Pikaisesti pientä urosta astutukseen Turun seudulla

pika6

Kääpiösnautseri - Lhasa apso tyttönen jäi sattumien kautta ilman treffikaveria, joten siksi pikaisesti hakusessa uusi deitti.
Mikäli sinulla pienikokoinen hyväkäytöksinen, terve uros (kaikenrotuiset huomioidaan), ota pikaisesti yhteyttä : [email protected]

10

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei saa tehtailla

      ei tarvii tehdä lisää niitä sekarotuisia pentuja tähän maahan

    • löytyty

      Pentutehtailija...älkää hemmetissä antako urosta!!

      • lisääkö?

        Kärsiviä tehtailupentuja, varokaa!


    • hitsivaan

      Miksi pitää tehdä sekarotuisia...Pentutehtailija !!!

    • rrrrrrrrrrrrrrrrrr

      Ihan niin kuin kaikki olis aina pentutehtailijoita!!

    • hei6700

      Sen takia koska sekarotuiset on parempia kun jotkut sisäsiittoiset mamman kultamussukka rotukoira rakit!!

    • dfgdfgdfgdfgddd

      Syyt miksi juuri tämän koiran olisi saatava pentuja? Mitä tutkimuksia tehty? Mitä vaadit toiselta vanhemmalta tutkituksi?

      Anna mä arvaan: haluat pentuja koska "iiikniinsöpöjäpalleroitah!!11" ja koska ''meidän sesse on niin ihana ja välttämättä haluaa äitiksi'' -tyylisiä perusteluja.

      Koiranpentujen teettäminen ei ole yksinkertaista puuhaa, siitä pitää tietääkin jotain. Uskon, että genetiikka on sulla ihan täysin hakusessa.

    • Jaahatas
    • älätyrinyt

      Juu äläkää teettäkö näitä sekarotusia pentuja! Näiltä on lähes aina terveystarkit tekemättä. Ei katota, eikä suunnitella yhtää millasilla koirilla tehdää pentuja. Yleensä myöskään kummalakaan ei oo papereita, ja näin ollen ei ole mitään tietoa mm. siitä mitä sairauksia koirien suvussa on.

      Kun pentuja tehdään pitäis oikeesti miettiä millasia koiria käyttää ja miksi, jotta voitas yrittää välttyä sairauksilta ja saada mahdollisimman terveitä ja hyvä rakenteisia koiria (hyvä rakenteisia terveyden, ei näyttelyiden kannalta). Ikävä kyllä kaikki kasvattajatkaan ei aina mieti millasia yhdistelmiä tekee, tai osaa yhdistellä oikeita koiria. Raha syistä käyetään vähän huonompia koiria, kun se koira on ostettu jalostus käyttöön niin sitä käyetään, kun muuten siitä tulis kovat tappiot. Tai käyttää huonoja koiria joissa on "pikku vikoja", kun mun mielestä pitäis käyttää ainoastaan terveitä ja hyviä koiria (joille on tehty terveys tarkit, kaikki ei näy päällepäin), joilla on hyvä luonne ja ei allergioita.

    • tiukutin

      "Syyt miksi juuri tämän koiran olisi saatava pentuja? Mitä tutkimuksia tehty? Mitä vaadit toiselta vanhemmalta tutkituksi?

      "Anna mä arvaan: haluat pentuja koska "iiikniinsöpöjäpalleroitah!!11" ja koska ''meidän sesse on niin ihana ja välttämättä haluaa äitiksi'' -tyylisiä perusteluja.

      Koiranpentujen teettäminen ei ole yksinkertaista puuhaa, siitä pitää tietääkin jotain. Uskon, että genetiikka on sulla ihan täysin hakusessa."

      Haha joo nää on näitä tosi hyviä syitä tehä pentuja ku "meidän koira nyt haluu äidiksi" ja "meidän koira on niin ihana" Kaikki koirat on ihania, voi kun sais iskostettua kaikkien päähän et koiralla ei voi tettää siitä syystä pentuja. Oikeesti ei naurata yhtää suututtaa ja itkettää vaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe