äiti opettaa:harrastakaa seksiä!

nuorivielä

Mitä mieltä ootte äitini opetuksista.oon 18-v tyttö ja tosi ujo enkä pysty viel seurustelemaan. No äitini sano et "harrastakaa seksiä" ja se ahdisti ja ällötti ja menin ihan hämilleni, en oo ikinä voinu keskustella intiimeistä asioista äidin kanssa ku oon saanu torjuvat kommentit esim. Mul oli maha kovana ja sit sanoin äitille ni se tokas et "kaikkihan ongelmat sulla on" ja se tuntu kauheen pahalta ja sit en oo uskaltanu puhuu omista ongelmista kenellekkään ku häpeen sitä et mul on kaikki ongelmat. No sit äiti oli kattonu jonku ohjelman ja sano et "ihminen on aidosti onnellinen vain silloin kun sen rei'istä tulee sisään tai menee ulos jotain" ja mua taas inhotti ja ällötti kun mun mielestä mä olen aidosti onnellinen esim. Urheillessa ja taas se viittaa seksiin et ihan kun se painostais että pitäis jo kokeilla vai mitä ihmettä toi tarkottaa? Ja sit oltiin veneilemäs ja oltii satamassa, siel oli toinen vene mis oli jotain kolmekymppisiä miehiä varmaan kymmenen ja yhen niistä kans olin jutellu kerran ja ne pyys et meen niitten kaa veneilee yöksi ja mä kauhistuneena kieltäydyin sit ku kerroin äitille etten menny ni se sano mue et "sä oot niin rajottunu" siis olisko mun pitäny mennä oonko mä rajottunu ja pitäskö täs nyt alkaa harrastaa seksii vaikmua se inhottaaki oon ihan hämilläni auttakaa!

4

1662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15v

      No jos se ahdistaa niin sitten sitä ei kannata harrastaa. Itsehän omasta elämästäsi päätät, kun olet jo täysi-ikäinen. Ja tuo äitisi opetus, että seksiä pitäs harrastaa jo mahdollisimman pian ei kuulosta hyvältä. Seksiä ei todellakaan kuulu harrastaa ennen kuin on siihen valmis. Seksin kuuluisi olla nautinto, jos et siitä nauti ei ole mitään syytä harrastaa sitä. Mitään kiirettä seksin harrastamiselle ei ole. Kaikilla sinun ikäisillä ei varmasti ole seksikokemuksia ja se ei muutenkaan ole pakollinen asia jos ei halua.

    • Moi!
      Olet ollut todella rohkea kun olet uskaltanut asiasta kirjoittaa ja kysyä neuvoa. Muista aina, että sinulla on itsemääräämisoikeus omaan kehoosi ja itse päätät milloin haluat aloittaa seurustelun tai/ja seksielämäsi. Jos koet, että seksi ällöttää sinua, niin siinä ei ole mitään pahaa. Kuuntele itseäsi, kehoasi ja omia tunteitasi. Onnellisuutta voi kokea monista asioista. Tapoja onnen kokemiseen on yhtä monta kuin on ihmisiäkin ja nostit hyvin esille urheilun sinulle onnea tuottavana asiana. Pidä siitä kiinni.

      Kysyit äitisi opetuksista ja on todella hienoa, että olet löytänyt oman kantasi asiaan ja huomannut ajattelevasi eri tavalla kuin äitisi. Ihmiset ajattelevat asioista eri tavoilla. Pidä vain rohkeasti omasta kannastasi kiinni, sillä sinulla on oikeus määrätä itse omasta elämästäsi. On tärkeää, että teet niitä asioita, jotka tuottavat itsellesi hyvän olon ja nautit elämästä.

      Anska, Riikka ja Neppu Netti-Saappaasta

    • sinä päätät itse ...

      Äitisi ei ole kyllä ideaalinen unelmaäiti. Kyllä nuori kokee tuollaisen ettei hänestä todella välitetä ja haluta suojella.
      Onneksi itselläsi hälytyskellot soivat. Ei sinun tarvitse alkaa huoraamaan äitisi nevoista.

    • kskkaksjbxhhskxbh

      Olen itse 12w ja minä haluaisin harrastaa seksiä siten että äitini puoleni opastaisi minua,koska olen lesbo, mutta eikö seksistä pitäisi päättää itse jos haluaa sitä, ja siis sain Ton idean et mun äiti puol opettais mua, Nii ku oon katton xxx videon mis äiti opettaa ,mut en tiiä toimiiks Se sulkee tosi elämäs

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2013
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1660
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe