Tämä avaus oli tarkoitettu tälle palstalle. Meni epähuomiossa Yaris-osion.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12955620
Toyota ei kelpaa Euroopassa.
32
158
Vastaukset
- On se hauskaa
On aina hauskaa kun trolli selittelee jälkikäteen kuinka laittoi viestin vahingossa väärälle palstalle, vastasi väärään kommenttiin, unohti laittaa mainostamansa linkin kommenttiinsa tai kirjoitti viestinsä täyteen kirjoitusvirheitä ;) Tai muuta yhtä noloa.
- ACEA tietää
Jahas, päivystävä tero kiiruhti julistamaan tyhmyyttään 7 minuutissa. Loistavaa tarkkaavaisuutta ja intoa pönkittää Toyotan kasvuharhaa eurooppalaisilla markkinoilla!
Tuolla vuodatuksella et tosin saa huomiota pois itse asiasta. Mitä virheisiin tulee, ei sinunkaan kirjallisesta ilmaisusta kymppiä tule, ei lähellekään.
Aloittajalle kiitos tuosta asioiden todellista tilaa valaisevasta linkistä, vaikka onkin Yaris-osiolla. Kiitos myös siitä ettet sortunut massapostaukseen kun huomasit laittaneesi linkin vähemmän luettuun osioon. Tojotrollihan olisi menetellyt toisin ja siitä valitettavasti saamme nauttia muitten merkkien keskusteluissa. - On se hauskaa
ACEA tietää kirjoitti:
Jahas, päivystävä tero kiiruhti julistamaan tyhmyyttään 7 minuutissa. Loistavaa tarkkaavaisuutta ja intoa pönkittää Toyotan kasvuharhaa eurooppalaisilla markkinoilla!
Tuolla vuodatuksella et tosin saa huomiota pois itse asiasta. Mitä virheisiin tulee, ei sinunkaan kirjallisesta ilmaisusta kymppiä tule, ei lähellekään.
Aloittajalle kiitos tuosta asioiden todellista tilaa valaisevasta linkistä, vaikka onkin Yaris-osiolla. Kiitos myös siitä ettet sortunut massapostaukseen kun huomasit laittaneesi linkin vähemmän luettuun osioon. Tojotrollihan olisi menetellyt toisin ja siitä valitettavasti saamme nauttia muitten merkkien keskusteluissa.Terosta en tiedä kun en tunne kuka se on, minua jos tarkoitit niin olet erehtynyt henkilöstä koska en aja toyotalla.
Mutta hauskaa on siltikin. Katsella teidän hölmöjen vuodatuksia. Kyllä voikin muiden autovalinnat nostaa niskakarvat pystyyn :D - Uskokoon ken tahtoo!
On se hauskaa kirjoitti:
Terosta en tiedä kun en tunne kuka se on, minua jos tarkoitit niin olet erehtynyt henkilöstä koska en aja toyotalla.
Mutta hauskaa on siltikin. Katsella teidän hölmöjen vuodatuksia. Kyllä voikin muiden autovalinnat nostaa niskakarvat pystyyn :DEt varmaan ole tero! Hahhahhaa! Tulit muuten vaan puolustamaan päähänpotkittuja ja väärin ymmärrettyjä teroja.
- On se hauskaa
Uskokoon ken tahtoo! kirjoitti:
Et varmaan ole tero! Hahhahhaa! Tulit muuten vaan puolustamaan päähänpotkittuja ja väärin ymmärrettyjä teroja.
Enkä muuten ole :D Kai nyt ite tiedän millä ajan, paremmin kun joku trollinreikä suoli24:ssa. Jos kaikki tällä palstalla olevat on teroja niin mitäs sinä pelle täällä teet?!
- luovuta jo
On se hauskaa kirjoitti:
Enkä muuten ole :D Kai nyt ite tiedän millä ajan, paremmin kun joku trollinreikä suoli24:ssa. Jos kaikki tällä palstalla olevat on teroja niin mitäs sinä pelle täällä teet?!
Sua viedään kuin pässiä narussa!!
- P e n t t i
Eurooppalainen kuluttaja on laatutietoinen ja taloustietoinen. Siksi Aasian lelut eivät houkuta edes hinnallaan.
Kun ottaa huomioon, että suomalaiset seuraavat Ruotsin ja muun Euroopan trendejä 10-20 vuoden viiveellä, niin voi helposti ymmärtää, että Tojo on Suomessakin pian katoava kiusa.
Sen sijaan venäläisille Tojo näyttää maistuvan, vaikka lienee Ladaan verrattuna kallis sikäläisille.- Eepeee
Toivossa on hyvä elää. Sillä välin, painu hinkkailemaan sitä bemarisi pakoputkea, ettehän te bemaristit käy täällä tojopalstalla???!!! Hus hus!!
- Kutsujen kuningas
Eepeee kirjoitti:
Toivossa on hyvä elää. Sillä välin, painu hinkkailemaan sitä bemarisi pakoputkea, ettehän te bemaristit käy täällä tojopalstalla???!!! Hus hus!!
"ettehän te bemaristit käy täällä tojopalstalla???!!!"
Eikä terot provoile aikaa sitten vanhentuneella luotettavuusläpällään muilla palstoilla - Eepeee
Kutsujen kuningas kirjoitti:
"ettehän te bemaristit käy täällä tojopalstalla???!!!"
Eikä terot provoile aikaa sitten vanhentuneella luotettavuusläpällään muilla palstoillaKiinni jäitte bemaripentit. Täällähän sitä premiumpaskaa leviää hajuineen joka rakoseen. Miten ihmeessä kehtaatta viettää täällä tavisautojen palstalla aikaanne, mehän ollaan niin köyhiä ja tyhmiä, että.. Hävetkää.
- rin-tin-tin1
DDR:ssä kukaan ei ajanut Toyotalla. Trabant ja Wartburg hallitsivat markkinoita ylivoimaisesti. Mitä se kertoo Toyotan hinta/laatu -suhteesta.
- Warrehan oli hyvä
Ottaen huomioon Wartburgin kestävyyden, joka lienee parasta mitä itäautoissa ikinä oli ja Wartburgin hinnan, niin ainakin kestävyyden osalta pitää kysyä, että mikähän siinä Tojotassa oikein maksaa.
No, joo. Oli se Warre tosi yksinkertaista tekniikkaa ja kolho peli, mutta niinpä periaatteeessa minimihuolloin tai ilman huoltoa niillä saattoi ajella aika tolkuttomat matkat. Ja silti niitä haukuttiin. Ei ne ruostuneetkaan muuta kuin silmille, eli rumia ruskeita joskus. Alla oli palkkirunko, jonka avulla vehjes pysyi kuitenkin hyvin kasassa ja katsastuksista pääsi käytännössä aina (korin puolesta) läpi. Halpaa ja varmaa kyytiä. Sankan savun saattelemana.
- vasurivankkuri
Varren ostivat etupäässä Neukkulaa ihastelevat puolikuurot ja -sokeat
kommarit.- Warrella ajellut
Niin, ja köyhät nuoret perheelliset, joille ei muuta budjettiin mahtuvaa tilavaa autoa löytynyt. Meikäläiselläkin oli pari Warrea, ja hyvin ne täyttivät liikkumisen tarpeen. Varsinkin farkkuun mahtuivat vaunut melkein kasaan taittamatta. Nyt, kun on ikää ja rarallisuutta ehtinyt kertymään, ovat autotkin jo eri maailmasta. Jossain vaiheessa oli toki useita japseja, joiden pikaista ruostumista jaksoi ihmetellä. EIhän niihin teknistä vikaa ehtinyt tulemaan, kun helmat ja kurakaaret olivat puhki muutamassa vuodessa.
- Warrea muistelen
Warrella ajellut kirjoitti:
Niin, ja köyhät nuoret perheelliset, joille ei muuta budjettiin mahtuvaa tilavaa autoa löytynyt. Meikäläiselläkin oli pari Warrea, ja hyvin ne täyttivät liikkumisen tarpeen. Varsinkin farkkuun mahtuivat vaunut melkein kasaan taittamatta. Nyt, kun on ikää ja rarallisuutta ehtinyt kertymään, ovat autotkin jo eri maailmasta. Jossain vaiheessa oli toki useita japseja, joiden pikaista ruostumista jaksoi ihmetellä. EIhän niihin teknistä vikaa ehtinyt tulemaan, kun helmat ja kurakaaret olivat puhki muutamassa vuodessa.
Täälläkin Warrella nuoruudessaan ajellut. Kyllä Warre oli positiivisessa mielessä kansanautojen kansanauto. Aikanaan. Hintaluokassaan antoi poskettoman hyvää ajovarmuutta ja isot tilat. Huoltoihin tai korjauksiin ei rahoja juuri mennyt. Öljysekoitebensaan jonkin verran. Mutta bensankulutuskin pysyi pienehkönä, kunhan huolehti, että katkoja on säädöissään. Silloin ei ihan hirveesti savutellutkaan.
Olin muuten vankka antikommari noina(kin) vuosina. Etten ainakaan minä ostanut merkkiä aatteen vuoksi.
On ollut tojotiakin. Enemmän ne risasivat kuin Warre.
- on se kamalaa
Kyllä ne eurooppalaiset onkin sitten köyhiä ja tyhmiä, vai?. Muuten en ole Tallinnan laivoillakaan nähnyt Keski- enkä Etelä-Euroopan ihmisiä raahaamassa keissipinoja halpaa kaljaa pitkin 1000 m pitkää käytävää laivalta satamaan. Oliskohan meillä metsäläisillä jo korkea aika herätä elämään normaalia ihmisten elämää. Kyllä se Toyota pärjää oikein hyvin mutta miten pärjää suomalainen ja Suomen teollisuus?
- Tässä onkin
se todellinen huolen aihe suomalaisille vaikkei tyhmä kansa palstan räkänokista puhumattakaan sellaista edes ymmärrä. Aikuiset valittavat köyhyyttään ja katkeraa elämäänsä, räkänokille iskä ja äiskä kustantavat sen 20 vuotta vanhan Autin tai Bimmulin.
- haha :D
Mutta vokkelivillen kateus Toyotaa kohtaan kukoistaa, vaikka mikä olis :D
- eikö mopo kulje?
Kenellä on varaa Volkkariin, voisi helposti ostaa Toyotan, mutta ei halua. Jos Toyota herättäsi heissä kateutta tai omistamisen halua, ostaisivat kyllä sen. Tosiasia kuitenkin on, etää kerran Volkkarin ostanut ei helposti vaihda sitä huonompaan, Toyotaan.
- tyhmä olet
eikö mopo kulje? kirjoitti:
Kenellä on varaa Volkkariin, voisi helposti ostaa Toyotan, mutta ei halua. Jos Toyota herättäsi heissä kateutta tai omistamisen halua, ostaisivat kyllä sen. Tosiasia kuitenkin on, etää kerran Volkkarin ostanut ei helposti vaihda sitä huonompaan, Toyotaan.
Mutta kovasti tuntuu toyota vetävän puoleensa.
- yhtään ei vedä
tyhmä olet kirjoitti:
Mutta kovasti tuntuu toyota vetävän puoleensa.
Tojota nyt ei vedä edes koukulla kun tuli juuri vetokoukuista takaisinkutsu. Siis Tojossa voi nykyään mennä rikki ihan mikä tahansa???!!!!!
- mainfyrer
yhtään ei vedä kirjoitti:
Tojota nyt ei vedä edes koukulla kun tuli juuri vetokoukuista takaisinkutsu. Siis Tojossa voi nykyään mennä rikki ihan mikä tahansa???!!!!!
Toyota kauppa käy kuin siimaa maailman vaativimmilla markkinoilla Jenkkilässä. Volkkaria myydään kaikkien paskojen kotimaasa Kiinassa, jossa edellinen ajoneuvo on ollut sarvitraktori. Mutta Volkkari ei edes kykene korvaamaan sarvitraktoria, sillä 2,6 miljoonaa kiinalaista on tyytymättömiä Volkkarehinsa, koska se on huonompi kulkine kuin sarvitraktori. Mutta meillä tyytyväiset uusnatsit istuu suoli24 päiväkaudet ylistämässä suuren johtajan luomusta vaikka tietävät sen olevan täyttä paskaa.
- Corolla pappa
Höpön pöppöä puputtaa puppu generaattoristaan taas hän, märkä korva pojan kloppi ja finni naama. Toyota myy luotto myyjäni mukaan Euroopassa niin lujaa että tilauskirja on täysi. Ja vaikkapas Auris hybridiä joutuu jonottamaan nyt jo liki vuoden. Jos se ei ole kysyntää niin ei mikään. Pro ace viedään käsistä ja nyt Toyota palkkasi lisää haalari miehiä ja vartioita fransmanni landian tehtaalle kun tarvitaan lisää tekijää. Ja kuulemma uusi Ay go on niin kysytty saksanmaalla että jonottaa saapi liki kaksi vuotta. Kävin tänään luotto myyjän luona juttusilla ja kertoi että uusi Avensiskin tulee nyt sitten jo tammikuun lopulla ja ensi esittely tehdään nimen omaan Suomessa kun Suomi on ollut eka maa minne merkkiä vietiin.
- myynti vetää
Joo, kyllä käy Toyota-kauppa hyvällä sykkeellä ja paljon enemmän menisi Toyotaa kaupaksi, jos ei olisi EU:lla omia kiintiöitä eurooppalaisille merkeille. Tästä kärsii Toyota tosi pajon. Meillä Suomessa on vähän parempi tilanne, kun olemme ikäänkuin erityisasemassa ja saamme tänne Toyotia kokonaismarkkinoihin suhteutettuna hieman paremmin.
Veikkaan että se uusi Avensis eli ProAve tai mikä sen nimi nyt tulee olemaan tulee nousemaan ensin vuonna oman luokkansa ykköseksi. Ainakin jos huhut autosta pitävät paikkansa, mm. nelivetohybridi kohtuuhintaan.
- Tässä teille
Joo ei taidakkaan enää tulla Avensista vaan tulee täysin uusi auto, jossa ei ole ollenkaan polttomoottoria. Mites se olikaan keneltä ne Toyotat oli kopioitua ja kenen tekniikka oli edellä muita? Taisi BMW ainoana älytä ottaa opition seuraavan sukupolven autoista kun hakeutui yhteistyöhän tekniikanvaihdon osalta Toyotan kanssa. Nythän euroopassa aletaan vasta opetella hybridien tekoa kun japsit siirtyy jo seuraavaan askeleeseen. Kun tähän vielä lisätään se, että ilmansaasteisiin uutisoitiin kuolevan euroopassa 400000 ihmistä, niin uskon täysin saasteettomille autoille olevan kysyntää myös euroopassa. Kun TSiiiiiiiiiiiiii hörhöt luette alla olevaa linkkia se vääntömomentti tarkoittaa ihan oikeasti täyttä vääntömomenttia jo nollasta kierroksesta.
http://www.iltalehti.fi/autot/2014111918850517_au.shtml- älä lässytä terppa
Japsit siirtyy seuraavaan askeleeseen, mutta perusasioissa japsit kusee aina vaan. Perus tönkköjä halpis autoja, joissa pelkkää ohjattavuuttakaan ei saada kunnolliseksi mukavuudesta ym. puhumattakaan.
Tero selittää kuinka euroopassa opetellaan vasta autojen valmistusta ja kuinka tojohojo on askeleen edellä jollain hybridillä :D Miksi tuo ei jotenkin vakuuta ja älkää ny terot enempää naurattako :DD - Heh,heh,heh!
älä lässytä terppa kirjoitti:
Japsit siirtyy seuraavaan askeleeseen, mutta perusasioissa japsit kusee aina vaan. Perus tönkköjä halpis autoja, joissa pelkkää ohjattavuuttakaan ei saada kunnolliseksi mukavuudesta ym. puhumattakaan.
Tero selittää kuinka euroopassa opetellaan vasta autojen valmistusta ja kuinka tojohojo on askeleen edellä jollain hybridillä :D Miksi tuo ei jotenkin vakuuta ja älkää ny terot enempää naurattako :DDKehitys ja Toyota kehittyy mutta petteri polkee paikallaan.
Paniikkia on havaittavissa! - älä lässytä terppa
Heh,heh,heh! kirjoitti:
Kehitys ja Toyota kehittyy mutta petteri polkee paikallaan.
Paniikkia on havaittavissa!Tero vinkuu heti, kun kalikka kalahtaa oikeaan/arkaan paikkaan, eikä siltikään pysty tuon kummemmin paniikissaansa selittämään :)
Toyota hanskaa ehkä hybridin, mutta muissa etenkin niissä perusasioissa ote lipsuu pahasti, ja tuohan nyt oli ihan perusfaktaa tojosta. - "paniikissaansa"
älä lässytä terppa kirjoitti:
Tero vinkuu heti, kun kalikka kalahtaa oikeaan/arkaan paikkaan, eikä siltikään pysty tuon kummemmin paniikissaansa selittämään :)
Toyota hanskaa ehkä hybridin, mutta muissa etenkin niissä perusasioissa ote lipsuu pahasti, ja tuohan nyt oli ihan perusfaktaa tojosta.Jos petteri nyt vaan vetää"paniikissaansa" cleraciliä paksummin
finninaamaansa ja peittoa korville niin aamulla jo helpottaa - älä lässytä terppa
"paniikissaansa" kirjoitti:
Jos petteri nyt vaan vetää"paniikissaansa" cleraciliä paksummin
finninaamaansa ja peittoa korville niin aamulla jo helpottaaTerppa viilaa pilkkua, kuin olisi varaa muita opettaa, ja kun ei muuta osaa. Taisi osua ja upota kuitenkin :)
Jos nyt vaan terppa laittaisit sitä botoxia lörppähuuliisi, niin ei väpättäisi kaiken aikaa :DD
- Per Saukko
Vai ei myy Toyota euroopassa, yksistään maassamme se on niitä harvoja automerkkejä joiden dealereiden liikkeiden oven saranat pitää voidella ettei ne leikkaa kiinni kun väkeä käy sen verran paljon ostoksille. Lisäksi liitännäis vaikutuksena semi ori toyotistit pitävät toyotan vähittäis myynti ketjun avulla pysytyssä montaa pientä perheyritystä leipomoalalla kun pitkopullaa kuluu samoin näinä vaikeina aikoina lypsykarjan kasvattajat saavat tukea toyotan kautta kun kermaa kuluu liikkeissä kahvin kanssa, eikä saa unohtaa maamme kahvipaahtimoiden uutteria stahanovilaisia jotka itseään säästämättä paahtavat premium kahvia jonka pitää täyttää toyota luottomyyjän asettamat laatuvaatimukset.
- goirllapappa
Per Saukko on taas totuttuun tapaansa harvinaisen oikeassa kun kertoo tälle täälläkin meuhkaavalle epä uskoisten euro räppänä autoilijoiden joukolle Toyotan laaja alaisesta potiiivisesta vaikutuksesta maamme kansan taloudelle ja ennen kaikkea me semi ori toyotistit voimme kulkea pystyssä päin lippa lakin lippa ylä viistoon sojottaen sillä olemme varmasti tehneet osamme isän maamme hyväksi jo Kekkosen presidentti kaudella näyttämällä esi merkkiä ja tekemällä merkittäväää pioneeri työtä ostaessame tuolla kultaisella 60 luvulla ensimmäiset Toyotame ja uskollisesti jaksamme edelleen jo ikä miehinä tavata luotto myyjää viikottaisilla pullakahvi tuokioilla ja unohtamatta myöskään sitä pyytetöntä vapaa ehtois työtä mitä hellittämättä teemme paremman autoilun puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elämä valuu ohi ilman merkitystä
Olen 5-kymppinen korkeasti koulutettu hyvässä ja vaativassa työssä oleva mies. Erosin pitkästä parisuhteesta pari vuotta2473436Martina julkaisi romanttisia kuvia kihlajaisista
Ihana pari. Paljon onnea ja rakkautta heille 💞2601213Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin581160- 82998
Gekkosessa hyvä juttu Sofian Dubai "töistä"
"Vielä tammikuussa Belórf lupaili aloittavansa jälleen verkkovalmennukset, mutta tämä projekti näyttää kuihtuneen kaikes92946Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä56896eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.91883- 168854
Palsta sekosi lopullisesti?
Taidan mennä päikkäreille. Oliko hän nyt muka oikeasti äsken täällä ja kirjoitti, että täytyy unohtaa? Todistakaa se. Ki14804En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin110795