Heil Hitler!!

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1416282177605?jako=f5adc3802ed33994254cb6f977943fbc&ref=fb-share

Mitä pahaa tuossakin muka on? Mitä pahaa on jos piirtää vanhan symbolin julkiseen paikkaan? Mitä pahaa on jos kunnioittaa Hitleriä?

"Saksassa tervehdykset, jotka voidaan tulkita tai ymmärtää Sieg Heil -tervehdykseksi, ovat laittomia, ja tervehdyksen käyttämisestä voidaan rangaista sakoilla tai enintään kolmen vuoden vankeustuomiolla. Sieg Heil -fraasia saa käyttää opetuksessa, taiteessa tai tieteellisessä tutkimuksessa."

- Wikipedia

Muistakaa lapset, älkää kiusatko Hitler-setää. Stalinkin oli suurempi paha tai Napoleon sitten! Entäs Putin?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommareiden annetaan riehua rauhassa, mutta natsit eivät saa? Mitä rasismia tämäkin on!

      • Minä en ole tappamassa ketään, joten jos asiallisesti järjestettyyn mielenosoitukseen osallistuminen lasketaan riehunnaksi, minulla on riehuntaan oikeus.


      • icepicked kirjoitti:

        Minä en ole tappamassa ketään, joten jos asiallisesti järjestettyyn mielenosoitukseen osallistuminen lasketaan riehunnaksi, minulla on riehuntaan oikeus.

        Ja ketä natsit ovat tappamassa?


      • suolistohomoraippari kirjoitti:

        Ja ketä natsit ovat tappamassa?

        Tietääkseni myös kommunistien sirppi ja vasara symboli on kielletty joissakin itä-Euroopan maissa, eli ei kommunisteistakaan tykätä joka paikassa.


      • Siiliö
        suolistohomoraippari kirjoitti:

        Ja ketä natsit ovat tappamassa?

        "Ja ketä natsit ovat tappamassa?"

        Miksi puhut asiasta, josta et tiedä paskaakaan?


      • assassin kirjoitti:

        Tietääkseni myös kommunistien sirppi ja vasara symboli on kielletty joissakin itä-Euroopan maissa, eli ei kommunisteistakaan tykätä joka paikassa.

        Ei tykätäkään. Vasaran ja sirpin kieltäminen on hieman liioiteltua; voitaisiin kieltää neuvostovaakunat ja -liput.


      • icepicked kirjoitti:

        Ei tykätäkään. Vasaran ja sirpin kieltäminen on hieman liioiteltua; voitaisiin kieltää neuvostovaakunat ja -liput.

        Toisesta maailmansodasta on kuitenkin loppujen lopuksi aika vähän aikaa, joten joissain paikoissa ihmiset ovat ns. varpaillaan, vaikkei kommunisteista tai natseista haittaa olisikaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Toisesta maailmansodasta on kuitenkin loppujen lopuksi aika vähän aikaa, joten joissain paikoissa ihmiset ovat ns. varpaillaan, vaikkei kommunisteista tai natseista haittaa olisikaan.

        Jos hakaristit (ei natsihakaristit, vaan muutkin) kiellettäisiin kokonaan, suomen ilmavoimien tunnukset, suomalaisen muinaisuskon tunnukset ja Gallen-Kallelan töiden kehykset menisivät uusiksi.


      • icepicked kirjoitti:

        Jos hakaristit (ei natsihakaristit, vaan muutkin) kiellettäisiin kokonaan, suomen ilmavoimien tunnukset, suomalaisen muinaisuskon tunnukset ja Gallen-Kallelan töiden kehykset menisivät uusiksi.

        En minä tarkoittanut, että ne pitäisi kokonaan kieltää. Turhia ennakkoluuloja mielestäni, mutta ymmärrän, jos joku ei halua.... Ja ihmisille pitäisi kertoa, että hakaristit eivät ole pelkästään natsien villitys ja että sirppi ja vasara ovat työkaluja.


      • kurpizza kirjoitti:

        En minä tarkoittanut, että ne pitäisi kokonaan kieltää. Turhia ennakkoluuloja mielestäni, mutta ymmärrän, jos joku ei halua.... Ja ihmisille pitäisi kertoa, että hakaristit eivät ole pelkästään natsien villitys ja että sirppi ja vasara ovat työkaluja.

        Muistaakseni ne ovat kiellettyjä Latviassa, Liettuassa tai molemmissa, mikä herättää kysymyksen: jos minulla on vasara ja sirppi, onko kiellettyä laittaa ne ristikkäin tai tai säilöä niitä lähekkäin?


      • Siiliö kirjoitti:

        "Ja ketä natsit ovat tappamassa?"

        Miksi puhut asiasta, josta et tiedä paskaakaan?

        Ketä natsit ovat enään tappamassa?



      • icepicked kirjoitti:

        Muistaakseni ne ovat kiellettyjä Latviassa, Liettuassa tai molemmissa, mikä herättää kysymyksen: jos minulla on vasara ja sirppi, onko kiellettyä laittaa ne ristikkäin tai tai säilöä niitä lähekkäin?

        Lain laatija käskisi sinua pitämään turpasi kiinni ja heittäisi ulos toimistostaan saivartelun takia. Ei sinänsä, sairvartelu on kivaa.

        Olen aika varma, että kunhan Putin rauhoittaa ja elämä palaa normaali päiväjärjestykseen (mikäli elämää on) niin vuosi kymmenten päästä vasaran ja sirpin säilyttäminen samassa paikassa on ihan hyväksyttävää.


      • suolistohomoraippari kirjoitti:

        Ketä natsit ovat enään tappamassa?

        Uusnatsit ovat käsittääkseni rasistisempia kuin alkuperäiset... ?


      • Siiliö
        suolistohomoraippari kirjoitti:

        Ketä natsit ovat enään tappamassa?

        "Ketä natsit ovat enään tappamassa?"

        Nokun niitä natseja ei juurikaan nykypäivänä ole. Ne harvat nykyajan natsit eivät niinkään välttämättä tapa ketään, mutta he syrjivät joitain ihmisryhmiä. Etkös juuri sinä vastustanut kaikkien muiden paitsi läskien syrjimistä?


      • kurpizza kirjoitti:

        Lain laatija käskisi sinua pitämään turpasi kiinni ja heittäisi ulos toimistostaan saivartelun takia. Ei sinänsä, sairvartelu on kivaa.

        Olen aika varma, että kunhan Putin rauhoittaa ja elämä palaa normaali päiväjärjestykseen (mikäli elämää on) niin vuosi kymmenten päästä vasaran ja sirpin säilyttäminen samassa paikassa on ihan hyväksyttävää.

        Niitähän säilytetäänkin samassa paikassa erään ladan konepellillä erään kahvilan pihassa. Minun mielestäni vain on omituista, että merkit, jotka eivät välttämättä viittaa Neuvostoliittoon, yhdistetään heti Staliniin ja kulakeihin. Kieltämällä rajoitetaan ilmaisunvapautta.


      • Siiliö kirjoitti:

        "Ketä natsit ovat enään tappamassa?"

        Nokun niitä natseja ei juurikaan nykypäivänä ole. Ne harvat nykyajan natsit eivät niinkään välttämättä tapa ketään, mutta he syrjivät joitain ihmisryhmiä. Etkös juuri sinä vastustanut kaikkien muiden paitsi läskien syrjimistä?

        He ovat liian vanhanaikaisia. Natsit voisivat olla syrjimättä ketään ja vain pitää Hitleristä.


      • Siiliö
        suolistohomoraippari kirjoitti:

        He ovat liian vanhanaikaisia. Natsit voisivat olla syrjimättä ketään ja vain pitää Hitleristä.

        Silloin se ei ole natsismia.


      • icepicked kirjoitti:

        Niitähän säilytetäänkin samassa paikassa erään ladan konepellillä erään kahvilan pihassa. Minun mielestäni vain on omituista, että merkit, jotka eivät välttämättä viittaa Neuvostoliittoon, yhdistetään heti Staliniin ja kulakeihin. Kieltämällä rajoitetaan ilmaisunvapautta.

        Niin kai. Suomessakin kaikilla on kuulemma yhtäläiset mahdollisuudet menestyä, mutta jotkin harrastukset maksavat niin paljon, että vain rikkailla on niihin varaa ja yo:ssa pärjää paremmin laskimella, joka maksaa aivan ******. Aina on näitä juttuja, jotka eivät toimi syystä taikka toisesta.

        Se vain on typerää, että kerta he eivät halua nähdä jtn kommunistisymboleita, niin miksi kieltää ne, koska paikalliset anarkisti-jonnet saavat heti ideaa siitä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Niin kai. Suomessakin kaikilla on kuulemma yhtäläiset mahdollisuudet menestyä, mutta jotkin harrastukset maksavat niin paljon, että vain rikkailla on niihin varaa ja yo:ssa pärjää paremmin laskimella, joka maksaa aivan ******. Aina on näitä juttuja, jotka eivät toimi syystä taikka toisesta.

        Se vain on typerää, että kerta he eivät halua nähdä jtn kommunistisymboleita, niin miksi kieltää ne, koska paikalliset anarkisti-jonnet saavat heti ideaa siitä.

        Kokoomus haluaa lukukausimaksut kouluihin...


      • icepicked kirjoitti:

        Kokoomus haluaa lukukausimaksut kouluihin...

        Hienoa. Näköjään ei sitten enää voi kouluakaan käydä ja töitäkään ei sitten kohta enää saa. No siivoojaksi pääsee, mutta siellä on tietenkin sitten aika alhaiset palkat, koska virolaiset ja thaimaalaiset tekevät työtä puoli-ilmaiseksi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Hienoa. Näköjään ei sitten enää voi kouluakaan käydä ja töitäkään ei sitten kohta enää saa. No siivoojaksi pääsee, mutta siellä on tietenkin sitten aika alhaiset palkat, koska virolaiset ja thaimaalaiset tekevät työtä puoli-ilmaiseksi.

        Peruskoulun päättötodistuksella on nykyään lähes mahdotonta saada töitä, joten se siitä.


      • icepicked kirjoitti:

        Peruskoulun päättötodistuksella on nykyään lähes mahdotonta saada töitä, joten se siitä.

        Kuula kalloon, hyppy kaiteelta tai muutto "Ruottiin".

        Nyt on epätoivoisten ratkaisujen aika.


    • "Marssijoille jaettujen banaanien teipeissä luki puolestaan ”Mein Mampf”, minun ruokani"

      XD Juu, ei ole kilttiä, mutta joo.

      Ketään ei kiinnosta. Laskeuma-aluuellakin on työväenmarssi, mutta ketään ei kiinnosta eikä kukaan ulkopuolinen ole edes tietoinen siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe