alushame

20+4

Tänään töissä eräs nuori tyttö oli pukeutunut hameeseen. Oikein nätti sekä tyttö että hame mutta näki että hame liimaantui sukkahousuihin. Eivätkö nykynuoret ymmärrä aluspukeutumista. Alushame on tärkeä vaikka ehkä jotkut pitävät mummovaatteena.

18

1558

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tarvita

      Alushameita ei ole käytetty enää pitkään aikaan. Se korvautuu yleensä hameen vuorilla. Mutta nykyisin tehdään paljon halpoja vuorittomia hameita ja varsinkin ohuesta materiaalista tehtyihin hameisiin vuori ei oikein sovi. Kysynnän vähyys on karsinut alushameet kaupoista.

      • bbbb1

        Kyllä minä ainakin löydän alushameita ihan kaupasta (viimeksi muistaakseni Hakaniemen Elannosta, ei sen eksoottisemmasta liikkeestä)!


      • Uskon sen
        bbbb1 kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin löydän alushameita ihan kaupasta (viimeksi muistaakseni Hakaniemen Elannosta, ei sen eksoottisemmasta liikkeestä)!

        Aikaa on kulunut todella paljon sillä kyseistä myymälää ei ole ollut enää vuosikymmeniin. Alushameita myytiin silloin kauan sitten ihan yleisesti.


      • Catya

    • Mao Zebonk

      Antaa kaikkien kukkien kukkia, kunhan tytöt vaan muistavat käyttää oikeaoppista maopukua.

    • rippi

      vuoriton hame tarttuu puuvillaisiin ja mattapintaisiin sukkahousuihin kiinni . ikään kuin rullaa hametta ärsyttävästi ylöspäin. semmoisten hameiden kanssa pitää laittaa kiiltävät ja liukaspintaiset sukkahousut ,taikka alushame

    • a-hame

      Minulla on muutama hame kesämekkoja joita ei voi pitää ilman alushametta. Viimeksi käytin eilen.

      • Hyi hui!

        Toi Catyan alushame on harson alla olevat housuliivit. Miks C ei kerro totuutta?


      • Catya
        Hyi hui! kirjoitti:

        Toi Catyan alushame on harson alla olevat housuliivit. Miks C ei kerro totuutta?

        Niin, taisin tuossa mainitakin, että se muotoilee ja toimii samalla alushameena. Ei tuo ole alushame.

        Toimii ainakin minun hameitteni kanssa.


    • U.Rbo

      Laittakaa vaan raappahousut jo alle näillä keleillä.

      • Hyi hui

        Miksi ei voi sanoa, että käytän housuliivejä?
        Onko housuliivien käyttö jotenkin häpeällistä, jota ei voi kenellekkään tunnustaa?
        Minulla on kolmet aktiivikäytössä olevat lahkeelliset housuliivit, enkä todellakaan häpeä niiden käyttöä.
        Jopa uimahallissa on tullut kiinnostuneita kysymyksiä. Mistä noita saa?


      • Kytherea
        Hyi hui kirjoitti:

        Miksi ei voi sanoa, että käytän housuliivejä?
        Onko housuliivien käyttö jotenkin häpeällistä, jota ei voi kenellekkään tunnustaa?
        Minulla on kolmet aktiivikäytössä olevat lahkeelliset housuliivit, enkä todellakaan häpeä niiden käyttöä.
        Jopa uimahallissa on tullut kiinnostuneita kysymyksiä. Mistä noita saa?

        Ei hyvin istuvien housuliivien käytössä tietenkään ole mitään häpeällistä. Pääasia on, että käyttäjä tuntee olonsa niissä hyväksi. Näin käy silloin, kun housuliivien mitoitus ja leikkaus ovat sopivat, valmistusmateriaalit kohdallaan ja työn jälki riittävän hyvää. Tällaisia tuotteita löytyy yllättävän runsaasti. Kannattaa vilkaista sellaisia tuotemerkkejä kuin Anita, Maidenform, Miraclesuit, Miss Mary of Sweden, Passionata, Triumph, Rago tai vähän rohkeammille Marie Jo tai Prima Donna.


      • Tiitticd
        Hyi hui kirjoitti:

        Miksi ei voi sanoa, että käytän housuliivejä?
        Onko housuliivien käyttö jotenkin häpeällistä, jota ei voi kenellekkään tunnustaa?
        Minulla on kolmet aktiivikäytössä olevat lahkeelliset housuliivit, enkä todellakaan häpeä niiden käyttöä.
        Jopa uimahallissa on tullut kiinnostuneita kysymyksiä. Mistä noita saa?

        Aivan housuliivien pitää istua kuin "hansikas"siis hyvin..ostamalla laadukkaat (kalliinmat) ne toimivat hyvin..kestävät pitkään ..itse suosin mustia lahkeellisia suht korkea vyötäröisiä mm. Rego


    • käytän joskus

      Jos hameessa ei ole vuoria ja se tarttuu sukkahousuihin ainoa vaihtoehto on alushame.

    • zydeco

      No paras konsti tuohon on ollut juuri em. liukaspintaiset sukkahousut. Paha vaan että ovat monesti liian kiiltävät. Kun taas talvella paksu villakangashame tarttuu helposti neulesukkahousuihin, paksut mikrokuitusukkikset vähän auttavat asiaa. Ja tietysti vuorellinen hame. Alushameita omistan pari kappaletta, ovat silloin tällöin käytössä. Olenpa joskus pikkupakkasilla kokeillut pitkälahkeisia housuliivejäkin hameen alla (siis esim. puuvillasukkahousujen päällä). Estää myös takertumista ja samalla tuo lisälämmikettä. Kesällä farkkuhame on kai se huolettomin asu. Sen kanssa pärjää ilman sukkahousujakin, vaikka ohuenohuet sukkikset alle puenkin.

    • vxxvxcb

      Nyt kesällä en ymmärrä koko sukkahousujen käyttöä.

    • miesalushame

      mistä saa halpoja ja hyviä alus hameita näin yhen tytön lenkillä pelkässä alis hameessa ja urheilu rintaliiveissä mistä saa alus hameita

    • Mauri.Kaarnainpelto

      Astronautit eivät tietääkseni käytä alushametta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe