Mitä hyvää Conjuringissä on??

MinäJaSurkeatLeffat

Oon tääl kattonu monii keskusteluita ja jokases joku taapero laittaa, että The Conjuring on paras kauhuelokuva? Tommoset pikkuhomot ei oo kauhuu nähnykää! Mun mielestä oli kyllä 0/5. Paskin tositapahtumiin perustuva kauhuelokuva ikinä! Ja mitä hienoa on saw-elokuvissa? Joku vanhus vaa tappaa ihmisii. Paskinta paskaa mitä olen ikinä nähnyt ja mitä tulen ikinä näkemään!!!

6

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauhu frankki

      conjuring on kyllä surkeaa huttua ja jos joku sanoo että se on paras niin ei oo varmaan nähny yhen ainutta klassikko, mutta saw elokuvissa ei oo mitään pahaa kerrankin suht uusi elokuvasarja joka on hyvä .

      • Veteranfan

        Meikäläinen on nähnyt kaikki KAUHUklassikot mitä löytyy elokuvamarkkinoilta,joten voin hyvällä omalla tunnolla sanoa James Fanin ohjaama Conjuring leffa oli viimevuoden paras KAUHUleffa,piste.

        Muita kelvollisia KAUHUleffoja ei olla nähty valkokankaalla,tosin DVD julkaistuja KAUHUleffoja tulee joka kuukausi suoraan videolle,mutta ne eivät ole kovin kummoisia.

        KAUHUelokuva pitää nähdä valkokankaalla,eikä pienestä toosasta,eihän pienestä toosasta saa tunnelmaa aikaiseksi vrt. valkokankaalla nähtyyn elokuvaan.
        KAUHU leffa pitää nähdä pimeässä leffasalissa,jossa on mahdollisiman vähän katsojia paikalla,mieluiten yksin katsojana.

        Oikeastaan mitä tässä nyt ketään lähtee opettamaan miten leffaa pitäisi katsoa.


    • jörjegn

      vitut oli ei viimevuonna tullu hyviä kauhuja

      • Veteranfan

        James Wanin tuottama Annabelle on tämän vuoden parhaita KAUHUleffoja!!!


    • ldfdfd

      Conjuringi on 2000 luvun paras mörkötalopätkä
      parempaa en ole vielä nähnyt
      ja Annabelle on karmaiseva vuoristorataajelu.

    • Oon kattonu kaikki

      Evil Dead oli viime vuoden aivan selkeästi paras KAUHUELOKUVA, Conjuring oli ihan ok mutta pikemminkin supernatural jännitys leffa. Annabelle taasen ei sisällä kauhua tai edes jännitystä missään kohtaa, lähinnä pitkästyttävä räpellys jota ei ilman ff nappia jaksa katsoa :D.

      t. kaikki kauhuelokuvat nähneenä ei pelkästään klassikot (pois lukien slasherit jotka on täyttä sontaa)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe