Enää ei hinnat nouse vaan laskee

Kyllä kelpaa

Hah-hah, odotitte liian pitkään ja Musta-Pekka jäi käteen. Minä myin jo vuosia sitten, tein hyvän tilin. Siinähän kärvistelette, mahtaa vituttaa...

14

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitsu22

      Mene töihin ,sieltä saat rahaa .Sitten voit muuttaa omaan asuntoon .Sitä kautta pääset itsenäisen elämän alkuun.

      • Kyllä kelpaa

        Töissähän sitä ollaan, palkka juoksee koko ajan. Kuka sitä nyt vapaa-aikana netissä. Tosin ei tässä enää montaa vuotta töitä tehdä, sitten talvet vietän etelän lämmössä.


      • hoitsu22
        Kyllä kelpaa kirjoitti:

        Töissähän sitä ollaan, palkka juoksee koko ajan. Kuka sitä nyt vapaa-aikana netissä. Tosin ei tässä enää montaa vuotta töitä tehdä, sitten talvet vietän etelän lämmössä.

        Vai olet töissä ,hieno asia !!! Nyt voisit sitten alkaa etsimään sitä omaa asuntoa.Siitä se elämä lähtee eteenpäin.


      • Kyllä kelpaa
        hoitsu22 kirjoitti:

        Vai olet töissä ,hieno asia !!! Nyt voisit sitten alkaa etsimään sitä omaa asuntoa.Siitä se elämä lähtee eteenpäin.

        Mitä se hoitsu höpisee, oma velaton asunto ollut jo pitkään. Älä syö niitä sairaalan lääkkeitä, jutut on jo sellaisia että muu henkilökunta huomaa ja saat fudut.


      • hoitsu22
        Kyllä kelpaa kirjoitti:

        Mitä se hoitsu höpisee, oma velaton asunto ollut jo pitkään. Älä syö niitä sairaalan lääkkeitä, jutut on jo sellaisia että muu henkilökunta huomaa ja saat fudut.

        Sinullahan on hienosti asiat , työpaikka on ja olet myös hankkinut asunnon.Hienoa!!.Kyllä se siitä alkaa elämä hymyilemään, löydät sitten vielä muitakin harrastuksia, kuin tällä palstalla kirjoitteleminen.


    • the-hoff

      Lentokone vie Helsinki-Vantaalta halvalla matkalle minne tahansa Eurooppaan. Jonnekin missä on jotain tyyliä ja ennenkaikkea siis halvalla.

      Ei tosiaankaan mitään tarvetta vaivautua juntti-Suomen puolelle mutajärven rantaan. Sillä matkalla kun täytyy maksaa itsensä kipeäksi autoverolla, polttoaineverolla, arvonlisäverolla, kiinteistöverolla, tieverolla, paskaverolla ja mitä niitä nyt on. Vero, vero, maksu ja maksu vedetty tappiin, jotta julkisella sektorilla saadaan palkankorotuksia ja voidaan äänestää kokoomusta ja keekoillaan nettomaksajina ja mitä niitä nyt oli. Kaiken lopuksi siellä mökillä on vielä todella tylsää. Sais varmaan katella vain puoli yhdeksän uutiset mustavalkoisesta telkkarista.

      Sitten kun joskus sellainen jää mun käsiini, niin mitä ihmettä mä oikein teen sillä ja millä sen homeisen läjän olemassaolo maksetaan? Ei sitä kukaan enää osta pois kun vero, vero, maksu ja maksu ja kun on tuo muukin maailma ollut käytössä jo pitkään. Aika ajoi mökkien ohi mutta eläkeläiset ei ole sitä vielä tajunneet eikä tule koskaan tajuamaankaan.

    • 454

      Minulla on mökki "harvoin tarjolla" alueella, jos sen olisin myynyt, tuskin saisin samanlaista tilalle.

    • bye bye homemökit

      Pitäkää mökkinne!Paljon halvemmalla ostin portugalista merenrantapaikan kuin suomesta kuivanmaan mökin!siis huomatkaa:M E R E N ääreltä!!!IHANA paikka!3vuoden päästä asun siellä,varhaiseläkkeellä.Palelkaa te täällä mökeissänne/tai maksakaa kalliisti lämmityksestä!Niin minäkin ennen,vaan ei enää!Joku hölmö osti tuon minun paikan,eikä tosiaan tee takasin tänne mieli!!Kiitos sinulle taukki ostaja!Paikka on muuten nazairè portugalissa.....ei paha mesta.käykää googlettaa niin tiedätte miksi ja verratkaa suomen ilmastoon jne...

      • Tämä varma

        Viisas päätös sillä kun suurista ikäluokista aika jättää romahtaa mökkien hinnat. Tosin ei tarvitse edes sitä odottaa sillä kymmenen vuoden kuluttua ovat siinä kunnossa että mökkeilyt on mökkeilty. Ehkä saa mörskän myytyä venäläisille, tontti voi kiinnostaa. Minä vietän eläkepäivät ulkomailla.


      • En vaihtais

        Kuka nyt haluaisi viettää eläkepäivänsä Portugalissa? En minä ainakaan.

        Kyllä siellä voi poiketa, mutta en kyllä ikinä muuttaisi pysyvästi, vaikka mökit olisi siellä kuinka halpoja tahansa.

        Mieluummin asun täällä Suomessa läheisten ihmisten kanssa ja suomalaisen terveydenhuollon ja muiden palvelujen lähellä.


      • Ilmasto lämpenee
        En vaihtais kirjoitti:

        Kuka nyt haluaisi viettää eläkepäivänsä Portugalissa? En minä ainakaan.

        Kyllä siellä voi poiketa, mutta en kyllä ikinä muuttaisi pysyvästi, vaikka mökit olisi siellä kuinka halpoja tahansa.

        Mieluummin asun täällä Suomessa läheisten ihmisten kanssa ja suomalaisen terveydenhuollon ja muiden palvelujen lähellä.

        Joo-o, mukava se nytkin olisi mökillä olla, hyvät uimakelit ja aurinkoakin voi ottaa...


      • mukavata_mökillä
        Ilmasto lämpenee kirjoitti:

        Joo-o, mukava se nytkin olisi mökillä olla, hyvät uimakelit ja aurinkoakin voi ottaa...

        Niin on mukavaa. Kohta starttaa auto mökille. Uimaankin on vielä helppo mennä kun ei ole jäätä ja laituri on vielä vedessä. Laittaa pihavalot päälle illalla niin ensilumi kirkastaa näkymät.

        Sitten poltellaan takkaa ja kuunnellaan musiikkia ja herkkuruokaa.

        Viikonloppuna on raskasta lähteä lentämään edes muualle eurooppaan mutta mökille pääsee helposti ja se on hyvää lomaa sekin. Pidemmällä vapaalla voi sitten mennä ulkomaillekin.


    • Vitusti viinaa

      Ja mikä sen hauskempaa kuin vetää viinaa mökillä

      • Äitee 28

        Voisitko kysyä ensi kerralla äidiltä luvan,ennen kun tänne kirjoittelet?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe