Milloin ja miten menetit neitsyytesi?

Kokemuksia?

Miten menetit neitsyytesi? Kenen kanssa, missä, milloin ja minkä ikäisenä? Ja onko suhde jatkunut? Jos keskustelu saa vastauksia kerron oman kokemukseni :)

29

3857

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • [insurt nimimerkg]

      Kertokaa mielummin että milloin ja miten _menetän_ neitsyyteni :^)

      • Kokemuksia?

        Erittäin hyvä pointti, mieluummin niin :) ja niillä joilla on kokemuksia saa kertoa niistä:) kertokaa toki miten haluaisitte sen tapahtuvan c:


    • lol4

      muna pilluun ah ah 10v

    • Pupu.

      Menetin neitsyyteni 14-vuotiaana. Tein sen poikaystäväni kanssa meillä. Suhde jatkui sen jälkeen melkein vuoden ajan. Olen nykyään 15v.
      Kannattaa odottaa sitä oikeaa ja käyttää ehkäisyä :p

      • Tyytyväinen

        Ite olin 14-vuotias, tyttö oli 15. Nooh, homma alko sillä että oltiin oltu jo pitkään kavereita ja sitten eräs viikonloppu hän tuli luokseni kylään, katottiin elokuvia, pelattiin, syötiin. Sitte siinä halailtiin ja tein kevyen aloitteen. (tässä kohtaa pitää tietää että olin pitänyt hänestä jo kuukausia.) suutelin häntä kevyesti suulle, ja hän vastasi. Asiat johti toiseen, ja pian seurusteltiin. Muutama viikko tästä, olin hänen luonaan kylässä ja hänellä oli kondomi vetolaatikossaan, siinä kun touhuiltiin "turvallisesti" vaatteet päällä, hän kaivoi sen esiin ja katspi kysyvästi. Ja sinne mentiin. Tästä on nyt reilu vuosi, olin tyytyväinen päätökseen ja olen edelleen. Suhde jatkuu hyvänä vieläkin eikä loppua näy


      • haahhahahahaha
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Ite olin 14-vuotias, tyttö oli 15. Nooh, homma alko sillä että oltiin oltu jo pitkään kavereita ja sitten eräs viikonloppu hän tuli luokseni kylään, katottiin elokuvia, pelattiin, syötiin. Sitte siinä halailtiin ja tein kevyen aloitteen. (tässä kohtaa pitää tietää että olin pitänyt hänestä jo kuukausia.) suutelin häntä kevyesti suulle, ja hän vastasi. Asiat johti toiseen, ja pian seurusteltiin. Muutama viikko tästä, olin hänen luonaan kylässä ja hänellä oli kondomi vetolaatikossaan, siinä kun touhuiltiin "turvallisesti" vaatteet päällä, hän kaivoi sen esiin ja katspi kysyvästi. Ja sinne mentiin. Tästä on nyt reilu vuosi, olin tyytyväinen päätökseen ja olen edelleen. Suhde jatkuu hyvänä vieläkin eikä loppua näy

        "- - kylässä ja hänellä oli kondomi vetolaatikossaan, siinä kun touhuiltiin "turvallisesti" vaatteet päällä, hän kaivoi sen esiin ja katspi kysyvästi. Ja sinne mentiin."

        Menitte siis vetolaatikkoon XXXDDDD


      • kddkvggkbfssjpphvgdr
        haahhahahahaha kirjoitti:

        "- - kylässä ja hänellä oli kondomi vetolaatikossaan, siinä kun touhuiltiin "turvallisesti" vaatteet päällä, hän kaivoi sen esiin ja katspi kysyvästi. Ja sinne mentiin."

        Menitte siis vetolaatikkoon XXXDDDD

        Eivät he vetolaatikkoon menneet vaan kondomiin


      • jos ymmärrät
        kddkvggkbfssjpphvgdr kirjoitti:

        Eivät he vetolaatikkoon menneet vaan kondomiin

        Tuli*


      • holygrail
        haahhahahahaha kirjoitti:

        "- - kylässä ja hänellä oli kondomi vetolaatikossaan, siinä kun touhuiltiin "turvallisesti" vaatteet päällä, hän kaivoi sen esiin ja katspi kysyvästi. Ja sinne mentiin."

        Menitte siis vetolaatikkoon XXXDDDD

        XDDD tyyppi pistelee


      • Tyytyväinen

        No laukesi kumiin ja tutkin sen spermaa sitte.


    • sairasmaa

      Isä itkee ja äiti voi pahoin hävetkää

      • JAATAMIJA

        JAA


    • Hävettää

      Jotenkin masentaa kun näen ikäluokka 13-14 vee kertomassa omista ''kokemuksistaan''. Pakko sanoa kun olin sen ikäinen toki olin ihastunut ja muuta mutta seksi ei tullut mieleenkään.
      Ihme nykynuoriso aina paneskelemassa moraalittomasti.

    • epäsosiaalinenpaska

      En ole menettänyt enkä menetä, olen epäsosiaalinen ja vihaan ihmisiä, haistakaa vittu tulin suoli24:een nauramaan idiooteille.

      • gwe

        Et ole epäsosiaalinen jos kutsut itseäsi epäsosiaalipaskaksi. Miksi? Koska tuosta ilmenee se, kuinka altis olet muiden mielipiteille.


      • vittujenkevävielätäällä

        lol oot slee mulle jtn sukuu or something. i know 2015


    • SeJokaPitiVanhemmasta

      No tuota... :D Olin just täyttänyt 16v ja tuo mies jolle menetin neitsyyteni oli 34. Ei edes seurusteltu tai mitään, mutta siinä nyt vaan kävi niin. Pantiin me moniakin kertoja, ennen kuin sitten löysin nykyisen poikaystäväni, jonka kanssa ollaan nyt oltu päälle kolme vuotta yhdessä. :)

    • vituntrolli

      Juu varmaa huora

    • 17v

      Ootte ipanat kaikki neitsyitä

      • jjklp

        Niihä sä toivot...


    • haluunmyössuhteen

      en oo menettäny mut haluisin kikatkaa kaikki 15-18wee jätkät mun kik on pikkugepardi

    • EnKadu

      16vuotiaana meni tyttöystävälle jonka kanssa olin vajaan vuoden ollu yhdessä. Suhde jatkui vielä puolisen vuotta jonka jälkeen erottiin muista syistä
      Hyvällä muistellaan molemmat ja ystäviä ollaan edelleen

    • poikuustallella35

      Minä haluaisin mieluummin tietää millä tavalla joku nainen on onnistunut säilyttämään neitsyytensä sanotaan vaikka 35-vuotiaaksi. Mitä erilaisia tapoja siihen on. Ei sillä että se minua haittaisi. Nykyisin on liian vähän neitseitä. Se tosin helpottaa mahdollista parinvalintaa, kun saa karsia heti pois kaikki neitsyyden menettäneet tai luovuttaneet yli 30-vuotiaat, naimisissa/avoliidossa olevat ja kihlautuneet tai seurustelevaiset

    • 73737373

      73 vuotiaana. (mies).

    • Poika16v

      15vuotiaana yksissä bileissä tyttöystävän kotona päädyttiin hänen huoneeseen iltamyöhään siellä yksi asia johti toiseen ja pian pantiin oli onneksi kondomi mukana siitä lähtien panimme muutamia kertoja kuussa nyt 16vuotiaana lähes joka päivä viikonloput hankalampia kun melkein aina vanhemmat kotona niin ei silloin oikein kehtaa mutta viikolla onnistuu kortsuja kuluu kun tyttö ei halua hommata pillereitä

    • entinenneitsytpoika

      Olin 12 ja yrittivät ekan kerran multa tuli vain ilmaa silloin. 13 vuotiaana menetin neitsyyden naapurin muijalle kun olin sillä hoidossa. Mun vanhempani olivat kavereidensa luona missä juotiin eivätkä tahtoneet minua riesaksi sinne. Eli poika naapuriin ja sille sanottiin tee pojalle mitä vain sulle tulee mieleen. Ja vanhempani lähtivät pois. Muija vei mut heti pisulle sullahan on, ei kertonut että mikä mulla on, mutta kun sen käsi oli mun pilissäni kiinni niin arvasin, ja pistin piliini verta enemmän eli rupes mulla seisomaan. Mun vanhempani antavat mun olla alaste minä sanoin sille. ja sitten homma meni itsestään etiä päin.

    • ööbi

      En vielä ole menettäny ja olen 96 vuotias.

    • Jokumies123456

      20 vuotiaana baarista lähdin erään aiemmin tutuksi tulleen tytön mukaan. Pantiin kumilla tytön luona.

    • Runkkupoika

      Olin 12 tai 13 en ole varma asijasta kun on tota aikaa jo kulunut siintä tapauksesta. Minä olin kylässä kaverin luona missä sen vanhemmat ryyppäsi kavereidensa kanssa. Me käytiin vähän väliä kerjuu reissulla heidän luona. Eli aikuisilla oli booli mitä ne täytteli koko ajan kun meitä juojia oli paikalla monta. ja minä heidän oman poikansa kanssa kerjäämään sitä boolia myöskin meille. Ei kakarat nyt kyllä rupeette maksamaan meille tehän juotte kuin hevoset vettä tätä meidän boolia ne sanoivat meille. Ja heti oli joku niistä käskemässä meiltä vaatteet pois. Hän tahtoo nähdä poikien varsat ja heti. Minä joka olin jo humalassa menin sen sanojan eteen osaako setä ottaa sen varsan esille ja tarkistaa samalla sen. No ukko riisui mut pikana käteni selkäni taakse ja kouri kunnolla minua haarojeni välistä.
      Laita se poika roikkumaan käsistään tonne ja isäntä jelppasi sitä miestä kun mut ripustettiin roikkumaan heillä. Sitten oli mulla runkkareita ympärilläni ja kun tuli lasti ulos multa sain palkaksi sitä
      mulle rakasta boolia. Minä vahdin että saan juoda sen lasin aina tyhjäksi asti. Kohta tuli yksi humalainen nainen ja sovitteli mun piliäni sen sisälle ja rupesi minua naimaan. Eli pojalta lähti vihdoinkin se neitsyys silloin kauvan aikaa taakse päin. Ja nyt kun kerron asijasta mun omilleni niin ei kiirettä kyllä sen kerkiää minä heitä neuvon. Mutta kakarat ovat kakaroita ne sanoo mulle joo joo ja kun ulos pääsevät ovat sitä tekemässä luulisin. Minä kerroin tän tänne ja toivon että kersat lukevat tän ja miettivät ennen kuin on myöhäistä heillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3900
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      598
      3677
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3672
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2311
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2265
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      325
      1980
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1957
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1786
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1463
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe