Löytyykö deittisivuilta oikeesti kumppanii?

deittailuunkyllästyn

Ootteko löytäny ihan oikeita pidemmälle edenneitä suhteita deittisivustoilta?

Ite oon deitannu monta vuotta enkä oo löytäny ku parin illan juttuja.
Eks ihmiset haluu enää mitään vakavaa?!

Monet naiset on nykysin ihan niin ku miehet, juoksee vaan seksinperässä
eikä yhtään mieti miltä toisesta tuntuu ku yhtäkkii ei vaa enää kuulukkaan mitään

180

6830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 40-50

      Tästä alemmas on hyviä keskusteluja joista löydät kokemuksia. Ite en hae enää sieltä

      • Anu 28

        Laitoin yhden ilmoituksen ja
        sain 43 vastausta ja
        28 vihjaisi jo ekassa viestissä sexiin ja
        3 lähetti kuvan pipelistään-haloo....!
        Kyl on miehet sekaisin,menisivät baareihin
        siel on h...ia joka lähtöön!
        Ketään en tavannut,kun miesten viestit
        muutaman sanan mittaisia ja ei mitään järkevää,
        eli luotan jatkossa liveen,
        mut kai sieltä joku löytänyt jotain vakavaakin!


      • mies kaks ysi
        Anu 28 kirjoitti:

        Laitoin yhden ilmoituksen ja
        sain 43 vastausta ja
        28 vihjaisi jo ekassa viestissä sexiin ja
        3 lähetti kuvan pipelistään-haloo....!
        Kyl on miehet sekaisin,menisivät baareihin
        siel on h...ia joka lähtöön!
        Ketään en tavannut,kun miesten viestit
        muutaman sanan mittaisia ja ei mitään järkevää,
        eli luotan jatkossa liveen,
        mut kai sieltä joku löytänyt jotain vakavaakin!

        Niin, se on ensinnäkin erittäin surullista että kun jotkut on pervoja niin kaikki miehet leimataan kerralla.Jos olisit malttanut itsekkin tehdä hakuja ja katsella ketä ja mitä löytyy, niin olisit voinut löytää jonkun oikeasti asiallisen miehen.Siellä kun on myös minun kaltaisia miehiä, ei-pervoja, oikeasti luonteesta kiinnostuneita ja ajatteleviakin.

        Vaikka, onhan se todettava että nettideitti on omalla tavallaan melkoinen tyhjänpäiväisyyden pajatso! Sen lisäksi että siellä on joitakin asiallisia ihmisiä niin on siellä myös paljon pervoja, "pakko löytää parisuhde"-tyyppejä, ulkonäön ja stastuksen mukaan ettijöitä kuin vain arvoaan testaaviakin.Kaiken kaikkiaan, omalla tavallaan toimivasta ajatuksesta on tullut varsinainen sekametelisoppa mistä on oikeasti vaikea löytää kunnollisia ja asiallisia ihmisiä jonka pitäisi kelvata vieläpä kumppaniksi.

        Lopuksi pakko antaa vielä pisteet markkinoinille joka saanut ihmiset uskomaan että nettideittistä todella löytää jonkun itselleen ja sitä kun ei heti tapahdukkaan, ihmiset satsaavat kahta enemmän asiaan, lopulta ehkä onnistuen tai todennäköisesti pettyen.


      • IkisinkkuDeittaaja
        Anu 28 kirjoitti:

        Laitoin yhden ilmoituksen ja
        sain 43 vastausta ja
        28 vihjaisi jo ekassa viestissä sexiin ja
        3 lähetti kuvan pipelistään-haloo....!
        Kyl on miehet sekaisin,menisivät baareihin
        siel on h...ia joka lähtöön!
        Ketään en tavannut,kun miesten viestit
        muutaman sanan mittaisia ja ei mitään järkevää,
        eli luotan jatkossa liveen,
        mut kai sieltä joku löytänyt jotain vakavaakin!

        Peiton heiluttelu seuraa löytää ainoastaan mutta ei muuta. Ja nyt puhun naisista vaikka siitä aina vaan kuten edellä vastaajakin syyttää miehiä.
        Naiset osaavat vaan piilottaa hakunsa epäsuorempaan muotoon kuin monet miehet. Naisten profiileissa on usein että "tositarkoituksella" vaikka mitään tosia ei ole alunalkaenkaan mielessä.
        Itse hakisin seuraa tosimielellä mutta kyllästynyt totaalisesti siihen feikkaamiseen mitä nettideittailu on. Joo olen kyllä saanut "suhteita" joihin olen mennyt tosissaan mukaan mutta aikansa peittoa ainoastaan heiluteltuamme on melko pian myös nainen jättänyt ja heti ollut ilmoitus uudestaan sivulla ja pari päivää ja katoaminen.

        Yleisemmin kummempia yleistämättä mutta kohdalleni on sattunut että yh.t jotka ovat jostain syystä enemmän kiinni lapsissaan kun hänen lapsien isä ovat kiivaammin vain seksin perässä kun "ei ole aikaa käydä bilettämässä niin jos täältä löytyisi joku" Niinpä mitähän "jokua" se yleisin haku koskeekaan. Toinen ryhmä on yksinäiset vanhatpiiat koirineen. (koirissa ei mitään vikaa) mutta koira yleensä kertoo lapsen korvikkeesta kolmekymppisellä ja tämä on toinen ryhmä joille riittää vain "tositarkoituksella" hetkellinen seksiseura.
        SItten on tämä nuoriso ryhmä jotka lähestyy vain kokemus mielellä itseään vanhempia eli olen 30 ja lähestyvät naiset tai tytöt ovat 20 ja sama toisinpäin. Puumat 40 jotka ovat nuorempien perään ja vain seksi mielessä.
        Pelkkää peiton heiluttelua saa nettideiteiltä ei muuta vaikka moni nainen kitisee että miehet on vaan sen perässä. Menkää itseenne ja vuosien kokemuksella voin todellakin väittää että ette te naiset pekkaa pahempia tuossa asiassa ole.
        Pisimmät ja kestävimmät suhteet olen löytänyt live maailmasta joko yöelämästä tai tutun tuttujen kautta tutustumalla.


      • Rakkautta ilmassa
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Niin, se on ensinnäkin erittäin surullista että kun jotkut on pervoja niin kaikki miehet leimataan kerralla.Jos olisit malttanut itsekkin tehdä hakuja ja katsella ketä ja mitä löytyy, niin olisit voinut löytää jonkun oikeasti asiallisen miehen.Siellä kun on myös minun kaltaisia miehiä, ei-pervoja, oikeasti luonteesta kiinnostuneita ja ajatteleviakin.

        Vaikka, onhan se todettava että nettideitti on omalla tavallaan melkoinen tyhjänpäiväisyyden pajatso! Sen lisäksi että siellä on joitakin asiallisia ihmisiä niin on siellä myös paljon pervoja, "pakko löytää parisuhde"-tyyppejä, ulkonäön ja stastuksen mukaan ettijöitä kuin vain arvoaan testaaviakin.Kaiken kaikkiaan, omalla tavallaan toimivasta ajatuksesta on tullut varsinainen sekametelisoppa mistä on oikeasti vaikea löytää kunnollisia ja asiallisia ihmisiä jonka pitäisi kelvata vieläpä kumppaniksi.

        Lopuksi pakko antaa vielä pisteet markkinoinille joka saanut ihmiset uskomaan että nettideittistä todella löytää jonkun itselleen ja sitä kun ei heti tapahdukkaan, ihmiset satsaavat kahta enemmän asiaan, lopulta ehkä onnistuen tai todennäköisesti pettyen.

        Jännä yhteensattuma tuolla kyseltiin tänään suurinpirtein samaa se on rakkautta ilmassa nyt vai pitäisikö sanoa bittirakkautta :-)
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13095969


      • ikisinkku.
        Anu 28 kirjoitti:

        Laitoin yhden ilmoituksen ja
        sain 43 vastausta ja
        28 vihjaisi jo ekassa viestissä sexiin ja
        3 lähetti kuvan pipelistään-haloo....!
        Kyl on miehet sekaisin,menisivät baareihin
        siel on h...ia joka lähtöön!
        Ketään en tavannut,kun miesten viestit
        muutaman sanan mittaisia ja ei mitään järkevää,
        eli luotan jatkossa liveen,
        mut kai sieltä joku löytänyt jotain vakavaakin!

        Noin 300 viestin jälkeen totesin että naiset on todella nirsoja ja pinnallisia elukoita joille ei kelpaa mikään eivätkä naiset edes etsi mitään Lotossakin saa 6 oikein ennemmin kun saa naisilta vastauksen netissa ja näin minulle tapahtui että sain lotossa 6 oikein ennen. 4 vuoteen en saanut yhtään vastausta naisilta.


      • Kaataja(ei naisten)
        ikisinkku. kirjoitti:

        Noin 300 viestin jälkeen totesin että naiset on todella nirsoja ja pinnallisia elukoita joille ei kelpaa mikään eivätkä naiset edes etsi mitään Lotossakin saa 6 oikein ennemmin kun saa naisilta vastauksen netissa ja näin minulle tapahtui että sain lotossa 6 oikein ennen. 4 vuoteen en saanut yhtään vastausta naisilta.

        Kerro tuo kuusi oikein voittosi profiilissasi, niin seuraa irtoaa varmasti. Eikös sillä nettoa jonkun kymppitonnin vai pitikö olla vielä lisänumerokin...en muista. Mutta kuitenkin jos ulkonäkö ei anna myöden, niin rahan perään on joka nainen.
        Raha myös antaa anteeksi ulkonäön poikkeamat.
        Itse saanut kanssa eräänlaisen lottovoiton. Harrastukseni on metsästys ja sain syksyllä kaadettua ensimmäisen karhuni. Sitä ei osu kuin hyvällä tuurilla vain todella harvoille metsästäjille ja nyt voin sanoa, että todentotta karhun kaatokin on helpompaa kuin naisen kaato netissä. Vähän sama, kuin sinun lottovoittosi.


      • Klauz

        Naiset tuntuvat hakevan vakavaa ihan jokainen. Muutama poikkeus ehkä löytyy. Miehistä tuskin kukaan on vakavissaan ja näin miehenä täytyy sanoa, että en usko vakavan kiinnostumisen olevan mahdollista netin välityksellä.


      • pääskynen 73
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Niin, se on ensinnäkin erittäin surullista että kun jotkut on pervoja niin kaikki miehet leimataan kerralla.Jos olisit malttanut itsekkin tehdä hakuja ja katsella ketä ja mitä löytyy, niin olisit voinut löytää jonkun oikeasti asiallisen miehen.Siellä kun on myös minun kaltaisia miehiä, ei-pervoja, oikeasti luonteesta kiinnostuneita ja ajatteleviakin.

        Vaikka, onhan se todettava että nettideitti on omalla tavallaan melkoinen tyhjänpäiväisyyden pajatso! Sen lisäksi että siellä on joitakin asiallisia ihmisiä niin on siellä myös paljon pervoja, "pakko löytää parisuhde"-tyyppejä, ulkonäön ja stastuksen mukaan ettijöitä kuin vain arvoaan testaaviakin.Kaiken kaikkiaan, omalla tavallaan toimivasta ajatuksesta on tullut varsinainen sekametelisoppa mistä on oikeasti vaikea löytää kunnollisia ja asiallisia ihmisiä jonka pitäisi kelvata vieläpä kumppaniksi.

        Lopuksi pakko antaa vielä pisteet markkinoinille joka saanut ihmiset uskomaan että nettideittistä todella löytää jonkun itselleen ja sitä kun ei heti tapahdukkaan, ihmiset satsaavat kahta enemmän asiaan, lopulta ehkä onnistuen tai todennäköisesti pettyen.

        niin ei sieltä löydä kun kaikilla on erilaiset odotukset. Tavallinen kunnon mies riittäisi.


      • Mies 25
        Anu 28 kirjoitti:

        Laitoin yhden ilmoituksen ja
        sain 43 vastausta ja
        28 vihjaisi jo ekassa viestissä sexiin ja
        3 lähetti kuvan pipelistään-haloo....!
        Kyl on miehet sekaisin,menisivät baareihin
        siel on h...ia joka lähtöön!
        Ketään en tavannut,kun miesten viestit
        muutaman sanan mittaisia ja ei mitään järkevää,
        eli luotan jatkossa liveen,
        mut kai sieltä joku löytänyt jotain vakavaakin!

        Eli menisivät samantien suoraan huoriin kun ei löydä livestä eikä netistä?


      • takuulla löytyy
        pääskynen 73 kirjoitti:

        niin ei sieltä löydä kun kaikilla on erilaiset odotukset. Tavallinen kunnon mies riittäisi.

        www.takuusaatio.org takaa että löytyy


      • herra 33.
        IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:

        Peiton heiluttelu seuraa löytää ainoastaan mutta ei muuta. Ja nyt puhun naisista vaikka siitä aina vaan kuten edellä vastaajakin syyttää miehiä.
        Naiset osaavat vaan piilottaa hakunsa epäsuorempaan muotoon kuin monet miehet. Naisten profiileissa on usein että "tositarkoituksella" vaikka mitään tosia ei ole alunalkaenkaan mielessä.
        Itse hakisin seuraa tosimielellä mutta kyllästynyt totaalisesti siihen feikkaamiseen mitä nettideittailu on. Joo olen kyllä saanut "suhteita" joihin olen mennyt tosissaan mukaan mutta aikansa peittoa ainoastaan heiluteltuamme on melko pian myös nainen jättänyt ja heti ollut ilmoitus uudestaan sivulla ja pari päivää ja katoaminen.

        Yleisemmin kummempia yleistämättä mutta kohdalleni on sattunut että yh.t jotka ovat jostain syystä enemmän kiinni lapsissaan kun hänen lapsien isä ovat kiivaammin vain seksin perässä kun "ei ole aikaa käydä bilettämässä niin jos täältä löytyisi joku" Niinpä mitähän "jokua" se yleisin haku koskeekaan. Toinen ryhmä on yksinäiset vanhatpiiat koirineen. (koirissa ei mitään vikaa) mutta koira yleensä kertoo lapsen korvikkeesta kolmekymppisellä ja tämä on toinen ryhmä joille riittää vain "tositarkoituksella" hetkellinen seksiseura.
        SItten on tämä nuoriso ryhmä jotka lähestyy vain kokemus mielellä itseään vanhempia eli olen 30 ja lähestyvät naiset tai tytöt ovat 20 ja sama toisinpäin. Puumat 40 jotka ovat nuorempien perään ja vain seksi mielessä.
        Pelkkää peiton heiluttelua saa nettideiteiltä ei muuta vaikka moni nainen kitisee että miehet on vaan sen perässä. Menkää itseenne ja vuosien kokemuksella voin todellakin väittää että ette te naiset pekkaa pahempia tuossa asiassa ole.
        Pisimmät ja kestävimmät suhteet olen löytänyt live maailmasta joko yöelämästä tai tutun tuttujen kautta tutustumalla.

        Baarista saa tuhat kertaa helpommin naisen kun netistä. En ole edes netistä etsinyt. Netti on pinnallisten naisten kenttä.


      • voitin 30000
        Kaataja(ei naisten) kirjoitti:

        Kerro tuo kuusi oikein voittosi profiilissasi, niin seuraa irtoaa varmasti. Eikös sillä nettoa jonkun kymppitonnin vai pitikö olla vielä lisänumerokin...en muista. Mutta kuitenkin jos ulkonäkö ei anna myöden, niin rahan perään on joka nainen.
        Raha myös antaa anteeksi ulkonäön poikkeamat.
        Itse saanut kanssa eräänlaisen lottovoiton. Harrastukseni on metsästys ja sain syksyllä kaadettua ensimmäisen karhuni. Sitä ei osu kuin hyvällä tuurilla vain todella harvoille metsästäjille ja nyt voin sanoa, että todentotta karhun kaatokin on helpompaa kuin naisen kaato netissä. Vähän sama, kuin sinun lottovoittosi.

        Ei naiset kiinnostu parista kymppitonnista. Pitää voittaa miljoonia.


      • mies kaks ysi
        Klauz kirjoitti:

        Naiset tuntuvat hakevan vakavaa ihan jokainen. Muutama poikkeus ehkä löytyy. Miehistä tuskin kukaan on vakavissaan ja näin miehenä täytyy sanoa, että en usko vakavan kiinnostumisen olevan mahdollista netin välityksellä.

        Herätys, Veli Hyvä! Naiset on ihan yhtä pahoja yhdenillan viettäjiä, pelkän vakituisen panoseuran ettijöitä ja parisuhteessa olevia pettäjiä nykyään kuin miehet! Mikään kotona odottava, sinisilmäisesti miesten sauna-iltaan uskova "vaimo - kulta" ei ole mikään stadanrdi enään.

        Joissakin tapauksissa sanoisin että miehet ovat nykyään pahempia näitä tyhmiä, sinisilmäisiä, hyvään uskovia ja vakavaa parisuhteen ettijöitä.


      • Näin se menee.
        Anu 28 kirjoitti:

        Laitoin yhden ilmoituksen ja
        sain 43 vastausta ja
        28 vihjaisi jo ekassa viestissä sexiin ja
        3 lähetti kuvan pipelistään-haloo....!
        Kyl on miehet sekaisin,menisivät baareihin
        siel on h...ia joka lähtöön!
        Ketään en tavannut,kun miesten viestit
        muutaman sanan mittaisia ja ei mitään järkevää,
        eli luotan jatkossa liveen,
        mut kai sieltä joku löytänyt jotain vakavaakin!

        Olen 58v. mies, asiani ovat kunnossa. Eikä ulkomuotokaan ole esteenä. Mutta se mitä sieltä netistä minulle tarjotaan, hyi... En listaa tähän, mutta kyllä sieltä on "eliittikumpani hakusessa" . Myös kyseisestä treffipalstasta. Eli vuoden, ei nyt niin vakavan etsimisen jälkeen mieluusti jätän tuon leikkentän toisille yrittäjille:)
        Vielä huononpi paikka, kuin nuo baarit, joissa edellinen vierailuni ajoittui viime vuosituhannen puolelle ja sekin osin pakollinen:)
        Mutta, mutta ... pankin kassaneiti lähtee kyllä mieluusti purjehtimaan kanssani, eikä entinen kaupunginorkesterin muusikko ( eronnut ) voi vastustaa pyyntöäni konserttiin, lääkärikeskuksen sievä hoitsu, (tosin tyttäreni ikäinen, eli siis minulle liian nuori), lähtee kyllä ensimmäisellä pyynnöllä moottoripuoräilemään jne.

        Kyllä elämä on kuitenkin tuon netin ulkopuolella.


      • Marketin...
        Näin se menee. kirjoitti:

        Olen 58v. mies, asiani ovat kunnossa. Eikä ulkomuotokaan ole esteenä. Mutta se mitä sieltä netistä minulle tarjotaan, hyi... En listaa tähän, mutta kyllä sieltä on "eliittikumpani hakusessa" . Myös kyseisestä treffipalstasta. Eli vuoden, ei nyt niin vakavan etsimisen jälkeen mieluusti jätän tuon leikkentän toisille yrittäjille:)
        Vielä huononpi paikka, kuin nuo baarit, joissa edellinen vierailuni ajoittui viime vuosituhannen puolelle ja sekin osin pakollinen:)
        Mutta, mutta ... pankin kassaneiti lähtee kyllä mieluusti purjehtimaan kanssani, eikä entinen kaupunginorkesterin muusikko ( eronnut ) voi vastustaa pyyntöäni konserttiin, lääkärikeskuksen sievä hoitsu, (tosin tyttäreni ikäinen, eli siis minulle liian nuori), lähtee kyllä ensimmäisellä pyynnöllä moottoripuoräilemään jne.

        Kyllä elämä on kuitenkin tuon netin ulkopuolella.

        Kuules filosofi; Veit jalat suustani... " Kyllä elämä on netin ulkopuolella".


      • mies kaks ysi
        pääskynen 73 kirjoitti:

        niin ei sieltä löydä kun kaikilla on erilaiset odotukset. Tavallinen kunnon mies riittäisi.

        Minkälainen on sitten tavallinen kunnollinen mies?
        Itse olen miehenä törmännyt tähän käsitteeseen useasti toiselle se likpitäen mies joka ryypää ja hakaa sekä käy töissä.Toiselle se taas mies joka on sosiaalinen komitus jolla on korkeakoulutus.


      • metsästäjätär
        Kaataja(ei naisten) kirjoitti:

        Kerro tuo kuusi oikein voittosi profiilissasi, niin seuraa irtoaa varmasti. Eikös sillä nettoa jonkun kymppitonnin vai pitikö olla vielä lisänumerokin...en muista. Mutta kuitenkin jos ulkonäkö ei anna myöden, niin rahan perään on joka nainen.
        Raha myös antaa anteeksi ulkonäön poikkeamat.
        Itse saanut kanssa eräänlaisen lottovoiton. Harrastukseni on metsästys ja sain syksyllä kaadettua ensimmäisen karhuni. Sitä ei osu kuin hyvällä tuurilla vain todella harvoille metsästäjille ja nyt voin sanoa, että todentotta karhun kaatokin on helpompaa kuin naisen kaato netissä. Vähän sama, kuin sinun lottovoittosi.

        isoisoisosoisoisäni(?) oli karhunkaataja Martti Kitunen, kaatoi myös naisia, silloin kun metsästykseltään ehti, siksi minäkin olen olemassa!

        Jatkan sukuni perinteitä: kaadan miehiä, ne ovat helppoa saalista, jopa ilman nettiä tai mitään aseita. Pyydykset kuntoon ja moni mies tarttuu ansaan...


      • 15+13
        Näin se menee. kirjoitti:

        Olen 58v. mies, asiani ovat kunnossa. Eikä ulkomuotokaan ole esteenä. Mutta se mitä sieltä netistä minulle tarjotaan, hyi... En listaa tähän, mutta kyllä sieltä on "eliittikumpani hakusessa" . Myös kyseisestä treffipalstasta. Eli vuoden, ei nyt niin vakavan etsimisen jälkeen mieluusti jätän tuon leikkentän toisille yrittäjille:)
        Vielä huononpi paikka, kuin nuo baarit, joissa edellinen vierailuni ajoittui viime vuosituhannen puolelle ja sekin osin pakollinen:)
        Mutta, mutta ... pankin kassaneiti lähtee kyllä mieluusti purjehtimaan kanssani, eikä entinen kaupunginorkesterin muusikko ( eronnut ) voi vastustaa pyyntöäni konserttiin, lääkärikeskuksen sievä hoitsu, (tosin tyttäreni ikäinen, eli siis minulle liian nuori), lähtee kyllä ensimmäisellä pyynnöllä moottoripuoräilemään jne.

        Kyllä elämä on kuitenkin tuon netin ulkopuolella.

        Näinhän se menee ...
        Kuinka monta plussaa voi antaa yhdelle kommentille?


      • mies kaks ysi
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Minkälainen on sitten tavallinen kunnollinen mies?
        Itse olen miehenä törmännyt tähän käsitteeseen useasti toiselle se likpitäen mies joka ryypää ja hakaa sekä käy töissä.Toiselle se taas mies joka on sosiaalinen komitus jolla on korkeakoulutus.

        tarkoitin siis että "likipitäen mies joka EI ryypaa ja.."


      • mies kaks ysi kirjoitti:

        Niin, se on ensinnäkin erittäin surullista että kun jotkut on pervoja niin kaikki miehet leimataan kerralla.Jos olisit malttanut itsekkin tehdä hakuja ja katsella ketä ja mitä löytyy, niin olisit voinut löytää jonkun oikeasti asiallisen miehen.Siellä kun on myös minun kaltaisia miehiä, ei-pervoja, oikeasti luonteesta kiinnostuneita ja ajatteleviakin.

        Vaikka, onhan se todettava että nettideitti on omalla tavallaan melkoinen tyhjänpäiväisyyden pajatso! Sen lisäksi että siellä on joitakin asiallisia ihmisiä niin on siellä myös paljon pervoja, "pakko löytää parisuhde"-tyyppejä, ulkonäön ja stastuksen mukaan ettijöitä kuin vain arvoaan testaaviakin.Kaiken kaikkiaan, omalla tavallaan toimivasta ajatuksesta on tullut varsinainen sekametelisoppa mistä on oikeasti vaikea löytää kunnollisia ja asiallisia ihmisiä jonka pitäisi kelvata vieläpä kumppaniksi.

        Lopuksi pakko antaa vielä pisteet markkinoinille joka saanut ihmiset uskomaan että nettideittistä todella löytää jonkun itselleen ja sitä kun ei heti tapahdukkaan, ihmiset satsaavat kahta enemmän asiaan, lopulta ehkä onnistuen tai todennäköisesti pettyen.

        Nrtissä liikkuvat vain oikeast epäsosiaaliset autistiset ja pillun perässä menijät. Kun pillua on saatu vaikka puolen uoden jälkeen (ja vaikka se oli tosi hyvä) yhteydenpito loppuu kuin seinään. Ainoat järkevät ja mukavat, kunnolliset ihmiset oon löytänyt ihan muualta...käytännössä ihan mista vaan muualta :)
        Myös naisten kannatta suosiolla hakea pelkkää munaa jotta eivät anna itsestään liian hyväksikäytettävää ja säälittävää kuvaaa :)


      • mies kaks ysi
        talvikissa1234 kirjoitti:

        Nrtissä liikkuvat vain oikeast epäsosiaaliset autistiset ja pillun perässä menijät. Kun pillua on saatu vaikka puolen uoden jälkeen (ja vaikka se oli tosi hyvä) yhteydenpito loppuu kuin seinään. Ainoat järkevät ja mukavat, kunnolliset ihmiset oon löytänyt ihan muualta...käytännössä ihan mista vaan muualta :)
        Myös naisten kannatta suosiolla hakea pelkkää munaa jotta eivät anna itsestään liian hyväksikäytettävää ja säälittävää kuvaaa :)

        Todellako.. noiko se itseään kunnioittava nainen toimii kun toteaa että netistä ei lyödy vakavaa seuraa...kuvittelee kostavansa miehille toimimalla samalla tavalla kuin miehet, etsimällä pelkkää seksiä. Juttu kun on juuri päinvastoin; Nämä miehet jotka etsivät pelkkää panoa, etsivät juuri naisia jotka haluavat pelkkää munaa.

        Joten, eikö olisi vain parempi poistua saiteilta ja jättää nämä omaan arvoonsa, samalla kunnioittaen itseään..


      • Pipeli, niinpä
        Anu 28 kirjoitti:

        Laitoin yhden ilmoituksen ja
        sain 43 vastausta ja
        28 vihjaisi jo ekassa viestissä sexiin ja
        3 lähetti kuvan pipelistään-haloo....!
        Kyl on miehet sekaisin,menisivät baareihin
        siel on h...ia joka lähtöön!
        Ketään en tavannut,kun miesten viestit
        muutaman sanan mittaisia ja ei mitään järkevää,
        eli luotan jatkossa liveen,
        mut kai sieltä joku löytänyt jotain vakavaakin!

        Eipä ole omassa kirjoitustaidossasikaan kehumista. Aikuinen nainen ja kirjoittaa "sexi", voi Jeesus.


      • ruma.
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Minkälainen on sitten tavallinen kunnollinen mies?
        Itse olen miehenä törmännyt tähän käsitteeseen useasti toiselle se likpitäen mies joka ryypää ja hakaa sekä käy töissä.Toiselle se taas mies joka on sosiaalinen komitus jolla on korkeakoulutus.

        Jos on ruma niin ei saa seuraa. Jos on rikollinen niin naiset on heti pimppi märkänä.


      • Nainen54v.
        Näin se menee. kirjoitti:

        Olen 58v. mies, asiani ovat kunnossa. Eikä ulkomuotokaan ole esteenä. Mutta se mitä sieltä netistä minulle tarjotaan, hyi... En listaa tähän, mutta kyllä sieltä on "eliittikumpani hakusessa" . Myös kyseisestä treffipalstasta. Eli vuoden, ei nyt niin vakavan etsimisen jälkeen mieluusti jätän tuon leikkentän toisille yrittäjille:)
        Vielä huononpi paikka, kuin nuo baarit, joissa edellinen vierailuni ajoittui viime vuosituhannen puolelle ja sekin osin pakollinen:)
        Mutta, mutta ... pankin kassaneiti lähtee kyllä mieluusti purjehtimaan kanssani, eikä entinen kaupunginorkesterin muusikko ( eronnut ) voi vastustaa pyyntöäni konserttiin, lääkärikeskuksen sievä hoitsu, (tosin tyttäreni ikäinen, eli siis minulle liian nuori), lähtee kyllä ensimmäisellä pyynnöllä moottoripuoräilemään jne.

        Kyllä elämä on kuitenkin tuon netin ulkopuolella.

        Hienosti vastattu!


      • 19+19
        metsästäjätär kirjoitti:

        isoisoisosoisoisäni(?) oli karhunkaataja Martti Kitunen, kaatoi myös naisia, silloin kun metsästykseltään ehti, siksi minäkin olen olemassa!

        Jatkan sukuni perinteitä: kaadan miehiä, ne ovat helppoa saalista, jopa ilman nettiä tai mitään aseita. Pyydykset kuntoon ja moni mies tarttuu ansaan...

        Mitä sitten? Jokainen tietää että naisille miehen saaminen on helppoa ettei sitä erikseen tarvi netissä korostaa.


      • Anonyymi
        mies kaks ysi kirjoitti:

        tarkoitin siis että "likipitäen mies joka EI ryypaa ja.."

        Kaikki pettää ,kaikki valehtelee. Pysyn sinkkuna ja joskus jos saan sex niin ok.


    • miesvm_1967x

      Löytyy kyllä.

    • Ei enää nettideittiä

      En ole löytänyt.
      Kinnostuin kahdesta kiinnostuksen näytelleestä miehestä, mutta onneksi en antanut juttujen edetä, koska tyypeissä oli jotakin mätää aistittavissa.

      Tavan elämän kohtaamiset ovat olleet monella tapaa miellyttävämpiä. Miehet ovat olleet jotekin aidompia, kun ei ole tarvinnut peitellä mitä kaikkea on nettideittissä meneillään. (Ei minua haittaa, jos mies tapailee useampaa ennen kuin seurustelusta sovitaan, mutta jos yrittää saada minut vällyjen väliin ja tapailee muita, se on mielestäni hyvin vastenmielistä.)

      Tässä muutamia nettideittien kummalisuuksia, kerron tarinat ominani, vaikka osa ystäville tapahtuneita:

      - Oltiiin tapailtu jo tovi enkä tapaillut enää muita. Kerroin pitäväni eräästä ranskalaisesta alusvaatemerkistä, koska se istuu minulle paremmin kuin muut. Sanoin käyneeni ranskassa viimeksi 2 vuotta sitten. Mies alkoi tarkistamaan alusvaatteeni joka tapaamisella, ei kertonut miksi, mutta oletan miehen luulleen etten osta muualta alusvaatteita ja luuli minun kulkevan aina samoissa. Miksi muuten tuon kertomisen jälkeen olisi alkanut alusvaatteitani kurkkimaan.

      -Olin hetkellisesti työtön. Mainitsin miehelle minun pitävän etsiä työ, jotta voi taas tienata kunnolla elannon, vaikka olin vain töiden välissä. Shoppailin hieman tarpeita. Se ihmetytti miestä. Käydessään kylässä, hän näki pöydällä korttipinon, joka koostui kaiken maailman kauppojen luotottomista kanta-asiakaskorteista. Mies luuli minun olevan jossakin maksukierteessä, jossa paikkaillaan luottokorteilla toisen luottokortin velkoja jne. Kertoi huolensa aiheesta. Minua lähinnä nauratti hänen vilkas mielikuvituksensa ja huolestuminen tyhjästä kysymättä minulta asioista.

      -Mies jäi kiinni keskusteluidemme äänittämisestä. Se selvisi lopulta, kun löysin kotiini piilotetun kuuntelulaitteen ja epäilin miestä siitä. Asia alkoi selvitä, kun pieni laite hävisi erään kyläilyn jälkeen.

      • miesvm_1967x

        "Ei minua haittaa, jos mies tapailee useampaa ennen kuin seurustelusta sovitaan, mutta jos yrittää saada minut vällyjen väliin ja tapailee muita, se on mielestäni hyvin vastenmielistä"

        Varmasti onkin, onhan tuollainen selkeää epärehellisyyttä tai epäreiluutta. Ehkä pelimies?

        "Mies luuli minun olevan jossakin maksukierteessä, jossa paikkaillaan luottokorteilla toisen luottokortin velkoja jne."

        Ilmeisesti helvetin pihi ja pelkäsi omien rahojensa puolesta. Hatunnosto kuitenkin siitä että kertoi huolensa. Tai ehkä se kuuluu kitupiikkien keinovalikoimiin?

        "Mies jäi kiinni keskusteluidemme äänittämisestä"

        Ilmeisesti sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen. Sulla ei saa olla elämää ilman häntä?

        Kuule hei, ei me kaikki miehet nettitreffeilläkään olla ihan noin perseestä, sulla on kyllä käynyt törkeän huono flaksi miesten suhteen. Hyvä että aistit mädät hedelmät ajoissa, tommosten tyyppien kanssa ajautuu pitkässä juoksussa ongelmiin. Toivoa ei silti kannata heittää.


      • 18+3

        Outo olit itsekin, kun kerroit alusvaatteistasi ja annoit miehen niitä tutkiskella.


      • 18-3
        18+3 kirjoitti:

        Outo olit itsekin, kun kerroit alusvaatteistasi ja annoit miehen niitä tutkiskella.

        Ja sinä oot vielä oudompi.
        Kyllä ihmiset puhuu suhteen edettyä kaikenlaista varsinkin jos toinen kysyy!


      • 18-3 kirjoitti:

        Ja sinä oot vielä oudompi.
        Kyllä ihmiset puhuu suhteen edettyä kaikenlaista varsinkin jos toinen kysyy!

        No onko tuo sinusta sitten ihan normaali tilanne: Mies alkaa yhtäkkiä kurkistelemaan puolitutun naisen paidan kaula-aukosta sisään. Miehen puoleltahan tuo saattoi olla leikkiäkin, mutta ilmeisestikään nainen ei siitä pitänyt (ei kai olisi täällä miesten omituisuuksista natisemassa, jos olisi lähtenyt leikkiin mukaan).

        Ihmettelen että minkälainen nainen vain istuu siinä tuppisuuna ja antaa miehen tehdä tuollaista jos ei itse siitä tykkää. Vaihtoehtoja saada toiminta loppumaan olisi kuitenkin aika monia: voi väistää miehen ulottumattomiin, sanoa ettei pidä hiplailusta, lopettaa treffit poistumalla paikalta, tai viime kädessä jos mies herkiää uhkaavaksi, pyytää ulkopuolista apua.

        No, emmehän tietenkään voi tietää miten omituinen tuo mies on ollut. Ei siis ollut kertonut naiselle että miksi haluaa nuo vaatteet tarkistaa, mutta olikohan tämä neiti sitä edes muistanut mieheltä kysyä?

        Anyways, aika friikiltä treffailulta minusta kuulostaa koko homma, onneksi ei itse ole tuollaista tarvinnut kokea. :)


      • HHUHUH

        "Ei enää nettideittiä"....

        Kuule, olen kertonut tässä keskustelussa ja muissa vastaavissa, että olen sitä mieltä (ja vahvistuu edelleen), että nuo deittipalstat on sekopäitä varten, niitä varten joilla viiraa yläkerrassa ja pahasti. Ja sinä todistat tämän minun väitteeni taas todeksi.

        Kuinka moni ihminen alkaa kertomaan muutaman hetken "seurustelun" jälkeen kertomaan toiselle osapuolelle alusvaatteistaan?? Onko tuo sinusta normaalia? Ei todellakaan. Kas kun et kertonut, onko passkasi löysää tai kovaa.

        Kyllä tosiaan vahvistuu edelleen se, että noilla laillistetuilla paritussivustoilla käy ja oleilee ainoastaan ihmiset, jotka on täysin tärähtäneitä


      • Anonyymi
        miesvm_1967x kirjoitti:

        "Ei minua haittaa, jos mies tapailee useampaa ennen kuin seurustelusta sovitaan, mutta jos yrittää saada minut vällyjen väliin ja tapailee muita, se on mielestäni hyvin vastenmielistä"

        Varmasti onkin, onhan tuollainen selkeää epärehellisyyttä tai epäreiluutta. Ehkä pelimies?

        "Mies luuli minun olevan jossakin maksukierteessä, jossa paikkaillaan luottokorteilla toisen luottokortin velkoja jne."

        Ilmeisesti helvetin pihi ja pelkäsi omien rahojensa puolesta. Hatunnosto kuitenkin siitä että kertoi huolensa. Tai ehkä se kuuluu kitupiikkien keinovalikoimiin?

        "Mies jäi kiinni keskusteluidemme äänittämisestä"

        Ilmeisesti sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen. Sulla ei saa olla elämää ilman häntä?

        Kuule hei, ei me kaikki miehet nettitreffeilläkään olla ihan noin perseestä, sulla on kyllä käynyt törkeän huono flaksi miesten suhteen. Hyvä että aistit mädät hedelmät ajoissa, tommosten tyyppien kanssa ajautuu pitkässä juoksussa ongelmiin. Toivoa ei silti kannata heittää.

        Mä opin jo nuorena,etten luota miehiin. Käytän heitä hauskanpitoon enää. Hanna45.


    • 17+6

      Itse olin useita vuosia suomi24 deitissä kunnes löysin about kuukauden tapailun ja se on siis pisin tapailun kesto toistaiseksi..
      Tiukkaa on päästä edes treffeille ok-naisen kanssa..

      • 2ja12

        Löytyy :) oltiin yhdessä 5 vuotta. Nyt olen tapaillut miestä 5 kuukautta.


    • nainen47vvvv

      Vähän nihkeältä vaikuttaa se löytyminen...
      aina erehdyn luulemaan että kulloinenkin keskustelukumppani olis jotenkin kiinnostunut...mutta aika nopeasti tuntuvat kyllästyvän...
      tai sitten löytyy vaan parempi :-(

      En tiedä pelottaako miehiä kirjoittamani viestit...tykkään kirjoitella ihan arkipäivän jutuista, välillä pidempiä välillä lyhyempiä viestejä...koitan herätellä keskustelua kysymällä... ehdotan tapaamista jossian vaiheessa jos ei mies ehdota...
      mutta tulos on aina sama...muutama päivä-viikko viestittelyä ja sitten "humps"...katoaminen

      pikkuhiljaa alkaa kyllä valitettavsti kyynistymään...mutta kun ei viitsis ravintolaankaan lähteä...

    • M+40wee

      Se on kuule vain niin että max. 2viikkoa viestittelyä ja sitten treffeille koska siinä alkaa ne jutut loppumaan ja luodaan vain kirjoittelulla ennakkoluuloja.
      Se on mitä ja miten kirjoitat mutta jos vain ihan arkisista asioista, kaupassa käymisistä, pyykinpesuista, lapsistasi ja vieläpä lapsenlapsistasi kun enhän minäkään kuin muutkaan ole tutustumassa sinun lapsiisi vaan vaan ennemmin sinun toiveisiisi ja unelmiisi maan ja taivaanvälillä eli sinusta itsestäsi ja sinun ajatusmaailmastasi.
      Mutta innokkaasti ja mukaansa vetävästi mutta se on vain helppo kirjoitella niistä arkisista asioista ja ne puuduttaa....itsekkin olen pyrkinyt siirtymään muihin keskusteluaiheisiin mutta aina se nainen siirtyy keskustelemaan lapsista.

      Itsekkin kerran tein kyllä sen virheen että varmaan kuukauden viestittelimme yötämyöten ja oikein kumpainenkin odotti että toinen tulee online tilaan ja kirjoittelimme kevyesti huumoripitoisena elämän kommelluksista ja joskus vakavasti.
      Sitten kun viimein saimme ne treffit aikaiseksi niin se todeliisuus ei vastannutkaan sitä mitä luuli että ennakkokuvitelmia ja eheken sekin vaikutti että hän oli juuri eronnut pitkästä suhteesta.
      Tämä oli vain ensimmäisiä kokemuksiani nettideittailusta ja olin ehken sinisilmäinen ja liiankin innokas ja toiveikas.

      Nyt useampienkin kymmenien kokemusten treffien jälkeen olen huomannut että monella naisella se puuttuu se todellinen tahtotila ja vaivankin näkeminen puuttuu saada se toimivaksi parisuhteeksi kun sitä valinnanvaraa on ehken...ja minä miehenä olen se "metsästäjä" asenteella ja minä pyöritän ja hyöritän tätä naista että pääsen edes sille toisille treffeille....ei se kuulkaa ihan näin mene tässä tasa-arvon maassa koska kyllä se vaatii molemminpuolista tahtotilaa.
      Se on sitten eriasia jos tapaan live-maailmassa minua kiinnostavan naisen ja näen aikaa ja vaivaakin....ei netti-maailmassa.

      • nainen47vvv

        Mä lähtisin treffeille vaikka parin päivän päästä, mutta ei miehillä tunnu olevan aikaa :-(
        kun pitää käydä salilla, mökillä, lenkillä...

        paras esimerkki oli mies joka kirjoitti usein..."olis kiva nähdä pian"
        ehdotin päiviä, kysyin hänelle sopivia päiviä...mutta ainoa vastaus oli että nähdään pian... no ei nähty ja kiitin kohteliaasti juttuseurasta :-)

        Ja on niitä jutunaiheita vaikea keksiä...jos toinen ei osoita minkäänlaista mielenkiintoa mihinkään...vastailee lyhyesti, mutta ei koskaan kysy mitään

        tarkoitan arkisilla aiheilla lyhyitä kuvauksia jostain päivän aikana sattuneesta tapauksesta...pyrin välttämään lapsista ja lemmikeistä puhumista
        ehkä jostain ajankohtaisesta uutisiin liittyvästä asiasta, josta kerron ehkä jotain omaa mielipidettä tai kysyn toiselta...yritän löytää rivien välistä jotain asiaa mistä mis olisi kiinnostunut ja yritän sellaisesta kysellä/ jutella...

        Mutta on tää tosiaan aika hullun hommaa ...:-)


      • nainen47vvv kirjoitti:

        Mä lähtisin treffeille vaikka parin päivän päästä, mutta ei miehillä tunnu olevan aikaa :-(
        kun pitää käydä salilla, mökillä, lenkillä...

        paras esimerkki oli mies joka kirjoitti usein..."olis kiva nähdä pian"
        ehdotin päiviä, kysyin hänelle sopivia päiviä...mutta ainoa vastaus oli että nähdään pian... no ei nähty ja kiitin kohteliaasti juttuseurasta :-)

        Ja on niitä jutunaiheita vaikea keksiä...jos toinen ei osoita minkäänlaista mielenkiintoa mihinkään...vastailee lyhyesti, mutta ei koskaan kysy mitään

        tarkoitan arkisilla aiheilla lyhyitä kuvauksia jostain päivän aikana sattuneesta tapauksesta...pyrin välttämään lapsista ja lemmikeistä puhumista
        ehkä jostain ajankohtaisesta uutisiin liittyvästä asiasta, josta kerron ehkä jotain omaa mielipidettä tai kysyn toiselta...yritän löytää rivien välistä jotain asiaa mistä mis olisi kiinnostunut ja yritän sellaisesta kysellä/ jutella...

        Mutta on tää tosiaan aika hullun hommaa ...:-)

        Täällä on ainakin yks mies jolla on aikaa koska, on työtön ja suht rahaton. Olen ollut täällä suomi24 treffeillä jo 7 vuotta mutta kukaan ei ole tarttunut verkkoon :) . Kerran yritin yhden lehden kautta hakea seuraa mutta, kun ilmoitin olevani työtön niin hän hävisi kokonaan. Aika reilua peliä. Minkäs minä sille voin että, työtilanne on se mikä on ainakin täällä Lahden seudulla.
        Kyllä minä ainakin haluaisin vielä naimisiin jonkun mukavan kurvit oikeissa kohdissa olevan naisen kanssa.


      • M-30v
        nainen47vvv kirjoitti:

        Mä lähtisin treffeille vaikka parin päivän päästä, mutta ei miehillä tunnu olevan aikaa :-(
        kun pitää käydä salilla, mökillä, lenkillä...

        paras esimerkki oli mies joka kirjoitti usein..."olis kiva nähdä pian"
        ehdotin päiviä, kysyin hänelle sopivia päiviä...mutta ainoa vastaus oli että nähdään pian... no ei nähty ja kiitin kohteliaasti juttuseurasta :-)

        Ja on niitä jutunaiheita vaikea keksiä...jos toinen ei osoita minkäänlaista mielenkiintoa mihinkään...vastailee lyhyesti, mutta ei koskaan kysy mitään

        tarkoitan arkisilla aiheilla lyhyitä kuvauksia jostain päivän aikana sattuneesta tapauksesta...pyrin välttämään lapsista ja lemmikeistä puhumista
        ehkä jostain ajankohtaisesta uutisiin liittyvästä asiasta, josta kerron ehkä jotain omaa mielipidettä tai kysyn toiselta...yritän löytää rivien välistä jotain asiaa mistä mis olisi kiinnostunut ja yritän sellaisesta kysellä/ jutella...

        Mutta on tää tosiaan aika hullun hommaa ...:-)

        Viestisi muistuttaa kovasti omaa tilannettani. Vaihdetaan vaan sukupuolet toisinpäin ja ikä tiputetaan kolmeenkymppiin. Parin vuoden sisään on ollut ehkä kaksi poikkeusta tähän sääntöön ja treffeilläkin olen kuitenkin käynyt keskimäärin pari kertaa kuukauteen eri naisen kanssa.


      • vankilassako olet
        näkäräinen kirjoitti:

        Täällä on ainakin yks mies jolla on aikaa koska, on työtön ja suht rahaton. Olen ollut täällä suomi24 treffeillä jo 7 vuotta mutta kukaan ei ole tarttunut verkkoon :) . Kerran yritin yhden lehden kautta hakea seuraa mutta, kun ilmoitin olevani työtön niin hän hävisi kokonaan. Aika reilua peliä. Minkäs minä sille voin että, työtilanne on se mikä on ainakin täällä Lahden seudulla.
        Kyllä minä ainakin haluaisin vielä naimisiin jonkun mukavan kurvit oikeissa kohdissa olevan naisen kanssa.

        on niitä muitakin seutuja suomessa jossa töitä löytyisi, ihmiset vaihtavat jopa maa töiden perässä, mutta toisilla on vain ne tekosyyt, ei ihme ettet kelpaa


      • Aikuinen nainen
        näkäräinen kirjoitti:

        Täällä on ainakin yks mies jolla on aikaa koska, on työtön ja suht rahaton. Olen ollut täällä suomi24 treffeillä jo 7 vuotta mutta kukaan ei ole tarttunut verkkoon :) . Kerran yritin yhden lehden kautta hakea seuraa mutta, kun ilmoitin olevani työtön niin hän hävisi kokonaan. Aika reilua peliä. Minkäs minä sille voin että, työtilanne on se mikä on ainakin täällä Lahden seudulla.
        Kyllä minä ainakin haluaisin vielä naimisiin jonkun mukavan kurvit oikeissa kohdissa olevan naisen kanssa.

        Nikkisi viittaa alkoholin (runsaaseen?) käyttöön - se toimii tehokkaana torjujana.
        Kannattaisi ehkä vaihtaa.


      • voisko olla näin
        Aikuinen nainen kirjoitti:

        Nikkisi viittaa alkoholin (runsaaseen?) käyttöön - se toimii tehokkaana torjujana.
        Kannattaisi ehkä vaihtaa.

        Ei se välttämättä samalla nikillä treffeissä oo, on rekisteröiny siihen aikaan kun vielä käyttäjätunnus, keskustelujen nimimerkki ja treffeipalstan nimimerkki sai kaikki olla erilaisia. Nykysin ei äät ja ööt enää onnistu kun siitä samasta pitää muodostaa s.postiosotekin.


    • 20+3

      Kaikki vakavimmat suhteeni tähän asti ovat löytäneet alkunsa nettideiteiltä. Ensimmäisen tapauksen kanssa oltiin 3 vuotta yhdessä, toisen 2 ja tämän kolmannen kanssa ollaan seurustelu about puoli vuotta nyt. Varmaan täytyy laittaa homma poikki vuoden kohdalta, että tuo sääntö pysyy vielä voimassa ;D

      • 5+2

        Mikä kumma siinä on, etteivät ihmiset osaa valita yhtä ja pitää sitä? Mitä järkeä lyhyissä suhteissa on? Vika ei välttämättä ollut 20 3:ssa vaan ehkä toisissa osapuolissa, mutta kysymykseni ovat geneerisiä.


      • 6+8
        5+2 kirjoitti:

        Mikä kumma siinä on, etteivät ihmiset osaa valita yhtä ja pitää sitä? Mitä järkeä lyhyissä suhteissa on? Vika ei välttämättä ollut 20 3:ssa vaan ehkä toisissa osapuolissa, mutta kysymykseni ovat geneerisiä.

        Koska onhan se helppoa, eroa, laittaa se ilmoitus nettiin ja löydä seuraava. Suhteeseen ei haluta panostaa, helpompi on vain vaihtaa uuteen ja parin vuoden päästä homma kaatuu taas samaan jne. Tyhmähän tuo on, mutta jotkut nauttii.


    • Ei todellista

      Ei tod löydy. Ja haettu on jo yli 20 vuotta. Juoppoja, kipeitä, tuhkakuppeja sen sijaan on löytynyt runsain mitoin. Sekä niitä varattuja, jotka vapaata leikkivät.

    • EskoPaavo

      Sanotaan vaikka, että 80% nettitreffeillä olevista ihmisistä ei ole tapaamisen arvoisia, 15% ovat sellaista kaverimatskua ja ehkä 5% voisi löytää sen kumppanin. Mutta noinhan se on oikeassakin elämässä :)

    • oikean löytänyt

      Löytyi ainakin minulle. Neljä kuukautta sivulla ja sitten pamahti. Treffit johtivat parisuhteeseen ja nyt neljä vuotta yhdessä.

    • Mies44

      3 ja 13 vuotta kestäneet suhteet löytyivät aikoinaan nettideittien kautta. Ensimmäisellä kerralla tapasin useampia naisia, joista yhtä useammankin kerran, kunnes sattui sitten oikean tuntuinen ihminen kohdalle ja homma oli kerrasta selvä. Ihastuminen ei kuitenkaan sitten kovin pitkälle riittänyt. Toisella kerralla sattui ensimmäinen treffattava tuntumaan oikealta ja siinä ihastumista riittikin sitten paljon pidemmälle. Noita aiempi parisuhde alkoi perinteisemmin ystäväpiirin kautta (ystävyys on säilynytkin) ja täytyy sanoa, että näiden kokemusten perusteella sitä kautta tuntee kyllä kumppaninsa paljon paremmin kuin kirjoittelun kautta (mitä vain voi kirjoitella, mutta ystäväpiirissä olet sitä mitä olet).

      Nyt yli nelikymppisenä ja lapset maailmalle kasvatettuna, ei näytä olevan oikein itselleni sopivaa tarjontaa, koska haluan naisen olevan yhtä vapaa kuin itsekin tällä hetkellä olen (ikäisilläni voi olla vielä todella pieniäkin lapsia), savuton, alkoholiton, liikunnallinen jne. perusjuttuja.. mutta koko maasta löytyy alle 50 osumaa haulla ja profiileissa on muutama hassu sana, joista ei kyllä herää mitään mielenkiintoa. Kuvattomia on taas niin järkyttävästi ja profiilit pääosin yhtä hengettömiä, ettei niitä jaksa edes selata. Uskon seuraavan suhteen löytyvän tuolta live-elämän puolelta, tanssilavojen pyörteistä.. sielläkin kun on vuosien myötä tullut paljon hyviä ystäviä ja joku heistä voisi ehkä jossain vaiheessa alkaa tuntua siltä, että voisi syvällisemminkin tutustua, mutta hynttyitä en enää kenenkään kans yksiin pistä.

      • okkkeii

        Mä en säikähdä kuvatonta, jos teksti vaikuttaa kiinnostavalta. Yhenki kuvattoman kanssa oon ollu pari vuotta nyt. Nätti tyttö on hän, paljon paremmannäköinen kuin oli usea kuvallinen :)


      • plussaa
        okkkeii kirjoitti:

        Mä en säikähdä kuvatonta, jos teksti vaikuttaa kiinnostavalta. Yhenki kuvattoman kanssa oon ollu pari vuotta nyt. Nätti tyttö on hän, paljon paremmannäköinen kuin oli usea kuvallinen :)

        Ens alkuun varmempaa tutustua teksteihin ennenkuin pelkkään kuvaan.
        Kuvan lähettäminen,varsinkin jos on mieleen niinkuin sinun tapauksessasi, tekee tapaamisesta ja jatkokirjottelusta mieluisamman kuin poseerauskuvallinen, joka ei aina osaa tuoda itseään tyrkylle:)


    • Siinkku Joulutonttu

      Omaa kokemusta ei ole. Toistaiseksi on jäänyt harkinnan asteelle, kun tuntuu, että kaikki itseäni kiinnostavalta vaikuttavat naiset asuvat toisella puolella suomea. - Kuinka pitkä matka olisi sellainen, että vastapuolen saisi vielä vakuuttuneeeksi siitä, että on tosissaan, eikä satunnaisen seikkailun "pitkän viikonlopun huuman" perässä tms. Se, miksi olettaisin, että nettitreffi palvelun kautta saattaisi löytää, jotain pysyvämpää on se, että oletan suurimman osan sinne kirjautuneista hakevan, ainakin jollai asteella itselleen seuraa. Kun taas esimerkiksi ravintolaan, voin ainakin itse mennä "vain" syömään. Tai risteliyllle voin mennä vain ylittääkseni Suomelahden, vaihteeksi laivalla. - Yhtä hyvin olisin voinut lentää tai syödä kotona.
      Jos, joku tietää, jonkun muun paikan, jossa on tarkoitus vain löytää itselle kumppani lyhyemmäksi tai pidemmäksi aikaa, niin kertokaa ihmeessä. Niin ja olen jo kuullut sen kaiketi nettideittien edeltäjän laittaa ilmoitus (paikalliseen)sanomalehteen tai suosikin (lisää tähän, joku vastaava aviisi) sivule ja keroa hakevansa seuraa.
      PS: Olen myös katsonut sinkkulaivaa, jonkun jakson. voi olla, että sieltäkin joku löytää oikeasti seuraa, pidemmäksikin aikaa, mutta itse oen kyllä sitä seuratessani enempi kokenut (lievää) myötähäpeää. En kyllä itsekään ole täydellinen, mutta jotenkin tulee melkein ikävä Napakymppiä, joka sinkkulaivaan verrattuna oli jotenkin harmitonta. Tai sitte aika kuultaa muistot. (Olin napakympin aikaan niin pienipoika, että en varmaan tajunnut puoliakaan Salmelaisen sutkauksista).

    • No, jos ilmoittaisin, että olen varakas ja 28-vuotias, saisin tod näk niin paljon vastauksia, etten joutaisi niitä kaikkia lukemaan edes, puhumattakaan jos vielä väittäisin olevani nainen.
      Mutta yli viisikymppinen mies ei kelpaa enää kenellekään, ei vaikka ulkonäössäni ei pitäisi olla mitään vikaa. Kukaan, siis kukaan ei vastaa profiiliini.
      Joskus olen vastaillut naisten profiileihin. Toisinaan syntyy jopa jonkinlainen keskusteluketjukin, mutta yleensä löytävät varakkaamman ennen kuin ehditään tavata.
      Ja sen olen kauan sitten oppinut, etten lähde enää treffeille, ellei ensin näy kokovartalokuvaa. Aika monet nimittäin pitävät itseään normaalivartaloisena, vaikka painoindeksi näyttäisi punaista.

      • Volta64

        No, 5-kymppinen nainen vastaa profiiliisi. Saat ainakin yhden vastauksen.
        Nyt vuoden eronneena olleena olen vähitellen tutustunut treffipalstan tarjontaan. Mutta en ole löytänyt yhtään ilmoitusta,
        johon arvaisin ottaa yhteyttä. Ehkä ikä on tehnyt varovaiseksi tai suhteelta odottaa jotain muuta kuin
        henkilön ilmoitus antaa ymärtää.
        Luultavasti en tule ottamaan yhteyttä kenenkään ilmoitukseen vaan luotan live-kohtaamisiin.
        Omaa ilmoitusta tuskin laitan myöskään, vaikka kokovartalokuva ehkä kestäisi päivänvalon.
        Kaikkea hyvää sinulle.


      • Volta64 kirjoitti:

        No, 5-kymppinen nainen vastaa profiiliisi. Saat ainakin yhden vastauksen.
        Nyt vuoden eronneena olleena olen vähitellen tutustunut treffipalstan tarjontaan. Mutta en ole löytänyt yhtään ilmoitusta,
        johon arvaisin ottaa yhteyttä. Ehkä ikä on tehnyt varovaiseksi tai suhteelta odottaa jotain muuta kuin
        henkilön ilmoitus antaa ymärtää.
        Luultavasti en tule ottamaan yhteyttä kenenkään ilmoitukseen vaan luotan live-kohtaamisiin.
        Omaa ilmoitusta tuskin laitan myöskään, vaikka kokovartalokuva ehkä kestäisi päivänvalon.
        Kaikkea hyvää sinulle.

        Eipä ole 5-kymppiset vastailleet. Viimeksi tuli vastaus joltain venäläishuijarilta. Niitähän kyllä kaikki saavat.


    • En usko rakkauteen

      Nettideitit ovat aivan täyttä paskaa. Niillä luodaan yksinäisille ja rakkaudenkipeille ihmisille mielikuvia,että täältä löydät ikuisen onnen. Yleisestikin sivustojen pitäjillä on vain tarkoitus tehdä rahaa yksinäisten ihmisten läheisyyden kaipuusta.

      Yhden esteen tähän tuo naisten täysin kohtuuttomat kriteerit miehiä kohtaan: pitää olla mielellään alle viisikymppinen,seksuaalisesti passiivinen ( sanaa seksi ei saa edes mainita ennenkuin vasta viidensillä treffeillä) hyvätuloinen,lapseton ( lapsia saa toki olla mutta he eivät saa asua miehen kanssa. Muutenhan he rajoittaisivat kaikkea kivan tekemistä ). Täytyy tietenkin myös olla raitis,urheilullinen,komea,autollinen,kielitaitoinen ja taiteista,kulttuurista,matkustelemisesta sekä lapsista ja eläimistä pitävä yritysjohtaja joka asuu melkein naapurissa.

      Sen verran olen sivustoilla ollut,että olen päättänyt että haen ainoastaan seksiseuraa en mitään vakavampaa,sillä siihen ei ole käytännössä mitään mahdollisuutta.

    • minä olen jo kyllästynyt miehin kanssa kun tuntuu että seksi on heti mielessä ja minua ei se kiinnosta ja rauhassa pitäisi saada tutustua jos pysyvämpää hakee mut ei niitä kukaan tunnu kaipaavan

      • Kypsä

        Just niin. Mä olen enempi kuin kyllästynyt miesten jatkuvaan vonkaamiseen. Mikään muu ei tunnu kiinnostavan kuin se että varmasti pääsee sekstailemaan. Ensin yritetään olla muutaman rivin verran muka asiallisia ja ollaan hakevinaan pitempiaikaistakin naisseuraa, mutta sitten se ennen pitkää kuitenkin on sitä yhtä ja samaa eli saisko sitä seksiä nyt vai heti. Ei jaksa enää.


      • E.U.R
        Kypsä kirjoitti:

        Just niin. Mä olen enempi kuin kyllästynyt miesten jatkuvaan vonkaamiseen. Mikään muu ei tunnu kiinnostavan kuin se että varmasti pääsee sekstailemaan. Ensin yritetään olla muutaman rivin verran muka asiallisia ja ollaan hakevinaan pitempiaikaistakin naisseuraa, mutta sitten se ennen pitkää kuitenkin on sitä yhtä ja samaa eli saisko sitä seksiä nyt vai heti. Ei jaksa enää.

        Mikähän siinä seksissä sitten on niin vastenmielistä ? Luulisi haluja olevan molemmilla.Mutta kait se sitten on niin,ettei seksi enää kiinnosta naisia tietyn iän jälkeen. Miestä tarvitaan sen jälkeen vain kantamaan kauppakasseja tai sauvakävelykumppaniksi ja juttuseuraksi.


      • makumenee
        E.U.R kirjoitti:

        Mikähän siinä seksissä sitten on niin vastenmielistä ? Luulisi haluja olevan molemmilla.Mutta kait se sitten on niin,ettei seksi enää kiinnosta naisia tietyn iän jälkeen. Miestä tarvitaan sen jälkeen vain kantamaan kauppakasseja tai sauvakävelykumppaniksi ja juttuseuraksi.

        Eihän seksissä mitään vikaa ole ja sehän kuuluu parisuhteeseen. Mutta on ihmisiä jotka ei halua heti hypätä sänkyyn ekan tai toisen tapaamisen jälkeen . Meneehän siinä maku jos heti ruvetaaan tarjoon heti lähitaisteluita. Sitä kerkii kyllä myöhemminkin harrastaa ja monta kertaa päivässä.


      • 3+13
        makumenee kirjoitti:

        Eihän seksissä mitään vikaa ole ja sehän kuuluu parisuhteeseen. Mutta on ihmisiä jotka ei halua heti hypätä sänkyyn ekan tai toisen tapaamisen jälkeen . Meneehän siinä maku jos heti ruvetaaan tarjoon heti lähitaisteluita. Sitä kerkii kyllä myöhemminkin harrastaa ja monta kertaa päivässä.

        Tyhjää urputat. Jos seksi ei kiinnosta alkuunkaan ei se kiinnosta myöhemminkään. Haet ukkoa vaan talouden hoitajaksi jolle pihdataan ja jos se seksi sattuukin jostain syystä kiinnostamaan sitä jaetaan sitten sille komealle kohdalle osuvalle ei omalle hyväksikäytetylle uhrille.


      • netisä 5 seurustelua
        3+13 kirjoitti:

        Tyhjää urputat. Jos seksi ei kiinnosta alkuunkaan ei se kiinnosta myöhemminkään. Haet ukkoa vaan talouden hoitajaksi jolle pihdataan ja jos se seksi sattuukin jostain syystä kiinnostamaan sitä jaetaan sitten sille komealle kohdalle osuvalle ei omalle hyväksikäytetylle uhrille.

        Höpöjä puhut. Kyllä naiselle tärkeintä on se, että mies on mukava, ystävällinen, täyspäinen ja osaa hoitaa asiansa. Se seksi tulee sitten automaattisesti kuvioihin mukaan, kun mieheen pystyy luottamaan ja hän on parisuhdekelpoinen. Itsekin olen nettideittien kanssa mennyt sänkyyn 2-3 tapaamiskerran jälkeen, jos mies on fiksu.

        Jos nainen viittaa profiilissaan sanallakaan seksiin, niin hänen kaappinsa on täynnä vonkaajia.


    • yzugocifk

      Joo, seitsemän vuotta oltu nyt yhdessä.

    • Hiljaista....

    • 13+17

      No, viimeisen 12 vuoden aikana sitä kautta on löytynyt:
      -avovaimo, jonka kanssa oltiin 10 vuotta
      -tyttöystävä, jonka kanssa oltiin yli vuosi
      -toinen tyttöystävä, jonka kanssa jäi lyhyeksi, muutama kuukausi.

      Selvyyden vuoksi: mitkään näistä eivät olleet samaan aikaan :)

      Nykyinen kumppani on löytynyt muualta kuin nettideiteistä, mutta siis oma kokemus on positiivinen.

      Olen mies, 47 vuotta. Pääkaupunkiseudulta.

    • Deititmenneisyyttä??

      Kyllä itse olen löytänyt seuraa netistä ihan vakavaakin. 2,5 vuotta oltiin yhdessä kunnes se nainen retkahti entisseen heilaan. Voi kyllä sanoa, että yksikään nainen ei laita viestiä tuolla suomi24 treffeillä nykyään joten voipi suoraan yrittää baarista... sieltä vaan lähtenä yhden yön juttuja silloin nuorempana vaikka lupasivat naiset soittoo takaisin... mykistyivät jostain syystä :(

      Itse kun haluaa sitä loppuelämäksi kaverin viereen istumaan ja naurattamaan. En mittää yhden yön juttua tai pientä... liian helepolla nykyään ihmiset antaa periksi... eikö lojaaleille ihmisille ole sijaa tässä maassa?? :(

    • meninblack

      Naiset hakee vain seksiseuraa vaikka muuta väittävät, jos ei kykyne panemaan koko yötäkuin paviaani, niin suhde loppuu siihen

      • Se on fakta se

        Olen nähnyt paljon varattuja naisia baarissa. Useimmilla haku päällä vaikka poikaystävä kotona. Poikaystävä pidetään kunnes löytyy parempi tilalle. Nuoret naiset tuntuvat myös kokevan, että pettävä poikaystävä on katala, mutta samalla he itse kuitenkin etsivät uutta seuraa ja pitävät sitä vain ihan normaalina. Uskomatonta itsekkyyttä.

        Naiset ovat myös varsin usein tavattoman lapsellisia. Ensin ollaan itse nokkavia ja koviksia, kerrotaan kavereille kaikki poikaystävistä kuin näillä ei tietenkään voisikaan olla mitään yksityisyyttä, mutta jos näpäyttää hieman takaisin niin heti on joko kyynel silmässä tai sadan vuoden itkupotkuraivari päällä. Ilmeisesti "kovuus" päättyy meikin alle.


    • terspeuttis

      Valitettavasti suurin osa on vain sairaan uteliaita , pervouteen saakka . Luulenpa oikeiden suhteiden tulevan kadulla , kupassa tai jossakin muualla kohdalle . Se on aivan sattuman varaista. Deittipalstat ovat keskustelua ja hävyttömiä ehdotuksia varten .

      • Terapeuttista

        Tämä keskustelupalsta on paras tapa tutustua ihmisten tapaan ajatella asioita.
        Tiedän että joukossa on tahallisestikin provosoivia ihmisiä mutta eihän kaikkea
        tarvitse ottaa kuolemanvakavasti.


      • terapeutille duunia
        Terapeuttista kirjoitti:

        Tämä keskustelupalsta on paras tapa tutustua ihmisten tapaan ajatella asioita.
        Tiedän että joukossa on tahallisestikin provosoivia ihmisiä mutta eihän kaikkea
        tarvitse ottaa kuolemanvakavasti.

        Oletko tullut ajatelleeksi kuinka moni on joutunut netin syövereihin tutustuessaan lähes tuhoutumisen asteelle?
        Silloin netin tarkoitus on mennyt asianomaiselle veriin ja tekee hiljaista tuhoaan, jolloin moni joutuu turvautumaan terapeutin apuun!!


    • KUUNNELLUT

      N.60 vuotiaatkin on seksin perässä ,tosin huvittavaa kertovat ei vielä kiirettä vakiintua,mutt jos kohdalle sattuu juuri hänelle sopiva ,voisi seurustellakkin,kyllä kahvikuppikin meinaa jäädä juomatta heidän puheita kuunnellessa. Ihmetyttää mitä miehet kuvittelevat itsestään ,nuoria poikia vissiin kaikki tai eivät tajua parisuhteesta mitään,vaikka ikääntyessä olettaisi kaverin olevan tarpeen,niin monella alueella.Tosin ei tsekkäista ole parisuhteeseen,voivat ikääntyä rauhassa YKSIN

      • tahmelan tamma

        Joo, erittäin omituista on tavata nettitreffeillä kuuskymppisiä miehiä, jotka esittävät eronnutta, mutta ovatkin naimisissa! Eikö jo korkeaan ikään mennessä ole oppinut olemaan valehtematta noin olennaisessa asiassa.


    • Perehtynyt

      Ei ne oikein tahdo edetä ensimmäsistä kertaa pitemmälle tai toista . Tai sitten se loppuu siinä vaiheessa kun on kerran oltu makuuhuoneen puolella. Sama tuntuu olevan tuolla ihan livenä baarinkin puolella. Illalla sama osote , aamulla eri, sanotaan perään että soitellaan eikä edes vaihdettu numeroita :D. Tuntuu siltä ettei ihmiset halua vakiiintua ne haluaa vaan yhden illan juttuja tai korkeentaan kahden. Toki poikkeuksiakin on .

      • Uudellekierroksellekko

        Oli antoisaa lukea näitä kokemuksia täältä. Jää se profiili nyt laittamatta. En ole niin epätoivoinen. Olen nainen ja lähempänä 4 kuin 3 kymmentä enkä tosiaan enää mikään missi kuten ei kukaan ikäiseni luonnollisesti enää.. Varmaan tässä iässä pitää tuntea se tuleva kumppani entuudestaan kun itse en ainakaan ole ulkonäkökeskeinen enkä osaisi kuvan perusteella valita treffiseuraa, jos kirjottelu on useimmilla sitä yhden sanan vastailemusta ja heti tapaamaan tai sitten näitä ehdotuksia. Hulluinta on se, se että vaikka olenkin parisuhteessa hyvinkin halukas nainen niin en silti tykkää suorista ehdotuksista tuntemattomilta :) ja luultavasti erehtyisin luulemaan rakkaudeksi tai ihastumiseksi ihan vaan puhdasta halua ja yksinäisyyttäni takertumisen johonkin tyyppiin joka mut huolisi.. Olen mennyt naimisiin tosi nuorena ja silloin olisi ollut vientiä enemmänkin. Nyt täysi hiljaisuus eron jälkeen kohta vuoden. Eikä muutosta luvassa, koska en nyt tähän lähde :(


      • onnellinen761
        Uudellekierroksellekko kirjoitti:

        Oli antoisaa lukea näitä kokemuksia täältä. Jää se profiili nyt laittamatta. En ole niin epätoivoinen. Olen nainen ja lähempänä 4 kuin 3 kymmentä enkä tosiaan enää mikään missi kuten ei kukaan ikäiseni luonnollisesti enää.. Varmaan tässä iässä pitää tuntea se tuleva kumppani entuudestaan kun itse en ainakaan ole ulkonäkökeskeinen enkä osaisi kuvan perusteella valita treffiseuraa, jos kirjottelu on useimmilla sitä yhden sanan vastailemusta ja heti tapaamaan tai sitten näitä ehdotuksia. Hulluinta on se, se että vaikka olenkin parisuhteessa hyvinkin halukas nainen niin en silti tykkää suorista ehdotuksista tuntemattomilta :) ja luultavasti erehtyisin luulemaan rakkaudeksi tai ihastumiseksi ihan vaan puhdasta halua ja yksinäisyyttäni takertumisen johonkin tyyppiin joka mut huolisi.. Olen mennyt naimisiin tosi nuorena ja silloin olisi ollut vientiä enemmänkin. Nyt täysi hiljaisuus eron jälkeen kohta vuoden. Eikä muutosta luvassa, koska en nyt tähän lähde :(

        Minä löysin yli kolmekymppisenä eronneena puolisoni netistä. Yhdessä oltu 7 vuotta joista kaksi naimisissa. On siellä myös kunnon ihmisiä :)


    • osu ja uppos

      Löytyy :) olin suomi24 palstalla yhteensä n. 5 vuotta, summana 2 pitkää suhdetta joista toinen jatkuu yhä ja naimisiinkin mentiin tänä vuonna :D mutta ihan yhtä kauan kestää ja saman verran tuuria vaatii kun live-elämässä että se oikea löytyy.

      Tosin nykyistä ihanaa aviomiestäni en ois kyl koskaan tavannu ilman nettideittejä koska asuttiin nii eri paikkakunnilla, lottovoitto ois ollu todennäkösempää, ja siihenkään en tätä ihmistä vaihtais. Jos oltas livenä törmätty, epäilemättä myös elettäs nykyään samassa tilanteessa. Eli siis se nettideitti ei oo se pointti vaan yks kanava törmätä siihen oikeaan :)

      Yksi tärkeä kokemuksen opettämä vinkki: tapaa deittisi livenä mahdollisimman nopeasti ensiviestistä jos kiinnostus herää. Se on kokemusteni mukaan ainoa edellytys että suhteesta jotain kehittyy koskaan koska nettimaailmaan mahtuu miljoona paskanpuhujaa, naamattomana on hyvä huuella.
      Netti on yks kätevä tapa löytää kumppani, mutta suhde luodaan mielestäni edelleen vain livenä niinkuin on tehty tuhannet vuodet tähänkin asti.

      • Köysi kaulaan

        Helppoahan siellä naisena on olla senkun vaan valitsee komeamman. Jos jumankauta olisit syntynyt mieheksi niin toinen ääni olisi kellossa joten älä yleistä puheitasi! Naiset ei vastaa muutenkaan kuin harvoille miehille jotka ovat todella komeita ja olisivat live elämässäkin pelimiehiä ja jos tällainen pelimies on linjoilla niin siitä tapellaan kynnet verillä. Miksi muuten miehenä pörräisin ilman viestejä palstalla vuosikausia? No siksi koska naamani ei riitä treffeille. Muuta kun vetää itsensä kiikkuun ja toivoa että seuraavaan elämään syntyisi komeammaksi.


      • Mikämättää.com
        Köysi kaulaan kirjoitti:

        Helppoahan siellä naisena on olla senkun vaan valitsee komeamman. Jos jumankauta olisit syntynyt mieheksi niin toinen ääni olisi kellossa joten älä yleistä puheitasi! Naiset ei vastaa muutenkaan kuin harvoille miehille jotka ovat todella komeita ja olisivat live elämässäkin pelimiehiä ja jos tällainen pelimies on linjoilla niin siitä tapellaan kynnet verillä. Miksi muuten miehenä pörräisin ilman viestejä palstalla vuosikausia? No siksi koska naamani ei riitä treffeille. Muuta kun vetää itsensä kiikkuun ja toivoa että seuraavaan elämään syntyisi komeammaksi.

        Ei pidä paikkaansa että naisena on helppo huudella... Ei nainenkaan aina valitse sitä komeinta. Itse olen ollut Suomi24 sivuilla jonkin aikaa ja viestitellyt ja treffaillutkin muutaman miehen kanssa. Mulla on profiilissa kuvakin....Miehet on ollut hyvin kiinnostuneita viestittelyvaiheessa ja vielä puhelinkontakteissa kiinnostusta on ollut. Mutta eka treffien jälkeen miehet häviää kuin se kuuluisa pieru Saharaan. Siihen loppuu kiinnostus. Täysi hiljaisuus, ei uusia treffejä, ei mitään. Tarkennan, että en ole mitenkään vastenmielinen olio, kaikki tiedot profiilissani ovat tosia. Olen hoikka, vaalea, hyvin koulutettu ja hyvässä ammatissa, ihan varakaskin, pukeudun hyvin, osaan tanssia hyvin, olen iloinen ja puhelias .En tupakoi ja olen raitis. En kuitenkaan kelpaa. Ulkonäköni siis karkoittaa miehet pois, se on vaan totuus. Minäkin siirryn livemaailmaan, siellä on varmaan paremmat mahikset tavata joku oikea ihminen, mies.


    • EI LÖYDY!

      Löysinpä hyvinkin. Löysin myös mieheni täältä sen jälkeen kun asuimme yhdessä_ omalla kuvallaan.

      Että löytyykö järkeviä, no tuota. :DD

    • kansi

      olen ollut linjoilla 3 vuotta. olen vastannut aina jokaiselle korrektisti.
      seuraa on ollut. kahviseuraa, sexyseuraa livenä ja viesteinä.
      olen saanut mitä olen halunnut: monenikäistä miestä.
      turha mollata puumia, aikuiset täysi-ikäiset tekevät mikä tuo mielihyvää kummallekin.....
      onnea heille jotka löytävät kumppanin tai mitä hakevatkaan.






      Nimimerkki saladan112





      Käytä muuta kuin rekisteröityä nimimerkkiäsi.
      Haluan ilmoitukse

    • Jukkis1976

      Mä oon pyörinyt treffipalstoilla jo monta vuotta,huonoja kokemuksia on ollut,ei täällä kaikki mitään seksiä eti,osa ei halua kirjoittaa jos ei kuvaa näy,mutta suurin syy miksi naiset ei kiinnostu musta kun asun maalla,välimatka tuntuu olevan se asia mitä ei sais olla,niin ja sitten se etten baareissa notku

    • ahdistunutanni

      Olen. Se on ainoa mitä haen!
      Mä olen tosi pitkään viestittelyssä, ja tapaan vaan ihmisiä, jotka oikeesti tuntuu aidoilta... yleensä se eka tavattu on jo jatkon arvoinen :) No, en mäkään loppuelämän kumppania ole löytänyt, mutta pari pitkää seurustelukumppania...

      "Ite oon deitannu monta vuotta enkä oo löytäny ku parin illan juttuja. " ja voisi taas katsoa peiliin, eikö niin?! Mä en ees alkanut mihkään yhen illan juttuun, jos oli sitä tahtova tyyppi!

    • onneksi1

      Niinpä niin tämä 24- onkin ilmaista huvia!
      Niinpä minäkin jonkun aikaa roikuin täällä treffipalstoilla ja tapailinkin muutamia ns, miehiä, mutta jotenkin vaan ei minuun uponneet,, Kunnes maksoin toiselle palstalle pikku summan kuukausimaksukohan se oli, siellä sattui heti kohdalle kaveri. Nytten ollut jo noin kolme vuotta tämän kaverin kanssa. ja menee erittäin hyvin...

    • Jo vain

      9 Vuosi menossa Nettikumppanin kanssa.

      • Lohdun hetki

        9 vuosi menossa ..." Hups ; lohtuako täältä sitten haet ?


    • Joo, niin

      7. vuosi menossa nettikumppanin kanssa.

      • petehhh

        Täältä bongasin nykyisen vaimoni ja 6 vuotta ollaan oltu yhdessä.


    • As for the win

      löytynyt parin kuukauden suhde ja 2 vuoden suhde se on että miten asiansa ilmaisee ja asiat kehittyvät omalla painollaan..

    • Ruusunen54

      Muutaman kerran olen eri palstoille ilmoitukseni laittanut. Olen kertonut treffejä ehdottaneille, että olisi kiva tapailla ja jutella ja katsottaisiin sitten, johtaako tapailu enempään, ja että aion tapailla muitakin, jotka kiinnostuvat minusta ja jotka kiinnostavat minua. Yksi vaati minua poistamaan profiilin, koska olen löytänyt hänet. Yksi vakoili minua, olenko enää surffailemassa treffipalstalla, kun olen jo tavannut hänet. Useat laittoivat tökeröitä seksistisiä viestejä, vaikka eivät olleet tavanneet minua. Jotkut pelkästään "flirttailivat" useita kertoja eivätkä vastanneet viesteihini. Olen sen verran realisti, etten halua sitoutua ensi tapaamisella ja tapaamieni miesten mustasukkaisuus sai minut pelästymään ja perääntymään. Ehkäpä kuitenkin rohkenen joskus vielä yrittää. Toivo ei ole mennyt.

    • Se on fakta se

      Nainen saa aina seuraa. Jos joku nainen ei saa, hänessä on jotain muutakin vikaa kuin fyysiset ominaisuudet. Useimmat suomalaiset naiset eivät ole fyysisesti kovinkaan puoleensavetäviä ja moni on luonteeltaan lisäksi hyvin itsekäs ja lapsellisen kaksinaismoralistinen. Mikään näistä ei yleensä miellytä miehiä, mutta joillakin on niin kova tarve upottaa peniksensä mihin tahansa, että kaikki käy kunhan vaan jonkun saa.

      Miehillä tilanne on paljon vaikeampi. Naiset elävät pitkälti tunteiden varassa ja miehen pitää vastata naisten stereotyyppeihin sellaisesta miehestä, mitä he kaipaavat. Käytännössä tämä rajaa pois sellaiset miehet, jotka eivät vastaa joltain naisten mielestä olennaiselta ominaisuudeltaan "oikeita" miehiä, ellei miehen lompakon paksuus ole todella mittava. Silloin kaikki muut ominaisuudet ovat havaitusti merkityksettömiä.

      Tilastollisesti tilanne on ymmärrettävä. Miehiä syntyy enemmän, jolloin alle 65-vuotiaita naisia ei voi teoriassakaan riittää kaikille miehille. Tämän iän jälkeen tilanne kääntyy päinvastaiseksi, koska naiset elävät keskimäärin pidempään ja kohtaavat vähemmän yllättäviä kuolemia, jolloin naisia on vanhimmissa ikäluokissa miehiä enemmän.

      Itse en koe useimpiin suomalaisnaisiin mitään vetoa, joten satunnaisia nuoruuden parisuhdekokeiluita lukuunottamatta olen pysynyt sinkkuna. Sellaisia naisia joista pidän on hyvin vähän ja he ovat usein varattuja. Jossain määrin ruman olisin valmis hyväksymään, mutta valittajaa tai "pitkänaamaista" tahi koppavaa prinsessaa en suostu vaivoikseni ottamaan.

      Ehkä naistenlehdet ovat aivopesseet naiset luulemaan että koppavat noita-akat ja diivat ovat miesten mieleen, vaikka todellisuudessa hyväntuuliset luonnonnätit ovat lähes kaikkien miesten suosiossa verrattuna muotilehtien nirppanokkiin.

      • nirppanokka oletkin

        Nainen saa aina seuraa. Mieskin saa seuraa. Pointti on usein siinä ettei nainen halua seuraa vaan miestä elämään. Ei minua kiinnosta kuukauden/ viikon/ päivän seuraa... tajuatteko sen eron. Tuo miesten itku jo äällöttää, nainen saa aina seuraa, nainen saa aina seuraa....saa mieskin aina seuraa, mutta kun miehilläkin on ne kriteerit niin korkealla että itketään ettei naisia saa. Naisen kun pitäisi tyytyä kaikkiin pervoihin, seksisairaisiin, puutteissa eläviin, läskeihin, rumiin, juoppoihin, mielivikaisiin äijiin - nainen saa aina seuraa. Mutta mies ei huoli pulleaa, vain söpöä, yh-äitiä, juoppoa, kiroilevaa, homsuista naista.

        EN ETSI SEURAA, ETSIN MIESTÄ. Koitakaa vajakit tajuta tuota eroa.Naiseille on tarjolla vain seuraa, eli jotain panoseuraa ei sen enempä miehistä irtoa.


      • Ruma rilluma rei
        nirppanokka oletkin kirjoitti:

        Nainen saa aina seuraa. Mieskin saa seuraa. Pointti on usein siinä ettei nainen halua seuraa vaan miestä elämään. Ei minua kiinnosta kuukauden/ viikon/ päivän seuraa... tajuatteko sen eron. Tuo miesten itku jo äällöttää, nainen saa aina seuraa, nainen saa aina seuraa....saa mieskin aina seuraa, mutta kun miehilläkin on ne kriteerit niin korkealla että itketään ettei naisia saa. Naisen kun pitäisi tyytyä kaikkiin pervoihin, seksisairaisiin, puutteissa eläviin, läskeihin, rumiin, juoppoihin, mielivikaisiin äijiin - nainen saa aina seuraa. Mutta mies ei huoli pulleaa, vain söpöä, yh-äitiä, juoppoa, kiroilevaa, homsuista naista.

        EN ETSI SEURAA, ETSIN MIESTÄ. Koitakaa vajakit tajuta tuota eroa.Naiseille on tarjolla vain seuraa, eli jotain panoseuraa ei sen enempä miehistä irtoa.

        "; ...ETSIN MIESTä . " .
        Jep , Tosi mies ei puhu eikä pussaa ; ajaa kerran kuussa perheensä kuutamolle ,
        Itse en ole TOSI mies , josta Tyttökaverini puhuu , minä kun puhun ja taidan pussatakin välillä , osaan tanssia , paremmin kuin monikaan , kun käyn tanssiseurassa, jossa kilpatanssiopet opettavat viimmeisen päälle , mutta en kuulemma osaa tanssia , ja olemme sentäs tanssineet yli vuoden ,
        ai niin en käy kapakoissa enkä tykkää moisesta , hän sanoo samaa , mutta tuntuupi tietävän kaiken kapakkaelämästä ,
        ja ei tipu eikä lirise , mutta katselee muita ja silmät palaa ,
        Tuosta jää jäljelle minulle tuo puutteessa elävä, läski , ruma rilluma ,mielenvikainen , - joita varmaan olenkin , käyn kyllä joka päivä salilla ja pitkiä lenkkejä teen , joten olen urheiluhullu ainakin ,
        Tuo tyttö tanssii hyvin , joten siinä se on, kun ei näytä vaihtamalla paranevan ,Valokuvaa ei ota , koska ei mehtärosvon näköseltä ota kuvaa, joten säästyy sekin kuvausraha ,
        Eikä t'' ole mikään vitsi


      • jotta näin
        nirppanokka oletkin kirjoitti:

        Nainen saa aina seuraa. Mieskin saa seuraa. Pointti on usein siinä ettei nainen halua seuraa vaan miestä elämään. Ei minua kiinnosta kuukauden/ viikon/ päivän seuraa... tajuatteko sen eron. Tuo miesten itku jo äällöttää, nainen saa aina seuraa, nainen saa aina seuraa....saa mieskin aina seuraa, mutta kun miehilläkin on ne kriteerit niin korkealla että itketään ettei naisia saa. Naisen kun pitäisi tyytyä kaikkiin pervoihin, seksisairaisiin, puutteissa eläviin, läskeihin, rumiin, juoppoihin, mielivikaisiin äijiin - nainen saa aina seuraa. Mutta mies ei huoli pulleaa, vain söpöä, yh-äitiä, juoppoa, kiroilevaa, homsuista naista.

        EN ETSI SEURAA, ETSIN MIESTÄ. Koitakaa vajakit tajuta tuota eroa.Naiseille on tarjolla vain seuraa, eli jotain panoseuraa ei sen enempä miehistä irtoa.

        Läski, ruma, juoppo, mielenvikainen. Kun mukaan lisätään vielä rumasti pukeutuva ja juttuseurana hyödytön, saadaan suominainen.


      • ladybird 14
        nirppanokka oletkin kirjoitti:

        Nainen saa aina seuraa. Mieskin saa seuraa. Pointti on usein siinä ettei nainen halua seuraa vaan miestä elämään. Ei minua kiinnosta kuukauden/ viikon/ päivän seuraa... tajuatteko sen eron. Tuo miesten itku jo äällöttää, nainen saa aina seuraa, nainen saa aina seuraa....saa mieskin aina seuraa, mutta kun miehilläkin on ne kriteerit niin korkealla että itketään ettei naisia saa. Naisen kun pitäisi tyytyä kaikkiin pervoihin, seksisairaisiin, puutteissa eläviin, läskeihin, rumiin, juoppoihin, mielivikaisiin äijiin - nainen saa aina seuraa. Mutta mies ei huoli pulleaa, vain söpöä, yh-äitiä, juoppoa, kiroilevaa, homsuista naista.

        EN ETSI SEURAA, ETSIN MIESTÄ. Koitakaa vajakit tajuta tuota eroa.Naiseille on tarjolla vain seuraa, eli jotain panoseuraa ei sen enempä miehistä irtoa.

        Siinäpä kirjoitus naulan kantaan! Kyllä minä naisena olisin saanut seuraa vaikka kymmenistä miehistä, mutta mitä minun olisi pitänyt hyväksyä? Miehet käyvät treffeillä suorastaan käsiksi, heti kohta alkaa tulla viestejä seksiehdotuksista tosi usein jollain tavoin verhottuna, useat miehet ovat varattuja ja silti ihmettelevät, miksi en kiinnostu!

        Summa summarum: moni mies on aivan pihalla seurustelukulttuurista.


      • sivustakommentoija
        nirppanokka oletkin kirjoitti:

        Nainen saa aina seuraa. Mieskin saa seuraa. Pointti on usein siinä ettei nainen halua seuraa vaan miestä elämään. Ei minua kiinnosta kuukauden/ viikon/ päivän seuraa... tajuatteko sen eron. Tuo miesten itku jo äällöttää, nainen saa aina seuraa, nainen saa aina seuraa....saa mieskin aina seuraa, mutta kun miehilläkin on ne kriteerit niin korkealla että itketään ettei naisia saa. Naisen kun pitäisi tyytyä kaikkiin pervoihin, seksisairaisiin, puutteissa eläviin, läskeihin, rumiin, juoppoihin, mielivikaisiin äijiin - nainen saa aina seuraa. Mutta mies ei huoli pulleaa, vain söpöä, yh-äitiä, juoppoa, kiroilevaa, homsuista naista.

        EN ETSI SEURAA, ETSIN MIESTÄ. Koitakaa vajakit tajuta tuota eroa.Naiseille on tarjolla vain seuraa, eli jotain panoseuraa ei sen enempä miehistä irtoa.

        Eli kuvittelet että miehen kuin miehen joka tulee kanssasi treffeille, pitää heti tulisesti rakastua sinuun ja olla valmis viettämään ensisilmäyksestä lähtien koko elämänsä kanssasi.

        Onko tullut mieleesi että mies voisi ensin haluta seuraasi ja aikaa myöten pysyvän parisuhteen, kunhan olette ensin tutustuneet kunnolla. Muutenkin jokainen normaalikokoinen ja mielenterveydeltään normaali nainen jonka kanssa olen kirjoitellut on sanonut samaa, eli heille tulee vastauksia kymmenittäin, kun taas lähes jokainen mies on sanonut, etteivät saa ilmoitukseensa keskimäärin yhtään vastausta.


    • tindeliina

      Mikä ihmeen kamala asia on jos etsii naisena pelkkää seksi seuraa?
      Itsellä sellanen elämänvaihe että en halua panostaa kunnon parisuhteeseen mutta puutteessakin on paskamaista elää..
      Itsellä etsinnässä vakijuttu ilman sitoumuksia.
      Ei me kaikki yli 40v naiset olla kylmiä pihtaajia.

      Ihan yhtä hyvin osaavat miehet, laitetaan pari viestiä ja sitten hups katoaminen.
      Mullakin kriteerinä oli meihille, öö ei mitään , ihan tavallinen seksistä pitävä Suomalainen mies kelpaa.
      Aivan sama minkä painoinen rahapussi, kunhan sängyssä pärjää ja osaa muutakin kun nukkua..

      • Lars-Eemil

        Mistäpäin olet ,jos kokeiltais.


      • HHUHUH

        Niin. Laillistetut paritussivustot. Sinä kauppaat itseäsi, hinta vain puuttuu, eli kun hinnoista ei puihuta tässä ja nyt avoimesti, on p****n kauppaaminen laillista. Mitäs kautta saa tiedon, paljonko varvi maksaa, riittää ihan perusvarvi


      • HHUHUH

        Hehheee "tindeliina"... Kuule, tosiasiafakta on se, että 40 netissä roikkuvat naiset ovat epätoivoisia.. Mikä tahansa kelpaa vaikka aidanseiväs.. Sinunikäisillä naisilla alkaa vaihdevuodet kolkuttamaan nurkan takana, ja epätoivoisesti yritätte saada miestä, ja ihan sama mitä löytyy kunhan roikkuu haarojen välissä. Mutta, ette huomaakkaan kuinka epämielyttäviä munahaukkoja olettekaan ja kaiken lisäksi yritätte olla kun 2-kymppiset. Käyttäytykää edes fiksusti, mutta kun silmät kiiluen joka ukon perään kuolaatte, niin olette kamalia


    • Tarzan81

      Nämä nettideitit on aivan turhia...Monen naispuolisen henkilön profiilissa lukee: Laita ihmeessä viestiä tulemaan, käydään kahvilla...No sitten kun viestin lähettää, jossa kertoo kuka on ja mitä tekee ja muut tärkeimmät asiat, tuleekin vastaus: Sori nyt kauheesti, ei kiinnosta. Miksi te naiset sitten olette täällä nettideittailun maailmassa, jos ette halua edes tutustua, tai edes vastata? Minä vain kysyn, vaikka asiahan ei minulle kuulu?

      Miten Teitä naisia nyt sitten pitäisi lähestyä? Vai pitääkö suoraan ehdottaa, että mennäänkö heti panemaan? Kertokaa nyt ihmeessä!!!

    • fvkifdvkk

      Ymmärrän, jos miehen profiilissa ei lue mitään -silloin hän haluaa ottaa itse yhteyttä. En ymmärrä tuota täysin loputonta virtaa kuvattomia, joissa lukee vaan MUUTAMA LAUSE!!!! Ilmeisesti varattuja, mutta miten ihmeessä ihminen ei keksi itsestään niin sitten mitään sanottavaa????? Kuka myös vaivautuu lähettämään pelkän hymiön? No, eipä siinä ainakaan turhaan kirjoittele, jos toinen ei ole kiinnostunut.

    • No eipä ole mitään seurusteluun asti edennyttä löytynyt tämän parin vuoden aikana mitä olen netissä roikkunut. syynä tietysti se tavallinen, eli ne eivät ole minusta kiinnostuneita joista itse olisin kiinnostunut.

      Iso rooli on toki ollut myös viestien lähetyksen paskalla ajoituksella, eli olen monta minusta kiinnostunutta hyvää ehdokasta dumpannut vain siitä syystä että on hetkellisesti ollut meneillään mielenkiintoisempi keskustelu jossain toisaalla. Paremmin varmaan pärjäisi jos kykenisi tutustumaan samanaikaisesti useampaan mieheen ja uskottelemaan jokaiselle ettei tapaile ketään muuta. mutta se onkin helpommin sanottu kuin tehty.

    • pohjis90for real

      En jaksanut viestiketjua lukea kun niin pitkä litania on, mutta sen sanon että löysin kyllä tämän sivun kautta ihanan naisen alun jonka kanssa olen viettänyt ihanaa elämää, vaikka surujakin on ollut koska elämää ei pääse pakoon. Kaksi vuotta tullut täyteen, mutta tulevaisuus on avoinna,

      Vuosia kyllä meni jutellessa ja tapaillessa ennen kuin oikea löytyi.

    • j2011

      mä olen löytänyt mieheni juurikin täältä treffipalstalta. tällä hetkellä 5 vuotta yhdessä oloa takana, joista 2vuotta naimissa. koiria löytyy muutama ja juuri ostettiin omakotitalo.

      joten kyllä näiltäkin sivuilta löytää ihmisiä jotka on tosissaan matkassa:)

    • Oneksi ett me olla Tukholmassa. Koska sitten voi vasta: "ett saa netistä yhttään rakkauttaa. No mutta nytt me on Suomessa, ja kullä netti voi toimi. Mutta joss jäsenneet kirjoittaa: "sinä ett ole minun tyyppi" sitten voi kmieti kenen tyyppi minä on? Itte huoma että luonolistesti nettin kaitta ett tule kiinostava vastaukset jäsenneesttä. Ihmisiä voi olla monta eri syytte miksi ett haluan saada toiset lähellä. Ja lopulisesti halu asui yksin. Kannattaa mieti joss on sociaali tai asociaali.

    • sattuman kauppaa

      Itse olen tapaillut noin kaksi kuukautta miestä, jonka tapasin suomi24:n kautta ja on ollut vallan mainiota ja seurusteluksihan se muuttui jossain vaiheessa. Olen hyvin ihastunut ja hän myös, en ole ikinä nauttinut yhdenkään miehen seurasta yhtä paljon kuin hänen. Meillä on sopivasti yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja puhuttavaa ja tunnemme vetoa toisiimme. On sekä fyysistä että henkistä vetovoimaa... Emme kovin kauaa viestitelleet ennen kuin tapasimme, mutta emme virallisesti nimenneet ensitapaamista treffeiksi vaikka ne sitten sellaisiksi muodostuivatkin.

      Hän oli kolmas mies suomi24:n kautta jonka kanssa eksyin treffeille asti. Kahden muun kanssa kävin kerran treffeillä, toinen heistä oli kylläkin tuttu entuudestaan. Mutta minulla vaan tuntui käyneen hyvä säkä. Emme kumpikaan olleet kovin aktiivisia viestien laittajia siellä mutta jotenkin hän vaan sitten bongasikin mut sieltä ja kolahti kovaa molemmin puolin. Kun alkusyksystä loin profiilin en jaksanut ottaa mitään paineita enkä muodostanut pakkomiellettä parisuhteen löytämisestä. Ajattelin että ok, kiva käydä treffeillä jos tulee kiinnostavia miehiä vastaan ja jos jonkun kanssa natsaakin niin mikäs siinä mutta väkisin en lähde poikaystävää etsimään. Ja oikeastaan viihdyin ihan hyvin sinkkuna niin ei ollut mitään pakko-löytää-joku -ongelmaa. Ja kummasti silloin kun tuli miettineeksi että ihan hyvinhän tässä itsekseenkin pärjää niin amorin nuoli lennähti jostain. :D

      Ymmärrän kyllä miksi moni on kyyninen nettideittailun suhteen. Siellä on liikenteessä kaikenlaista porukkaa. Jotkut hyvin pinnallisia, jotkut seksin perässä (huhhuh mitä viestejä meikäläisellekin tuli välillä, joskus jopa seksinostoehdotuksia), jotkut "liian vakavissaan" heti ensimetreillä jne. Mutta on siellä oikeasti fiksujakin tapauksia! Kun yhdelle ystävälleni kerroin siitä miten tapasin poikaystäväni ja naureskelin että onko se jotenkin outoa että netin kautta, niin hän tokaisi että no toisaalta hän tietää parikin pariskuntaa jotka ovat netin kautta löytäneet niin täyosuman että ovat menneet myöhemmin naimisiin. Eli ei se kumppanin löytäminen sieltä tyystin mahdotonta ole. Mutta luulen, että (anteeksi nyt mutta...) varsinkin naiset jotka ovat siellä hirveä verenmaku suussa etsimässä miestä ovat vähän poisluotaantyöntäviä. Toisaalta itse menin treffeille jonkun itseäni muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa jolla oli myös selkeä haluan perheen ja lapsia -moodi päällä ja se oli yhtälailla vähän ahdistavaa... Eipä tullut toisia treffejä vaikka ihan mukava mies.

      Mutta joo, onhan tuo kumppanin löytäminen missä tahansa suoranaista maailmankaikkeuden irvokasta sattumaa. Missä olet ja milloin, kohtaavatko tuntemukset toisensa, ovatko molemmat osapuolet vapailla markkinoilla... Ei se ole helppoa netinkään ulkopuolella.

    • Omasta puolestani voin sanoa, että nettideittailu tuntuu olevan ihan vaan jonninjoutavaa ajanvietettä. Olen todennut sen nyt tässä vajaa puolen vuoden aikana, että ei sitä kautta löydä mitään järkevää. Liityin yhteen nimeltämainitsemattomaan deittisivuun tässä vajaa kuukausi sitten, ja ensimmäisen vuorokauden aikana tuli n. 1400 viestiä ja flirttiä yhteensä. enkä valehtele nyt. ja yhdessäkään ei ollut mitään järkevää kirjoitusta..lähestulkoon kaikissa sama teksti.."olet söpö, olet ihana.soita, anna joku osoite tai puh.nro, mihin voin lähettää kuvani sinulle..en osaa julkaista täällä kuvaani..(.haloo!! jos osaa luoda profiilin, niin varmaan osaa myös laittaa kuvankin samalla)....haluatko seksiseuraa, olen naimisissa, mutta etsin deittiseksiä.liibalaaba..jne." Aika turhauttavaa lukea sellaista samaa kaikista viesteistä. huh huh
      Ja sitten nämä, jotka antavat itsestään ihmeellisiä kuvia ja todellisuudessa kun esim. kuvansa vaivautuu julkaisemaan, niin puheet ja kuva eivät vastaa yhtään toisiaan. Tai kun kerran menin kahveille..huom! ainoa kerta, niin kaveri sanoi aikaisemmin jutellessamme olevansa n.177 cm ja kun nähtiin, niin hän olikin minua lyhyempi (minä olen siis 171 cm)...mitä järkeä on huijata??? Tai kun kerran mainitsin, kun mies lopulta suostui julkaisemaan kuvansa, ja mainitsin, että ehkä hän ei nyt kuitenkaan loppupeleissä ollut ihan minun tyyliseni, niin sitten alkoikin jumalaton haukkuminen ja halveksiminen..siinä tuli sitten koko reperttuaari..ei voinut kuin pyöritellä päätään ja laittaa hänelle esto. Olen siis sitä mieltä, että jos esiinnytte ilman kuvaa, niin sitten pitää olla valmis myös vastaanottamaan kommentteja....enkä usko olevani yhtään väärässä asian suhteen.
      Kyllä se vaan niin on, että livenä se kaveri löytyy, ei nettideittailun kautta. ....

      • psiodfj

        Kyllä itseänikin loukkaa se, että kuvan laittamisen jälkeen joku sanoo, että et ole minun tyyliseni. Vaikka se onkin totuus sanojan mielestä, niin vastaanottaja voi loukkaantua. Itselle tulee ainakin mieleen ajatus, että onko kiinnnostus silloin ollut todellista vai pelkästään pinnallista. Ulkonäön kommentointi on kuitenkin aika henkilökohtaisella alueella liikkumista. Ymmärrän, jos mies on loukkaantunut tuon "et ole minun tyyppiäni"- kommentin jälkeen, kun on kuvansa sinulle laittanut kirjoittelun jälkeen. Tietysti rajansa tuolla kiukuttelullakin, että ei saisi silti alkaa toista haukkumaan ym, mutta ymmärrän, että asioilla monta puolta. Ymmärrän toki, että ulkonäölläkin on merkitystä, mutta kumminkin....


    • kertakäyttöisyys

      Easy come, easy go... tai miten se sanonta menikään, että ovat kuin busseja, kun yksi menee, toinen tulee tilalle.

      Tällä logiikalla se netti just toimii. Jotain uutta on aina odottamassa nurkan takana. Ei kannata kiintyä liiaksi kehenkään. Voi olla aina parempi keissi odottamassa ja sit harmittaa, kun tuli haksahdettua johonkin hiirulaiseen.

      Ja mikä on se parempi keissi? No tottakai paremman näköinen, nuorempi, hyvätuloinen tai mitä näitä juttuja onkaan, joiden perusteella parisuhdemarkkinoilla joku on parempi kuin toinen.

      Ja kun netissä ollaan, kaikki on vain hiiren näpäyksen päässä. Niin helppoa se on, aivan kuin tilaisi pizzaa erilaisilla täytteillä. Tässä avuksi tulevat erilaiset hakutoiminnot, joilla voi rajata itseään kiinnostavat tapaukset isosta joukosta.

      Netti yksinkertaisesti synnyttää sellaisen illuusion ympärilleen, joka ei missään nimessä suosi vanhanaikaisia ihmissuhteita. Sen sijaan tilalle tulevat kertakäyttö-ihmissuhteet, lyhytnäköinen omanedunajaminen jne.

      Todellisuudessa suhteet syntyvät ajan kanssa. Niihin uhrattu aika ja resurssit ovat se, mikä tekee niistä arvokkaita. Suhteita pitää rakentaa, niitä pitää kasvattaa, eivät ne itsestään synny. Netti ei missään nimessä ohjaa tällaiseen suuntaan, vaan tekee just päinvastaista, eli ihmiset muuttuvat siellä sellaisiksi ADHD-tapauksiksi, joilla ei ole keskittymiskykyä tai -halua mihinkään pitempiaikaiseen.

      • kertakäyttöisyys

        Lisättäköön tuohon edelliseen esimerkkinä tuosta ADHD-tapauksesta, että joillain miehillä on esimerkiksi tapana massapostittaa sellaisia omituisia lemmentuskaisia viestejä tuntemattomille naisille. Strategiana on se, että kun tarpeeksi monelle lähettää, siitä joukosta ainakin yksi haksahtaa vastaamaan. Miksi siis laatia mitään erikoista tietylle naiselle osoitettua viestiä tai nähdä vaivaa, kun voi massapostittaa geneeristä viestiä kuukaudesta toiseen...

        Lyhytnäköinen edunajaminen tarkoittaa taasen sitä, että photoshopataan, valehdellaan tulot, luodaan nettiin omalaatuinen profiili, joka usein paljastuu huijaukseksi ensimmäisellä deitillä. Sen sijaan väkivaltainen käytös, alkoholismi, mielenterveysongelmat, taipumus pettämiseen, krooninen valehtelu ja sun muut jäävät sitten sen varaan, kuinka viitseliäs deittikumppani on. Aika paljon näitä sinisilmäisiä tapauksia on, mikä onkin tehnyt netistä supliikkimiesten ja -naisten paratiisin, jossa huijattavia riittää maailman tappiin saakka...

        Kaikki johtuvat siitä, miten internet toimii ja kuinka se on muuttanut treffaamista.


      • kertakäyttöisyys kirjoitti:

        Lisättäköön tuohon edelliseen esimerkkinä tuosta ADHD-tapauksesta, että joillain miehillä on esimerkiksi tapana massapostittaa sellaisia omituisia lemmentuskaisia viestejä tuntemattomille naisille. Strategiana on se, että kun tarpeeksi monelle lähettää, siitä joukosta ainakin yksi haksahtaa vastaamaan. Miksi siis laatia mitään erikoista tietylle naiselle osoitettua viestiä tai nähdä vaivaa, kun voi massapostittaa geneeristä viestiä kuukaudesta toiseen...

        Lyhytnäköinen edunajaminen tarkoittaa taasen sitä, että photoshopataan, valehdellaan tulot, luodaan nettiin omalaatuinen profiili, joka usein paljastuu huijaukseksi ensimmäisellä deitillä. Sen sijaan väkivaltainen käytös, alkoholismi, mielenterveysongelmat, taipumus pettämiseen, krooninen valehtelu ja sun muut jäävät sitten sen varaan, kuinka viitseliäs deittikumppani on. Aika paljon näitä sinisilmäisiä tapauksia on, mikä onkin tehnyt netistä supliikkimiesten ja -naisten paratiisin, jossa huijattavia riittää maailman tappiin saakka...

        Kaikki johtuvat siitä, miten internet toimii ja kuinka se on muuttanut treffaamista.

        kannattaa tosiaan olla tarkkana..itse teen "salapoliisityötä" niin hyvin kuin pystyn..paras onkin, kun nimimerkin perusteella selvitin kaverin henkilöllisyyden helposti, ja kappas..hän olikin naimisissa! Ei siinä kummempaa..ilmoitin, että tiedän kuka hän on ja että hän on naimisissa sekä sen että en ole niitä naisia, jotka sekaantuu ukkomiehiin...Vastaus oli lyhyt ja ytimekäs: Selvä.
        Se oli siinä.


      • Mies 25
        kertakäyttöisyys kirjoitti:

        Lisättäköön tuohon edelliseen esimerkkinä tuosta ADHD-tapauksesta, että joillain miehillä on esimerkiksi tapana massapostittaa sellaisia omituisia lemmentuskaisia viestejä tuntemattomille naisille. Strategiana on se, että kun tarpeeksi monelle lähettää, siitä joukosta ainakin yksi haksahtaa vastaamaan. Miksi siis laatia mitään erikoista tietylle naiselle osoitettua viestiä tai nähdä vaivaa, kun voi massapostittaa geneeristä viestiä kuukaudesta toiseen...

        Lyhytnäköinen edunajaminen tarkoittaa taasen sitä, että photoshopataan, valehdellaan tulot, luodaan nettiin omalaatuinen profiili, joka usein paljastuu huijaukseksi ensimmäisellä deitillä. Sen sijaan väkivaltainen käytös, alkoholismi, mielenterveysongelmat, taipumus pettämiseen, krooninen valehtelu ja sun muut jäävät sitten sen varaan, kuinka viitseliäs deittikumppani on. Aika paljon näitä sinisilmäisiä tapauksia on, mikä onkin tehnyt netistä supliikkimiesten ja -naisten paratiisin, jossa huijattavia riittää maailman tappiin saakka...

        Kaikki johtuvat siitä, miten internet toimii ja kuinka se on muuttanut treffaamista.

        Mitähän niin pahaa mielenterveysongelmissa on että pitää syrjiä?


      • Mies 25
        Mies 25 kirjoitti:

        Mitähän niin pahaa mielenterveysongelmissa on että pitää syrjiä?

        Oli vastaukseni tuolle "kertakäyttöisyys."


    • Omasta puolestani voin sanoa, että nettideittailu tuntuu olevan ihan vaan jonninjoutavaa ajanvietettä. Olen todennut sen nyt tässä vajaa puolen vuoden aikana, että ei sitä kautta löydä mitään järkevää. Liityin yhteen nimeltämainitsemattomaan deittisivuun tässä vajaa kuukausi sitten, ja ensimmäisen vuorokauden aikana tuli n. 1400 viestiä ja flirttiä yhteensä. enkä valehtele yhtään nyt enkä pröystäile.... ja yhdessäkään ei ollut mitään järkevää kirjoitusta..lähestulkoon kaikissa sama teksti.."olet söpö, olet ihana.soita, anna joku osoite tai puh.nro, mihin voin lähettää kuvani sinulle..en osaa julkaista täällä kuvaani..(.haloo!! jos osaa luoda profiilin, niin varmaan osaa myös laittaa kuvankin samalla)....haluatko seksiseuraa, olen naimisissa, mutta etsin deittiseksiä.liibalaaba..jne." Aika turhauttavaa lukea sellaista samaa kaikista viesteistä. huh huh...eikö miehillä ole muuta sanottavaa?
      Ja sitten nämä, jotka antavat itsestään ihmeellisiä kuvia ja todellisuudessa kun esim. kuvansa vaivautuu julkaisemaan, niin puheet ja kuva eivät vastaa yhtään toisiaan. Tai kun kerran menin kahveille..huom! ainoa kerta, niin kaveri sanoi aikaisemmin jutellessamme olevansa n.177 cm ja kun nähtiin, niin hän olikin minua lyhyempi (minä olen siis 171 cm)...mitä järkeä on huijata??? Tai kun kerran mainitsin, kun mies lopulta suostui julkaisemaan kuvansa, ja mainitsin, että ehkä hän ei nyt kuitenkaan loppupeleissä ollut ihan minun tyyliseni, niin sitten alkoikin jumalaton haukkuminen ja halveksiminen..siinä tuli sitten koko reperttuaari..ei voinut kuin pyöritellä päätään ja laittaa hänelle esto. Olen siis sitä mieltä, että jos esiinnytte ilman kuvaa, niin sitten pitää olla valmis myös vastaanottamaan kommentteja....enkä usko olevani yhtään väärässä asian suhteen.
      Kyllä se vaan niin on, että livenä se kaveri löytyy, ei nettideittailun kautta. ....

      • Mies 25

        Noniin tässä se taas nähdään kuinka helppoa naisilla on kun jo vuorokaudessa voi saada 1400 viestiä miehiltä ja mies kun laittaa profiilin niin ei saa välttämättä ainuttakaan viestiä edes monen vuoden aikana. Ihan turhaa valitusta naisilta ettei muka seuraa saa. Niin ja käytännössä kun nainen sanoo miehelle että ehkä et ole minun tyyppiäni niin se tarkoittaa samaa kuin että olet vitun ruma vastenmielinen sika johon en koskisi pitkällä tikullakaan, häh!?


      • Mies 25
        Mies 25 kirjoitti:

        Noniin tässä se taas nähdään kuinka helppoa naisilla on kun jo vuorokaudessa voi saada 1400 viestiä miehiltä ja mies kun laittaa profiilin niin ei saa välttämättä ainuttakaan viestiä edes monen vuoden aikana. Ihan turhaa valitusta naisilta ettei muka seuraa saa. Niin ja käytännössä kun nainen sanoo miehelle että ehkä et ole minun tyyppiäni niin se tarkoittaa samaa kuin että olet vitun ruma vastenmielinen sika johon en koskisi pitkällä tikullakaan, häh!?

        No mut mitä tähän voi muutakaan sanoa kuin että pitäkää vittu tunkkinne!


    • mulperi1111

      Olen liki 60 nainen ja ollut muutaman kuukauden palstoilla. Sadat miehet ovat katsoneet profiiliani ja noin 20 kanssa on jotain niitänäitä kirjoiteltu. Suurin osa kirjoittajista on kadonnut aika pian bittiavaruuteen, parin kanssa kirjoittelua vieläkin ihan perusnormiarkiasioista.
      Olisi siellä monia kiinnostavia miehiä, ihan kuvallakin, mutta jotenkin eivät sitten kuitenkaan innostu.
      Taitaa olla loputon suo tällainen, livenä kuitenkin varmaan varmempi tapa jos sattuisi johonkin kivaan törmäämään.

      • karvalaukku

        höpönlöpön kuuskymppinen nainen...
        oon laittanut kuuskymppisenä miehenä useita aloitusviestejä, tottakai asiallisia, humoristisiakin, kuunkymppisille naisille..
        ja mikä on tulos, yksikään daameista ei ole vaivautunut vastaamaan..
        ainakin pirkanmaalla on hyvin passiivisia ja arkoja naisia.


    • kukaan ei ole vierai

      Sellaiset ihmiset, keillä ei ole vaikeuksia löytää kumppania tosielämästä, löytävät varmasti netistäkin kumppanin, jos haluavat.

      Mutta jos sinulla ei käy flaksi baarissa/ravintolassa/tansseissa, niin turha kuvitella löytävänsä netinkään kautta ketään.

      Suurin osa netin ihmisistä on näitä pitkään yksin olleita, useimmilla on ollut ilmoitus monta vuotta. Ei kaikista ihmisistä ole parisuhteeseen.

      Se, mitä nettideittailussa toivoisin naisilta, on aloitteellisuus!!!
      Etsikää mieleistänne miestä ja lähetelkää viestejä!!!
      Useimmille naisille nettideittailu on yhtä kuin profiilin hätäinen laatiminen ja sitten jäädään odottelemaan miehiltä viestejä.
      Toisekseen panostakaa niihin profiileihin. Kertokaa itsestänne ja elämästänne. Työstä, opiskelusta, harrastuksista, kyllä te tiedätte.
      Netti on täynnä ilmoituksia, joissa lukee "olen tällainen iloinen sinkkutyttö ja etsin seuraa urheilullisesta miehestä. Kysymällä saa lisätietoja"

      Tietenkin naiset saa viestejä tuollaisellakin ilmoituksella, koska ovat vähemmistönä ja netti on täynnä miehiä, jotka näkevät naisessa pelkän pilllun.

      Mutta turha naisten valittaa, että saa viestejä vain seksinvonkaajilta, jos ei ole profiilissa mitään, mistä voisi kiinnostua.

    • naisilla *helpointa*

      Nainen: löytää.
      Mies: ehkä.

      Naisen tarvitsee vain henkäistä miestä kohti, niin on seurustelusuhteessa.
      Mies joutuu aina kilpailemaan tuhansia muita miehiä vastaan ja täyttämään naisen kaikki sadat vaatimukset.

      • eräs n

        Mielestäni se on päinvastoin. Naisilla on vaikeaa ja mies saa henkäisemällä naisen itselleen - naiset niin palvovat ja hemmottelevat miehiä.. maasta taivaaseen. Miehet vielä vaihtavatkin naisia. Tokihan nuori kaunis hoikka nainen, jolla on hyvä tausta voi saada itseään vanhemman miehen, mutta siinä se kaikki sitten olikin. Luuletko että 35 v naisella on kova vienti? Huhhuh. Ei ainakaan netissä. Jotkut voivat olla koko elämän sinkkuja melkein.


      • Pekka1968

        Tämän kun ymmärtää ja panostaa profiiliin ja avoimuuteen, niin on jo pitkällä. Miehen pitää olla tosi aktiivinen ja mielellään monella palstalla yhtä aikaa. Pitää erottua joukosta. Se on vaan kylmä totuus, että naisia on näillä palstoilla paljon vähemmän kuin miehiä. Varsinkin, jos ulkonäköä on suotu naiselle keskivertoa enemmän (makuasia), tulvii viestejä joka suunnalta.
        Itselläni kävi flaksi. Päätin kirjoittaa miellyttävimmän profiilin omaavalle ja vieläpä mukavannäköiselle neitokaiselle ajatuksella:"ei se kuitenkaan vastaa, mutta kokeillaan nyt". Tapailu on hyvässä vauhdissa.
        Jos tässä meinaa onnistua, ei muuta kuin useampi verkko vesille ja ahkeraa yritystä peliin.


    • huoleton misu

      Eipä kannata netti deitistä paljon odotella. Vain pinnallisia suhteita sieltä saa ja seksiseuraa.
      Siellähän hakee ukkomiehet ja aviossa olevat naiset salasuhdetta.

      Eikä nykyisin enään kukaan hae seurustelukumppania tai elämänkumppania. Parisuhde on kärsinyt inflaattion..usko jo.

      Naiset/miehet haluaa olla sinkkuja, etsivät vain seksiseuraa.
      En itsekkään halua mitään seurustelukumppania joten otan vain huomioon ukkomiehet koska heistä ei saa kokopäiväistä riesaa.

    • ninsku3

      Minulla oli ensin yhdellä sivustolla profiili ja sitten tein samalla nimellä toiselle sivustolle profiilin ja samat miehet siellä vonkailivat seksiä, eivätkä nikistäni huolimatta tunnistaneet minua, vaikka oltiin toisella palstalla juteltu (siihen saakka, kunnes alkoi tulla suoria ehdotuksia) Tulin siis siihen johtopäätökseen, että kirjoittelevat niin monille copypaste- viestejään, etteivät edes ole itse kärryillä, kelle kirjoittelevat. Paras tapaus oli naimisissa oleva, kalju iso mies oulusta. Hän esiintyi kolmella eri palstalla ja aloitti aina samaan tyyliin juttunsa :D En enää kolmannella kerralla kehdannut myötähäpeässäni hänelle sanoa, että heii, minä se taas tässä... Voi miehiä ja sääli vaimojaan..

    • aabel

      Deittisivustoista ei ole kokemusta, mutta vuosia sitten löysin eräästä chatista nuoren naisen, johon rakastuin palavasti, kun vihdoin tapasimme livenä.
      Parin vuoden päästä menimme naimisiin, ja saimme lapsen samana vuonna. Muutimme Espanjaan kolme vuotta sitten, nyt asun täällä yksin, ja tuo ex lapsemme kanssa häipyi takaisin Suomeen loppukesästä. Ero on nyt vireillä, rakastan häntä yhä, mutta luulen ettei hän koskaan ole oikeasti minua rakastanutkaan, vaan sitä mielikuvaa, jonka sai minusta silloin netissä. Melko outoja nämä nykyajan nettisuhdeongelmat....

    • Tämä asia selvä

      Tietysti ihmiset haluaa vakavaa suhdetta, mutta ei sinunlaisen luuserin kanssa.

      • Ai ja

        sinäkö kuvittelet itse sitten olevasi todellinen "winneri"?


    • Miina 34

      Aika pieni todennäköisyys varmaan että kunnon seuraa saisi. Itsekin siellä vuoden olleena niin nuo miehet joita tavannut taikka,jotka vastailee on monen lapsen isiä ja toist muutaman kahvilatapaamisen jälkeen ja kun sitten kotiin eka kertaa pyytää niin luullaan,että voi alkaa sit tapailla ihan vain toistemme kotona seksi mielessä. Itse en seikkailusuhteisiin kykene,joten enpä ole sen koommin profiilia siellä pitänyt vaan ajatellut et paras kun luottaa siihen et se oikea tulee vastaan jos tullakseen tänään tai kymmenen vuoden päästä :)

      • HHUHUH

        Miina34.... Oletan nyt ensimmäiseksi, että ole 34 v.. pitääkö paikkansa? No, olet tainut oikeasti roikkua tuolla virtuaalikuvituksissasi ihan liian pitkään, jos oikeasti kuvittelet löytäväsi vapaita miehiä netistä. Eiköhän ne vapaat miehet (tai pojat) ole 15-25 vuotiaita, tuota vanhemmat ovat yleensä naimisissa (isiä) tai muuten vaan varattuja ja hakevat ainoastaan panoseuraa. Voi helevetti että sinäkin olet tyhmä jos kuvittelet aviomiestä tuolta löytäväsi


    • kuvattomasta oma

      Tuol se nettilöytö nukkuu ja samassa sängyssä on nyt nukuttu kolme vuotta. Ihan tyhmimmästä päästä miessukukuntaa tuskin on, kai täältä järkeviäkin löytyy. Kuvattomiin kannattaa uskaltaa vastata, niiden takaa löytyy parhaimmat.

    • rakastunut vieläkin

      Itse olen löytänyt elämänkumppani 5 vuotta sitten deitti sivuilta.Alku vaan oli vähän monimutkasempaa .Mies tapasi "salarakasta" samaan aikaan ja minä asustelin 150 km päästä hänestä.Nykyisin asumme saman katon alla,avoliitossa ja kaikki hienosti.
      Itse olen myös aikaisemmin etsinyt vain seksiseuraa ja sitä deittisivuilta löytyy.Sekä livenä että puhelimitse ,naisena oli sekin helppoa...

    • HHUHUH

      Ëi jaksa edelleenkään ymmärtää, että roikutaan joissain laillistetuilla paritussivustoilla ja kuvitellaan, ett'ä sieltä löytyisi joku,, Hei kuule, noilla laillistetuilla paritussivustoilla roikkuu vain henkilöitä, joiden korvien välissä on jotain vikaa ja jotka hakevat vain ja ainostaan panoseuraa. Ei normaali-ihmiset roiku noilla vaan he ovat sosiaalisia ja käyvät ulkona/harrastuksissa kuka missäkin ja löytävät seuransa (tyttö-/poikaystävät, jopa aviopuolison) ihan oikeasta elävästä elämästä, ei mistään virtuaalimaailmasta, joissa roikkuvat ihmiset ovat enemmän tai vähemmän tärähtäneitä.

    • happygirll

      Hih, nyt tiedät miltä naisista on tuntunu maailman sivuun =) Hyvä tytöt!!

    • nopanomiesko

      Ihme itkemistä, puolesta ja vastaan. Onhan se tavara hieman käytettyä mitä noilta saiteilta tulee vastaan, mutta kyllä niitä muutaman kerran panee. Sen jälkeen vaihtoon. Kun näitä panopuita valkkaa niin mielellään eri kaupungeista.
      Joskus sattunut ikävähkö törmäys edellisyön panon ja ns uuden panon kanssa.
      Elämä on itseasiassa aika miellyttävää. etten sanoisi jopa loistavaa...

      • nopanomiesko

        No ei vaineskaan, vähänkö mää leikkiä laskin. Aika useinhan nuo hommat menee käsitöiksi


    • Km-g

      Kyllä löytyy, tiedän monta paria jotka ovat nettideiteillä kohdanneet. Myös ite, muutamien treffien jälkeen löysin ihanan ihan tavallisen Suomalaisen miehen. Tsemppiä.

    • Toivoton paikka

      Netissä ei pysty luomaan pysyvää suhdetta. Heti juostaan tukkaputkella
      karkuun, jos vähänkin rupee näyttämään että haluis enemmän, kuin
      satunnaisia tapaamisia.

      Jostakin syystä täällä pesii näitä, jotka ei uskalla edetä. Suurin osa ei edes
      etsi mitään, kunhan aikaansa kuluttaa.

      Itse lopetin nettideittailun, juuri tämän junnaamisen takia.

    • tiu2

      50-vuotiaan naisen kokemus on, että puoli vuotta kuvattoman ilmoitukseni laiton jälkeen aloin vietittelyn kuvattoman ikäiseni miehen kanssa. Aluksi viestit, sitten sivustoon liittyvä sähköpostittelu, jolloin myös kuvien vaihto. Sitten oma siviilisähköpostittelu, puhelnviestiitely, puhelu ja treffit. Treffit olivat vajaan 1,5 kk kuluttua ensikontaktista. Yhdessä olemme nyt olleet polivuotta esikontaktista.

      Itse en päätynyt sähköpostittelua pidemmälle kenenkään muun kanssa, Mutta omasta kokemksestani voin sanoa, että fiksuja asiallisia miehiä on liikkeellä. Mutta harmittavan paljon myös muunlaisia. Oma ilmoitukseni oli hyvin asiallinen ja osoitti selvästi sen, mitä olen hakemassa.Tästä huolimatta sain seksiehdotuksia varsinkin itseäni huomattavasti nuoremmilta. Miehen kertoi saanensa myös suoria seksiehdotuksia huomattavan pajon.

      Oman suloisen ja luottamuksen arvoisen miehen löydettyäni uskallan suositella, mutta realisti pitää olla.

    • Ihastutaanko?

      Miehenä voin sanoa, että nettideitti on kuin lottoaisi. Minulla on ollut n. puolen vuoden ajan ilmoitus, jossa kerron hieman itsestäni ja odotuksistani. Olen mm. koulutettu, työssäkäyvä, pidän lapsista, tykkään matkustaa, liikun mielelläni, nautin yhteisestä ajasta ja ydessä tekemisestä, en ole juoppo, asun hyvällä paikalla uudessa talossa, minulla on hyvä työ ja olen hyvännäköinen (toistenkin mielestä), etsin elämänkumppania.

      Ihan tätä kaikkea en profiilissani heti kerro, mutta pidemmissä keskusteluissa kylläkin. Ihmettelen kyllä, että olen vieläkin sinkkuna. Mitä naiset oikein miehessä odottavat? Miksi näillä ominaisuuksilla varustettu mies ei kelpaa? Miksi ette vastaa, kun pyydätte lähestymään viestillä, vaikka kirjoitan asiallisesti? Miksi ette itse lähesty minua viestillä, vaikka kerrotte olevanne liikkeellä samalla tarkoituksella? En ymmärrä!

      • mik6

        Minulle kyllä kelpaisit...mutta minä kun en kokemuksieni perusteella kelpaa kellekkään...:-(


    • jkkkk3

      Löytyy tai ainakin löytyi 14 vuotta sitten, toistakymmentä piti tavata, muutaman kanssa hengailtiinkin kuukauskaupalla ja viimeisen kanssa 13 vuotta jo mennyt.

      Olihan niitä kahoja, rahan perään juoksijoita, juuri eroamassa olevia ( jollainen olin itsekin silloin) mutta myös ihan kivoja naisia.

      Taisi olla silloinkin tilanne selainen että kunnon miehellä oli hyvät markkinat, niin paljon sekopääläskialkoholisteja oli naisille tarjolla.

      En tiedä mikä on nyt tilanne kun ei ole tullut edes mielenkiinnosta deittipalstoja seurattua.

      Meitä on moneksi.

    • 9 vuotta

      Löytyy v. 2005 tapasin naisen netin kautta, nyt avioliitossa oltu 6v ja meillä 3 lasta :)

    • n2307

      Olen löytänyt

    • seppo-inkeri

      onko se niin että jos olet työtön niin olet automaattisesti köyhä? minä olen työtön mutta kyllä tilillä on sen verran rahaa ettei köyhyys ihan nurkan takana ole....

      • eiköniin

        Niin ja eiks se vähän niin ole ettei ne parhaat hetket maksa mitään !


      • Raha ratkaisee
        eiköniin kirjoitti:

        Niin ja eiks se vähän niin ole ettei ne parhaat hetket maksa mitään !

        Parhaat hetket kestää vain muutaman minuutin mutta muuten elämässä tarvitaan rahaa.


    • Onnen löytänyt

      Korviini on kantautunut monenlaista puhetta nettideittailun maailmasta. Jotkut eivät usko, että netistä voisi löytää mitään kunnollista. Olen toista mieltä. Itselleni olisi ollut vaikeaa löytää kumppani baarista, joten lähdin etsimään Häntä treffipalstalta. No minun kohdallani kävi todella hyvin. Löysin Hänet joka tekee elämästäni valoisamman. Meidän nettideittailu alkoi iman valokuvia ja nimiä. Olimme ihan eri elämäntilanteissa muilta osin paitsi siltä, että molemmat halusivat löytää sen Oikean. Asiat etenivät niin, että jo samana vuonna muutimme yhteen, seuraavana vuonna juhlimme häitämme ja sitä seuraavana saimmekin jo yhteisen ihmeen, vauvan. Olen erittäin kiitollinen Hänelle, että Hän vastasi viestiini ja muutti elämäni. Halusin kertoa tämän kannustukseksi muille. Uskaltakaa, mutta olkaa varovaisia.

    • OnnellinenMies84

      'Itse löysin mitä ihanimman naisen. Ja outoa kyllä niin suomi24 treffipalstalta. Ja ei, tämä ei ole mainos :D Ehtisin siellä vuoden notkumaan, ja aloin jo harkitsemaankin että poistaisi itsensä sieltä kun ei siellä ole kuin itseään täynnä olevia pinnallisia akkoja ja kanoja. Esim. eräs lopetti keskustelun kanssani vain sen vuoksi että en ole koskaan matkustanut. Ei voinut kuin nauraa.

      No, kuitenkin. Tämä kaunis vantaalainen nainen tarttui silmääni ja oli tällä aivan hemmetin hyvä profiilitekstikin. Todella persoonallinen ja siksi tälle kirjoitinkin. Kaunis ja vielä tuntui fiksultakin. No, yhteyttä vaan rohkeasti ja siitä se sitten lähti...
      rupattelua riitti monta tuntia, sitten vaihdettiin numeroita, juteltiin 5-7h puhelimessa melkein joka ilta. Sitten skypeen...sitten tavattiin ihan oikeasti ja nyt ollaan muuttamassa saman katon alle. Kaikki tämä n. 3kk aikana.

      Että kyllä sitä saattaa onnistaakin, mutta ei kannata odotella liikoja. Paikat on yleensä täynnä näitä "etsin sitä yhtä oikeaa täydellistä prinssiä / naista" ihmisiä jotka ei tiedä mitä haluavat.

      Ja vinkiksi: Jos toinen ei löydä aikaa sinua varten tai ei heti vastaa niin tämä ei ole sinusta kiinnostunut. Itse todettu juttu. Jos toinen sinusta pitää niin kyllä löytää aikaa tapaamiseen tai vastaa takaisin. Eräälle typerälle naiselle huutelin jo helmikuussa että olisi ollut kiva tutustua, no eipä vastaillut mitään mutta sitten kesällä alkoikin itse mulle juttelemaan ja olisi halunnut tavatakin. Sanoin vaan että ei onnistu enää että nopeat syö hitaat.

    • 17+7

      Löysin netistä rakkauden, minäkin yllättävää kyllä suomi24:stä. Itseasiassa olen saanut netin kautta kahdestikin parisuhteen aikaiseksi, ensimmäinen oli lyhyehkö suhde, mutta tämä toinen on nyt jatkunut jo parin vuoden ajan, asumme yhdessä ja olemme onnellisia.

      Kyllä netistä voi suhteen löytää, mutta kyllä se vaatii omien rajojen vetämistä (ei odota tähtiä taivaalta, mutta ei tyydy liian vähäänkään), nöyryyttä, kärsivällisyyttä ja aika paljon myös hyvää tuuria.

    • tahdotkomuttosissaan

      Vuosia sitten minkäkin laitoin ilmoituksen treffisivustolle. Olen siis nainen. Ilmoituksessani luki että 35-45 v mies .... Lapsia en enään halua ne on jo tehtynä huomio tämä. Varatut ja seikkailijat voi siirtyä seuraavaan profiiliin ....
      Silti minulle tuli varatuita miehiltä postia.Tapaamisia , seksiehdotuksia jne. Sain myös kuvia jossa oli peniksen kuva ( Mietin itsekseni että jos kaveri on tuon näköinen niin ei kiitos). Sivusto oli vielä sellainen että sai oikein valita millaista miestä on hakemassa . Kovasti oli lukutaidottomia liikenteessa . No ei siinä mitään postiahan on oikein mukava saada :D. Jäin miettimään että millaisia miehiä on oikein liikenteessä kun ikä pitäisi kuitenkin olla ihan aikuisen miehen luokkaa ja käytöstavat sen mukaiset.
      Ymmärrä kyllä kun itse olen ihan keskiluokkaa etten voi saada enempää kuin mitä pystyn itsestäni antamaan, mutta jos tarjonta on sitä luokkaa että pannaan vaan vaikka piruuttaan niin antaa olla , mielummin olen sitten vaikka yksin ! On vain niin kurjaa niille jotka oikeasti haluaisivat vakiintua ja löytää sen hengenheimolaisen niin tuollaiset feikkaajat pilaavat sitten muidenkin mahdollisuuksia. Rehellisä ihmisiä tuntuu olevan aika vähän liikenteessä !

    • nettideittailija

      Nykynen mies löytyi suomi24:n kautta (niin nuarettavalta kuin se kuulostaakin), kohta ollaan oltu kaks vuotta yhdessä, josta puolet asuttu saman katon alla :). Kavereina lähdettiin liikkeelle, ku kumppanin löytäminen netistä on kuitenkin aika epätodennäköstä...Vinkki: ei kannata olla liian takertuva tai yli-innokas, jos on vasta tavannut.

    • saariston mies

      Kysytään että saako netistä seuraa....kyllä saa...sellaista kertakäyttöpanoseuraa...Seksi tekee hyvää.

    • Slut, The End, No mo

      Suurin osa miespuolisista nettideittaajista hakee vain seksiä. Tämä vaikeuttaa normaalin miesdeittaajan mahdollisuuksia.

      Itse en enää edes yritä etsiä mitään.

    • Ei löydy

      Vastaus on ehdoton EI. Jos etsit netistä seuraa, se ei onnistu kuin chattipalstalla tai muulla vastaavalla.

      Pitää vaihtaa omaa asennetta, ja hakea oikeita ihmisiä sieltä seuranhakuilmoittelujen takaa. Älkää tyytykö lyhyisiin sanaköyhiin "haluun sut" viestin tapaisiin ja kuviin, vaan pyrkikään keskusteluihin. Todella vähän oikesti kukaan haluaa tutustua netin kautta. Pitää laittaa kynnyt ja ehdot. Monella on ehkä hankalaa, kun ei osaa kymmensormijärjestelmää. Kannattaa opetella kirjoittamaan.

    • elämäpelissä

      Kokemukseni nettideittailuista johtivat rakastumiseen, kiihkeää rakkautta kesti puolitoista vuotta, kunnes paljastit pelikorttisi: Sinä tarjosit vain salmiakkia...minä olin hölmö, panin peliin koko elämän..

    • Löytyy

      13 vuotta yhdessä, niistä aviossa n. viisi. Ja netissä tavattiin. Kannattaa olla hyväksyvä ihminen, pätee niin elämään yleensä kuin etenkin nettideittailuun.

      Ja miehet: jättäkää kokonaan väliin naiset jotka kirjoittavat pitkiä vaatimuslistoja siitä millainen miehen pitää olla.

    • Kjäh, kjäh

      Netistä saa nettiseuraa, unelmista saa unelmaseuraa, todellisessa elämässä saa todellista seuraa. Kannattaa ensiksi selvittää mitä seuraa on hakemassa ja vasta sitten mennä hakemaan, niin eiköhän sitä ihan oikea paikka löydy ja sieltä sitten sen mukaista seuraa. Mutta kannattaa myös muistaa että kyllä pitkätukkaista aina höynäytetään.

    • mukava panna

      baarista saa tussua nykyään pari tuoppia ja housut tippuu lama auttaa panomiestä

    • totuuDenTovretus

      Aika vaikee on tavismiehen 35-vuotta saada seuraa.

      Kova on yritys, deittipalstoilal ja chäteissä. Joskus voi mennä viikkojakin että kukaan suostuu edes tapaamaan.

      Sitten noi chatin naiset on niin ylimielisiä ja sinkkuja. Ei oo ketään mutta en mäkänä kelpaa.

      Kyllä . aaanonyyminä voin olla rehellinen - kyllä pistää vihaksi.

      Huoemnna taas uusipäivä ja jaksan hymyollä ja yrittää, Ehkä jutellakin jonkun kaa 3 päivää, 5 päivää.... sitten se taas kaatuu. Koitappa olla näyttämättä katkeruuttasi.

      Kun pakkeja on 40 tai 60, mulla on tapana mennä Tallinnaan maksullisiin.

      Kun ei sitten kelpaa ni en sit kelpaa.

      Välillä toki saankin,ja panen kaikkia ketä saan, eritoten tekee hyvää varatut naimisissa olevat naiset.

    • happytogether1

      Kyllä löytyi, nyt ollaan naimisissa. Olin ollut viimeisimmän 4 vuoden ajan suomi24 treffipalvelussa ja välissä pidin taukoa ja taas välillä jatkoin etsimistä. Tapasin paljon erilaisia miehiä, mutta tiesin selvästi mitä haluan. Sukulaiset ja tutut jo sanoivat että, "etkö voisi vähän joustaa noista vaatimuksistasi". En joustanut ja sitten yhtenä päivänä siellä profiileissa oli sellainen ihme että tunsin lähes hetkessä että hän se on, jos vain kaikki pitää paikkansa mitä hän siihen profiiliin on kirjoittanutkin. Laitoin pitkän viestin jossa kerroin syvällisesti itsestäni ja siitä mitä haen, hän vastasi heti takaisin... "oletko oikeasti olemassa?" aloituksella.

      Melko nopeasti jo tavattiinkin muutaman viestin jälkeen... monen sadan kilometrin etäisyys toisistamme ei haitannut. Tänäpäivänä meillä on yhteinen koti ja elämä, olemme onnellisia ja haluamme elää niin paljon yhdessä täällä kuin mahdollista. Onneksi en luovuttanut, vaikka välillä olin musertua kun sitä minulle oikeaa ei näkynyt eikä kukaan ollut lähellekään sitä mitä etsin.

    • tyhjää täynnä

      150eur./tunti on tarjolla runsaasti. Oma lukunsa "sen oikean etsijät", jotkas etsivät sitä mul-kun perusteella osaamatta koskaan päättää, mikä se sitten olisi "se oikea". Sitten rahakasta elättäjää väijyvät taktikoijat. Voi kaiketi todeta, että rakastaminen on vanhanaikaista, tilalle on tullut rahastus.

      • gsege

        Plus ALV


    • Jshs

      Minä löysin. Ensimmäinen flirtti johti siihen että olemme vuoden olleet yhdessä, eli löysin aivan ihanan miehen, jolla ulkoiset ja sisäiset asiat kunnossa. Olemme todella onnellisia! Muita nettikokemuksia ei ole, sillä tää natsas heti :)

    • jarina1

      Minäkin löysin! Muutaman epäonnistuneet nettiyrityksen jälkeen Hämeenlinnan linja-auto-asemalla odotti (olimme puhuneet kolme kuukautta puhelimessa) valkotukkainen mies: puhelias, huumorintajuinen, välittävä, kantaa-ottava sielunkumppani. Tämä tapahtui seitsemän vuotta sitten. Olemme naimisissa ja onnellisia. Kannattaa ehdottomasti yrittää. Edellisen avioliiton jälkeen on vain kysymys, miksi en ehtinyt aikaisemmin?

    • Mies, 49, Hki

      Ei löydä, eipä tosin muualtakaan.

    • rwqrqwr

      Mä oon löytänyt harvakseltaan, yhteensä ehkä 6 ja kaikki olleet maksimissaan muutamia kuukausia. Alkuhuuman jälkeen loppunu aina

    • OJANEN

      Se paneskeli maalaistorpan äitiä sekä tytärtä, mutta ainoastaan tytär tuli tiineeksi. Eikä netistä ollut tietoakaan siihen aikaan

    • 1113

      Kyllä löytää!

      Oltu yli viisi vuotta yhdessä joista kolme jo naimisissa :)

    • Sinulle "deittailuunkyllästyn" sanon : Minä olen löytänyt netistä ihanan rakastajattaren!!!

    • jo 63

      Olen ollut sivuilla varmaan 5-6 vuotta. Kahta miestä olen tavannut ja olivat kyllä kunnollisia, mutta en ollut heistä kiinnostava.
      Olen jo 63-vuotias ja suht kivan näköinen ja nuorekas. Minulla ei ole kuvaa profiilissani sillä olen sellaisessa työssä, että katson sen paremmaksi.
      Joskus joku kirjoittaa kerran ja kun vastaan niin siihen se sitten jää, ei enää vastausta.
      Oman ikäiseni ja nuoremmatkin miehet ovat suht elähtäneiden papparaisten näköisiä, vaikka heidän profiilissaan mainitaan jotain aivan muuta. Hakevat 30-50 vuotiaita naisia? Minäkään en näitä huolisi. Siis miesten luulot ovat aivan ihmeellisiä.
      En myöskään ymmärrä, että tämän ikäisten pitää laittaa ilmoitukseensa mitään mainintaa seksistä sillä sehän on luonnollista kunnollisessa pitkäaikaisessa suhteessa.
      En ole ottanut profiiliani pois vaikka se mitään ei annakaan.
      Onkohan toivoa?

    • Varmasti toivoa on. Nettideittailumaailma eroaa siitä normiarjesta jonkin verran, mutta kyllä netistäkin voi oman kullan löytää :)

      Kannattaa kiinnittää oman profiilin tekoon. Ohessa muutama vinkki.

      terveisin edate.fi -tiimi
      http://edate.fi

      1. Pyydä apua ystävältäsi: Ystäväsi tuntee ja tietää parhaiten, millainen olet. Hän näkee sinut ulkopuolisen silmin ja osaa parhaiten kuvata sinua.
      2. Vältä kliseitä: Vaikka pitäisitkin ”kävelystä rannalla” tai ”viinin maistelusta takkatulen ääressä”, unohda moiset kliseet. Mieti mistä oikeasti pidät päivittäisessä elämässäsi, se voi toimia mahdollisesti keskustelun herättäjänä.
      3. Kerro harrastuksistasi: Meillä jokaisella on jokin harrastus. Jos se ei ole urheilu tai taide, se voi olla elokuvien katselu, kirjat tai mikä muu arkipäivän toimi tahansa, jonka parissa häärit vapaa-aikana.
      4. Lisää profiilikuva: On itsestään selvää, että kuvattomat profiilit eivät innosta. Jos et halua julkaista profiilikuvaa kaikille, julkaise se edes "kavereille" (edate.fi ominaisuus. Voit muokata yksityisasetuksia palvelussa, jolloin aivan kaikki eivät näe kuviasi). Valitse profiilikuvaksi tuore kuva, älä 20 vuotta vanhaa.
      5. Ole positiivinen: Vältä negatiivisuutta ja ole positiivinen myös esitellessäsi itseäsi. Kuvittele, että olet kirjoittamassa työpaikkahakemusta ja sinun pitää antaa itsestäsi positiivinen mielikuva. Meillä kaikilla on joskus murheita ja mustaa, mutta tuskin sinua itseäsikään kiinnostaisi lukea negatiivisia toisen kirjoittamana.
      6. Ole rehellinen: Epärehellisyys ei kannata, ei myöskään nettielämässä. Kannattaa aloittaa deittailu jo alusta saakka rehellisenä ja rehtinä hommana. Jos haet pelkkää yhden illan seuraa, kerro se. Rehellisyys maan perii!
      7. Päivitä profiiliasi säännöllisesti: Uudista profiilisiasi säännöllisin väliajoin, niin pidät profiilisi ajan tasalla.
      8. Tarkista kielioppi: Pyri kirjoittamaan mahdollisimman selkeästi. Käytä tietokoneen kieliasun tarkistusta, jos mahdollista.
      9. Kuvaa itseäsi lyhyesti: Monet pitävät lyhyistä profiileista, jossa kuvataan vain tärkeimmät asiat. Voit kertoa itsestäsi lisää myöhemmin.

    • Anonyymi

      Naimisissa olevaan monen vuoden suhde löytyi. Salassa toki. Tuo kukkia,lahjoja,rahaa.

    • Anonyymi

      miksi ei saa nais seuraa kun maksusta haluan tutustua naiseen heti ja ilmaiseksi

    • Anonyymi

      Vanha keskustelu mutta kyllä naisilla on myös kuvioissa yhden illan kuviot nyt 2022.

      Itse jätän useat "yhteydenotot" kokonaan tämän vuoksi pois. En enää kaipaa mitään ONS kuvioita joten ne on helppo heivata pois.

    • Anonyymi

      Valitettavasti oma kokemus on että deittipalveluissa on vain sekopäitä tai huonon itsetunnon omaavia henkilöitä.. Harmittaa että menin palveluihin ja sain epätasapainoisen henkilön matkaani josta ei enää pääse täysin eroon.

    • Anonyymi

      Ei löydy. Parin kertaa eronneita ja sen jälkeenkin suhteista eronneita henkilöitä.

      Mikään ei näillä henkilöillä ole elämässä muttunut.
      Eli tietää ongelmia vai sulle.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe