Narsisti ja nettideittailu

Vielä hän onnistuu

Tuntuu pahalta kun näen suomi24:lla entisen mieheni nettideitti-ilmoituksen. Hänellä on ollut eromme jälkeen useita yrityksiä saada nainen kytkettyä itseensä (hän on kerskuut minulle), mutta onneksi ei ole vielä onnistunut. Tiedän, että hän siinä tulee vielä onnistumaan, valitettavasti.

Nyt joku sanoo, etten voi tietää hänen nimimerkkiään. Kyllä valitettavasti tiedän. Ennen kuin lopullisesti pääsin hänestä irti, löysin hänen profiilinsa suomi24:n sivuilta. Tein itse feikkiprofiilin ja nalkkiin jäi.

Olkaa naiset todella varovaisia näiden nettideittailijoiden kanssa !

21

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrittääkö hän samaa

      Yrittääkö hän samaa naista, vai useampia? Miksi hän yrittää sitä samaa naista, jos hän yrittää samaa naista?

    • jhtruytry

      Psyykkisesti terve ihminen ei stalkkaa toisia!

      • Narsistin käynyt on

        Narsistin käynyt on vähän kuin ne purjelaivoilla Hyväntoivonniemen kiertäneet aikoinaan. Hehän itseoikeutetusti kokoontuivat sillä perusteella.

        Narsistin käynyt saa stalkata narsistiaan ja varoittaa muita.


      • 50+50
        Narsistin käynyt on kirjoitti:

        Narsistin käynyt on vähän kuin ne purjelaivoilla Hyväntoivonniemen kiertäneet aikoinaan. Hehän itseoikeutetusti kokoontuivat sillä perusteella.

        Narsistin käynyt saa stalkata narsistiaan ja varoittaa muita.

        Kaikki eivät usko varoittelua... on kokemusta siitä, kun minua varoitettiin narsistimiehestä ja myös siitä, että myöhemmin itse varoitin erästä tulevaa urhia. Narsisti osaa todellakin sokaista. Muttei loputtomiin, onneksi!


    • Vielä hän onnistuu

      Siis tarkoitin, että hänellä on ollut useita naisia jo yrityksessä, ei vaan vielä ole onnistunut :)

      • Missä päin Suomea

        Missä päin Suomea hänellä on pyydys? Ja onko siinä ilmoituksessa jotain, mistä sen voisi tunnistaa narsistiksi?


    • Vielä hän onnistuu

      Kukaan meistä, joka on narskun kanssa ja hänestä eronnut, ei todellakaan ole psyykkisesti kunnossa. Kun menee suomi24:n treffeihin, niin ei tarvitse olla omaa profiilia, jotta näkee, onko ihmisellä profiili vai ei.

      Eihän ketään voi ilmoituksen perusteella tunnistaa narsistiksi. Ja siinähän se narskun viehätys perustuu, kun he ovat niin hyviä puhujia (aluksi).

      Hänellä on profiili pohjois-savossa ja ikää 52v.

      • Ok. Kiitos. Itse

        Ok. Kiitos. Itse en netistä etsi seuraa, mutta nyt tuosta voi olla hyötyä jollekin. Eihän tietenkään kaikkia tuon ikäisiä pohjois-savolaisia tarvitse pelätä, mutta varovaisuutta voi lisätä.


    • Vielä hän onnistuu

      Toivoinkin tällä kirjoituksellani, että jokainen, joka nettideittailee, tai hän tietää ystävättärensä sitä tekevän, laittavan jäitä hattuun. Itse en sitä tehnyt ja nyt siitä saan maksaa.

    • HappyMissy

      Todellakin ikävää on, että narskut eivät joudu kaltereiden taakse vaikka toisten ihmisten elämän pilaamisesta. Eivät vaikka toisella olisi mennyt kaikesta siitä kiusaamisesta mielenterveys ja rahat.

      Olen sitä mieltä, että niin kauan kuin exän tekemiset kiinnostavat niin ei ole parantunut. Luin, että kestää 2-8 vuotta parantua. Jokainen kulkee omaa polkuaan. Minä toivon vieläkin satunnaisesti, että exäni jäisi kiinni jostain rikollisesta toiminnasta - johon hänen röyhkeytensä lopulta johtaa. Siitä on nyt 8 vuotta, kun erosin. Säälin jokaista, joka hänen pauloihinsa joutuu. Kukaan rakastunut ihminen ei kuitenkaan uskoisi, jos menisin kertomaan hänelle millainen paholainen ko. miehestä kuoriutuu ellei hän saa sitä mitä haluaa.

      Olen akateeminen nainen, nyt naimisissa onnellisesti normimiehen kanssa. Kaikki kärsimys on ollut tämän arvoista. Kiitän luojaani siitä, että pääsin hengissä eroon exästäni. Toivon kaikille huonossa suhteessa oleville voimia selvittää oma tilanne ja jos mikään ei auta, hankkiutua eroon mahdollisimman pian alistajastaan.

      • "Olen sitä mieltä, että niin kauan kuin exän tekemiset kiinnostavat niin ei ole parantunut."

        Niin, on eksiä ja on eksiä ja on syitä, esim. yhteiset lapset joiden vuoksi sen eksän kanssa ollaan tai ainakin yritetään pitää yhteyttä/muodollisia välejä mahdollisesti tavataankin silloin tällöin perhejuhlien merkeissä...

        Mutta pääsääntöisesti ajattelen tuon edellisen kommentoijan tapaan, että viisain on yrittää olla tietämättä ainakaan narsistista yhtään mitään jos ei yhteisiä lapsia ole ja jos se narsisti ei itse mitenkään häiritse eksänsä elämää...

        En ymmärrä jos joku on sitä mieltä, että uhrin on viisasta eroon päästyään stalkata narsistia.Toki narsisti varmaan hykertelisi jos tietäisi uhrinsa edelleen seurailevan/olevan kiinnostunut hänen tekemisistään ja vielä yrittävän ikäänkuin vaikuttaa sen narsistin elämään jolloin jo alkaa miettimään, että kumpi on kumpi...


      • Aikansa kestää, enn.
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Olen sitä mieltä, että niin kauan kuin exän tekemiset kiinnostavat niin ei ole parantunut."

        Niin, on eksiä ja on eksiä ja on syitä, esim. yhteiset lapset joiden vuoksi sen eksän kanssa ollaan tai ainakin yritetään pitää yhteyttä/muodollisia välejä mahdollisesti tavataankin silloin tällöin perhejuhlien merkeissä...

        Mutta pääsääntöisesti ajattelen tuon edellisen kommentoijan tapaan, että viisain on yrittää olla tietämättä ainakaan narsistista yhtään mitään jos ei yhteisiä lapsia ole ja jos se narsisti ei itse mitenkään häiritse eksänsä elämää...

        En ymmärrä jos joku on sitä mieltä, että uhrin on viisasta eroon päästyään stalkata narsistia.Toki narsisti varmaan hykertelisi jos tietäisi uhrinsa edelleen seurailevan/olevan kiinnostunut hänen tekemisistään ja vielä yrittävän ikäänkuin vaikuttaa sen narsistin elämään jolloin jo alkaa miettimään, että kumpi on kumpi...

        "En ymmärrä jos joku on sitä mieltä, että uhrin on viisasta eroon päästyään stalkata narsistia."

        Aikansa kestää, ennenkuin pääsee eroon tunnetasolla. Samoin menneisyydessäni myös ajattelin eräästä miehestä, joka minun mielestäni oli vaarallinen, että voi kun noihin saisi karjaraudalla merkin otsaan, että siitä voisi heti nähdä, mitä ne on.

        Kaikkea täytyy akansa pureskella. Vuosien mittaan sitten erokin kypsyy täyteen mittaansa, mutta monia vaiheita siinä varsinkin narsistin kanssa on.

        Minun tunteeni aikoinaan narsistia kohtaan selkeässä erovaiheessa kuitenkin oli sanalla sanoen ja kuvaillen kiperä. Tunne oli siis kiperä. Narsistihan klassisesti lähti koettuaan minut liian kovaksi palaksi, mutta minä edelleen rakastin häntä.

        Jos vain voisin, niin toki edelleen varoittaisin tästä. Mitä syytä minulla olisi peittää tietoni. Noin ei kuitenkaan voi toimia syistä, jotka kaikki tiedämme. En mitenkään nauti ajatuksesta, että uhri toisensa jälkeen kokee kauheuksia hänen takiaan.


      • Aikansa kestää, enn. kirjoitti:

        "En ymmärrä jos joku on sitä mieltä, että uhrin on viisasta eroon päästyään stalkata narsistia."

        Aikansa kestää, ennenkuin pääsee eroon tunnetasolla. Samoin menneisyydessäni myös ajattelin eräästä miehestä, joka minun mielestäni oli vaarallinen, että voi kun noihin saisi karjaraudalla merkin otsaan, että siitä voisi heti nähdä, mitä ne on.

        Kaikkea täytyy akansa pureskella. Vuosien mittaan sitten erokin kypsyy täyteen mittaansa, mutta monia vaiheita siinä varsinkin narsistin kanssa on.

        Minun tunteeni aikoinaan narsistia kohtaan selkeässä erovaiheessa kuitenkin oli sanalla sanoen ja kuvaillen kiperä. Tunne oli siis kiperä. Narsistihan klassisesti lähti koettuaan minut liian kovaksi palaksi, mutta minä edelleen rakastin häntä.

        Jos vain voisin, niin toki edelleen varoittaisin tästä. Mitä syytä minulla olisi peittää tietoni. Noin ei kuitenkaan voi toimia syistä, jotka kaikki tiedämme. En mitenkään nauti ajatuksesta, että uhri toisensa jälkeen kokee kauheuksia hänen takiaan.

        "En mitenkään nauti ajatuksesta, että uhri toisensa jälkeen kokee kauheuksia hänen takiaan. "

        Miksi ylipäätään pitää ajatella tai oikeammin kuvitella tuollaisia kauheuksia joista ei tiedä tapahtuuko niitä vaiko ei...

        Koska pelkkää kuvitelmaahan se on, jos et ny sitte stalkkaa niin sitä narsistia kuin uhrejakin ja ujuttaudu heidän "ystävikseen" saadaksesi selville mitä/miten he suhteensa kokevat...

        Miksi pitää yrittää elää ajatuksissaan/kuvitelmissaan toisten elämää jopa parisuhteita, mitä järkeä sellaisessa on...

        Eihän sen narsistin uudet parisuhteet kuulu sinulle mitenkään, et ole niissä asianosainen, käännäs asia toisinpäin, miltä itsestäsi tuntuisi jos joku eksä sekaisi/eläisi kuvitemissaan sinun parisuhteessasi ja olisi tietävinään miltä sinusta tuntuu mikäkin asia...


      • Elämä edessä nyt
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "En mitenkään nauti ajatuksesta, että uhri toisensa jälkeen kokee kauheuksia hänen takiaan. "

        Miksi ylipäätään pitää ajatella tai oikeammin kuvitella tuollaisia kauheuksia joista ei tiedä tapahtuuko niitä vaiko ei...

        Koska pelkkää kuvitelmaahan se on, jos et ny sitte stalkkaa niin sitä narsistia kuin uhrejakin ja ujuttaudu heidän "ystävikseen" saadaksesi selville mitä/miten he suhteensa kokevat...

        Miksi pitää yrittää elää ajatuksissaan/kuvitelmissaan toisten elämää jopa parisuhteita, mitä järkeä sellaisessa on...

        Eihän sen narsistin uudet parisuhteet kuulu sinulle mitenkään, et ole niissä asianosainen, käännäs asia toisinpäin, miltä itsestäsi tuntuisi jos joku eksä sekaisi/eläisi kuvitemissaan sinun parisuhteessasi ja olisi tietävinään miltä sinusta tuntuu mikäkin asia...

        Joidenkin mielestä, ei pitäisi varoittaa narsistista mahdollista uutta kumppania.

        Entäpä jos olisi kyseessä esim naisten tai lasten hakkaaja? Onko vain päälle päin näkyvät vammat riittäviä perusteita? Eikö henkinen selviäminen narsistin otteessa ole tuomittavaa? Usein henkinen väkivalta muuttuu fyysiseksi.
        Olen itse joutunut kokemaan henkisen, fyysisen ja seksuaalisen hyväksikäytön.
        Ei koskaan enään sellaista!


      • Sovitaan nyt vain,
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "En mitenkään nauti ajatuksesta, että uhri toisensa jälkeen kokee kauheuksia hänen takiaan. "

        Miksi ylipäätään pitää ajatella tai oikeammin kuvitella tuollaisia kauheuksia joista ei tiedä tapahtuuko niitä vaiko ei...

        Koska pelkkää kuvitelmaahan se on, jos et ny sitte stalkkaa niin sitä narsistia kuin uhrejakin ja ujuttaudu heidän "ystävikseen" saadaksesi selville mitä/miten he suhteensa kokevat...

        Miksi pitää yrittää elää ajatuksissaan/kuvitelmissaan toisten elämää jopa parisuhteita, mitä järkeä sellaisessa on...

        Eihän sen narsistin uudet parisuhteet kuulu sinulle mitenkään, et ole niissä asianosainen, käännäs asia toisinpäin, miltä itsestäsi tuntuisi jos joku eksä sekaisi/eläisi kuvitemissaan sinun parisuhteessasi ja olisi tietävinään miltä sinusta tuntuu mikäkin asia...

        "kauheuksia joista ei tiedä tapahtuuko niitä vaiko ei..."

        Sovitaan nyt vain, että sinä et tiedä...

        "Koska pelkkää kuvitelmaahan se on,"

        Ok. Sinulle pelkkää kuvitelmaa, toisille todellisuutta.

        " jos et ny sitte stalkkaa niin sitä narsistia kuin uhrejakin ja ujuttaudu heidän "ystävikseen" saadaksesi sel"

        Eiköhän nuo nyt ole selväksi tulleet jo sekä aiemmat teot, teot jotka teki minun aikanani ja jälkeenkin tehdyt teot. Julkisuudenkipeä ja huomionhakuinen narsisti on niin näkyvä ja kuuluva, että ei sitä sen kummemmin tarvitse stalkata. Ja olen minä jotain selvittänyt, kieltämättä, kuten myös muut hänen kanssaan kärsineet.

        Mitä tämä asia oikeastaan kuuluu sinulle? Jos sinua ei kiinnosta, niin pysy nyt sitten tältä palstaltakin ensin alkuun pois. Mitä sinä näitä juttuja täällä luet?

        "Miksi pitää yrittää elää ajatuksissaan/kuvitelmissaan toisten elämää jopa parisuhteita, "

        Kukin elää ja ajattelee tavallaan ja niinkuin parhaaksi näkee, sinä ilmeisesti noin... Kuule ei tässä tarvitse sen enempää mitään enää kuvitella, kyllä tuo tapaus on selvä niine hyvineen, ollut jo kauan.

        "Eihän sen narsistin uudet parisuhteet kuulu sinulle mitenkään,"

        Entä miten kuuluu sinulle, mikä minulle kuuluu? Haloo!

        "käännäs asia toisinpäin, miltä itsestäsi tuntuisi jos joku eksä sekaisi/eläisi kuvitemissaan sinun parisuhteessasi ja olisi tietävinään miltä sinusta tuntuu mikäkin asia... "

        He ajattelevat mitä tahtovat. Ei varmaan tarvitse olla edes eksä. Edelleen jokainen ajattelee mitä tahtoo. Minusta on loistavaa, hyvää ja hienoa, että narsistiasiassa ja muissakin väkivaltakuvioissa ymmärretään, että ei ole itse ainoa uhri, vaan narsisti ja väkivaltainen kaveri on sitä kaikissa suhteissa.

        Minkä takia sinä nyt puutut tähän, kun sinua ei asia näemme edes kiinnosta? Vai kiinnostaako, ja jos niin miten?


      • Todellakin. Noin on.
        Elämä edessä nyt kirjoitti:

        Joidenkin mielestä, ei pitäisi varoittaa narsistista mahdollista uutta kumppania.

        Entäpä jos olisi kyseessä esim naisten tai lasten hakkaaja? Onko vain päälle päin näkyvät vammat riittäviä perusteita? Eikö henkinen selviäminen narsistin otteessa ole tuomittavaa? Usein henkinen väkivalta muuttuu fyysiseksi.
        Olen itse joutunut kokemaan henkisen, fyysisen ja seksuaalisen hyväksikäytön.
        Ei koskaan enään sellaista!

        Todellankin. Noin on. Narsistit ja psykopaatit ovat vaarallisia niin monin tavoin.


      • Sovitaan nyt vain, kirjoitti:

        "kauheuksia joista ei tiedä tapahtuuko niitä vaiko ei..."

        Sovitaan nyt vain, että sinä et tiedä...

        "Koska pelkkää kuvitelmaahan se on,"

        Ok. Sinulle pelkkää kuvitelmaa, toisille todellisuutta.

        " jos et ny sitte stalkkaa niin sitä narsistia kuin uhrejakin ja ujuttaudu heidän "ystävikseen" saadaksesi sel"

        Eiköhän nuo nyt ole selväksi tulleet jo sekä aiemmat teot, teot jotka teki minun aikanani ja jälkeenkin tehdyt teot. Julkisuudenkipeä ja huomionhakuinen narsisti on niin näkyvä ja kuuluva, että ei sitä sen kummemmin tarvitse stalkata. Ja olen minä jotain selvittänyt, kieltämättä, kuten myös muut hänen kanssaan kärsineet.

        Mitä tämä asia oikeastaan kuuluu sinulle? Jos sinua ei kiinnosta, niin pysy nyt sitten tältä palstaltakin ensin alkuun pois. Mitä sinä näitä juttuja täällä luet?

        "Miksi pitää yrittää elää ajatuksissaan/kuvitelmissaan toisten elämää jopa parisuhteita, "

        Kukin elää ja ajattelee tavallaan ja niinkuin parhaaksi näkee, sinä ilmeisesti noin... Kuule ei tässä tarvitse sen enempää mitään enää kuvitella, kyllä tuo tapaus on selvä niine hyvineen, ollut jo kauan.

        "Eihän sen narsistin uudet parisuhteet kuulu sinulle mitenkään,"

        Entä miten kuuluu sinulle, mikä minulle kuuluu? Haloo!

        "käännäs asia toisinpäin, miltä itsestäsi tuntuisi jos joku eksä sekaisi/eläisi kuvitemissaan sinun parisuhteessasi ja olisi tietävinään miltä sinusta tuntuu mikäkin asia... "

        He ajattelevat mitä tahtovat. Ei varmaan tarvitse olla edes eksä. Edelleen jokainen ajattelee mitä tahtoo. Minusta on loistavaa, hyvää ja hienoa, että narsistiasiassa ja muissakin väkivaltakuvioissa ymmärretään, että ei ole itse ainoa uhri, vaan narsisti ja väkivaltainen kaveri on sitä kaikissa suhteissa.

        Minkä takia sinä nyt puutut tähän, kun sinua ei asia näemme edes kiinnosta? Vai kiinnostaako, ja jos niin miten?

        "Minkä takia sinä nyt puutut tähän, kun sinua ei asia näemme edes kiinnosta? Vai kiinnostaako, ja jos niin miten? "

        Kyllähän nämä narsisti asiat minua kiinnostaa, siksihän täällä palstalla olen...

        Jos nyt miettii tätäkin asiaa mistä tässä keskustellaan, niin yleensä ajatellaan, että se on se narsisti joka ei jätä uhriaan rauhaan, stalkkaa, vaanii, mustamaalaa, häiritsee, pelottelee, uhkailee ja pyrkii sabotoimaan uhrinsa elämää ja uusia suhteita kaikella tavalla...

        Hyvinkin surullisia esimerkkejä on näistä ihan julkisuudessa asti...

        Tietyllä tavalla olen luullut, että yleensä uhrit pyrkivät visusti olemaan erossa siittä narsistista, välttelevät ainakin alkuun kaikenlaisia kontakteja, eivätkä mieluusti edes puhu ko. tyypistä kuin ihan luotettavien henkilöiden kanssa...

        Tässä ny huomaan, että on myös uhreja jotka ehdoin tahdoin ikäänkuin haluavat sekaantua sen narsistinsa elämään, stalkkaamalla, tekemällä valeprofiileja ja jos ei muuten niin ottamalla yhteyttä sitten siihen uuteen naiseen...

        Että näin sivusta seuraten, vaikea tietää sitten kumpiko loppu viimeksi se joka ei päästä irti on, uhri vaiko narsisti vai haluavatko eksät kuitenkin kuulua jollain tasolla sen narsistin elämään edes noiden tiedonmurusten kautta, joka tuli mieleeni tuosta etäsuhde ketjuun kommentoineen "ihmespedejä" nimmarilla kirjoittajan komentista..."exät pyörivät silti mukana elämässä. Sellaiset exät joita narsisti pystyy vielä pitämään hovissaan. "


      • Riippuu ihan tapauks
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Minkä takia sinä nyt puutut tähän, kun sinua ei asia näemme edes kiinnosta? Vai kiinnostaako, ja jos niin miten? "

        Kyllähän nämä narsisti asiat minua kiinnostaa, siksihän täällä palstalla olen...

        Jos nyt miettii tätäkin asiaa mistä tässä keskustellaan, niin yleensä ajatellaan, että se on se narsisti joka ei jätä uhriaan rauhaan, stalkkaa, vaanii, mustamaalaa, häiritsee, pelottelee, uhkailee ja pyrkii sabotoimaan uhrinsa elämää ja uusia suhteita kaikella tavalla...

        Hyvinkin surullisia esimerkkejä on näistä ihan julkisuudessa asti...

        Tietyllä tavalla olen luullut, että yleensä uhrit pyrkivät visusti olemaan erossa siittä narsistista, välttelevät ainakin alkuun kaikenlaisia kontakteja, eivätkä mieluusti edes puhu ko. tyypistä kuin ihan luotettavien henkilöiden kanssa...

        Tässä ny huomaan, että on myös uhreja jotka ehdoin tahdoin ikäänkuin haluavat sekaantua sen narsistinsa elämään, stalkkaamalla, tekemällä valeprofiileja ja jos ei muuten niin ottamalla yhteyttä sitten siihen uuteen naiseen...

        Että näin sivusta seuraten, vaikea tietää sitten kumpiko loppu viimeksi se joka ei päästä irti on, uhri vaiko narsisti vai haluavatko eksät kuitenkin kuulua jollain tasolla sen narsistin elämään edes noiden tiedonmurusten kautta, joka tuli mieleeni tuosta etäsuhde ketjuun kommentoineen "ihmespedejä" nimmarilla kirjoittajan komentista..."exät pyörivät silti mukana elämässä. Sellaiset exät joita narsisti pystyy vielä pitämään hovissaan. "

        "Että näin sivusta seuraten, vaikea tietää sitten kumpiko loppu viimeksi se joka ei päästä irti on, uhri vaiko narsisti vai haluavatko eksät kuitenkin "

        Riippuu ihan tapauksesta. Joskus se on narsisti joka riippuu, joskus uhri. Kyllä se on ego uhrillakin... Janinan You Tube - tietoiskussahan hän kehottaa uhria unohtamaan oman egonsa siinä vaiheessa, kun ero on edessä tai meneillään. Minä myös olen sitä mieltä, että se oma ego kannattaa unohtaa tilapäisesti narsistin kohdalla.

        Tieto narsistista ja hänen persoonastaan saavutti minut valitettavasti sen verran jälkijunassa, että en ihan tarkkaan ole tiennyt siinä vaiheessa, minkä kanssa olen ollut tekemisissä.

        Olihan se niin, että aina kun minä olin se, joka otin etäisyyttä enkä vastannut hänen kutsuunsa, hän kyllä alkoi tavoittelemaan minua. Kyllä hänellä on ollut kaikki narsistille tyypilliset tavat, kuten juuri se, että jos minä uhrina olen ottanut etäisyyttä, hän on tullut etsimään minua.

        Minulle ei tuossa ole enää mitään epäselvää.

        Meilläkin on kuitenkin sillä tavoin tyypillinen tapahtumaketju, että kun nyt minä olen luopunut lopullisesti narsististani, hän on hänelle tyypilliseen tapaan tavoitellut edelleen minua. Sovussa on pysyttävä elämän (jomman kumman) loppuun saakka. En tahdo hänen kanssaan riidellä, silti olen varuillani ja tiedän senkin, että siitä huolimatta, että hän alun perin minut hylkäsi hän voi tai on voinut jo vahingoittaa mainettani.


      • aivan sairasta
        Riippuu ihan tapauks kirjoitti:

        "Että näin sivusta seuraten, vaikea tietää sitten kumpiko loppu viimeksi se joka ei päästä irti on, uhri vaiko narsisti vai haluavatko eksät kuitenkin "

        Riippuu ihan tapauksesta. Joskus se on narsisti joka riippuu, joskus uhri. Kyllä se on ego uhrillakin... Janinan You Tube - tietoiskussahan hän kehottaa uhria unohtamaan oman egonsa siinä vaiheessa, kun ero on edessä tai meneillään. Minä myös olen sitä mieltä, että se oma ego kannattaa unohtaa tilapäisesti narsistin kohdalla.

        Tieto narsistista ja hänen persoonastaan saavutti minut valitettavasti sen verran jälkijunassa, että en ihan tarkkaan ole tiennyt siinä vaiheessa, minkä kanssa olen ollut tekemisissä.

        Olihan se niin, että aina kun minä olin se, joka otin etäisyyttä enkä vastannut hänen kutsuunsa, hän kyllä alkoi tavoittelemaan minua. Kyllä hänellä on ollut kaikki narsistille tyypilliset tavat, kuten juuri se, että jos minä uhrina olen ottanut etäisyyttä, hän on tullut etsimään minua.

        Minulle ei tuossa ole enää mitään epäselvää.

        Meilläkin on kuitenkin sillä tavoin tyypillinen tapahtumaketju, että kun nyt minä olen luopunut lopullisesti narsististani, hän on hänelle tyypilliseen tapaan tavoitellut edelleen minua. Sovussa on pysyttävä elämän (jomman kumman) loppuun saakka. En tahdo hänen kanssaan riidellä, silti olen varuillani ja tiedän senkin, että siitä huolimatta, että hän alun perin minut hylkäsi hän voi tai on voinut jo vahingoittaa mainettani.

        Sovussa on tosiaan pysyttävä ja kohdeltava varovaisesti, ettei vaan provosoi kostamaan. Perheen kärsiessä jatkuvasta puhelinhäirinnästä, joka uloittui jopa alaikäisten lasten kiusaamiseen, kun narsu kuvitteli soittavansa salasuhteelleen, jonka kanssa vain tapaili, tuli ajankohtaiseksi numeroiden muuttaminen salaisiksi. Mutta olisiko se narsulle kuitenkin sitä balsamia haavoihin, että saa edes jotenkin häirittyä? Miten narsu reagoi, kun hänelle asettaa eston numeroonsa? Ostaako uuden prepaidliittymän, jolla taas pääsee kiusaamaan yhden kerran?


    • Nää on niin nähty

      Itseasiassa tuo aloittajan temppu on just sitä mitä jokaisen puolisonsa rehellisyyttä epäilevän pitäisi tehdä: feikkiprofiileja nettideittipalstoille ja järkätä se pettävä (pettämisseuraa hakeva) housut jalassa nalkkiin! Onnittelen! Jatkossa sun ei kannata uhrata voimavaroja tuohon, kerskui ja kehui mitä tahansa, sen tarkoituksena on vain aiheuttaa sulle mielipahaa ja samalla yrittää kaivaa jonkinkaan asteista mustasukkaisuutta esiin - siitähän ne suorastaan nauttii ja nautintoa lisää se, että pääsevät sitten siitä mustasukkaisuudestakin hyökkäämään..! Anna luuserin jatkaa touhujaan, et ole vastuussa muiden aikuisten naisten elämästä ja valinnoista. Jos yhtään lohduttaa, niin tuollaiset k*sipäät tulee saamaan näpeilleen & korvilleen monta kertaa, naisissa kun sattuu olemaan varsin tomeriakin emäntiä, jotka ei anna itseään kyykyttää!

      • Korjaus..

        ..housut nilkoissa piti sanomani..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe