Kennel Flickstar´s

pentua esimässä

Kokemuksia?

24

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olematon nimi
      • ei tuu

        Kattelin ihan samaa. Olisko vähän huomionhakuinen aloitus?


    • humanwolf

      Veikkaisin vielä tulevan. Tosin voin veikata väärinkin, who knows..

      Onnistuskohan vielä 12 v urokselta mitä luulette? Olihan Atlaskin tavallista "viriilimpi" uros. Kennelliiton tietokannoissa ei muuten näy ihan kaikki, ihan vain tiedoksi.:) Mut onhan tolla omistajalla kasvattajakurssi käyty vuosia sitten ja omistanut sakuja vuosikymmeniä. Saa nähdä..joidenkin lähteiden mukaan ei tahtoisi kasvattajaksi. Ainakin koira on useita kertoja (n. 5 krt) kuvattu ja kaikki terveystiedot saatavilla. Keuhkot ja sydän sekä kaikki sisäelimet vielä 11,5 vuotiaana täysin kunnossa, nahan/ihon ja AA/OO:n ohella.

      • spku

        Harvoin sitä kasvatustyötä uroksella tehdään, joten mikä on pointtisi tuon vanhan koiran suhteen?Mä tiedän monia kasvattajia, joilla on hyvä kuntoisia vanhuksia.Itse en kasvata, mutta minulla on erittäin hyvä kuntoinen 13v ihan tossa vieressä.


      • huhhuhhhhhh

        Ei tuolla kokemuksella kasvattajan urasta tarviu haaveilla. Koirakaan ei täytä rotumääritelmää. Eli olin oikeassa huomionhakua vain tämä ketju.


      • <---
        spku kirjoitti:

        Harvoin sitä kasvatustyötä uroksella tehdään, joten mikä on pointtisi tuon vanhan koiran suhteen?Mä tiedän monia kasvattajia, joilla on hyvä kuntoisia vanhuksia.Itse en kasvata, mutta minulla on erittäin hyvä kuntoinen 13v ihan tossa vieressä.

        hoitoon


      • <---
        huhhuhhhhhh kirjoitti:

        Ei tuolla kokemuksella kasvattajan urasta tarviu haaveilla. Koirakaan ei täytä rotumääritelmää. Eli olin oikeassa huomionhakua vain tämä ketju.

        hoitoon


    • <<<

      1) spku:n viesti 30-luvulta

      2) jälkimmäinen viesti huomionhakuisen mukakaikkitietävän huonosti kasvatetun teinin

    • ei näin

      Kuka täysjärkinen kyselee kikemuksia olemattomasta kennelistä. Ei kukaan... Oakko vaan olla esillä, keinolla millä hyvänsä.

      • <---

        hoitoon


    • dakotan luunappi

      Jos se pikku Luunappi on NIIN ylivoimaisen paras ja älykkäin ja tervein ja hienoin ja tottelevaisin ja ikinä ollut kipeakään ja nenästä hännänpäähän terveeksi tutkittu monta kertaa monessa paikassa ja tulee toimeen kaikkien kanssa ja niin helvetin hienosti koulutettu ja värikin mitä mainioin ja se selkä -ai että! ja iso ja kiltti, mutta silti häätää hanut puistosta ja käy vielä kaupassakin.. Niin miksihän tällaisella maailman parhaalla sakulla ei sitten ole niitä pentuja värkätty?? Äläkä nyt vaan rupea väittämään että tälle flick-kuninkaalle ei löydy flickin arvoon yltävää narttua. Eli paska haisee ja pitkälle... Vai mitä?

    • <---

      viimeisin pakkohoitoon

      • huoltoon

        Kylä taitaa ennemmin se flickin omistaja olla hoitoa vailla


    • spl-aktiivit

      yhdellekään teinityperykselle ei kuulu kenenkään koiran suvunjatkaminen. piste. niitä sukuja jatketaan tasan tarkalleen niin kauan kun turpia availlaan väärissä kohdissa.ketä pidät esikuvanasi, selkeästi viesteistäsi käy ilmi kuka on toiminut kansankiihottajana sinulle.

    • js.

      Olipa rumasti taas sanottu,, eikö vanhempasi ole opettaneet sinulle käytöstapoja ollenkaan..ja kenelle luulet kirjoittavasi? Jollekin yhdelle ihmiselle...? Sinua on varmaankin lapsena hakattu kun olet noin ilkeä.

    • hävetkää

      zenmaster= "mielisairaalaan..." ja "f...."

    • uutisia.

      Tiesittekö muuten, että tämä "mielisairaaksi" haukuttu Flickin omistaja pääsi juuri opaskoirakouluttajan rooliin Näkövammaisten Keskusliittoon. Tarkoitus on saada koulutettua näkövammaisille avustajakoiriksi siihen tehtävään soveltuvia saksanpaimenkoiria. Saksanpaimenhan on monipuolinen käyttökoira.

      • eijaksaenää...

        Lisää satuja... Varmaan kennel Flickstarin koiria kouluttaa. hahahahahahaaa


      • huoh.....

        Taitaapa näkövammaliitto käyttää omia kasvattejaan ja sakuja eivät kasvata.


    • asioista tietoinen

      Taitaapa edellisellä kirjoittajalla olla vanhentunutta tietoa aiheesta. Ja olisihan tuo kamalaa, jos saksanpaimenkoirasta tulisi opaskoira. Tietääkseni saksanpaimenia käytetään myös opaskoirina, koska rotu on monipuolinen käyttökoira, jota voidaan millä tavalla vain hyödyntää ihmistä palvelemaan. Suojeluominaisuudet voisi heittää romukoppaan, kuten tällä foorumilla joskus puolisen vuotta sitten, joku jo ilmaisikin asian osuvasti.

      Pyytäisin vielä kirjoitukseni lopuksi, että tältäKIN foorumilta voitaisiin karsia kaikki idiootit, joilla ei ole mitään muuta sanottavanaan tai ketkä eivät mihinkään muuhun pyri kuin saamaan pahaa oloa kanssaihmisissään aikaan, pois lopullisesti.

    • KKO/Porkkalankatu

      Samaa mieltä olen tuosta nimimerkin Flick herjaajasta - en voi ymmärtää kuinka jollain tuntemattomalla ihmisellä voi olla noin paha olla itsellään, että lähtee järjestelmällisesti jotain koiran omistajaa haukkumaan. Tuonkaltaiselta ihmiseltä tulisi kieltää kokonaan minkäänrotuisten koirien omistaminen eliniäkseen. Tämä herjaajahan on ihan selvästi täysin vaihoharhainen, hän luulee keskustelevansa vain yhden ihmisen kanssa täällä suomi24-foorumin saksanpaimenkoirapalstalla?! Kohtuu oudolta tuntuu, ettei kukaan ole puuttunut asiaan. Julkinen herjaaminen on rikos pahimmasta päästä ja jos tästä Flickin omistaja tahtoisi tehdä tutkintapyynnön, se takuuvarmasti menisi läpi. Kaikkein raukkamaisinta on, että tämä herjaaja herjaa henkilöä, joka on herjauksista tunnistettavissa, mutta itse salailee omia yhteystietojaan eli herjaajan ainoana tarkoituksena on ilkivalta toista kirjoittajaa kohtaan. Lisäksi hän esittää säännöllisesti valheita herjauksensa kohteesta, mikä voi johtaa yhä kovempiin rangaistuksiin.

      • justjoo...

        Mitä jos ensi tuo Flick nimimerkki lopettaisi myös tuon herjaamisensa. Vai tämäkö on esimerkki asiallisesta kirjoittamisesta? http://keskustelu.suomi24.fi/node/13079091

        Pitäiskö putsata ensin kotipesä, ennen ulos lähtöä?


    • Sivustaseurannut

      Porkkalankadulle vain tiedoksi,että samalla tavalla puolustamasi henkilö on syyllistynyt julkiseen herjaamiseen,sun muuhun "mukavaan",joten paatoksellinen puolustuskirjoituksesi on täysin aiheeton.En puolustele muidenkaan kirjoituksia,välillä tosiaan ala-arvoista käytöstä,mutta se pitää kestää,mihin on mukaan lähtenyt,myös Flickin,sitä saa mitä tilaa,sanotaan.

    • tiedoksi

      Tähän ketjuun vaan tiedoksi: Flick on ollut omistajineen ulkomailla ilman nettiyhteyksi yli viikon ajan. En pidä koirakon ystävänä yhtään tavastanne kirjoittaa hänestä valheita täällä. Mutta jatkakaa vain halutessanne, kaikki jo todennäköisesti tietävät keitä nämä herjaajat ovat.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe