Kik-ryhmä roolipeli

Moi! Eli ajattelin tehdä ropettajien kik-ryhmän. Mitä mieltä ootte? Siellä on paljon helpompaa pelata ja siellä voi myös lähettää kuvia ym hienouksia :)
Eli keillä on kik? Ei tarvii vielä sanoa kik-käyttäjiä, mut sanokaa jos on kik. Ja kik-tilin tekemiseen menee alle vartti, joten se kannattaa!

34

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ihme, että tuolla kik jutulla saa jotakin asiallisempaakin aikaan. Ei ole tunnuksia eikä niitä tunnuksia täällä edes saisi jakaa.

    • biologi_ei_kirj.

      Suo anteeksi, että kik tuottaa minulle negatiivisia mielleyhtymiä. Rakkaus- ja Keho-palstat näet on pilattu kik-höpötyksillä, kuten varmaan tiedät. Tarkoitan siis näitä "oon 13 v poika stadista, tuhmat tytöt tulkaa kikkaa :)" Jos kik-ropetus nousee pystyyn, niin jakakaa Kik-nimet yksityisviestillä tai laittakaa näkyviin profiiliin. Palstalla ei oikeastaan saisi jakaa kik-nimiä. En siis pidä välttämättä huonona ajatuksena ropetusta Kikissä.

    • Siis en tarkoitakaan että aletaan mainostamaan kik-nimiä. Kysyin että onko IDEA hyvä?

    • No, onko?

      • saatanaperkele

        NO VITTU EI


    • En itse jaksa alkaa sähläämään kikkien ja muiden sellaisten kanssa. Roolipelaan mielummin täällä.

    • ropetytsy

      Joo! Hyvä idea! Oon jonkun aikaa selaillut pulinoita ja nyt koitan päästä messiin.

      • Neloth

        No mä voin olla mukana, olettaen että tulee jotain muitakin pelaajia.


    • Siiliö

      Voin minä olla kik-roolipelissäkin mukana, mutta yritän sinnikkäästi saada tännekin ropen pystyyn.

    • Ajattelin kikkiä siksi hyväksi kopska:

      1. Kikkiin on helppo rekisteröityä ja se on ilmainen
      2. Kikissä voi jakaa kuvia ja erikoistehosteitakin voi käyttää roolipelin muuttamiseen kiinnostavammaksi kuten tarrat, memet ja erilaiset kuvat ym.
      3. Kik on kätevämpi sovellus kuin selain sillä ylensä monet puhelimet saavat kikin auki nopeammin kuin selaimen, riippuu kuitenkin puhelimesta.
      4. Kikissä voi olla samalla tavoin anonyymi kuin täälläkin ja siellä roolipelien lisäksi voi tehdä paljon muutakin. Ns. yleiskätevä sovellus.

      Vaikkapa vastaväitteetkin voisi luetella jotta tiedän että miksi ideani ei ole kannattava.

      • Neloth

        Halfelf on oikeassa. Minua on estänyt monta kertaa suolistossa käyminen ja viestien lähettäminen vain sen takia että kännykkä ei toimi kunnolla. Kik taas toimii moitteettomasti.


    • Mutta voihan sitä netissäkin laittaa kaikkea liikkuvaa kuvaa ja memejä?

      Kaikki eivät käytä puhelintaan nettiselailuun (tai no mistä minä tiedän...) ja onhan se nyt kivempi naputella tietokoneella kuin jollain kuppasella puhelimella.

      Onko se niin välttämätöntä ropettaa 24/7?

      Itsehän en edes ropeta, mutta hoh hoh hoo. Olen vittumaisella tuulella tänään.

      • "Itsehän en edes ropeta, mutta hoh hoh hoo. Olen vittumaisella tuulella tänään."
        Ja vaikka et olisikaan niin... muistan kuulleeni joskus jostain "sananvapaudesta"...


      • Siiliö

        "Onko se niin välttämätöntä ropettaa 24/7?"

        Oletko kuullut koskaan sellaisesta, että joku vaikka pelaisi tai leikkisi ihan vaan koska se on hauskaa?
        Se ei ole välttämätöntä.
        Etenkään 24/7.
        Mutta se tekee hyvää mielikuvitukselle ja on mukavaa ajanvietettä.
        Eikä siitä ole kellekkään haittaa... VAI??


      • Siiliö kirjoitti:

        "Onko se niin välttämätöntä ropettaa 24/7?"

        Oletko kuullut koskaan sellaisesta, että joku vaikka pelaisi tai leikkisi ihan vaan koska se on hauskaa?
        Se ei ole välttämätöntä.
        Etenkään 24/7.
        Mutta se tekee hyvää mielikuvitukselle ja on mukavaa ajanvietettä.
        Eikä siitä ole kellekkään haittaa... VAI??

        "Oletko kuullut koskaan sellaisesta, että joku vaikka pelaisi tai leikkisi ihan vaan koska se on hauskaa?"

        Olen. Osaan sen taidon itsekin. Miten se tähän liittyy? Kyllä te saatte ropettaa 24/7 jos te niin haluatte, en sitä tarkoittanut. Tarkoitin vaan että onko se välttämätöntä olla "langan päässä" 24/7. Sama asia sinulle se silti on, kai. Mutta silti.


      • Siiliö
        fnfn kirjoitti:

        "Oletko kuullut koskaan sellaisesta, että joku vaikka pelaisi tai leikkisi ihan vaan koska se on hauskaa?"

        Olen. Osaan sen taidon itsekin. Miten se tähän liittyy? Kyllä te saatte ropettaa 24/7 jos te niin haluatte, en sitä tarkoittanut. Tarkoitin vaan että onko se välttämätöntä olla "langan päässä" 24/7. Sama asia sinulle se silti on, kai. Mutta silti.

        Ketään ei vaadita olemaan online 24/7, jos sitä tarkoitat.

        Et ollut ainoa, joka oli/on vieläkin vittumaisella tuulella. ;)


      • Siiliö kirjoitti:

        Ketään ei vaadita olemaan online 24/7, jos sitä tarkoitat.

        Et ollut ainoa, joka oli/on vieläkin vittumaisella tuulella. ;)

        En ymmärrä älypuhelinten ihmeellistä maailmaa kun minulla ei vielä sellaista ole ;)


    • Sitten, fnfn, kun saat älypuhelimen, ymmärrät minua. Kik on paljon kätevämpi sovellus varsinkin kun suomi24: stä ei ole tehty omaa sovellustaansa. Siksi suosittelen että käyttäisimme MYÖS eikä VAIN kikkiä. Kyllä, on se aina hauskempaa naputella tutun näppäimistön kanssa mutta ei sitä konetta voi koko ajan rahdata mukana, ei kannettavaakaan, mutta puhelinta voi.
      Eikä sitä ropetusta tarvii seurata silmät punaisina yötä päivää. Ehdotin kikkiä sen helppokäyttöisyyden enkä nopeuden takia vaikka ei se nopeus tee haittaakaan.

      Ketkä siis kannattavat ajatustani ja ketkä vastustavat?

      • Siiliö

        Voin tulla kik-roolipeliinkin ihan hyvin mukaan, eli kannatan.


    • Eli siilio ja neloth ovat mukana. Eikö muita?

      • HeKeKee'd

        Voihan sitä koittaa. Jos ryhmä tehdään niin mukana ollaan.


    • Kik on kyllä puhelimessani, mutten ole jaksanut tunnusta luoda. (Kurpizza ja Kurpizzan vaiheessa olevat jutut osa 4)

    • En ole tulossa mukaan, en edes voisi kun ei ole nettiä eikä mitään android tai windows käyttöjärjestelmääkään.

    • Kikin saa kyllä symbianillekin...


      Eli mukana ovat:

      Minä, neloth, hekhekekee, siilio. Eikö jokutyyppi ole mukana?

    • Minuakin voisi kiinnostaa!

    • Nekokoneko on vielä mukana, hyvä.

      • No, lähettäkää sitten minulle yksityisviestillä kik-nimenne tai lähettäkää viesti suoraan minun kikkiini joka muuten on ihan sama kuin käyttäjänimeni täällä. (Heh, ette voi syyttää mua luotsit sillä en kertonut kik-nimeäni, ainoastaan annoin vinkin)


    • Ainoastaan neko on ollut tosissaan jutussa mukana. Ette voi oikeasti olla noin laiskoja, vakkarit ja vähemmän vakkarit! D:

      • Siiliö

        Ai niin XD :O
        Ehti jo unohtua. Lähetän sulle kikissä viestin.


      • Äh, minä en jaksa osallistua ja kaikki mielikuvitus on kuollut.


    • Neloth, siilio ja neko ovat jo kuitanneet minulle kikissä. Eikö ole muota osallistujia?

      • En jaksa taistella puhelimeni kanssa...


      • kurpizza kirjoitti:

        En jaksa taistella puhelimeni kanssa...

        Omistan ikivanhan Nokian. Ei tähän mitään kikkiä saa!


      • assassin kirjoitti:

        Omistan ikivanhan Nokian. Ei tähän mitään kikkiä saa!

        Osallistu ropeen tuolla. Ei haittaa jos et keksi hahmoa, nappaa vain joku kaupunkilainen ja ala pelaamaan ja katso mitä siitä tulee. Kivaa pelata ilman suunnittelua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe