19.11. Johanna Tukiainen irstaili laivalla - alasti putkaan!1!!

Syntymäsynkkä

No niin nyt sitten. Näet saatin lisää doksia Tunkin toimista Viking Gabriellalla:

”Kohublondi Johanna Tukiaisen laivamatka Ruotsista Suomeen ei sujunut ilman kommelluksia.

Johanna matkusti maanantain ja tiistain välisenä yönä laivalla Tukholmasta Helsinkiin. Risteilyn aikana Johanna marssi laivan yökerhon tanssilattialle kesken tanssiesityksen esittelemään omia tanssitaitojaan.

Myös risteilyllä soittanut trubaduuri oli saada osansa Tukiaisesta, sillä Johanna yritti laulaa trubaduurin mikrofoniin muusikon ollessa tauolla. Mikrofoni oli kuitenkin kiinni, joten lauluesitys jäi lyhyeksi.

Myöhemmin kohublondi suuntasi laivan yökerhoon, ja tarjosi matkustajille striptease-esityksen bilebändin viihdyttäessä risteilykansaa. Vaatteet vähenivät, ja loppujen lopuksi laivapoliisi vei alastoman Johannan laivan putkaan. Katso video! OMG!”

7L: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/OMG-Johanna-Tukiainen-irstaili-laivalla-alasti-putkaan/1058874

45

3656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fffs

      Eikö tolle saada jo M1 -lähete?

    • Peukutusta!!!!

      Syntymäsynkkä on henkilö kohdillaan ja aina tykittää alas jokaisen, joka vähänkään epäilee Tunkiosta kulkevien juttujen todenperäisyyttä!!!
      JEEEE!!! Teit sen taas!!!

      • peukutusta!!!!

        Oli se niin sekaisin tuolla laivalla, että luuli olevansa maksettu esiintyjä :D


      • dancing queen
        peukutusta!!!! kirjoitti:

        Oli se niin sekaisin tuolla laivalla, että luuli olevansa maksettu esiintyjä :D

        Mitä se haittaa jos vähän alasti jammailee.
        Kyllä suomi ja suomalaiset ovat tiukkapipoisia.


      • puheenaihe viikon
        dancing queen kirjoitti:

        Mitä se haittaa jos vähän alasti jammailee.
        Kyllä suomi ja suomalaiset ovat tiukkapipoisia.

        Tuksu se piristi muuten tavanomaista ohjelmaa esiintymisellään.


    • ettekö osaa lukea

      Miksi samasta asiasta pitää tehdä yhä uusia aloituksia? Nytkin on jo kolme vai neljä..

    • Tyhmä tavis

      Mitä meillä taviksilla olis elämänsisältönä ilman JohannaaNI.?

    • Klamuuri

      Siinä videolla on Glamourtähtemme. Ja pää täynnä klämöyriä.

    • hyvät on ryntäät

      Hyvä, että Johanna pistää Vegasin malliin!
      Show girl go on!

    • fffs

      Tuksu väittää ettei ole ollut koskaan putkassa vaikka sen ainoa syy kisahallilla käynteihin on poliisin pahnoilla rauhoittuminen. On se kyllä kumma etteivät ne rauhoittavat lääkkeet tehoa tuohon otukseen, vaikka ahmii niitä kourakaupalla.

    • Raivokänninen

      Hirveä video, sikäli kun siitä saa selvän! (onneksi on hieman epätarkka)
      Kammottavan päissään oleva läski muija ilkialasti kaiken kansan edessä!!

    • Sekistä on, on

      Mukavaa lukea että Tunkilla taas menojalka vipattaa!
      Raskas vapaaehtoistyö ilman palkkaa vaatii vapaalla raskaat huvit.

      • tunkin simppu

        Tunkerous tunkerous näytä meille simpukka, jos nyt vähän alasti tepastelee ni heti ollaa sanomassa.


    • Suuri nauraja

      Miksei Raili Suominen ole jo täällä puolustelemassa vi-tun ämmää???:-):-):-)

      • merisimpukkaputkassa

        Olipa yllätys.


      • koppelos

        Raili vetänyt säkin päähänsä ja murjottaa nurkassa, haha haa.


      • Miksi mun pitäisi puolustaa tuollaista "esiintymistä". Jos et ole sattunut lukemaan kirjoituksiani, niin sanompa uudelleen, että en puolusta Johannan tekemisiä. Päinvastoin halveksin tuollaista elämäntapaa.

        Mä en nää tuossa mitään hauskaa tai naurettavaa. Nään tuossa elämänhallinnantansa menettäneen sairaan ihmisen sekoilua. Jos joku saa tuosta kiksejä, niin kannattaisiko silloin varmuuden vuoksi tarkistuttaa oma pääkoppansa?


    • himmeetä touhua

      Mitä ihmettä siellä laivalla noille julkkiksille oikein juotetaan?

    • HAAAHAHAHEHHEEEEE

      Ja akka senkun komistuu.

    • no voi hyvää päivää!

      On siinä taas tanner tömissyt ja aitaa kaatunut, kun alastonta kiimaista hippoo on rauhoiteltu? Miks se tekee tuollaista, kun tietää sen mista aina itsensä löytää?
      Millä ihmeen jätesäkkiasusteella ne on päästäneet sen maihinkin? Vai onko laivalla jotain kertispaperihaalareita miten ne tuollaiset pukee?

      • Glamour tähtönen

        Näkeehän sen sokeakin, että on niin kamoissa, ettei tajua edes missä on saati mitä on tekemässä.Sääli, ettei Tossa jamassa olevia oteta pakkohoitoon. Uusi lakialoite pakkohoidosta saatava. Ei kai sairas voi itse hakeutua hoitoon, kun ei tajua olevansa sairas saati myönnä. Kohta ollaan taas lindsilouhäniä.


    • Jollaksen ravustaja

      Odotan mielenkiinnolla Mamma Tukiaisen puolustuspuhetta.

    • 66554443332221111111

      No voi jösses nyt sentään, enemmän laivalla pitäisi olla naisia strippailemassa niin ehkei olisi niin tylsä mesta.

    • Onpa mitä näytellä

      Hehkeä ja sensuelli naiseksi.
      Laihtunut, ja kauniit rinnatkin.
      Hyvä, että joku osaa irroitella.
      Sitä vartenhan laivalla ollaan.
      Hiukan väriä synkistelijöille :)

    • mikki kiinni höh

      Puolustuspuhe 7livessä..."Emmehän me nyt missään Dubaissa yms. Arabimaassa olla" eli toki pitää sallia asiakkaiden riptiisit laivoilla. Myös ravintoloissa varmaan?

      Ei tuota voi nauramatta lukea!

      • mikki kiinni höh

        siis Tuksun...alkaa silmät luppaa jo tähän aikaan. Ei siis Mamman härregyyd!!!1


    • Kade Trubaduuri

      Meneeköhän Tunkin tämäkin känniörsäys toisten syyksi?

      • loppis

        Ei ollut taaskaan johannan vika. Oli masennuslääkkeiden vika.

        "En enaa muistanut missa olen, ajan ja paikan taju katosi kokonaan, koska olen masennuslaakityksella. " (7L, 19.11.)


      • Ressiä pukkas

        EI MENE. OLI "AKUUTTI STRESSIREAKTIO", KUULEMMA. :D

        Tunkki Facessa 19.11. illalla:

        "Laakarit totesivat mulla olevan akuutti stressireaktio. Olisivat ottaneet sairaalaan sisalle, mutta naisystavani tulivat eilen luokseni. Tukholmassa kayminen toi vahvasti myos mieleeni Julian. Mulle on maaratty pelkkaa nukkumista, menin ihan sekaisin laivalla. Ja itsetuhoiset ajatukset pyorivat mielessa. No nukutaan sitten."


      • Totarin haki
        Ressiä pukkas kirjoitti:

        EI MENE. OLI "AKUUTTI STRESSIREAKTIO", KUULEMMA. :D

        Tunkki Facessa 19.11. illalla:

        "Laakarit totesivat mulla olevan akuutti stressireaktio. Olisivat ottaneet sairaalaan sisalle, mutta naisystavani tulivat eilen luokseni. Tukholmassa kayminen toi vahvasti myos mieleeni Julian. Mulle on maaratty pelkkaa nukkumista, menin ihan sekaisin laivalla. Ja itsetuhoiset ajatukset pyorivat mielessa. No nukutaan sitten."

        Valehtelemalla hankittu lääkärintodistus sitä varten, ettei tullut mentyä tiistaina YKP-laulutilaisuuteen Kivelän palvelukotiin...


      • Tunkiainen
        Ressiä pukkas kirjoitti:

        EI MENE. OLI "AKUUTTI STRESSIREAKTIO", KUULEMMA. :D

        Tunkki Facessa 19.11. illalla:

        "Laakarit totesivat mulla olevan akuutti stressireaktio. Olisivat ottaneet sairaalaan sisalle, mutta naisystavani tulivat eilen luokseni. Tukholmassa kayminen toi vahvasti myos mieleeni Julian. Mulle on maaratty pelkkaa nukkumista, menin ihan sekaisin laivalla. Ja itsetuhoiset ajatukset pyorivat mielessa. No nukutaan sitten."

        Ai saa-tana, että se on kuvottava ämmä!


      • Anonyymi
        Ressiä pukkas kirjoitti:

        EI MENE. OLI "AKUUTTI STRESSIREAKTIO", KUULEMMA. :D

        Tunkki Facessa 19.11. illalla:

        "Laakarit totesivat mulla olevan akuutti stressireaktio. Olisivat ottaneet sairaalaan sisalle, mutta naisystavani tulivat eilen luokseni. Tukholmassa kayminen toi vahvasti myos mieleeni Julian. Mulle on maaratty pelkkaa nukkumista, menin ihan sekaisin laivalla. Ja itsetuhoiset ajatukset pyorivat mielessa. No nukutaan sitten."

        Istun ja öykkäilen, välillä samenen, vrt patriotismiin tai kanikonttorikulttuuriin.


    • Gabriellan laivashoe

      Siinä on känninen laardipallero 36v. ympäripäissään ilkosenalasti julkisella paikalla.

    • öoliku

      Nyt se sitten onkin käynyt Ruotsissa lekurissa. Eilen se oli vielä Hartmanissa käynyt missä lääkärit totesivat, että on raiskattu kun oli naarmut kantturoissa.

      Ja ei todellakaan oteta sisällä yhtään mihinkään sairalaan paitsi lataamoon.

    • Tuhniainen

      Miten alas voi tuo nainen vajota?

    • Tohvelitäti

      Tunkin elämä koostuu siitä, että hän yrittää vuodesta toiseen vakuuttaa mulle olevansa seksikäs, menestynyt ja lahjakas.

      • Vainajan häpäisyä!

        Miten kauan tuo tursake tekee keikkaa Jullen muistoksi?


      • Viimeisiä sanoja
        Vainajan häpäisyä! kirjoitti:

        Miten kauan tuo tursake tekee keikkaa Jullen muistoksi?

        Tunkin väitteen mukaan "on hyvä, että hän itse edes on elossa, jotta edes joku voi puhua Juliankin puolesta."


    • Tunkilla raskasta

      Tuksu 22.10.14: ”Tämä on arkipäivääni: kädestä suuhun

      Olen palanut elämässäni 15-vuotta taaksepäin. Elän ns. opiskelijaelämää aika pitkälle, pystyn syömään vain yhden nuudelipaketin päivässä ja se on siinä. Tietysti laihdutukseen tämä auttaa paljonkin, samoin alkoholinkulutuksen huomattava vähentäminen. Tämä ja seuraava kuukausi ovat minulle erittäin raskaita monesta eri syystä."

    • goncha

      Tämäkin lupaus on pidetty...Tunkeron tapaan.

      Missä viipyvät yön raportit?

      • St. Johannas

        Tällä reissulla (20.-22.11.) ei jouduttu laivaputkaan, tiettävästi.
        Tuksu heräsi Albertilla 22.11. illalla ja raportoi Facessa:

        "Paivaunet mopsini ja chichuahuani kanssa, kohta illalliselle ystavani Johannan kanssa Oli mukava pikkujouluristeily, Silja ihan taynna porukkaa ja upeat showesitykset kuten aina. Kotisivuni on tilapaisesti suljettu mutta avataan ihan juuri takaisin."

        Nämä kaksi olivat Johannaa pikkujouluristeilyllä 20.-22.11.14:
        http://aijaa.com/GZS30P


      • Tunkin rapo 22.11.

        Tunkki raportoi 22.11. illalla risteilystä (7L): ”Tilannekuvia laivalta with my friend . Yritätte väittää että kaikki ystäväni ovat näätiä. Sorry, mutta ei koko Suomi ole pelkkiä näätiä täynnä! Olen saanut heittää myös monet kaverini pihalle valitettavasti. Usko Jumalaan auttaa mua jaksamaan.”

        Kuva: http://aijaa.com/oadsdq


    • mies joka ties

      LISÄÄ LISÄÄ LISÄÄ ALASTOMIA ALASTOMIA ALASTOMIA NAISIA JOKA PAIKKAAN!!!

      JUHUUUUU!!

    • Selänpesijä Tuksu

      Vieläköhän Johanna muistaa vuodelta 1999 saunaretken Paperiliiton majalle Warkauden tekun poikien pikkujouluun.
      Olipa ikimuistoiset löylyt ja sitä seuraava yö lisäksi ...:)
      Liekö yleisesti tiedossa, että Tuksu on joskus vaikuttanut sellaisessakin periferiassa ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4320
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4225
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3996
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2837
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2531
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2094
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2013
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1659
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe