Aina välillä tulee vahva tunne sinusta.

Ajatteletko?

Joskus tulee sellainen erityisen vahva tunne sinusta ja mietin että ajatteletkohan mua just silloin? Ajatteletkohan minua oikeastaan ikinä....
En voi kysyä asiaa enkä aio täälläkään tätä puida. Teki vaan mieli sanoa tuo "ääneen".
Onko teillä muilla koskaan samanlainen olo?

47

2042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

      Tuliko sellainen olo hetki sitten? Se olin ehkä minä..

    • Ajatteletko?

      Ehkä tuli.... ehkä ei...

      Mitä ajattelit?

    • ----

      Häntä ajattelin vain hetken. Posittivisella mielellä hieman harmissani kun epätietoisuus kalvaa ja sitten on pari muutakin asiaa joita täytyisi suunnitella tai oikeastaan nillekään ei oikein voi mitään menee miten menee ei sitä oikein voi toisiin ihmisiin vaikuttaa.

    • onnea ja iloa

      Pahoittelut, se taisin olla minä... mutta lämmöllä ja onnea sinulle toivoen.

      • Ajattelitko?

        Mitä sinä minusta ajattelit
        ja ajattelitko pahoja kun sanot tuollain?


      • onnea ja iloa
        Ajattelitko? kirjoitti:

        Mitä sinä minusta ajattelit
        ja ajattelitko pahoja kun sanot tuollain?

        Lämmöllä ja onnea toivoen.... siis hyvää.


      • Ajattelitko?
        onnea ja iloa kirjoitti:

        Lämmöllä ja onnea toivoen.... siis hyvää.

        Kiitos vain sitten! Kyllä tämä tästä ja joka päivä vain vähemmän.
        Toivon paljon hyvää sinulle elämääsi!


      • kääks hei
        Ajattelitko? kirjoitti:

        Kiitos vain sitten! Kyllä tämä tästä ja joka päivä vain vähemmän.
        Toivon paljon hyvää sinulle elämääsi!

        älkää olko dorkia, ette te tunne toisianne.


      • " vahva tunne "
        kääks hei kirjoitti:

        älkää olko dorkia, ette te tunne toisianne.

        aika kaukana näillä joilla se kohdistuu tuntemattomaan kirjottajaan, ei liiemmin kannattais mainostaa.


      • Ajatteletko?
        kääks hei kirjoitti:

        älkää olko dorkia, ette te tunne toisianne.

        Kääks, ei tunneta enkä oleta saavani oikealta henkilöltä vastausta, en taida halutakkaan. Tuo tunne on vaan sellainen josta olisi mielenkiintoista tietää osuuko joskus yksiin.


      • sitähän ei saa
        Ajatteletko? kirjoitti:

        Kääks, ei tunneta enkä oleta saavani oikealta henkilöltä vastausta, en taida halutakkaan. Tuo tunne on vaan sellainen josta olisi mielenkiintoista tietää osuuko joskus yksiin.

        koskaan tietää osuuko vai ei.


    • 4321

      Tulee. Usein. Ajattelen.

    • Sinua mietin...

      On ollut samanlainen olo monesti. Mutta juuri tänä iltana kun Ajattelin erästä miestä ja mietin miksi minusta tuntuu, että hän ajattelee minua juuri samaan aikaan. Tunne on siis ihan fyysinen. Voimakas.

      Lohdullista, mutta samalla niin riipaisevaa. Olemme molemmat naimisissa tahoillamme.

      • Ajatteletko?

        Olisi mielenkiintoista tietää onko tunne oikea vai vain kuvitelmaa.
        Nainen olen minäkin ja miestä ajattelen aina silloin tällöin.


    • roope29

      norppa?

      • Ajatteletko?

        En tunnista norppaa enkä roopea. : )


    • 5678

      Kyllä, tulee usein sellainen tunne. Taitaapi olla kuvitelmaa.

    • Jotain on ilmassa

      Tulee usein. Viimeaikoina olen jopa lukenut aiheestakin. Mielenkiintoisia juttuja.
      Täytyy ottaa oman ihastuksen kanssa puheeksi, jos saamme joskus kohdata.
      Jotenkin vaistoan hänen läheisyydessään, että hän saattaa tuntea samoin.
      Hänen seurassaan rakkauden tunne nousee huippuun. On siinä naisella pidäteltävää. Haluan uskoa, että jompikumpi meistä rohkenee ottaa askeleen kohti yhteisiä, kahdenkeskisiä hetkiä kohti.

    • tuntuu

      Tänä aamuna aikaisin tapahtui jotain kamalaa ja jostain syystä ajattelen vaikeina aikoina sinua. Joskus tuntuu että vaistoat sen.

      • MNainen

        Kyllä tässä elämän varrella on tullut tuntemuksia, erikoisiakin, joille me emme ehkä näillä tasoilla löydetä' selityksiä. Minäkin voimaannun erään henkilön olemassaolosta. Mutta, eipä näistä paljon uskalla puhella. Saisimpa nyt ensin välitetyksi rakkaalleni viestiä...kuinka häntä kaipaan. Monet vaikeat hetket, olen voittanut häneen turvautuen, hänen tietämättään...


    • viilistä

      Jos kerrat tuntee jotain, miksi et ota selvää hänestä.

      • Se ei ole enää

        mahdollista eikä tule olemaankaan.


    • mävaann

      Ajattelenhan mä sua harva se päivä, pelkkää lämmintä ja positiivista sellanen sä olet ;)

      • Ajatteletko?

        Niin sinäkin! :)


    • Tinttarella di luna

      Hei, tänä aamun kahvi tuoksuu.. kuorin kolme mandariinia keittiön pöydälle riviin ja söin jokaisen yksitellen..., olen joskus näin lapsellinen :).. ei siinä mitään ihmeellistä, mutta tänä aamuna tunsin kiitollisuutta taas kaikesta ja tuoksuista, miten helppoa meidän elämä suomessa on verrattuna moneen muuhun maahan jossa kärsimys on jokapäiväistä.

      Mulla oli etuoikeus syödä kunnon aamiainen, jopa noin että heittäydyin tähän pötkölleni vaikka on työaamu ja päätin kertoa teille, että loppujen lopuksi aika monella meistä on asiat jokseenkin ok!.. Kaikkea ei voi saada. Kiitollinen mieli on myös lahja.

      Tämä aloitus kosketti, koska minulle käy noin säännöllisin väliajoin. On aikoja kun en erityisemmin mieti tai tunne ja joskus on kuin joku olisi ajanut oven ja 20 boforin tuuli iskee täydellä voimalla. Harvemmin enää koen niin, mutta oli aikoja kun jäin hämmentyneenä kesken arjen ja työn ihmettelemään mikä minuun tuli.

      En voi tai uskalla miettiä kuten aloittaja, että hän mua silloin ajatteli, mutta lapsellisesti mietin kuitenkin että hänelle nyt ajatuksen jos toisenkin lähetin.

      Pakko tästä on nousta. Nyt mieli kiitollisena toivon että juuri tämä päivä olisi ilon päivä, siellä jossain päin maailma jossa sodat melskaa ja talvi tulee ilman että suojaa on tiedossa itselleen ja perheelleen. Noh herkistelyksi meni, mut näin tänään.

      Hyvää mieltä siis jokaiselle

    • Kadotettu taito

      Kyllä sellainen ilmiö on olemassa.
      Toiset tuntevat sen herkemmin kuin toiset.

      Toisen vihaa ei ole kiva tuntea.

      • Ajattelitko?

        Toivottavasti kukaan ei vihaa minua niin paljon että se tuntuisi minussa.
        Minusta ei ainakaan lähde vihaa, enemmänkin haikeutta ja se ihmetys että osuuko tunne tuntemisesta yhteen tuolla jossain puolivälissä.


    • telepatiaa

      Minä tiedän aina kun Hän kulkee ohitse. Eikä välttämättä olla edes samassa huoneessa tms. Nostan vaistomaisesti katseeni hänen suuntaansa. Ehkä hän ajattelee minua silloin :)

    • mitä se on

      tunne sisälläni sanoo milloin olet lähelläni,alan kuumottaa, poskeni hehkuu ,jotenkin vain tunnen sen.ehkä sattumaa tai en tiedä .jos sä tiedät niin kerro se minulle

    • f yht z HJK ni pöpö

      Kuuluu surutyöhön.

    • jfdgk

      Eli ikävä kyllä asiassa ei ole mitään yliluonnollista; mieli vain haluaa hiukan pumpulia ympärilleen. Mutta siitä paranee, kunhan alkaa ajatella eteenpäin.

    • yksuuno

      Musta tuntuu, että jos ottaa toisen sydämeensä niin se ei sieltä ihan helpolla lähe. Eron jälkeen välillä tulee tosi vahvoja fiiliksiä tästä naisesta, yleensä tunnen(tai luulen tuntevani) kun hänellä ei ole kaikki hyvin. Musta tuntuu et hänellä ei kyllä oo samanlaisia juttuja mun suhteen.

      ... Välit on poikki, vissiin lopullisesti nii tässähän tunteilen itekseni. :D

    • Riittäis jo!

      Ai aina välillä tulee? Kuules kun se alkaa olla luokkaa 24/7, tahdosta riippumatta ja vaikkei ole aikeita ryhtyä mihinkään. Alan olla huolissani omasta psyykeestäni. Miehelle -->

      • haloo...

        Kuulostaa siltä, ettei tosiaan kannata ryhtyä mihinkään. Älä missään nimessä.


    • 16+16

      Toisen ajatteleminen on eri asia kuin ap:n tarkoittama "tunne toisesta". Minä tiedän täsmälleen mitä ap tarkoittaa. Kun toinen on ikäänkuin fyysisesti yhtäkkiä läsnä. On eri asia ajatella toista kuin tuntea yhtäkkinen välähdys toisesta.

      Olisi mielenkiintoista testata joskus tällaista, että onko tuntemuksella ja toisen ajattelemisella mitään yhteyttä.

      Kerran olen täysin tahdonvastaisesti kääntynyt katsomaan kun minulle aikoinaan hyvin merkityksellinen ihminen käveli takaani. Erikoinen ja vähän samantyyppinen, järjenvastainen kokemus sekin.

      • Ajattelinko?

        Jotain tuollaista kyllä.
        On hetkiä kun tulee enemmänkin ajateltua ja silloin käy mielessä että ajatteleekohan se toinen juuri samaan aikaan. Voi olla pumpulia haavoille, jonkunlaista uteliaisiuutta toisen tunteista tai ehkä toiveajattelua, en tiedä.
        Tämä(kin) asia hiipuu pikkuhiljaa, side löystyy ja niin sen piti mennäkin.


      • Keho pelaa
        Ajattelinko? kirjoitti:

        Jotain tuollaista kyllä.
        On hetkiä kun tulee enemmänkin ajateltua ja silloin käy mielessä että ajatteleekohan se toinen juuri samaan aikaan. Voi olla pumpulia haavoille, jonkunlaista uteliaisiuutta toisen tunteista tai ehkä toiveajattelua, en tiedä.
        Tämä(kin) asia hiipuu pikkuhiljaa, side löystyy ja niin sen piti mennäkin.

        Kiinnostaisi tietää enemmän myös fyysisistä oireista, tällä rintamalla.
        Ne pompahtavat välillä ihan missä tahansa tilanteessa, ilman että olisi miettinyt
        ihastustaan.


    • Kyllä tuntuu

      Iskeytyy lämmin aalto sydämeen ja koko kehoon. Aika huikee fiilis. EI voi olla huomaamatta,

      • jos olet hän

        Yö unet tipotiessään..fyysiset oireet..melkein kuin hän olisi vieressäni.kuinka ihanaa se olisikaan luonnossa tuntea hänen ihon lämpö ja kosketus.


      • Utelias kysyy
        jos olet hän kirjoitti:

        Yö unet tipotiessään..fyysiset oireet..melkein kuin hän olisi vieressäni.kuinka ihanaa se olisikaan luonnossa tuntea hänen ihon lämpö ja kosketus.

        Näitkö hänet tänään?


      • iski taas
        Utelias kysyy kirjoitti:

        Näitkö hänet tänään?

        en nähnyt !!!! suuri kaipaus


      • liian nopea
        iski taas kirjoitti:

        en nähnyt !!!! suuri kaipaus

        minä näin hänet..naisen.. vain nopeasti mutta kuitenkin..


    • en vain voi mitään

      kyllä ajattelen häntä miestä päivittäin ,

      • ei voi ei

        MMinä ajattelen erästä naista päivittäin.
        Aika raastavaa,kun ei ole mahiksia olla yhdessä ja nauttia seurasta.


      • ei viittaa nimeen
        ei voi ei kirjoitti:

        MMinä ajattelen erästä naista päivittäin.
        Aika raastavaa,kun ei ole mahiksia olla yhdessä ja nauttia seurasta.

        M oli vahinko tuossa alussa


      • Ajattelen miestä
        ei viittaa nimeen kirjoitti:

        M oli vahinko tuossa alussa

        Miksi ei mahiksia? Välimatkako vai elämäntilanne?


    • gullit

      Oletko nainen vai sheeple?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2432
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      334
      1559
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      86
      978
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe