareena.
        Täällä ei enää saa sanoa mielipidettä, täällä pitää vain kirjoittaa jotain politiikkaan liittyvää, tai kuunnella musiikkia.
        Miten vaan, pohja on pois.


    • Eipähän täällä ole samaa vihtyvyyttä kuin ennen. Me vanhenemme ja uudet palstalaiset ovat pääosin meitäkin kehnompia.

      • pyh sun jutuilles

        Rupesit sitten haukkumaan uusia tulokkaita.


      • pyh sun jutuilles kirjoitti:

        Rupesit sitten haukkumaan uusia tulokkaita.

        Yhtään en haukkunut. Mielestäni täällä on olemattomia keskusteluja ja suomen kielikin mitä sattuu.


      • ettäs kehtaat
        Ruuneperi kirjoitti:

        Yhtään en haukkunut. Mielestäni täällä on olemattomia keskusteluja ja suomen kielikin mitä sattuu.

        Kyllä se on haukkumista jos sanotaan että uudet on kehnompia kirjoittajia kuin vanhemmat. Jokainen kirjoittaa sillä tyylillä kuin kirjoittaa ja sinulla ei siihen ole mitään sanomista. Jos haluat että palstalla kirjoitetaan kirjakieltä sinun kannattaisi mennä sellaisille palstoille missä sitä puhutaan.
        Täällä ei olla millään äidinkielen tunnilla.


      • ihminen.
        Ruuneperi kirjoitti:

        Yhtään en haukkunut. Mielestäni täällä on olemattomia keskusteluja ja suomen kielikin mitä sattuu.

        Tärkeintä, mitä ihmisellä on kirjoittamista ja antamista toisille.

        Ei suinkaan se, kuinka on hänen oikeinkirjoituksensa tila.

        Se on täysin samantekevää. Ei minulla ainakaan olisi sydäntä kenellekään niin pienestä sivuseikasta huomauttaa.


    • - Kiitos, aloittaja, kysymyksestä.
      Kun sosiaalinen ja aina muiden kanssa yhdessä elänyt ihminen jää elämäntiensä vastamäessä yksin ja vaille puheseuraa päivittäisessä touhuilussaan, niin ihminen vaistomaisesti hakee vuorovaikutusta jostain.
      - Juuri noin kävi itselleni 2000-luvulla ennalta aavistamattani, sillä vaikka sairaus oli läheisimmälläni jo 10 vuotta ollut,
      niin hyväkuntoisena ja elämänhaluisena hän oli silti elänyt,
      ja siksi hänen poismenonsa oli yllättävä kohtalon isku.

      Suomi 24:stä en tiennyt mitään, siksi päätin katsastaa hiukan, mitä tämä on.

      En enää juurikaan kirjoita tänne, - (tällaista poikkeusta lukuunottamatta,) mutta koska koin jotkut ihmiset täällä ystävikseni, niin heidän takiaan vielä joskus avaan palstan. Muiden viestejä en avaa.

      Paljon muita mahdollisuuksia toki on, paljon olen Twitterissä esimerkiksi, mutta tavallinen elämä ja oikeiden ihmisten tapaaminen ovat tulleet yhä tärkeämmiksi minulle.

      Valinnat ovatkin tärkeitä, niistä riippuu elämäsi onnellisuus, ihmissuhteet ovat kaikkein tärkeimmät, suhteet läheisiisi ja muihin ihmisiin, - ystävien kanssa koetut makeat naurut ovat parasta mitä tiedän. :)

      • ihan samantekevää

        Johan tuon arvasi kenen kirjoitus ilmestyy kehumaan aloitusta. Toinen vaihtoehto olisi ollut paljastaa myöhemmin aloituksensa, jos se olisi saanut menestystä ja paljon vastauksia.
        Tavallisia ihmimisä täälläkin on ja varmaan kaikille se oma elämä palstaa tärkeämpi.
        Varmasti nuo ystäväsi tällä palstalla ovat surullisia kun niin vähän enää täällä käyt.


    • Et silleen

      Anteeksi, mutta missä se sun nimesi on, kun en nää. Näen ainoastaan "Miksi ei oma nimi?" nimimerkin.

    • silleen...

      Omalla nimellään voi sitten kiittää omaa nimeettömänä tehnyttä aloitustaan. Jollakin on tapana kiitellä itseään.

      • ?----?

        Mutta kannattaako kenenkään luulotella,itsekin piilosta huutelevat.


    • Kiitos kysymästä, olen toki viihtynytkin, milloin enemmän milloin vähemmän. Jos kovin paljon on menty henkilöön en koe sitä oikeana tuntemattomien ihmisten parissa.

      Toki on syntynyt hedelmällistä kanssakäymistäkin kirjoittamalla, valikoituu ne antoisammat vääjäämättä kun oppii ajatuksiaan tulkitsemaan. Yksin jääminen puolison kuoltua on motivoinut minuakin alussa, nyt on jo tullut tavaksi pistäytyä vilkaisemaan palstakuulumisia.

      Nuo lähipiirin tapaamiset menee tietenkin ykkössijalla, juuri saattelin poikani tyttärineen ovesta, kun taidekirjojen sijoittelu on käynnissä tulevan muuttoni vuoksi. Illalla vielä muutama sukulainen käväisee katsastamassa kirjahyllyjäni. Pidän kirjoittamisesta, sekä muiden ajatusten lukemisesta, silloin kun jotakin tähdellistä on sanottavana.

      • Niin -- näihänse menee , vaaritaan tai ollaan itse esimerkkinä -- valheellisesti niinkuin aloitteentekiäkin Rekattuna muka -- .
        En tykkää näistä aloituksista joissa ei ole päätä eikä häntää . kehutaan itseään ja arvostellaan muita . Niinkun Merilii39 onhan hän rekattu ja ollut jutuissakin vajaan vuoden rekatusta profiilistaan päätellen .
        Mitä ihmiset täälä pelkää -- eihän profiili sano mitään muttakun että on kirjautunut .
        Itse päättää mitä sinne kirjoittaa. ja ketä ottaa " kaveriksi " tai kenen kirjoituksia sen Profiilinkautta haluaa seurata .
        Itse teen niin -- on kiva nähdä mitä joku minua kiinnostava persoona on kirjoittanut -- sen näkee omasta profiilistaan .
        Kirjautuminen on minusta keskustelujen YDIN -- minun mielestäni .


      • Merilii
        ullamirjami kirjoitti:

        Niin -- näihänse menee , vaaritaan tai ollaan itse esimerkkinä -- valheellisesti niinkuin aloitteentekiäkin Rekattuna muka -- .
        En tykkää näistä aloituksista joissa ei ole päätä eikä häntää . kehutaan itseään ja arvostellaan muita . Niinkun Merilii39 onhan hän rekattu ja ollut jutuissakin vajaan vuoden rekatusta profiilistaan päätellen .
        Mitä ihmiset täälä pelkää -- eihän profiili sano mitään muttakun että on kirjautunut .
        Itse päättää mitä sinne kirjoittaa. ja ketä ottaa " kaveriksi " tai kenen kirjoituksia sen Profiilinkautta haluaa seurata .
        Itse teen niin -- on kiva nähdä mitä joku minua kiinnostava persoona on kirjoittanut -- sen näkee omasta profiilistaan .
        Kirjautuminen on minusta keskustelujen YDIN -- minun mielestäni .

        En ole aloittaja, hyvä UM.


      • armollisuutta
        ullamirjami kirjoitti:

        Niin -- näihänse menee , vaaritaan tai ollaan itse esimerkkinä -- valheellisesti niinkuin aloitteentekiäkin Rekattuna muka -- .
        En tykkää näistä aloituksista joissa ei ole päätä eikä häntää . kehutaan itseään ja arvostellaan muita . Niinkun Merilii39 onhan hän rekattu ja ollut jutuissakin vajaan vuoden rekatusta profiilistaan päätellen .
        Mitä ihmiset täälä pelkää -- eihän profiili sano mitään muttakun että on kirjautunut .
        Itse päättää mitä sinne kirjoittaa. ja ketä ottaa " kaveriksi " tai kenen kirjoituksia sen Profiilinkautta haluaa seurata .
        Itse teen niin -- on kiva nähdä mitä joku minua kiinnostava persoona on kirjoittanut -- sen näkee omasta profiilistaan .
        Kirjautuminen on minusta keskustelujen YDIN -- minun mielestäni .

        um.

        -- valheellisesti niinkuin aloitteentekijäkin Rekattuna muka --.

        Mitä hän valehtelee? Eihän täällä ole rekisteröintipakkoa, eikä sano täällä olevansa rekisteröitynyt!

        Foorumeita, joille rekisteröidytään, on kymmeniä, osaan se on pakollinen, mikäli haluaa olla mukana.
        Monet lehdetkin vaativat jokaisen kommentin vahvistamaan omalla sähköposti osoitteella, sekin on eräänlainen rekisteröinti jolla kyetään kirjoittajien toimintaa valvomaan. Kommenttia ei julkaista ellet todista kuka olet.
        Täällähän saa olla vaikka kymmenellä nmellä rekisterissäkin ja kaikki täällä hyväksytään. Paremmille foorumeille vain kaikki joille rehellisyys ja kirjoittajien kunnioittaminen on tärkeää.

        Vanhuus ei anna oikeutta hyökätä muita kohtaan, ei anna oikeutta mitätöidä edes aloittajaa. Valheellisuutta on monta lajia, väärin ymmärtäjille armoa.


      • armollisuutta kirjoitti:

        um.

        -- valheellisesti niinkuin aloitteentekijäkin Rekattuna muka --.

        Mitä hän valehtelee? Eihän täällä ole rekisteröintipakkoa, eikä sano täällä olevansa rekisteröitynyt!

        Foorumeita, joille rekisteröidytään, on kymmeniä, osaan se on pakollinen, mikäli haluaa olla mukana.
        Monet lehdetkin vaativat jokaisen kommentin vahvistamaan omalla sähköposti osoitteella, sekin on eräänlainen rekisteröinti jolla kyetään kirjoittajien toimintaa valvomaan. Kommenttia ei julkaista ellet todista kuka olet.
        Täällähän saa olla vaikka kymmenellä nmellä rekisterissäkin ja kaikki täällä hyväksytään. Paremmille foorumeille vain kaikki joille rehellisyys ja kirjoittajien kunnioittaminen on tärkeää.

        Vanhuus ei anna oikeutta hyökätä muita kohtaan, ei anna oikeutta mitätöidä edes aloittajaa. Valheellisuutta on monta lajia, väärin ymmärtäjille armoa.

        Kuten moni on huomanneet , ole paljon kirjoittamassa ja en yksin politiikasta --vaan yleensä olen ihmisistä kiinnostunut -- ja haluan että minut otetaan tääläkin ilman rasistista mielikuvaa siittä että olen jonkunaikaa ollut täälä ruotsissa työssä ja nyt eläkkeellä koska en ole huomannut että elämäni olisi helpompaa Suomessa johonka ajattelinkin eläkkeelle päästyäni tulla takasin koska synnyinmaahan on ollut kaipaau olinhan sielä yli 50vuotta -- en kyllä sanoisi niitä aikoja parhaimmaksi elämässäni .. Mutta näillä mennään -- Ja M mitä siihen armollisuuteen tulee --- sitä en ymmärrä - olen yrittänyt olla ainakin rehellinen ja suvainnut pahatkin herjat itseeni kohdituvat . Koska moni ei tiedä edes kenelle kirjoittaa vaikka nimimerkkini on kyllä Rekattu aina . Ja u,m *** sekä ulkoministerin tietää suurinosa täälä . Minä myös vataan aina kun kysytään . Olenhan pohjalaista syntyperää- josta olen ylpeä .


    • Aloittajaa nyt

      odotan paikalle sanomaan sanansa vääristä luuloistaan vihreäksi menneelle. Väärät luulot ovat oleellinen osa tätä palstaa viime aikoina olleet.

      • Vääriä luuloja!

        Vääriä luulojaan täällä on aina joku kertomassa. Hän ei välitä siitä,
        että joku t i e t ä ä hänen valehtelevan.

        Voipi olla että on itse kirjoittanut avauksen ansaksi toiselle,
        kieronluonteinen kun on,
        s i l t ä entisten kokemusten perusteella hiukan näyttää, ellei pian joku tule ja ilmoittaudu.aloittajaksi.

        Itse tiedän t o t u u d e n.


    • ???

      Kävijämäärä on tärkein, ei se, minkälaisia ovat kannanotot.
      Ei rekisteröinti ketään korota jalustalle.
      Rehellisyys ja asiallisuus ei ole siitä kiinni.

    • Miksi ei oma nimi?

      Kiitos mielipiteistänne.

      Tuo rekisteröityminen, omalla nimellä kirjoittamien ei ole tämän Suomi24 vaatimus tällä foorumilla, enkä toki tarkoittanutkaan että täällä omalla nimelläni kirjoittaisin, mutta se vain siksi, ettei sitä täällä vaadita.
      Mikäli olisi rekisteröintipakko, toki omalla nimelläni tännekin kirjoittaisin, kuten kaikilla niillä foorumeilla joissa olen mukana, vain rekisteröinnin kautta sivuille pääsee, ei villisti kirjoittamaan.

      Kun ja jos Suomi24 vaatii rekisteröinnin kaikilta, toivottavasti se on niin vahva määre ettei samalla ihmisellä voi olla monta profiilia, vaan, että rekisteröidytään omilla henkilökohtaisilla tiedoilla ja omalla nimellä.

      Muutamat sanovat viihtyvänsä.

      Kun parisuhteen päättyessä jää yksin, silloin moni löytääkin tämän palstan, tai jonkin vastaavan keskusteluyhteyden piristämään ja antamaan virikkeitä.
      Onneksi täälläkin on ystävällisesti suhtautuvia ihmisiä, mutta tuntuu olevan myös heitä joilla on pakottava tarve olettaa kaikessa olevan jotain kieroa tai vilpillistä.

      Aloituksen tekijänä ilmoitan, etten ole itse vastannut itsellni, paitsi nyt juuri, otan kantaa vastauksiinne. Mistä kumpuaa tuota vihamielisyyttå?
      En toki halua viipyä vihan kohteena, koska itsellenikin on toisten ihmisten tuki ja hyväksyntä tervetullutta terapiaa elämän kolhujen jättämissä tummissa ajatuksissa.

      Viihtyminenhän riippuu kanssakäyntien aitoudesta, vilpittömistä mielipiteistä ja muiden huomioimisesta.
      Kysymykseeni sain vastauksen. Joskus, jos pakollinen rekisteröinti tulee tännekin palstalle, voin ehkä tulla sillä omalla nimelläni, mutta nyt olisin ainoa ja siksi edelleenkin nimimerkin suojissa, tai nimimerkittömänä.

      Kiitos mielipiteistänne. Toivon tapaavani teistä jonkun tuolla muilla, julkisen esiintymisen foorumeilla.
      Valoisaa syksyä kaikille.

      • ????

        Miksi ihmeessä tulisi pakollinen rekkaus, jos se ajaisi paikan konkurssiin?


      • markkinointiahan se
        ???? kirjoitti:

        Miksi ihmeessä tulisi pakollinen rekkaus, jos se ajaisi paikan konkurssiin?

        Kuinkahan moni rekisteröintipakon vaativa keskustelufoorumi on konkurssin tehnyt?
        Eihän mikään foorumi toimi rekisterimaksuilla, paitsi maksullisia sivustoja tarjoavat vebbipalvelut, ne keräävät käyttömaksuja, muut elävät mainoksilla.

        Ellei suomi24 kykenen markkinoinnilla keräämään käyttömaksujansa, kaatukoon.
        Huonoin foorumi palvelujen laatua verraten. Vain yksinkertaisia kirjoitualustoja.


      • _____-.a<z
        markkinointiahan se kirjoitti:

        Kuinkahan moni rekisteröintipakon vaativa keskustelufoorumi on konkurssin tehnyt?
        Eihän mikään foorumi toimi rekisterimaksuilla, paitsi maksullisia sivustoja tarjoavat vebbipalvelut, ne keräävät käyttömaksuja, muut elävät mainoksilla.

        Ellei suomi24 kykenen markkinoinnilla keräämään käyttömaksujansa, kaatukoon.
        Huonoin foorumi palvelujen laatua verraten. Vain yksinkertaisia kirjoitualustoja.

        Eikö täällä ammoin ole ollut rek.pakko, kaipa siitä haluttiin eroon, koska päädyttiin nykyiseen asiaintilaan.


    • nikkipelle

      Hyvinhän palstalla viihdytään, kun tänne tullaan jatkuvasti.
      Palsta pysyy suhteellisen puhtaana.
      Tänäänkin lähti pari jonkun niskuroijan aloittamaa ketjua täältä bittiavaruuteen eikä sieltä toivottavasti enää tule.

    • Minusta kun tuntuu, että otan tuosta avaajan viestistä vaarin, muitakin palstoja on. Hassu sanonta tuokin vaarin, ni voishan jonkun vaarinkin saada mukaan muuttamaan. Tässä olen kai jo pitempään sitä lähtöä tehnyt, mutta laiska mikä laiska. Toisaalta yks haileehan tuokin tyhjänpäiväinen nimeni maininta, mutta pirruuttain puhdistelen ja pudistelen paikkoja ennen lähtöäni.Onhan sitä monet kerrat ´lähdetty ´ ja lähdetty, mutta nythän on oikeesti mahdollisuuksia, sais vaan aikaseks ja tempasis.

      • .--,

        Ottaa vaarin.

        "Näiden sanontojen ”vaarilla” ei ole mitään tekemistä isoisää tarkoittavan vaarin kanssa. Lähtökohta on ruotsin kielessä: pitää vaarin on samaa kuin hålla var, ja ottaa vaarin on samaa kuin ta vara. Ruotsin var tai vara tarkoittaa huomiota, huolenpitoa. Samaa alkuperää on varomista ja varoittamista tarkoittava saksan sana wahren."

        http://www.kotus.fi/index.phtml?s=2093


      • .--, kirjoitti:

        Ottaa vaarin.

        "Näiden sanontojen ”vaarilla” ei ole mitään tekemistä isoisää tarkoittavan vaarin kanssa. Lähtökohta on ruotsin kielessä: pitää vaarin on samaa kuin hålla var, ja ottaa vaarin on samaa kuin ta vara. Ruotsin var tai vara tarkoittaa huomiota, huolenpitoa. Samaa alkuperää on varomista ja varoittamista tarkoittava saksan sana wahren."

        http://www.kotus.fi/index.phtml?s=2093

        Voi kiitos selvennyksestä, enpä olisikaan tiennyt ! DDD Mutta kun ottaa vaarin tarkoittaakin lähinnä vaikkapa ottaa opikseen. No ja eri juttu vielä, jos sanon, että - otanpa vaarin kyytiin, ni silloin otan papparaisen kyytiin. No ja sit eri asia viel, kun en voikaan ottaa vaaria kyytiin, eihän mulla oo autoo saatikka ees mopoa. Ja viel yks asia, jos ois mopo, ni vaari kyl putois kyydistä.


      • sus.morsian kirjoitti:

        Voi kiitos selvennyksestä, enpä olisikaan tiennyt ! DDD Mutta kun ottaa vaarin tarkoittaakin lähinnä vaikkapa ottaa opikseen. No ja eri juttu vielä, jos sanon, että - otanpa vaarin kyytiin, ni silloin otan papparaisen kyytiin. No ja sit eri asia viel, kun en voikaan ottaa vaaria kyytiin, eihän mulla oo autoo saatikka ees mopoa. Ja viel yks asia, jos ois mopo, ni vaari kyl putois kyydistä.

        Aloitukseen vielä
        Hän "Miksi ei oma nimi? kysyy paljon - Ja kuitenkin ,kohta kirjoittaa Lainaus hänen aloituksestaan : "Omalla kohdallaNI OLEN VALINNUT REKISTERIÖINNIN Ja omalla nimellä esiintymisen, koska siten todistan olevani ,sanojeni mittainen ja vastaan oikeudellisestikkin kaikesta sanomastani" näin kirjoittaa -

        Ja Meriliille hänhän kiittää aloituksentakiää. ja ihan oikein .
        Hyvä kiejoittaja ja ottaa kantaa napakasti .
        Kun luen koitan myös ymmärtää mitä siinä sanotaan , jos mahdollista .


      • minä ymmärsin
        ullamirjami kirjoitti:

        Aloitukseen vielä
        Hän "Miksi ei oma nimi? kysyy paljon - Ja kuitenkin ,kohta kirjoittaa Lainaus hänen aloituksestaan : "Omalla kohdallaNI OLEN VALINNUT REKISTERIÖINNIN Ja omalla nimellä esiintymisen, koska siten todistan olevani ,sanojeni mittainen ja vastaan oikeudellisestikkin kaikesta sanomastani" näin kirjoittaa -

        Ja Meriliille hänhän kiittää aloituksentakiää. ja ihan oikein .
        Hyvä kiejoittaja ja ottaa kantaa napakasti .
        Kun luen koitan myös ymmärtää mitä siinä sanotaan , jos mahdollista .

        A oittaja ei puhunut tämän palstan rekisteröinnistä. että täällä olis rekattu,
        Epätarkka ilmaus, mutta koska ei kirjoittanut rekisteräidyllä nikillä, ei kai ole täällä reksoiteröitynyt, mutta kertoo muista palstoista joissa on rekisteröintipakko.

        Ymmärtää tai ei, ei kannata jankuttaa.


    • Kiitos, että poistit pahat viestit, Tsihh!

      • jakolasku

        Missä täällä pahoja viestiä on? Omanikin on kadotuksen tiellä, koska Ruuneperi osaa ja vahtaa palstaa.


    • Kuka se sitten on, joka palstaa hämmentää. Usuttelee, että " sus ja se toinen" .
      Minä kun en siedä epäoikeudenmukaisuutta, karvat todellakin nousevat pystyyn. Johan tässä rauhallista aikaa kestikin, pinnani kestää kyllä aika paljon, mutta tottakai on luonnollista välillä itseään puolustaa, jopa räjähtää. En ole niin lepsuluonteinen kuin monet muut täällä, minun kimppuuni voi aikansa hyökätä, mutta liika on liikaa. Sus pitää reviirinsä.

      • 11 21

        Täällä saa rauhassa "itseään puolustaa, jopa räjähtää.".Semmoiselle ei palstalla paljoa korvaa lopsauteta.

        "Sus pitää reviirinsä." - Sus siunatkoon, jokos täällä on ruvettu varaamaan reviireitäkin?

        Puheenvuorosta syntyy mielikuva, että nikki katselee itseään sivusta ja toteaa ihaillen, miten kovapintainen, mutta samalla oikeudenmukainen ja hyväntahtoinen hän on. Eihän siinä mitään pahaa ole, vai mitä?


      • 11 21 kirjoitti:

        Täällä saa rauhassa "itseään puolustaa, jopa räjähtää.".Semmoiselle ei palstalla paljoa korvaa lopsauteta.

        "Sus pitää reviirinsä." - Sus siunatkoon, jokos täällä on ruvettu varaamaan reviireitäkin?

        Puheenvuorosta syntyy mielikuva, että nikki katselee itseään sivusta ja toteaa ihaillen, miten kovapintainen, mutta samalla oikeudenmukainen ja hyväntahtoinen hän on. Eihän siinä mitään pahaa ole, vai mitä?

        Minuako tulit arvostelemaan.


      • 11 21
        sus.morsian kirjoitti:

        Minuako tulit arvostelemaan.

        Ei missään nimessä arvostelemaan - miksipä nyt sellaista - vaan pelkästään arvioimaan.
        Eihän siinä mitään pahaa ole, vai mitä?


    • ulkoministerille :))))))
      Rehellisesti olen huomannut minäkin ulkoministerimme (minähän sen sinun lempinimeksesi keksin) olevan mielipiteittensä ja sanojensa takana.
      En minäkään kanssasi kaikesta samaa mieltä ole, mutta en kai minä niistä alkaisi täällä kanssasi riitaa haastamaan, sillä vilpittömästi olet mielipiteiiiesi takana. Luonteet meillä jokaisella on sellaiset kun ne on syntymälahjana saatu.
      Kun on luonne jota vanhat asiat eivät jää kauaksi aikaa kalvamaan, niin se on kaikinpuolin helpompi sekä itselle että kanssakulkijoille. Mielekkäämpää onkin elää tätä päivää ja katsoa eteenpäin. Siksi kai palstallakin tulee jatkettua, koska aina niitä helmiäkin edestään löytää. Mukavaa on ollut luonnon eläimiäkin seurata.

      ps. ei ole kiinnostusta laittaa mielipiteitä palstasta ja kirjoittajista, vaikka niistä pitkät ketjut saadaankin. Ne vaan niin "haisevat". Vaikkapa ilmoistakin puhuminen on mielekkäämpää ja onneksi on Kahvipirtti.

      • Olenhan Minä aika minä keskeinen -- ja ottaa joskus koville kun en osaa esm. kaikkia konstia tällä koneella -- olen nyt monella lintulinkillä seuraamassa kalasääksien matkaa Afrikkaan asti . Minä olen Feipuukinkautta saanutkin mukavia juttuja ja kirjoittajia samanhenkisistä . Kun on noi Sääkset "niin lähellä sydäntä" -- Mutta Katleija on pelastanut meidät --kun avasi ne luontoaiheiset keskustelut .
        Ulkoministerininestö katleijalle kiitos -- joskus käytän sitä --kun se sopii minulle UM ****


    • Sivustakatselija

      Vanhoista pahoista ei Merilii ole puhunut mitään ja olen varma, ettei niitä muistele, DDD.

      Vain ja ainoastaan u u s i s t a pahoista, jotka Luotsi poisti niistä poistoista Luotsia kiitteli.

      Ja hyvä olikin että pahat poisti.

    • runotyttö vuodelta ?

      Mielipiteitä puolesta ja vastaan.

      Kun oikein kovasti pakottaa juttuhammasta etsikää netistä vapaita seerumeita ellei tämä tuo sitä tyydytystä mitä kaipaatte.
      En suosittele mitään, mutta jokainen tietää että etsien löytää ja kolkuttavalle avataan.
      Ihmetten sitäkin, että, vaikka on rekisteröityjä sisvutoja ja sivuja niillä on avattu melkein aiheesta kuin aiheesta, kovin vähän on kirjoittajia.

      Lehtien yleisönosastokin on hyvä alusta kirjoittaa mielipide päivän ajankohtaisesta asiasta, tai ehdottaa ihan uusia aiheita.

      Kummalista vanhojen juttujen esiin kaivamista täälläkin ilmenee.
      Ihan kuin olis aamulla jääneet hampaat pesemättä.

      Ikävä maku jää suuhun hampaani pestyäkin, eikä ole kiinnostavaa olla mukana palstalla jossa tökitään muita tikulla silmään.

      Viihdykettä ainakin itselleni kirjoitan bloggeriin ja olen tyytyväinen, sillä sinne ei kukaan tule tökkimään minua, ei muita.
      Runoja rustaan etten vaivu yöhön mustaan, ajatuksettomuuden tilaan, jossa vain mieleni pilaan.

      • veriherako

        Vai seerumeita tässä pitäisi alkaa etsiä.
        Taidat kompastua jo omaan nokkeluuteesi, me muut tyydytään tähän foorumiin.


    • ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

      Seerumeita ja foorumeita, saittia, joka maittaa...! Näin teemme.

      Kiusaajien lempipaikkoja nämä, jossa voi molemmilla tavoilla osallistua, rekatullaan ja ilman nikkiänsä.

      Vanha koulukiusaaja ei pääse luonteestaan > päin parempaa!

      • Jopsu*

        Niin se on, jompi kumpi, mutta ei molempia! Se pitäisi olla sääntönä.


      • kropsu.
        Jopsu* kirjoitti:

        Niin se on, jompi kumpi, mutta ei molempia! Se pitäisi olla sääntönä.

        Mitä ihmeen väliä sillä on. Minusta ei mitään.


    • hehhh--hehhh

      Mitkäs se ovatkaan tämän vinoruuturivin rekatut nikit ??

    • Hihh--hihh

      Entäs sinun joka sanoit suuttuessasi kirjoittavasti ilman nikkiä, muuten rekatulla nikillä. ensin oli Leny, ja sitten katleija lukemattoman monia muunnelmina ... ??? ja tässä ketjussa sinulla on luonteenomaisia nikittömiä viestejä paljon ollut ennen kuin Luotsi Tsihh niitä pahimpia taas poisti. Kunpa en olisi sitä yhtä ainoaa viestiä sinne melkein alkuun kirjoittanut, siitähän sinulla se pakkomielle taas päälle hurahti. ja jatkuuuuuu....????

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe