isä vahtii syömistä ja raivoaa et syön liikaa

anorektinen

Hei ole 17-v tyttö. Mulla on syömishäiriö eli lauhdutan ja urheilen valtavia määriä viikossa et laihtusin. Syön aina superterveellisesti en koskaan herkkuja tai paista öljyssä mitään ja kahviin vaan rasvatonta maitoo. Ja en pysty syömää mitään perunamuussiakaan jos siihen on käytetty voita tai täysmaitoo. Sit en syö aamulla ku ehkä appelsiinin enkä koulussa yleensä mitään sit oon pyöräilly kouluun 14km ja takas kotiin 14km ja sit mul on kiljuva nälkä ja syön yhen annoksen ruokaa mut tulee tunnin päästä uudelleen nälkä ja haluaisin jotain syödä vaik uudestaan ruokaa mut sit jos otan ruokaa ni isä tulee kiukkusena ja inhoa katseessa sanoen et miten sä voit olla taas syömässä...ja mulle tulee hirvee olo ja inhoon itteeni kun mun itsekuri ei kykene pitää mua syömättä. Sit iskä aina pyytää lenkille tai hiihtää ja pitää mennä aina kovaa vaikkei jaksais kun muuten iskälle tulee kylmä. Sit meen nukkuu nälissää et laihtuisin ja joskus on niin hirvee nälkä et on pako mennä keittiöön syömään hapankorppuja sit iskä herää ja tulee taas inho katsressa räyhäämää et mitä sä täällä teet ja mite sä voit olla keskellä yötä syömässä...ja mä oon 158cm ja 45kg ja mulla on lihaksii ku treenaan paljo....ja oon niin väsyny et joudun tappelee tälläsestä asiasta kotona ku mul on vaa nälkä enkä saa untakaa ja kouluu pitäis herätä kuudelta....auttakaa

3

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anorektinen

      Nii sit isä sano joskus 11-vuotiaana mulle ku menin aina koulusta suoraa bussilla viulutunnille ja oliks se nyt enne vai jälkee sen tunnin joskus neljän aikaa kai kävin syömäs arnoldsilla donitsin et "etkö sä pelkää et sä lihot" ja se oli mun välipala ei mitää muuta ja tulin bussilla kotii tai sit isä haki ja jouduin usein odottelee pakkasessa tien varrella puol tuntii vaik olin ihan jäässä ja sit isä tuli autoineen eikä sanonu mitää vaa puhu puhelimee, ei ees sanonu anteeks vaikka oli melkeen joka kerta myöhäs ja mut käskettii aina ulos oottaa ettei mun isäl menis aikaa siihen et se hakis mut sisältä...

    • huolestunuttäti

      No huhhuh, tarviit kyllä lapsiparka apua. Ja isäs myös.
      Suosittelen nyt menemään vaikkapa kuraattorin tai terveydenhoitajan juttusille. Pääsisit vähän eteenpäin asiassa, koska tuo ei TODELLAKAAN ole sinua kohtaan oikein tai hyväksyttävää. Lupaathan?

      • anorektinen

        Joo lupaan hakea apua nyt koska te kannustitte! Kiitos musta on niin tuntunu et oon huono ja epäonnistunu ja en kykene itsekuriin...ja oon niin väsyny koska joudun usein riitelemään siitä et saisin syödä esimerkiks kun meen ottaa ruokaa esim lihaa niin isä suuttuu ja on jopa repiny sen ruuan multa kädestä koska se on hänen seuraavan päivän lounas vaikka hän vois töissä käydä lounasravintolassa...sit äitikin on tässä mukana et kun ollaan syöty päivällinen ni se vie ruuan varastoon jonne pääsee vaan vanhempien huoneen kautta ja sit jos meen hakee sitä ruokaa ni sitä kytätään ja tullaan kattoo et mitä mä teen ja syyllistetään taas siitä et haluisin syödä et miten mä voin olla taas syömässä ja se tuntuu niin pahalta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe